Jotta saadaan taas hiukan elämää palstalle - Tein päätöksen seksipalvelujen ostamisesta...

Niin linkataanpa Hesarista lukijansa mielipide, poikkeuksellisesti nimettömänä julkaistu. Säilynee jonkun päivän luettavana, vaikkei olisi Hesarin tilaustakaan, en tiedä nykyisiä käytäntöjään.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011497741.html

Mun ei tartte sen kummemmin tästä höpötellä, oma kantani on jo palstalle selvä ja se kulkee jokseenkin tuon lukijan mielipiteen latuja seuraillen. Mutta monilla kirjoittajilla voi olla asiaan erilaisia näkemyksiä, erilaisin perustein jne. Ainoa mikä voi (tuotakin) asiaa liikutella Suomessa suuntaan tai toiseen, on avoin keskustelu ja toisten ihmisten näkemysten ymmärtäminen.

240

1618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä haaveilin juurikin illalla, että voittaisin 100 miljoona euroa ja voisin yhden kyttää siihen, että saisinviettää yhden yön erään ihanan miehen kanssa. Miljopnasta hän saattaisi suostuakin. Eli ostaisin seksiä.

Ostaisin vhän muutakin, mutta tuo olis tärkein. Ehkäpä huomenna voitan.

• Anonyymi

En hyväksy jos tapahtuu salassa puolisolta. Ensinnäkin siinä on salailu, toisekseen tautiriski, vaikka suojaudutaankin ja ylipäätään epärehellinen oikeutus pettää puolisoa. Tuollaiset asiat puhutaan puolisolle.

• Se on hyvä huomio noi taudit. Ei niiltä voi sata prosenttisesti suojautua. Että yhden kanssa vaan tai sitten itsekseen. Ei se oo pelkästään uskovaisten höpinä, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa.

• Anonyymi

Minulla (taas kerran) toisinpäin. En varsinaisesti hihkuisi ilosta, jos puoliso kävisi vieraissa, siis maksuttomissa tai maksullisissa. Mutta jos hän näin päättäisi tehdä, niin pitäkööt asian visusti ja hienotunteisesti omana tietonaan.

- Sheena

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Se on hyvä huomio noi taudit. Ei niiltä voi sata prosenttisesti suojautua. Että yhden kanssa vaan tai sitten itsekseen. Ei se oo pelkästään uskovaisten höpinä, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa.

No ei nyt liioitella itsesuojeluvaistoakaan. Tautiriski tietty kasvaa mitä useampia kumppaneita on. Mutta kortonki suojaa aika hyvin kuitenkin. Aikamoinen ero silläkin, onko seksiä kahden vai kolmen kanssa, vai kolmenkymmenen.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt liioitella itsesuojeluvaistoakaan. Tautiriski tietty kasvaa mitä useampia kumppaneita on. Mutta kortonki suojaa aika hyvin kuitenkin. Aikamoinen ero silläkin, onko seksiä kahden vai kolmen kanssa, vai kolmenkymmenen.

- Sheena

Jos sillä maksullisella, jolla kumppanisi käy, on ollut seksiä kolmen tuhannen kanssa, niin tautiriskin kannalta on aivan sama kuin että kumppanillasi olisi ollut seksiä sen saman kolmen tuhannen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Jokaisella on oikeus itse päättää minkä määrän riskiä on valmis ottamaan, varsinkaan jonkun toisen panemisten vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla (taas kerran) toisinpäin. En varsinaisesti hihkuisi ilosta, jos puoliso kävisi vieraissa, siis maksuttomissa tai maksullisissa. Mutta jos hän näin päättäisi tehdä, niin pitäkööt asian visusti ja hienotunteisesti omana tietonaan.

- Sheena

Olen samaa mieltä.
        Kas kun kommenttiasi ei ole jo lynkattu yhteisen uhriutumisen alttarille.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on oikeus itse päättää minkä määrän riskiä on valmis ottamaan, varsinkaan jonkun toisen panemisten vuoksi.

Jokaisella on oikeus itse päättää omista suhteistaan, totta. Mutta tämä oikeus koskee kaikkia ihmisiä, myös puolisoa, ja sitä kertooko vai ei. Kenelläkään ei ole oikeutta puolison oikeuksiin.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on oikeus itse päättää omista suhteistaan, totta. Mutta tämä oikeus koskee kaikkia ihmisiä, myös puolisoa, ja sitä kertooko vai ei. Kenelläkään ei ole oikeutta puolison oikeuksiin.

- Sheena

Jos sinä tartutat puolisoosi sukupuolitaudin, niin siitä voi rapsahtaa kymmenien tuhansien korvaukset maksettavaksi. Sitäkin on oikeudessa jokaisella oikeus hakea.

• Anonyymi

Selkeästä asiasta tehdään numero. Siis lehteen.
      Maailman vanhimman ammatinharjoittajan palvelujen hankkiminen ei mielestäni ole kummoisempaa kuin marketissa ostosten tekeminen.

Mies 65

• Anonyymi

Ja marketista ostosten teko on yks maailman tylsimmistä tapahtumista, mielellään jättäs senkin väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja marketista ostosten teko on yks maailman tylsimmistä tapahtumista, mielellään jättäs senkin väliin.

"Kyllä se tuo keskustan uusi kauppakeskus vaan on hyvä asioida."

"Johan se siinä on ollut kolme vuotta, oletko käynyt siellä?"

"En."

Mies 65

• Check, samaa mieltä asiaa yleisellä tasolla ajateltuna.

• Anonyymi

Asiaa. ALVi pitää maksaa aina.

Jutusta puuttunee kyllä yksi merkittävä tekijä: kaikille julkisesti saatavilla oleva avoin asiakasrekisteri.

Asiakaskunta kun haluaa normalisoida ko. ammatin harjoittamisen, he varmasti haluavat tehdä sen ylpeästi omalla naamallaan.

Samalla jokaisella em. asiakkaiden puolisoista/kumppaneista olisi oikeutettu mahdollisuus saada selville palvelun käyttö mm. suojellakseen omaa henkeään ja terveyttään, sillä tunnettu tosiasia on, ettei mikään mahdollisesti käytetty suojaus estä sukupuolitautien tarttumista, ja jos joku niin tuhansien asiakkaiden hyödyntämä yksilö niitä eteenpäin levittää.

• Olet selvästi esitelmöimässä kaunan kautta ja tartut vain yhteen pieneen yksityiskohtaan, sen sijaan että keskittyisit kokonaisuuteen, seksityöhön yleisesti. Se, jos jonkun henkilön puoliso kumppaniltaan salaa ostelee seksipalveluja, ei liity mitenkään seksityöhön kokonaisuutena, vaan ainoastaan yhteen vituiksi menneeseen parisuhteeseen ja väärin toimivaan parisuhteen osapuoleen.

Onko vaikkapa S-ketjulla avoin asiakasrekisteri? K-ketjulla? Puuilolla? Tokmannilla? Tai unohda viimeinen, Tokmannilla on, kun kuuntelet kassalla edellisen asiakkaan luettelavn puhelinnumeronsa, jotta saa jäsenetuja.

Mutta jos olet avoimien asiakasrekisterien kannalla, niin voit itse aloittaa kertomalla kuka olet, naamakuva kiitos ja sitten alat kertomaan mitä kaikkea minäkin päivänä ostit mistäkin. Silloin sinulla on oikeus pyytää samaa muilta ihmisiltä, muussa tapauksessa ei ole. Ja missään tapauksessa sinulla ei ole oikeus vaatia samaa muilta, vaikka näyttäisit esimerkkiä.

No niin, odottelen ostoslistojasi.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Olet selvästi esitelmöimässä kaunan kautta ja tartut vain yhteen pieneen yksityiskohtaan, sen sijaan että keskittyisit kokonaisuuteen, seksityöhön yleisesti. Se, jos jonkun henkilön puoliso kumppaniltaan salaa ostelee seksipalveluja, ei liity mitenkään seksityöhön kokonaisuutena, vaan ainoastaan yhteen vituiksi menneeseen parisuhteeseen ja väärin toimivaan parisuhteen osapuoleen.

Onko vaikkapa S-ketjulla avoin asiakasrekisteri? K-ketjulla? Puuilolla? Tokmannilla? Tai unohda viimeinen, Tokmannilla on, kun kuuntelet kassalla edellisen asiakkaan luettelavn puhelinnumeronsa, jotta saa jäsenetuja.

Mutta jos olet avoimien asiakasrekisterien kannalla, niin voit itse aloittaa kertomalla kuka olet, naamakuva kiitos ja sitten alat kertomaan mitä kaikkea minäkin päivänä ostit mistäkin. Silloin sinulla on oikeus pyytää samaa muilta ihmisiltä, muussa tapauksessa ei ole. Ja missään tapauksessa sinulla ei ole oikeus vaatia samaa muilta, vaikka näyttäisit esimerkkiä.

No niin, odottelen ostoslistojasi.

No sehän meni heti herralla tunteisiin ja argumentum ad hominemit lähti lentelemään, mutta näinhän se käy kun aivokapasiteetti loppuu kesken. Tämä "pieni yksityiskohta" on hyvin oleellinen, sillä tutkimusten mukaan ehdottomasti suurin maksullisia seksipalveluita kuluttava asiakasryhmä ovat naimisissa olevat / varatut miehet.

Itseasiassa ihmisten ostosdataa käytetään esimerkiksi tutkimuskäyttöön, joten vaikkei se täysin avointa dataa ole niin hyötykäytössä tuo on kuitenkin, kuten olisi edellä mainitussa tapauksessa.

Minulla ei ole tarvetta ostaa aloituksen kaltaisia maksullisia palveluita, toisin kuin lukemani perusteella sinulla, joten se siitä naamani esittelyn tarpeellisuudesta tässä asiayhteydessä. Ostosdatassani ei tosin muutenkaan ole mitään sellaista, mitä en naamallani voisi esitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän meni heti herralla tunteisiin ja argumentum ad hominemit lähti lentelemään, mutta näinhän se käy kun aivokapasiteetti loppuu kesken. Tämä "pieni yksityiskohta" on hyvin oleellinen, sillä tutkimusten mukaan ehdottomasti suurin maksullisia seksipalveluita kuluttava asiakasryhmä ovat naimisissa olevat / varatut miehet.

