niin menisitkö silti minun kanssani naimisiin?
Nainen!Jos minä mies olisin muslimi,
18
269
Vastaukset
- Anonyymi
En menisi, vaikka et olisi muslimikaan. Minä en mene naimisiin.
- Anonyymi
Voisin harkita.
- Anonyymi
En usko, että muslimimies haluaisi mennä ateistinaisen kanssa naimisiin. Enkä myös itse kaipaa naimisiinmenoa. Muslimimiehiä vastaan minulla ei ole mitään, luonne ratkaisee.
- Anonyymi
Toki menisin❤️
- Anonyymi
Tiedän hänen taustan kyllä.
- Anonyymi
Sinulle on oma mukava musliminainen jossain. Luultavasti ihan perhepotretissasikin jo, Ah med.
- Anonyymi
Kannattaa miettiä niitä halal-teurastettuja ex-tyttöystäviä ja ex-puolisoita.
- Anonyymi
Eid mubarak
- Anonyymi
En vaikka olisit kristitty tai mikä tahansa muu 🐂
- Anonyymi
Rakastan vain ihanaa miestäni oooooh
- Anonyymi
Paitsi tämä kommentti.
- Anonyymi
Tännehän on tullut vain v*ttuilua muslimeille.
- Anonyymi
Päinvastoin. Ei naiset syrji siinä määrin kuin miehet.
- Anonyymi
Paha, mutta menisin. Käännyttäisin sitten sinut 😀
- Anonyymi
En. On me nyt muitakin hyllyyn uskontojen takia. Ei vaan onnistu yhteiselo jyrkkien ajatusten ja tapojen kanssa.
- Anonyymi
Omakanta tai omaorpo, vieraissa kävisin silti.
- Anonyymi
Tuon kirjoitti mies.
- Anonyymi
En!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512