niin menisitkö silti minun kanssani naimisiin?
Nainen!Jos minä mies olisin muslimi,
18
212
Vastaukset
- Anonyymi
En menisi, vaikka et olisi muslimikaan. Minä en mene naimisiin.
- Anonyymi
Voisin harkita.
- Anonyymi
En usko, että muslimimies haluaisi mennä ateistinaisen kanssa naimisiin. Enkä myös itse kaipaa naimisiinmenoa. Muslimimiehiä vastaan minulla ei ole mitään, luonne ratkaisee.
- Anonyymi
Toki menisin❤️
- Anonyymi
Tiedän hänen taustan kyllä.
- Anonyymi
Sinulle on oma mukava musliminainen jossain. Luultavasti ihan perhepotretissasikin jo, Ah med.
- Anonyymi
Kannattaa miettiä niitä halal-teurastettuja ex-tyttöystäviä ja ex-puolisoita.
- Anonyymi
Eid mubarak
- Anonyymi
En vaikka olisit kristitty tai mikä tahansa muu 🐂
- Anonyymi
Rakastan vain ihanaa miestäni oooooh
- Anonyymi
Paitsi tämä kommentti.
- Anonyymi
Tännehän on tullut vain v*ttuilua muslimeille.
- Anonyymi
Päinvastoin. Ei naiset syrji siinä määrin kuin miehet.
- Anonyymi
Paha, mutta menisin. Käännyttäisin sitten sinut 😀
- Anonyymi
En. On me nyt muitakin hyllyyn uskontojen takia. Ei vaan onnistu yhteiselo jyrkkien ajatusten ja tapojen kanssa.
- Anonyymi
Omakanta tai omaorpo, vieraissa kävisin silti.
- Anonyymi
Tuon kirjoitti mies.
- Anonyymi
En!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405655
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244611Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️424562Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264352Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170