Itseasiassa ihmisten ostosdataa käytetään esimerkiksi tutkimuskäyttöön, joten vaikkei se täysin avointa dataa ole niin hyötykäytössä tuo on kuitenkin, kuten olisi edellä mainitussa tapauksessa.

Minulla ei ole tarvetta ostaa aloituksen kaltaisia maksullisia palveluita, toisin kuin lukemani perusteella sinulla, joten se siitä naamani esittelyn tarpeellisuudesta tässä asiayhteydessä. Ostosdatassani ei tosin muutenkaan ole mitään sellaista, mitä en naamallani voisi esitellä.

Oman kokemuksen mukaan seksin ostajissa on niin varattuja kuin vapaita, miehiä, naisia, pariskuntia, toki eniten miehiä, iältään nuoresta eläkeläiseen, opiskelijasta työssäkäyvään ja työttömään, köyhästä rikkaaseen ja kaikista yhteiskuntaluokista, ulkonäöllisesti hoikasta ylipainoiseen, epäviehättävästä todella viehättävään, yksinäisiä, kiireellisiä, varattuja, avoimessa suhteessa olevia, sinkkuja.

• Anonyymi

Moni tekisi työtä ylpeästi omalla naamallaan, mutta se on iso turvallisuusriski. Eikä kyse ole sukupuolitaudeista vaan kaikista väkivaltaisista (mies)hörhöistä, joita tuolla liikkuu vapaana ja uhkailevat ketä tahansa naisia. Joillain miehillä on myös sellainen käsitys, ettei seksiammattilaisen raiskaus ole raiskaus.

- Sheena

• Anonyymi

No minun puolesta myyköön vaikka mummonsa, mutten hyväksy kumppanille vieraita seksikumppaneita tautiriskin vuoksi.

Muutenkin kaikki seksijutut pitää sopia avoimesti, jos muita haluaa jyystää. Se pitää olla yhteinen päätös, ei mikään toisen salainen karkkipäivä. Muuten kyllä eroisin asian paljastuttua oitis. Epäluottamus on suhteen tuho, ei ole mitään järkeä olla ihmisen kanssa johon ei voi luottaa täysin.

Jasu

• Ääääh, sinäkin. Keskity siihen kokonaisuuteen, seksityöhön, äläkä yksittäisten parisuhteiden syrjähyppyihin, kun niillä ei ole mitään tekemistä itse seksityön kanssa. Niissä tapauksissa seksityö on vain yksi mahdollinen väline, muita välineitä ihan perinteinen työpaikkaromanssi sivusuhteena, pikkujoulupano, risteilypano jne. Niillä ei ole mitään tekemistä seksityön, vaan paskana olevan parisuhteen ja huonosti käyttäytyvän ihmisen kanssa.

• Anonyymi

Ääääh, sinäkin. Keskity siihen kokonaisuuteen, seksityöhön, äläkä yksittäisten parisuhteiden syrjähyppyihin, kun niillä ei ole mitään tekemistä itse seksityön kanssa. Niissä tapauksissa seksityö on vain yksi mahdollinen väline, muita välineitä ihan perinteinen työpaikkaromanssi sivusuhteena, pikkujoulupano, risteilypano jne. Niillä ei ole mitään tekemistä seksityön, vaan paskana olevan parisuhteen ja huonosti käyttäytyvän ihmisen kanssa.

No en itse myisi seksiä, vaikka kuolisin nälkään. Mutta jos se jonkun mielestä on vain työtä, niin senkus.

Ei mulla ole oikein mitään sanottavaa sen enempää. Surkee duuni, mutta ehkä jollekin kelpaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en itse myisi seksiä, vaikka kuolisin nälkään. Mutta jos se jonkun mielestä on vain työtä, niin senkus.

Ei mulla ole oikein mitään sanottavaa sen enempää. Surkee duuni, mutta ehkä jollekin kelpaa.

Jasu

Tää nyt on tämmönen näkemys, koska mun humaanit rajani tulee vastaan. Ei kiinnosta viihdyttää ainuttakaan ihmistä, johon mulla ei ole tunnesidettä. Enkä ymmärrä miten jollain on tarve olla tyydytysväline ventovieraalle, mutta on vaan. Ei kai mun tarvi sitä edes ymmärtää?

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Samaa voi sanoa mäkkärin pihvinpaistajasta, surkee duuni, mutta jotkut sitäkin tekee ja luultavasti osa on ihan tyytyväisiäkin, ainakin jonkin aikaa. Kukin tekee niitä duuneja mihin on haluja ja/tai kykyjä ja/tai mahdollisuus, mutta silti osalle ei ole duunia. Iso ongelma, enkä tiedä miten se ratkaistaisiin, mutta täysin laillistettu seksityö ei ole vastaus siihen.

• Anonyymi

Samaa voi sanoa mäkkärin pihvinpaistajasta, surkee duuni, mutta jotkut sitäkin tekee ja luultavasti osa on ihan tyytyväisiäkin, ainakin jonkin aikaa. Kukin tekee niitä duuneja mihin on haluja ja/tai kykyjä ja/tai mahdollisuus, mutta silti osalle ei ole duunia. Iso ongelma, enkä tiedä miten se ratkaistaisiin, mutta täysin laillistettu seksityö ei ole vastaus siihen.

Juu, mäkkärin työtä voisin tehdäkin. Siinä ei myydä omaa kehoa, vain työpanos. Mä kun olen demi niin en pysty millään muuttumaan ja muuttamaan kantaani seksityön suhteen.

Oudoksun sitä mutten kiellä sitä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Niinpä. Tää on jotenkin kummallista että miehet suhtautuu tuohon kuin kaupassa käyntiin mutta entäpä jos se vaimoke lähtis hakemaan nuoren seksityötä tekevän miehen palveluksia niin olisko sekin vaan kuten ois kaupassa käynti ei sen kummempaa.

Tuohan olis monessakin pitkässä suhteessa jossa miehen ikääntyessä se vehje ei enää toimi kuten ennen niin naiselle hyvinkin tarpeellinen ja erityisesti jos nainen olis miestä hyvinkin paljon nuorempi.

Jossain kohtaa se ikäero tulee vastaan miehillä siellä sänkykamarissa. Mutta jos rakkaus säilyy niin voishan tuo toimia sitten sille nuoremmalle naiselle väylänä jonka takia perisuhde muutoin vois toimia ja jatkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Tää on jotenkin kummallista että miehet suhtautuu tuohon kuin kaupassa käyntiin mutta entäpä jos se vaimoke lähtis hakemaan nuoren seksityötä tekevän miehen palveluksia niin olisko sekin vaan kuten ois kaupassa käynti ei sen kummempaa.

Tuohan olis monessakin pitkässä suhteessa jossa miehen ikääntyessä se vehje ei enää toimi kuten ennen niin naiselle hyvinkin tarpeellinen ja erityisesti jos nainen olis miestä hyvinkin paljon nuorempi.

Jossain kohtaa se ikäero tulee vastaan miehillä siellä sänkykamarissa. Mutta jos rakkaus säilyy niin voishan tuo toimia sitten sille nuoremmalle naiselle väylänä jonka takia perisuhde muutoin vois toimia ja jatkua.

Niin, ylipäänsä asian voisi miettiessään seksityötä kääntää niin päin, että entä jos joku omista rakkaista tekisi kyseustä työtä tai kävisi maksullisilla. Kuten he itselleen ehkä sallisivat. Jos mielipide muuttuu sen kuvion kääntämisen myötä, ei työtä ole hyväksytty vain se että työ palvelisi itseä on hyväksytty.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ylipäänsä asian voisi miettiessään seksityötä kääntää niin päin, että entä jos joku omista rakkaista tekisi kyseustä työtä tai kävisi maksullisilla. Kuten he itselleen ehkä sallisivat. Jos mielipide muuttuu sen kuvion kääntämisen myötä, ei työtä ole hyväksytty vain se että työ palvelisi itseä on hyväksytty.

Jasu

Toki jos koko prosyituutio on tarpeeton itsellekin niin helpommin voi olla myös yks hailee onko joku ilotyttö vai bussikuski. Niin se mullekin on, paitsi jos se prostituutio yrittää hiipiä mun elämääni jossain tai missään muodossa, niin en tykkää enää tippaakaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki jos koko prosyituutio on tarpeeton itsellekin niin helpommin voi olla myös yks hailee onko joku ilotyttö vai bussikuski. Niin se mullekin on, paitsi jos se prostituutio yrittää hiipiä mun elämääni jossain tai missään muodossa, niin en tykkää enää tippaakaan.

Jasu

Sama se on jääkiekonkin kanssa, en piittaa tipan tippaa koko lajista, ehkä vähän kyllä ärsyttää se ihmisten sekoaminen jääkiekkokaudella. Mutta kestän sen niin kauan, kun se pysyy poissa mun elämästäni ja huushollistani.

Nämä on niitä rajanvetoja mitkä on tarpeellisia tunnistaa hyvinvointinsakin takia.

Jasu

• Anonyymi

On ihmisiä, jotka ovat saaneet sukupuolitaudin tai jopa hivin omalta, vakituiselta kumppaniltaan tai vaikkapa yhden illan jutuilta tavallisesta baarista, monet kun eivät välitä käyttää suojaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihmisiä, jotka ovat saaneet sukupuolitaudin tai jopa hivin omalta, vakituiselta kumppaniltaan tai vaikkapa yhden illan jutuilta tavallisesta baarista, monet kun eivät välitä käyttää suojaa.

Tiedän, niin olen minäkin saanut pettävältä exältä joskus. Hän oli salasuhteessa puoli vuotta kylän yhteisen kanssa ja tartutti minuun klamydia, kun yritimme lasta. Eli jätkä viis veisasi seksuaaliterveydestään eikä minunkaan.

Helvetti että häpesin vaikkei syy ollut minussa, minä en ole pettänyt ketään seksiin ryhtyen parisuhteellisena. Enkä ikinä niin tekisi.

Mulla tuli märkää munanjohtimeen mikä antibiootilla saatiin pois, mutta munanjohdin vaurioitui ja myöhemmässä elämässä aiheutti kihdunulkoisen raskauden ja munanjohtimeni räjähtämisen.

Meinasi lähteä henki sisäisestä verenvuodosta johtuen. Että vitutti ja näen vieläkin punaista holtittomista seksieläjistä.

Ei ikinä sellaisia lähelleni enää, ikinä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, niin olen minäkin saanut pettävältä exältä joskus. Hän oli salasuhteessa puoli vuotta kylän yhteisen kanssa ja tartutti minuun klamydia, kun yritimme lasta. Eli jätkä viis veisasi seksuaaliterveydestään eikä minunkaan.

Helvetti että häpesin vaikkei syy ollut minussa, minä en ole pettänyt ketään seksiin ryhtyen parisuhteellisena. Enkä ikinä niin tekisi.

Mulla tuli märkää munanjohtimeen mikä antibiootilla saatiin pois, mutta munanjohdin vaurioitui ja myöhemmässä elämässä aiheutti kihdunulkoisen raskauden ja munanjohtimeni räjähtämisen.

Meinasi lähteä henki sisäisestä verenvuodosta johtuen. Että vitutti ja näen vieläkin punaista holtittomista seksieläjistä.

Ei ikinä sellaisia lähelleni enää, ikinä.

Jasu

Eli turha kenenkään ihmetellä miksi olen aggressiivinen, jos joku vähättelee vaaroja ja riskejä holtittoman seksin suhteen.

Olen itse ollut menettää henkeni sen takia ja lapsi jota hartaasti uudessa suhteessa toivoimme menetti henkensä jääden siihen vaurioituneeseen munanjohtimeen ja syy se sairastettu klamydia uskottoman kusipään takia.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli turha kenenkään ihmetellä miksi olen aggressiivinen, jos joku vähättelee vaaroja ja riskejä holtittoman seksin suhteen.

Olen itse ollut menettää henkeni sen takia ja lapsi jota hartaasti uudessa suhteessa toivoimme menetti henkensä jääden siihen vaurioituneeseen munanjohtimeen ja syy se sairastettu klamydia uskottoman kusipään takia.

Jasu

Yksikään seksin perään lähtijäei kyllä saisi minua itsetään kiinnostumaan enää edes ydinaseella uhaten. Olen läpi käyny helvetin semmosen ihmisen takia.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään seksin perään lähtijäei kyllä saisi minua itsetään kiinnostumaan enää edes ydinaseella uhaten. Olen läpi käyny helvetin semmosen ihmisen takia.

Jasu

Eikä se ollu ainoa juttu toi märkä munanjohtimessa. Multa olis pitänyt leikata umppari ja leikkauspäivänä tulehdusarvot oli koholla ja tutkittiin sitten alapääkin. Ja löytyi se klamydia. Olin niin järkyttynyt, että oli sydän pysähtyä. Minulla joka olen pikkutarkka seksuaaliterveydestäni enkä holtiton ikinä. No mieshän se oli tietenkin se syypää.

Jouduttiin perumaan leikkays ja lykkäämään. Sitten kun viimein umppari poistettiin sieltä löytyi endometrioosi ja sitten selvisi sekin että sairastan endoa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se ollu ainoa juttu toi märkä munanjohtimessa. Multa olis pitänyt leikata umppari ja leikkauspäivänä tulehdusarvot oli koholla ja tutkittiin sitten alapääkin. Ja löytyi se klamydia. Olin niin järkyttynyt, että oli sydän pysähtyä. Minulla joka olen pikkutarkka seksuaaliterveydestäni enkä holtiton ikinä. No mieshän se oli tietenkin se syypää.

Jouduttiin perumaan leikkays ja lykkäämään. Sitten kun viimein umppari poistettiin sieltä löytyi endometrioosi ja sitten selvisi sekin että sairastan endoa.

Jasu

Ja se endometrioosi on niin vaiea etten saa lapsia jos se etenee eli olisi pitänyt äkkiä tehdä ne lapset silloin. Oli hiukanstressaavaa elämää tuolloin.

Kusipään kanssa ei lapsia voi tehdä. Ja terveys on mallilla että kiire tehdä jos aikoo.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se endometrioosi on niin vaiea etten saa lapsia jos se etenee eli olisi pitänyt äkkiä tehdä ne lapset silloin. Oli hiukanstressaavaa elämää tuolloin.

Kusipään kanssa ei lapsia voi tehdä. Ja terveys on mallilla että kiire tehdä jos aikoo.

Jasu

Se suru mikä läpi käytiin uuden kumppanin kanssa siitä munanjohdin raskaudesta oli raastavaa. Kun se johtui minusta, minun viallisesta munanjohtimesta ja kun sen mulle aikaan sai exä joka petti minua. Seyraavakin kumppani joutui kärsimään siitä yhden ilottelusta tällä tavoin.

Eikä me saatu sittenenää edes raskauksia alkuun edes keinohedelmöityksillä. Kaikki kokeiltiin mikä omilla sukusoluolla voi. Se yksi keskenmeno susälsi täysin terveen sikiön, jonka kohtalo oli kuolla viallisen munajohtimen takia, jonka aiheutti uskoton kumppani. Ja erottiin sitten tämänkin kanssa osin ehkä lapsettomuuden takia, sen surun joka repi.

Joo vihaa on sisälläni, vaikka elämä jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se suru mikä läpi käytiin uuden kumppanin kanssa siitä munanjohdin raskaudesta oli raastavaa. Kun se johtui minusta, minun viallisesta munanjohtimesta ja kun sen mulle aikaan sai exä joka petti minua. Seyraavakin kumppani joutui kärsimään siitä yhden ilottelusta tällä tavoin.

Eikä me saatu sittenenää edes raskauksia alkuun edes keinohedelmöityksillä. Kaikki kokeiltiin mikä omilla sukusoluolla voi. Se yksi keskenmeno susälsi täysin terveen sikiön, jonka kohtalo oli kuolla viallisen munajohtimen takia, jonka aiheutti uskoton kumppani. Ja erottiin sitten tämänkin kanssa osin ehkä lapsettomuuden takia, sen surun joka repi.

Joo vihaa on sisälläni, vaikka elämä jatkuu.

Mutta tämä siksi kerrottu, että miettikää nenää pidemmälle eteenpäin. Holtittomuus voi tuhota monen elämän hetkessä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tämä siksi kerrottu, että miettikää nenää pidemmälle eteenpäin. Holtittomuus voi tuhota monen elämän hetkessä.

Jasu

Mitä mietin silloin uskottomasta exästäni myös. Että miksi hän halusi kihlata minut ja tehdä mun kanssa perheen, kun samaan aikaan hän petti minua minkä ehti. Huono omatuntoko, tuskin kun vielä sen jälkeen kun nainen jonka kanssa petti soitti mulle ja kertoi yksityiskohdatkin ja klamydiastaan joka tuli häneltä mieheeni ja sitten minuun. Niin vielä olisi pitänyt saada lupa lisää pettää. Miten röyhkeä voi mies olla.

Jasu

• Anonyymi

Ääääh, sinäkin. Keskity siihen kokonaisuuteen, seksityöhön, äläkä yksittäisten parisuhteiden syrjähyppyihin, kun niillä ei ole mitään tekemistä itse seksityön kanssa. Niissä tapauksissa seksityö on vain yksi mahdollinen väline, muita välineitä ihan perinteinen työpaikkaromanssi sivusuhteena, pikkujoulupano, risteilypano jne. Niillä ei ole mitään tekemistä seksityön, vaan paskana olevan parisuhteen ja huonosti käyttäytyvän ihmisen kanssa.

"Keskity siihen kokonaisuuteen, seksityöhön, äläkä yksittäisten parisuhteiden syrjähyppyihin, kun niillä ei ole mitään tekemistä itse seksityön kanssa."

Sama kuin sanoisit, ettei kuolemalla ja tappamisella ole mitään tekemistä sotilaan ammatin kanssa. Tottakai niillä on ja jokaisen kyseistä ammattia harjoittavan pitää tai ainakin pitäisi nämä asiat itsensä kanssa käsitellä ja alan toki myös, jos se järjestäytyy.

• Anonyymi

Mä en jaksanut lukea tuota mielipidekirjoitusta. Katselin sitä jo aiemmin Hesarin sivuilla ja totesin silloinkin, että antaa olla. Kommentoin siis vain kevyesti ja yleisellä tasolla, enkä ota kantaa juuri tuohon juttuun.

Itselleni tuo on aika yhdentekevää. Mä en mitenkään paheksu seksityötä tai muutoinkaan tunne valtavia intohimoja siitä aiheesta. Henkilökohtaisesti en ymmärrä sitä valintaa, mutta en minä ymmärrä montaa muutakaan ammattivalintaa. Kun kyse on vapaista, aikuisista,vapaaehtoisista ja täysivaltaisesti omat päätöksensä tekevistä ihmisistä, niin siitä vaan. Seksityöhön liittyy toki paljon myös negatiivisia ilmiöitä, mutta kieltäminen ja tuomitseminen ei mielestäni poista niitä. Jos poistasi, niin ongelmat olisivat poistuneet jo ihmiskunnan alkuhämäriin. Homman vurallistaninen, majmksa verosi jne. olisi ihan paikallaan.

Monimutkaisemmaksi homma menee, jos siihen liittyy muita ihmisiä, parisuhde jne. Nämä nyt vain pitäisi aina pystyä sopimaan sen kumppanin kanssa. Ymmärrän kyllä, ettei se ole aina helppoa, mutta oma omatuntoni ja moraalini ei taivu valehteluun ja salailuun näin perustavanlaatuisessa asiassa. Mä kun olen ihminen, joka pystyn antamaan ennemmin anteeksi vaikkapa kännissä tapahtuneen typeryyden, mutta en sen salailemista, enkä valehtelua. Vielä vähemmän pystyisin antamaan anteeksi suunnitelmallista valehtelua ja salailua, joka salattuun seksin ostamiseen väistämättä liittyisi. Mahdollinen tautiriski jne. nyt vain ovat asioita, joiden salaamista en hyväksyisi millään tekosyyllä. Jos minä suostuisin sen riskin ottamaan, niin sen pitää olla päätös, jonka teen itse. Toinen ei voi sitä puolestani tehdä.

• Parisuhteessa seksin ostaminen salaa... Se ei ole ydinasia, koska ei se seksityöläinen sitä valintaa pettämisestä tee, vaan se typerä asiakas, joka on jo kuseksinut parisuhteensa muutenkin, koska eihän sen muuten tarttisi seksiä ostaa.

Koko tuo ajatellumalli, että seksityö on sinällään ok, mutta ei jos joku pettää toista, kertoo harhautumisesta ydinasian ohi henkilökohtaiseen tunnesidonnaiseen yksityiskohtaan, siis kaukana objektiivisuudesta. Ja tämä on se emotionaalinen harha, mihin 90% ihmisistä menee. Tämän vuoksi asialle ei poliittisesti voida tehdä mitään, koska kun asiasta puhutaan hallinnon tasolla, päädytään yleensä viimeistään toisen puhujan kohdalla objektiivisuudesta omien emootioiden pariin eli täysin sivuraiteille ja sitten se keskutelu on jo mennyttä.

• Anonyymi

Parisuhteessa seksin ostaminen salaa... Se ei ole ydinasia, koska ei se seksityöläinen sitä valintaa pettämisestä tee, vaan se typerä asiakas, joka on jo kuseksinut parisuhteensa muutenkin, koska eihän sen muuten tarttisi seksiä ostaa.

Koko tuo ajatellumalli, että seksityö on sinällään ok, mutta ei jos joku pettää toista, kertoo harhautumisesta ydinasian ohi henkilökohtaiseen tunnesidonnaiseen yksityiskohtaan, siis kaukana objektiivisuudesta. Ja tämä on se emotionaalinen harha, mihin 90% ihmisistä menee. Tämän vuoksi asialle ei poliittisesti voida tehdä mitään, koska kun asiasta puhutaan hallinnon tasolla, päädytään yleensä viimeistään toisen puhujan kohdalla objektiivisuudesta omien emootioiden pariin eli täysin sivuraiteille ja sitten se keskutelu on jo mennyttä.

Sanoinko jossain sen olevan ydinasia? Eihän se ollut edes mainittuna ensimmäisessä kappaleessa, jossa toin käsittääkseni selvästi esille ajatukseni seksityöstä yleisellä tasolla. Toisessa kappaleessa tuon esille oman HENKILÖKOHTAISEN näkemykseni siitä miten tuo vaikuttaisi henkilökohtaisella tasolla omaan parisuhteeseeni. Tietääkseni en myöskään missään kohtaa syyllistään seksityötä tekevää henkilöä yhtään mistään. Jos näet viestissäni kohdan, jossa syyllisyän seksityötä tekeviä,niin voisitko ystävällisesti osoittaa sen kohdan? Enhän minä siitä seksityöläisestä eroaisi vaan kumppanistani. Kuinka se syyllistää seksityöläistä?

Sinä et nyt mielestäni kykene objektiiviseen keskusteluun aiheesta, vaan tämä menee sinulla selvästi liikaa tunteisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoinko jossain sen olevan ydinasia? Eihän se ollut edes mainittuna ensimmäisessä kappaleessa, jossa toin käsittääkseni selvästi esille ajatukseni seksityöstä yleisellä tasolla. Toisessa kappaleessa tuon esille oman HENKILÖKOHTAISEN näkemykseni siitä miten tuo vaikuttaisi henkilökohtaisella tasolla omaan parisuhteeseeni. Tietääkseni en myöskään missään kohtaa syyllistään seksityötä tekevää henkilöä yhtään mistään. Jos näet viestissäni kohdan, jossa syyllisyän seksityötä tekeviä,niin voisitko ystävällisesti osoittaa sen kohdan? Enhän minä siitä seksityöläisestä eroaisi vaan kumppanistani. Kuinka se syyllistää seksityöläistä?

Sinä et nyt mielestäni kykene objektiiviseen keskusteluun aiheesta, vaan tämä menee sinulla selvästi liikaa tunteisiin.

Asian objektiivinen käsittely nimenomaan edellyttää sitä, ettei nosta esille sitä miten kokisi, jos oma kumppani menisi salaa ostamaan seksiä. Ja ehkä aiheittaisi seksitautien tarttumisen riskin. Ja niin edelleen. Jos tuon asian nostaa esiin, se yksin kertoo siitä, ettei pysty käsittelemään yksin seksityötä objektiivisena kokonaisuutena, vaan sotkee siihen mukaan omat emotionaaliset näkemyksensä.

Se, että tuohdut noin yksiselitteisestä asiasta vain vahvistaa sen, ettet kykene käsittelemään seksityötä objektiivisena kokonaisuutena. Tartut omiin emotionaalisiin lillukanvarsiisi, sen sijaan, että olisit jättänyt kommenttisi vain kahteen ensimmäiseen kappaleeseen.

Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Asian objektiivinen käsittely nimenomaan edellyttää sitä, ettei nosta esille sitä miten kokisi, jos oma kumppani menisi salaa ostamaan seksiä. Ja ehkä aiheittaisi seksitautien tarttumisen riskin. Ja niin edelleen. Jos tuon asian nostaa esiin, se yksin kertoo siitä, ettei pysty käsittelemään yksin seksityötä objektiivisena kokonaisuutena, vaan sotkee siihen mukaan omat emotionaaliset näkemyksensä.

Se, että tuohdut noin yksiselitteisestä asiasta vain vahvistaa sen, ettet kykene käsittelemään seksityötä objektiivisena kokonaisuutena. Tartut omiin emotionaalisiin lillukanvarsiisi, sen sijaan, että olisit jättänyt kommenttisi vain kahteen ensimmäiseen kappaleeseen.

Ei mulla muuta.

En ole lainkaan tuohtunut. Se, että tulkitset niin, kertoo jo paljon tunnetilastasi. Koin viestisi ehdottomasti vähintään keskivoimakkaaksi tunnepurskahdukseksi, jonka mitä ilmeisimmin aiheutti ärtymys siitä, ettei aihetta ole ketjussa käsitelty juuri sinun haluamallasi tavalla. Tämä taas selvästi aiheutti sen, ettet oikeastaan edes lukenut ensimmäistä viestiäni lainkaan ajatuksen kanssa, vaan jäit olettamaan hieman outojakin asioita siitä mikä oli ydinasia ja että jotakuta jopa syytettiin jostakin. Tuo, että syyttäisin seksintyöntekijää on täysin naurettava väite viestini pohjalta ja kertoo itsessään jo ihan tarpeeksi siitä, ettet vaivautunut (tai ärtymykseltäsi kyennyt) ajattelemaan mitä luit. Minä tunnen henkilökohtaisesti parikin seksityöllä aiemmin itseään elättänyttä, joten ei todellakaan kävisi mielessä syyttää heitä mistään.

Sinällään koen aika oudoksi, että reagoit tuollaisella tunnepurskauksella, vain kun et saanut juuri haluamiasi vastauksia, sillä sinähän et alustanut aloituksessa oikeastaan lainkaan. Ehkä tämä on sinulle jotenkin herkkä aihe. Joku "tyhmä" voi kuvitella, että silloin kun ei selkeämmin alusteta, niin sana on vapaa. Näin ei selvästikään nyt tässä tapauksessa ollut. Kun ottaa huomioon, että aloitukseesi valitsemasi lainaus lähtee liikkeelle nimenomaan henkilökohtaiselta tasolta, on se aika erikoinen linkkivalinta keskusteluun, jossa henkilökohtainen taso on määritelty tabuksi. Koska tämä aihe kuitenkin on mielestäni lopulta varsin tylsä, eikä kosketa itseäni mitenkään, niin jätän tämän omalta osaltani tähän. Toivottavasti saat aloitukseesi myös sellaisia vastauksia, jotka sinulle kelpaavat ja joita sinun ei tarvitse haukkua.

• Anonyymi

Ei mulla muuta.

Lisään vielä, että yritys typistää seksityön olemus pelkäksi pihvinnostamiseksi marketista, ei ainakaan edistä sen laillistamista.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että yritys typistää seksityön olemus pelkäksi pihvinnostamiseksi marketista, ei ainakaan edistä sen laillistamista.

Jep, tämä nyt viimeistään todistaa sen, että jos asia jollakulla kävi tunteisiin, ne se olet kyllä nimenomaan sinä. Mutta koska nähdäkseni se on asia jonka kiistät joka tapauksessa kaikissa tilanteissa, niin lienee viisainta jättää se taakse.

Ja mitä tulee seksityöntekijän syyttämisestä, mihin viittasit kommentoineeni, niin kyllä se on tuotu esille ensimmäisessä omassa kommentissasi, jos luet sen ajatuksen kanssa muutaman kerran.

Mutta kuten itse sanoit tuolla aiemmin, koska asia ei minusta tylsä jne., niin jätän tämän tähän.

• Anonyymi

Jep, tämä nyt viimeistään todistaa sen, että jos asia jollakulla kävi tunteisiin, ne se olet kyllä nimenomaan sinä. Mutta koska nähdäkseni se on asia jonka kiistät joka tapauksessa kaikissa tilanteissa, niin lienee viisainta jättää se taakse.

Ja mitä tulee seksityöntekijän syyttämisestä, mihin viittasit kommentoineeni, niin kyllä se on tuotu esille ensimmäisessä omassa kommentissasi, jos luet sen ajatuksen kanssa muutaman kerran.

Mutta kuten itse sanoit tuolla aiemmin, koska asia ei minusta tylsä jne., niin jätän tämän tähän.

"Ja mitä tulee seksityöntekijän syyttämisestä, mihin viittasit kommentoineeni, niin kyllä se on tuotu esille ensimmäisessä omassa kommentissasi, jos luet sen ajatuksen kanssa muutaman kerran."

Mutta et sitten kuitenkaan löydä sitä syytöstä tähän esille lainattavaksi. No se siitä väitteestä. Sun kannattaa seuraavan kerran alustaa ja alustuksessasi kertoa selvästi millaiset vastaukset hyväksyt, niin joudut kiukuttelemaan vähän vähemmän. Hyvät yöt.

• Anonyymi

Sivusta ... sä olet Rande nyt räyhännyt ketjussa joka toiselle vastaajalle, joten tuskin kukaan vaivautuu hermostumaan. Jokainen näkee jo, että sinua kiukuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ... sä olet Rande nyt räyhännyt ketjussa joka toiselle vastaajalle, joten tuskin kukaan vaivautuu hermostumaan. Jokainen näkee jo, että sinua kiukuttaa.

Tuo juuri 👍. Tuossa on edellä räyhätty jo niin monelle, etteipä tässä nyt ole mitään tuohtumisen aihetta. Herraa kiukuttaa ja syykin on selvä, kun se jopa sanotaan useampaan otteeseen.

• Anonyymi

"Ja mitä tulee seksityöntekijän syyttämisestä, mihin viittasit kommentoineeni, niin kyllä se on tuotu esille ensimmäisessä omassa kommentissasi, jos luet sen ajatuksen kanssa muutaman kerran."

Sivusta totean ... jos sinun tarvitsee kehoittaa kirjoittajaa itseään lukemaan tekstinsä uudelleen jotta hän tietäisi omat motiivinsa ja ajatuksensa aiheesta, niin on äärimmäisen todennäköistä, että sinä itse tulkitset jotakin väärin. Ainoa järkevä toimenpide olisi esittää se lausahdus, jonka tulkitset tietyllä tavalla ja kysyä sen kirjoittajalta mitä hän sillä tarkoittaa, eikä tyrkyttää omaa tulkitaansa tyyliin "minä tiedän paremmin mitä sinä ajattelet".

• Anonyymi

Ei mulla muuta.

"Asian objektiivinen käsittely nimenomaan edellyttää sitä, ettei nosta esille sitä miten kokisi, jos oma kumppani menisi salaa ostamaan seksiä."

Juuri tämä näin. Lisäksi sitä ei voi itse päättää kertooko kumppani olleensa seksityöhenkilön kanssa (tai ylipäänsä sekstailleensa jonkun toisen kanssa).

- Sheena

• Anonyymi

Tuo on mielenkiintoinen asianhaara, kun usein näkee tai kuulee miesten toteavan, että tämä työ on vain ja ainoastaan työ muiden joukossa.

Jos siis vaikka työkkäristä tarjottaisiin tukien menetyksen uhalla kyseistä työtä, niin kuinka moni mies olisi valmis ottamaan sen vastaan?

Olkoonkin niin, että yli 95% asiakkaista on tutkimusten mukaan miehiä, mutta eiväthän esimerkiksi hierojat, tarjoilijat, kassatyöntekijät, lääkärit jne. asiakkaitaan sukupuolen perusteella valitse.

Tasa-arvoinen yhteiskuntahan Suomessa on, syrjintä sukupuolen perusteella on ihan laissa kielletty.

• Kysynnän ja tarjonnan laki. Siinä on sulle vastaus tuohon epäsuhtaan myyjien ja ostajien välillä.

Mutta odotellaan, josko poliittinen elimistömme saisi laillistettua tuon ammatin, niin sitten periaatteessa työvoimahallinto voisi tarjota myös tuota työtä tukien menetyksen uhalla. Tosin kysynnän ja tarjonnan laki takaa sen, että edelleen sitä tarjottaisiin lähinnä naisille (tukien menetyksen uhalla) ja miehiltä vain kysyttäisiin, että olisitko valmis harkitsemaan...?

Ammattillisesti tasa-arvoinen yhteiskunta? Hah. Herätys! Mutta voit aina perustaa puolueen, jonka agendana on ajaa maahamme lakeja, joiden perusteella kaikissa mahdollisissa ammateissa suhdeluku naisten miesten välillä saa olla korkeintaan 55-45 tai muuten osa potkitaan pois (arvalla, sieltä täältä) ja tilalle palkataan vastakkaisen sukupuolen edustajia pätevyydestä riippumatta tasapainottamaan sukupuolten välistä ammatillista tasa-avoa. Tosin, tuota pitäisi kutsua ehkä jo fasismiksi tai diktatuuriksi, niin en ole ihan varma sopiiko se Suomen edustukselliseen demokratiaan.

• Anonyymi

Kysynnän ja tarjonnan laki. Siinä on sulle vastaus tuohon epäsuhtaan myyjien ja ostajien välillä.

Mutta odotellaan, josko poliittinen elimistömme saisi laillistettua tuon ammatin, niin sitten periaatteessa työvoimahallinto voisi tarjota myös tuota työtä tukien menetyksen uhalla. Tosin kysynnän ja tarjonnan laki takaa sen, että edelleen sitä tarjottaisiin lähinnä naisille (tukien menetyksen uhalla) ja miehiltä vain kysyttäisiin, että olisitko valmis harkitsemaan...?

Ammattillisesti tasa-arvoinen yhteiskunta? Hah. Herätys! Mutta voit aina perustaa puolueen, jonka agendana on ajaa maahamme lakeja, joiden perusteella kaikissa mahdollisissa ammateissa suhdeluku naisten miesten välillä saa olla korkeintaan 55-45 tai muuten osa potkitaan pois (arvalla, sieltä täältä) ja tilalle palkataan vastakkaisen sukupuolen edustajia pätevyydestä riippumatta tasapainottamaan sukupuolten välistä ammatillista tasa-avoa. Tosin, tuota pitäisi kutsua ehkä jo fasismiksi tai diktatuuriksi, niin en ole ihan varma sopiiko se Suomen edustukselliseen demokratiaan.

Kyllähän miespuolisille seksityöntekijöille on Suomessa kysyntää, muualla maailmalla heitä on todella paljon enemmän. Heidän asiakkaansa ovat tutkimusten mukaan ihan himppua vaille kaikki miehiä. Suomen väestöstä arvioiden mukaan 10-20% on homoseksuaaleja, mutta valtaosahan miehistä jotka ostavat seksiä miehiltä ovat "heteroseksuaaleja".

Lehdissäkin on ollut useampia kirjoituksia miessukupuolta edustavista seksityöntekijöistä, esimerkiksi Iltasanomien juttu Aleksista:
        Mies miehelle; Aleksi, 29, on myynyt seksiä kahden vuoden ajan. Vaimon selän takana puuhastelevat ”heteromiehet” ovat hänelle tärkeä asiakasryhmä.
        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010029828.html
        "Aleksi tapaa lähinnä itseään vanhempia miehiä.
        – Tyypillinen asiakkaani on keski-ikäinen, tavallinen perheenisä."

Hieman erilainen esimerkki on ex-rikollinen Jalmari, jonka asiakaskunta koostuu myös miehistä. Tuossa hän juttelee aiheesta Immun kanssa:
        https://youtu.be/cSW9QgI54Pg?si=EMnCyTETZvokXm1t&t=533
        Hän kokee seksin myymisen työnä siinä missä muutkin työt; sähkölasku pitää saada maksettua, eikä hän näe tällä hetkellä muuta mahdollisuutta.

Tasa-arvo siis asiakaskunnan kannalta; ei valkoista, lihaa syövää, autoilevaa heteromiestä sovi syrjiä, mutta tasa-arvo myös siinä, että mikäli mies jolle tätä kyseistä työtä tarjottaisiin siitä kieltäytyisi, menettäisi hän tuet siinä missä nainenkin, sillä kuten edellä todettu: kysyntää kyllä riittää.

Joten kai miehille voisi todeta kuten toisinaan he naisille: älä istu nahkalompakkosi päällä, peppu pystyyn vaan, se on helppoa rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän miespuolisille seksityöntekijöille on Suomessa kysyntää, muualla maailmalla heitä on todella paljon enemmän. Heidän asiakkaansa ovat tutkimusten mukaan ihan himppua vaille kaikki miehiä. Suomen väestöstä arvioiden mukaan 10-20% on homoseksuaaleja, mutta valtaosahan miehistä jotka ostavat seksiä miehiltä ovat "heteroseksuaaleja".

Lehdissäkin on ollut useampia kirjoituksia miessukupuolta edustavista seksityöntekijöistä, esimerkiksi Iltasanomien juttu Aleksista:
        Mies miehelle; Aleksi, 29, on myynyt seksiä kahden vuoden ajan. Vaimon selän takana puuhastelevat ”heteromiehet” ovat hänelle tärkeä asiakasryhmä.
        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010029828.html
        "Aleksi tapaa lähinnä itseään vanhempia miehiä.
        – Tyypillinen asiakkaani on keski-ikäinen, tavallinen perheenisä."

Hieman erilainen esimerkki on ex-rikollinen Jalmari, jonka asiakaskunta koostuu myös miehistä. Tuossa hän juttelee aiheesta Immun kanssa:
        https://youtu.be/cSW9QgI54Pg?si=EMnCyTETZvokXm1t&t=533
        Hän kokee seksin myymisen työnä siinä missä muutkin työt; sähkölasku pitää saada maksettua, eikä hän näe tällä hetkellä muuta mahdollisuutta.

Tasa-arvo siis asiakaskunnan kannalta; ei valkoista, lihaa syövää, autoilevaa heteromiestä sovi syrjiä, mutta tasa-arvo myös siinä, että mikäli mies jolle tätä kyseistä työtä tarjottaisiin siitä kieltäytyisi, menettäisi hän tuet siinä missä nainenkin, sillä kuten edellä todettu: kysyntää kyllä riittää.

Joten kai miehille voisi todeta kuten toisinaan he naisille: älä istu nahkalompakkosi päällä, peppu pystyyn vaan, se on helppoa rahaa.

Huomionarvoista on, että Aleksi kertoo tuossa artikkelissa menettävänsä asiakkaita, koska haluaa suojautua sukupuolitaudeilta ja muilta pöpöiltä.

"Vaatimukseni etenkin kondomin käytön suhteen karsivat asiakkaita. Moni kun sanoo kiitos, mutta ei kiitos, kun kuulevat, ettei minun kanssani voi harrastaa suojaamatonta suuseksiä tai yhdyntää."

Siis summattuna perheenisät haluavat Aleksilta suojaamatonta seksiä. Eli täällä kommentoijien esiin nostamat, mutta Randomin vähättelemät, pettäminen ja pelko siitä että saa pettäjältä sukupuolitaudin, eivät tosiasiassa ole mitään pikkujuttuja. Tuskin miehet käyttäytyvät yhtään erilailla naismaksullisten kanssa.

Todella huolestuttavaa, etenkin huomioon ottaen vielä sen, että esimerkiksi HIV lähti kasarilla leviämään erityisesti homoseksuaalien keskuudessa. Miehet lienevät huolettomampia näiden tautiasioiden kanssa kuin naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomionarvoista on, että Aleksi kertoo tuossa artikkelissa menettävänsä asiakkaita, koska haluaa suojautua sukupuolitaudeilta ja muilta pöpöiltä.

"Vaatimukseni etenkin kondomin käytön suhteen karsivat asiakkaita. Moni kun sanoo kiitos, mutta ei kiitos, kun kuulevat, ettei minun kanssani voi harrastaa suojaamatonta suuseksiä tai yhdyntää."

Siis summattuna perheenisät haluavat Aleksilta suojaamatonta seksiä. Eli täällä kommentoijien esiin nostamat, mutta Randomin vähättelemät, pettäminen ja pelko siitä että saa pettäjältä sukupuolitaudin, eivät tosiasiassa ole mitään pikkujuttuja. Tuskin miehet käyttäytyvät yhtään erilailla naismaksullisten kanssa.

Todella huolestuttavaa, etenkin huomioon ottaen vielä sen, että esimerkiksi HIV lähti kasarilla leviämään erityisesti homoseksuaalien keskuudessa. Miehet lienevät huolettomampia näiden tautiasioiden kanssa kuin naiset.

Aivan varmastihan joku maksullinen mies/nainen noille perheenisille sitä suojaamatonta seksiä antaa, kun tarpeeksi maksavat.

Sinne menee perheen ruokarahat ja tuliaisiksi perhe saa lapsia myöten satiaisia yms. mukavaa.

• Seksityö.. no, kai se on vaan työ. Toki koen että se voi hajottaa yhtä sun toista, mut kaikki ei ole tehty kestämään.

Noin yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että naisten suhtautuminen seksiin on hyvin kieroutunutta ja jopa mielenvikaista parisuhteissa. Seksi on tarve siinä missä vaikkapa ulostaminenkin.. ja jos kumppanilla ei ole mielenkiintoa harjoittaa seksiä, niin toisen ei tarvitse olla selibaatissa sen takia.

Seksityölle on oma paikkansa ja sijansa. En pistäisi pahakseni jos kumppanini olisi puutteessa ja korjaisi asiantilan ammattilaisen kanssa. Tai no, asiaahan joudun katselemaan hypoteesina, sillä en jättäisi kumppaniani puutteeseen.

Exäni kävi maksullisella suhteemme aikana, edellytin vain kondomin käyttöä. Muuten en puuttunut. Hän kertoi siitä kyllä minulle ja eka kerta tuli kyllä shokkina, mutta se lientyi siitä. Hänellä oli myös suhde entisen heilansa kanssa. Senkin hyväksyin.

Seksi on vain seksiä. Ei siitä kannata tehdä mitään numeroa tai valtavaa draamaa. Niin kuin iso osa naisista tuppaa tekemään. Mielestäni ihmistä ei ole tehty yksiavioiseksi.

Minun mentaliteetillä olisin tyytyväinen jos seksityö saisi arvon jonka se ansaitsee. Normalisoinnin. Mutta asenteiden täytyisi muuttua myös.

• No moni muukin duuni voi hajottaa yhtä ja toista, ihmisessä, päätellen mielenterveyspalveluiden tai ainakin MT-lääkkeiden käytön määrästä. Kaikkia ei ole tehty kestämään...

Mä luulen, että jos seksin myynti hyväksyttäsiiin laeilla normaaliksi työksi, kun se perustuisi jo laeissa oleviin edellytyksiin sekä verovelvollisuuteen jne., niin se asenneilmapiirin muutos saisi sen tilan minkä se tarvitsee. Nykyisellään sitä tilaa ei ole, niin minkään asenteiden ei tarvitse muuttua, kun ei ole tilaakaan. Jos alki muuttuisi, joutuisi jokainen kohdallaan käymään sen sisäisen keskustelun että mitäs hittoa mä nyt oilen tästä mieltä ja sitten toriparlamenteissa alkaisi reipas partojen päristely asian tiimoilta.

• randombypasser kirjoitti:

No moni muukin duuni voi hajottaa yhtä ja toista, ihmisessä, päätellen mielenterveyspalveluiden tai ainakin MT-lääkkeiden käytön määrästä. Kaikkia ei ole tehty kestämään...

Mä luulen, että jos seksin myynti hyväksyttäsiiin laeilla normaaliksi työksi, kun se perustuisi jo laeissa oleviin edellytyksiin sekä verovelvollisuuteen jne., niin se asenneilmapiirin muutos saisi sen tilan minkä se tarvitsee. Nykyisellään sitä tilaa ei ole, niin minkään asenteiden ei tarvitse muuttua, kun ei ole tilaakaan. Jos alki muuttuisi, joutuisi jokainen kohdallaan käymään sen sisäisen keskustelun että mitäs hittoa mä nyt oilen tästä mieltä ja sitten toriparlamenteissa alkaisi reipas partojen päristely asian tiimoilta.

Toivoisin tosiaan, että laillistettaisiin ja normalisoitaisiin. Ja vaikkapa "valtionkonttoreita" alalle. Työturvallisuus kunniaan sillekin alalle.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Toivoisin tosiaan, että laillistettaisiin ja normalisoitaisiin. Ja vaikkapa "valtionkonttoreita" alalle. Työturvallisuus kunniaan sillekin alalle.

Niinpä. Jos laillistettaisiin ja sitä kautta normalisoitaisiin, niin voitaisiin käyttää aikaa muiden asioiden käsittelyyn. Laillistetut bordellit kylllä vaatisivat sitten hiukan enemmän harkintaa, mutta eivät nekään tekemätön paikka olisi.

• Kaikki eivät vain kaipaa seksiä. Ja se on ihan ok. Tosin jos eka "haluaa" seksiä ja sitten påaljastuu ettei haluakaan, on se vähän petollista toimintaa.

Tosin miehet osaavat olla idiootteja. Kuka haluaa seksiä idiootin kanssa. Kokeilisin ensin parisuhdeterapiaa ja miettisin sitten, että voisiko seksin taas tuoda takaisin suhteeseen.

• Juu.. mutta kun se työturvallisuus ei toteutuisi ilman instituutiota ympärillä.. tai näin uskon.

• Ääh, laitoin vahingossa pääketjuun.. ehkä paree mun jo painaa pää tyynyyn. Öitä!

• Ymmärrän mitä tarkoitat ja olen paljolti samaa mieltä, mutta luulen että kansa tarvitsisi aikaa hyväksyä ensin täysin laillistettu seksityö ja vasta sen työn lieveilmiöiden myötä bordellit muuttuisivat mahdollisiksi asioiksi. Ja tietysti lakia pitäisi myös muuttaa.

Mutta kukapa haluaisi bordellin naapuriinsa? Luulenpa, että aika harva. Mutta olisihan se yksi keino elvyttää vaikkapa Stockmannin tavaratalo, ylimmässä kerroksessa olisi laillistettu bordelli. Ja taattua Stockan laatua, ei mitään Seppälää 😂

• randombypasser kirjoitti:

Ymmärrän mitä tarkoitat ja olen paljolti samaa mieltä, mutta luulen että kansa tarvitsisi aikaa hyväksyä ensin täysin laillistettu seksityö ja vasta sen työn lieveilmiöiden myötä bordellit muuttuisivat mahdollisiksi asioiksi. Ja tietysti lakia pitäisi myös muuttaa.

Mutta kukapa haluaisi bordellin naapuriinsa? Luulenpa, että aika harva. Mutta olisihan se yksi keino elvyttää vaikkapa Stockmannin tavaratalo, ylimmässä kerroksessa olisi laillistettu bordelli. Ja taattua Stockan laatua, ei mitään Seppälää 😂

Sehän on aika vissi ja varma, jos seksityö laillistettaisiin, syntyisi laittomia bordelleja kuitenkin. Onhan niitä nytkin, ihmiset on vain hys,hys ja homma vedetään pimeenä. Joten mietitäämpä ihan työntekijän oikeuksia, työterveyshuoltoa esmes..kyllä mä mieluummin ite ostaisin seksiä laillistetusta bordellista, jonne voisi myös reklamoida tarvittaessa jos sattuu saamaan jotakin mitä ei tilannut. Kuten vaikkapa seksitaudin.. 🙄.

• Anonyymi

Eipä sitä tällaisella yksinäisellä ja suhdemarkkinoilta täysin syrjäytyneellä miehellä ole mahdollisuusksia seksiin. Maksullisiin en oikein halua mennä kun en halua käyttää kumia. Tauteja siinä varmaan saisi jos ei käyttäisi kumia ja ei sekään kaikelta 100% suojaa vaikka jotkut ehkä niin ajatteleekin.

• Anonyymi

Varmaan tuossa seksistä maksamisessa häiritsee sekin että eihän se luultavasti oikeasti halua seksiä meikäläisen kanssa joka siitä rahaa ottaa. En ole varma saisinko pelkästä tunteettomasta seksistä lopulta kuin pahan mielen. Niin ja olen mies.

• Anonyymi

Kyllä se kumi suojaa seksitaudeilta, ellei mene rikki... Niin, ja mikset halua käyttää kumia? En ymmärrä tota, ettei haluta käyttää kumia...

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kumi suojaa seksitaudeilta, ellei mene rikki... Niin, ja mikset halua käyttää kumia? En ymmärrä tota, ettei haluta käyttää kumia...

dazu

Ei suojaa kondomi läheskään täydellisesti sukupuolitaudeilta. Sehän peittää vain pienen alueen ja kyseisiä viruksia sekä bakteereja on ympäri ihmisen kehoa, erityisesti siellä genitaalialueilla, mutta hyvin mahdollisesti myös esimerkiksi suussa jos on sattunut lupsuttamaan jotain sopimatonta. Tai jos sinulla on joku kokovartalokondomi, niin se suojaisi kai paremmin, joku sukelluspuku. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

dazu

"Kyllä se kumi suojaa seksitaudeilta, ellei mene rikki... Niin, ja mikset halua käyttää kumia? En ymmärrä tota, ettei haluta käyttää kumia..."

Niin no jos panee kondomilla niin sehän on vähän sama kuin söisi karkin papereineen. Kumi voi myös mennä rikki tai luiskahtaa pois paikoiltaan kesken hommien. Ja esim poskeenotto, sitäkään en haluaisi tehdä kumin kanssa. Mut uskaltaako antaa ottaa poskeenkaan ilman kumia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä se kumi suojaa seksitaudeilta, ellei mene rikki... Niin, ja mikset halua käyttää kumia? En ymmärrä tota, ettei haluta käyttää kumia..."

Niin no jos panee kondomilla niin sehän on vähän sama kuin söisi karkin papereineen. Kumi voi myös mennä rikki tai luiskahtaa pois paikoiltaan kesken hommien. Ja esim poskeenotto, sitäkään en haluaisi tehdä kumin kanssa. Mut uskaltaako antaa ottaa poskeenkaan ilman kumia?

Voit saada tasan tarkkaan samat sukupuolitaudit toisen suusta kuin alapäästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit saada tasan tarkkaan samat sukupuolitaudit toisen suusta kuin alapäästä.

"Voit saada tasan tarkkaan samat sukupuolitaudit toisen suusta kuin alapäästä."

Tuota en ole koskaan oikeastaan tullut ajatelleeksi, luulisi että paljon epätodennäköisempää kuitenkin saada pelkästä suuseksistä. Jotain herpestä lukuunottamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Voit saada tasan tarkkaan samat sukupuolitaudit toisen suusta kuin alapäästä."

Tuota en ole koskaan oikeastaan tullut ajatelleeksi, luulisi että paljon epätodennäköisempää kuitenkin saada pelkästä suuseksistä. Jotain herpestä lukuunottamatta.

Suuseksin antaja ottaa suuremman tartuntariskin hyväillessään suullaan penistä kuin vaginaa.

Naiseen tarttuu muutenkin taudit miehestä paremmin kuin naisesta mieheen tai miehestä mieheen.

• Kannatan ehdottomasti seksityön laillistamista. Mielellään heille pitäisi saada vielä oma ammattiliitto. Myös työterveys joka on erikoistunut sukupuolitauteihin.

Itse en ole koskaan harkinnut seksin ostamista. Se ei vain ole minun juttuni. Olisin kuitenkin kiinnostunut ostamaan palvelua, joka sisältäisi fyysistä hyvänä pitämistä ei seksuaalisessa mielessä. Esim että saisi lepuuttaa päätä toisen sylissä. Kaipaisin läheisyyttä ilman seksiaspektia.

• En ole minäkään harkinnut koskaan seksin ostamista, ajatuskin tuntuu vieraalta, mutta en sano etteikö niinkin voisi käydä. Toisaalta en arvota seksiä mitenkään erityisen korkealle, niin luullakseni kuolen vanhuuteen ennen kuin keksin, että seksityön ammattilaisen palveluiden ostaminen voisi olla mielenkiintoinen kokemus muiden joukossa, vaikkei se tilanne välttämättä seksiin johtaisikaan.

• Anonyymi

Seksityö on laillista. Parittaminen ei ole.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Seksityö on laillista. Parittaminen ei ole.

- Sheena

En ole tiennytkään. En ole perehtynyt aiheeseen.

• Anonyymi

Oikeastaan...

Onko psykologisia palveluja hakeva parisuhteessa elävä ihminen samassa tilanteessa kuin prostituutiosta suhteen puutteeseen hakeva?

Kumpikin taho tekee rahaa puutteesta..

• En ihan näe, miten esimerkiksi vaikeasti masentunut kärsisi nimenomaan ja vain puutteesta, mutta en ole psykologi, joten en ole validi arvioimaan tuota.

• Anonyymi

En ihan näe, miten esimerkiksi vaikeasti masentunut kärsisi nimenomaan ja vain puutteesta, mutta en ole psykologi, joten en ole validi arvioimaan tuota.

Ymmärryksen puutteessta...???

Joku kallonkuristaja voi ymmärtää, mut kumppsni ei...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärryksen puutteessta...???

Joku kallonkuristaja voi ymmärtää, mut kumppsni ei...

Mut toinen saa rahaa ja on ammattilainen...

• Anonyymi

En jaksa lukea kaikkea, mutta laitan sen verran, että en ole koskaan maksanut seksistä, enkä ole ajatellut maksaakaan. Mulla on muutama juttu... joskus teininä ajatus seksistä prostituoidun kanssa ehkä tuntui jännältä, mut käytännössä se menee niin, että täytyis olla jonkinlainen ihastuminen, että tulee mielihalut seksiin. Jos ei ole mitään erityistä kiinnostusta harrastaa seksiä jonkin tuntemattoman naisen kanssa, niin miksi siitä pitäisi maksaa...
      Sitte toisekseen... olen aika tautikammoinen, joten en pidä ajatusta seksistä prostituoidun kanssa miellyttävänä. Se ajatus jostain hyppykupasta olisi koko ajan päällimmäisenä ja se taas tekisi tilanteesta mahdottoman.
      Jos harrastaisin seksiä prostituoidun kanssa, niin en maksaisi siitä, vaan vaatisin kymppitonnin rahaa.

Joskus 00-vuosikymmenellä netissä tuli vastaan lukuisia keskusteluita, joissa naiset tuomitsivat maksullisissa käyvät miehet ja ilmoittivat, etteivät voisi olla suhteessa miehen kanssa, joka on maksanut seksistä.
      Sittemmin olen huomannut, että käytännössä selvä enemmistö 80-luvulla syntyneistä parisuhteessa olevista miehistä on juuri niitä, jotka on nuorena käyneet maksullisissa, sekä niitä, jotka on noin 25-vuotiaana harrastaneet kanssakäymistä alle suojaikäisen kanssa.

Sitten sellainen näkökulma, kuin välittäminen. Normaaliin välittämiseen kuuluu se, että halutaan toiselle hyvää. Halutaan läheisyyttä ja halutaan antaa rakkautta eri tavoin. Halutaan huolehtia toisesta.
      Toisessa ääripäässä on saalistajamainen ajattelu, missä esim. seksiä käytetään aseena, jolla voi kusettaa toista esim. taloudellisesti. Tällöin kyse on psykopatiasta, tai narsismista.
      Psykopaattinen seksuaalisuus perustuu loppuviimein voittamiseen. Siihen, että toinen voitetaan jollain tapaa.

dazu

• Anonyymi

"Joskus 00-vuosikymmenellä netissä tuli vastaan lukuisia keskusteluita, joissa naiset tuomitsivat maksullisissa käyvät miehet ja ilmoittivat, etteivät voisi olla suhteessa miehen kanssa, joka on maksanut seksistä.
        Sittemmin olen huomannut, että käytännössä selvä enemmistö 80-luvulla syntyneistä parisuhteessa olevista miehistä on juuri niitä, jotka on nuorena käyneet maksullisissa, sekä niitä, jotka on noin 25-vuotiaana harrastaneet kanssakäymistä alle suojaikäisen kanssa."

Kuinka moni siitä kertoisi tulevalle kumppanilleen rehellisesti että on joskus yksinäisinä poikamiesvuosinaan käyttänyt maksullisen naisen palveluksia? Itse en ole koskaan käyttänyt mutta olen kyllä harkinnut ja vieläkin harkitsen. Vaikka olen kyllä itsekkin tautikammoinen joten voi olla että pelkäksi harkitsemiseksi jää. Itse en ole myöskään ollut alle suojaikärajan olevan naisen kanssa enkä ole koskaan harkinnutkaan tuollaista kun ei kiinnosta niin nuoret. Nehän näyttääkin ihan lapsilta vielä useimmat. Taitaa olla turhaa yleistämistä että 80-luvulla syntyneissä on kaikkein eniten tällaisia jotka on käyttänyt maksullisia seksipalveluita tai ollut hiukan liian nuorten kanssa. Toki monien naisten on helppo tuomita maksullisissa käyvät miehet kun heillä ei ole minkäänlaista käsitystä miehenä elämisestä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joskus 00-vuosikymmenellä netissä tuli vastaan lukuisia keskusteluita, joissa naiset tuomitsivat maksullisissa käyvät miehet ja ilmoittivat, etteivät voisi olla suhteessa miehen kanssa, joka on maksanut seksistä.
        Sittemmin olen huomannut, että käytännössä selvä enemmistö 80-luvulla syntyneistä parisuhteessa olevista miehistä on juuri niitä, jotka on nuorena käyneet maksullisissa, sekä niitä, jotka on noin 25-vuotiaana harrastaneet kanssakäymistä alle suojaikäisen kanssa."

Kuinka moni siitä kertoisi tulevalle kumppanilleen rehellisesti että on joskus yksinäisinä poikamiesvuosinaan käyttänyt maksullisen naisen palveluksia? Itse en ole koskaan käyttänyt mutta olen kyllä harkinnut ja vieläkin harkitsen. Vaikka olen kyllä itsekkin tautikammoinen joten voi olla että pelkäksi harkitsemiseksi jää. Itse en ole myöskään ollut alle suojaikärajan olevan naisen kanssa enkä ole koskaan harkinnutkaan tuollaista kun ei kiinnosta niin nuoret. Nehän näyttääkin ihan lapsilta vielä useimmat. Taitaa olla turhaa yleistämistä että 80-luvulla syntyneissä on kaikkein eniten tällaisia jotka on käyttänyt maksullisia seksipalveluita tai ollut hiukan liian nuorten kanssa. Toki monien naisten on helppo tuomita maksullisissa käyvät miehet kun heillä ei ole minkäänlaista käsitystä miehenä elämisestä.

KilttiMies89

Tiedän sellaisia, jotka kertovat. Olen seurustellutkin yhden sellaisen kanssa. Rehellisyys kannattaa. Asiat tuppaavat kuitenkin tulemaan lopulta jotenkin ilmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sellaisia, jotka kertovat. Olen seurustellutkin yhden sellaisen kanssa. Rehellisyys kannattaa. Asiat tuppaavat kuitenkin tulemaan lopulta jotenkin ilmi.

Juuri siksi itsekin olen kertonut, jos on kysytty. Ja siitä sitten sukeutuukin yleensä seuraava kysymys. "Tuntuiko hyvältä?"

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri siksi itsekin olen kertonut, jos on kysytty. Ja siitä sitten sukeutuukin yleensä seuraava kysymys. "Tuntuiko hyvältä?"

Mies 65

Jotkut ihmiset tosiaan kysyvät kummallisia kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

En tarkoittanut, että 80-luvulla syntyneissä olisi välttämättä mitenkään erityisen paljon maksullisten käyttäjiä, mutta yli kolmasosa 80-luvulla syntyneistä suomalaisista miehistä ei ole ollut parisuhteessa. Niistä parisuhteessa olevista taas yllättävän iso prosentti on entisiä maksullisten käyttäjiä. Jollain tapaa voisi siis jopa vetää sellaisen logiikan, että ne, jotka on käyneet maksullisissa, on saaneet edellytykset parisuhteeseen. Toisaalta niihin parisuhteessa oleviin lukeutuu myös ne pelimiehet, jotka on korkanneet parisataa 14-vuotiasta... Eli vois sanoa, että jostain syystä parisuhteeseen päätyy tosielämässä juuri ne miehet, jotka nettikeskusteluissa ei naisten mukaan kelpaa parisuhteeseen...

Eikä ne maksullisten käyttäjät useinkaan ole mitään tervejärkisiä... Mitä itse joskus kuuntelin niiden puheita, niin se oli just sitä, että "jokainen nainen on huora". Että rahaa ne kaikki naiset vaan haluaa... Sitten tällaset ukot päätyy suhteeseen kilttien naisten kanssa ja jatkaa niiden hiv-tsekkien nussimista.

Joskus 2010-luvun alkupuolella tutustuin paikalliseen tarjontaan, niin täällä Tampereella oli tarjolla paikallisia suomalaisia narkomaaninaisia, sekä ulkomaalaisia keikkatyöläisiä, jotka olivat Venäjältä ja Tshekistä. Noilla venäläisillä ja tshekeillä oli melkein kaikilla HIV ja sen takia kondomipakko. Lisäksi oli jotain keski-ikäisiä, vakituisesti suomessa asuvia thaimaalaisia naisia, jotka näyttivät ylä-asteikäisiltä pikkutytöiltä. Nämä tasokkaampia. Sitten oli somalialaisia, pitkään, tai koko ikänsä Suomessa asuneita maahanmuuttajia.

Anna Kontula lienee Tampereen tasokkain prostituoitu viime vuosikymmeniltä.

Iso kysymys on se, että kuka harrastaa HIV -tyypin kanssa seksiä vain, että pääsee tyhjentään pussit... Ja vielä maksaa siitä 200€ tunnilta. Viisaampaa olis tarjota kyykäärmeelle suihinottoa...
        Halvimmalla pääsis, kun katsois pornoa ja vetäis hanskaan kotona... Ainiin, mut nettikeskustelujen mukaan 99% naisista luokittelee pornoa katsovat miehet äärioikeistolaisiksi incel-miehiksi ja Taten fanipojiksi. Se kertoo ehkä jotain naisten miesvihasta. Moniko mies vihaa naisia itsetyydytykseen liittyvien kuvitelmien takia? Olisiko naisten itsetyydytyksen arvostelu edes ajatuksen tasolla suotavaa? Ainakin nämä 99% naisista ovat incel-tyyppisessä vihassa jopa ihan eri tasolla, kuin miespuoliset joukkomurhaajat.

No, takaisin aiheeseen... Virossahan HIV-naiset ovat kertoneet, että yleisin asiakas on se parisuhteessa oleva suomalainen mies ja, että nämä pohjosen pojat vieläpä maksavat extraa siitä, kun saa touhuta ilman kumia, eivätkä välitä, jos naisella on HIV...

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut, että 80-luvulla syntyneissä olisi välttämättä mitenkään erityisen paljon maksullisten käyttäjiä, mutta yli kolmasosa 80-luvulla syntyneistä suomalaisista miehistä ei ole ollut parisuhteessa. Niistä parisuhteessa olevista taas yllättävän iso prosentti on entisiä maksullisten käyttäjiä. Jollain tapaa voisi siis jopa vetää sellaisen logiikan, että ne, jotka on käyneet maksullisissa, on saaneet edellytykset parisuhteeseen. Toisaalta niihin parisuhteessa oleviin lukeutuu myös ne pelimiehet, jotka on korkanneet parisataa 14-vuotiasta... Eli vois sanoa, että jostain syystä parisuhteeseen päätyy tosielämässä juuri ne miehet, jotka nettikeskusteluissa ei naisten mukaan kelpaa parisuhteeseen...

Eikä ne maksullisten käyttäjät useinkaan ole mitään tervejärkisiä... Mitä itse joskus kuuntelin niiden puheita, niin se oli just sitä, että "jokainen nainen on huora". Että rahaa ne kaikki naiset vaan haluaa... Sitten tällaset ukot päätyy suhteeseen kilttien naisten kanssa ja jatkaa niiden hiv-tsekkien nussimista.

Joskus 2010-luvun alkupuolella tutustuin paikalliseen tarjontaan, niin täällä Tampereella oli tarjolla paikallisia suomalaisia narkomaaninaisia, sekä ulkomaalaisia keikkatyöläisiä, jotka olivat Venäjältä ja Tshekistä. Noilla venäläisillä ja tshekeillä oli melkein kaikilla HIV ja sen takia kondomipakko. Lisäksi oli jotain keski-ikäisiä, vakituisesti suomessa asuvia thaimaalaisia naisia, jotka näyttivät ylä-asteikäisiltä pikkutytöiltä. Nämä tasokkaampia. Sitten oli somalialaisia, pitkään, tai koko ikänsä Suomessa asuneita maahanmuuttajia.

Iso kysymys on se, että kuka harrastaa HIV -tyypin kanssa seksiä vain, että pääsee tyhjentään pussit... Ja vielä maksaa siitä 200€ tunnilta. Viisaampaa olis tarjota kyykäärmeelle suihinottoa...
        Halvimmalla pääsis, kun katsois pornoa ja vetäis hanskaan kotona... Ainiin, mut nettikeskustelujen mukaan 99% naisista luokittelee pornoa katsovat miehet äärioikeistolaisiksi incel-miehiksi ja Taten fanipojiksi. Se kertoo ehkä jotain naisten miesvihasta. Moniko mies vihaa naisia itsetyydytykseen liittyvien kuvitelmien takia? Olisiko naisten itsetyydytyksen arvostelu edes ajatuksen tasolla suotavaa? Ainakin nämä 99% naisista ovat incel-tyyppisessä vihassa jopa ihan eri tasolla, kuin miespuoliset joukkomurhaajat.

No, takaisin aiheeseen... Virossahan HIV-naiset ovat kertoneet, että yleisin asiakas on se parisuhteessa oleva suomalainen mies ja, että nämä pohjosen pojat vieläpä maksavat extraa siitä, kun saa touhuta ilman kumia, eivätkä välitä, jos naisella on HIV...

dazu

Kun varmastikin tiedät naisten tietävän, että miehet ottavat aikuisviihteestä vaikutteita, kuten tämän paljon esillä olleen naisten kuristamisen ilman lupaa seksin aikana, niin onko mielestäsi ihme jos naiset eivät liiemmin pidä kyseisenlaisista miehistä?

Haluatko itse pelätä kuolevasi intiimin hetken aikana? Olisiko vaikka kiva jos joku 200 kiloinen steroideilla pumpattu naisbodari vetäisi sinua sträppärillä peppuun ja samalla kuristaisi niin ettet saa happea? Tietysti makunsa kullakin jos vastaat kyllä, mutta se 99,999...% naisista välttää sadistisia miehiä ja tuon kaltaisia tilanteita heidän kanssaan viimeiseen asti. Ei se ole misandriaa, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa.

Ei kai niissä fantasioissa mitään, jos ne jäisivät sinne pään sisään, mutta kun eivät näytä jäävän. Vrt. Valkeakosken raiskaajamurhaaja Salminen, joka fantasioi kuristavansa naisen, ja päätyi raiskaamaan ja kuristamaan kuoliaaksi tyttölapsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tiedän sellaisia, jotka kertovat. Olen seurustellutkin yhden sellaisen kanssa. Rehellisyys kannattaa. Asiat tuppaavat kuitenkin tulemaan lopulta jotenkin ilmi."

No eikai ne ilmi tule jos ei ole saanut tauteja noista maksullisissa käynneistä. Harvemmin kai ne maksulliset naiset someen postaan asiakkaidensa nimet ja naamakuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tiedän sellaisia, jotka kertovat. Olen seurustellutkin yhden sellaisen kanssa. Rehellisyys kannattaa. Asiat tuppaavat kuitenkin tulemaan lopulta jotenkin ilmi."

No eikai ne ilmi tule jos ei ole saanut tauteja noista maksullisissa käynneistä. Harvemmin kai ne maksulliset naiset someen postaan asiakkaidensa nimet ja naamakuvat.

Asiat tuppaavat tulemaan aina ennemmin tai myöhemmin ilmi. Kukaan ihminen ei ole aina ja kaikkialla tarkkaavainen vaikkapa jokaisesta lausahduksestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ihmiset tosiaan kysyvät kummallisia kysymyksiä.

" Juuri siksi itsekin olen kertonut, jos on kysytty. Ja siitä sitten sukeutuukin yleensä seuraava kysymys. "Tuntuiko hyvältä?"

Mies 65

Jotkut ihmiset tosiaan kysyvät kummallisia kysymyksiä."

Niin onko sillä nyt jonkun toisen ihmisen kannalta väliä tuntuiko se hyvältä vai ei jos joku on käynyt maksullisissa naisissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

dazu

"Halvimmalla pääsis, kun katsois pornoa ja vetäis hanskaan kotona... Ainiin, mut nettikeskustelujen mukaan 99% naisista luokittelee pornoa katsovat miehet äärioikeistolaisiksi incel-miehiksi ja Taten fanipojiksi. Se kertoo ehkä jotain naisten miesvihasta. Moniko mies vihaa naisia itsetyydytykseen liittyvien kuvitelmien takia? Olisiko naisten itsetyydytyksen arvostelu edes ajatuksen tasolla suotavaa? Ainakin nämä 99% naisista ovat incel-tyyppisessä vihassa jopa ihan eri tasolla, kuin miespuoliset joukkomurhaajat."

Onko tuollaisien huorien mielipiteillä yhtään mitään merkitystä? Kai niitä harmittaa kun kaikki ei ole valmiita maksamaan siitä että saa naida tautisia naisia vaan vetävät mieluummin hanskaan. Ketä se vahingoittaa jos katsoo pornoa vetää hansakaan ja mahdollisesti haukkuu naisia netissä? Eiköhän kaikki saa tehdä vapaassa maassa kuten tykkäävät!

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Halvimmalla pääsis, kun katsois pornoa ja vetäis hanskaan kotona... Ainiin, mut nettikeskustelujen mukaan 99% naisista luokittelee pornoa katsovat miehet äärioikeistolaisiksi incel-miehiksi ja Taten fanipojiksi. Se kertoo ehkä jotain naisten miesvihasta. Moniko mies vihaa naisia itsetyydytykseen liittyvien kuvitelmien takia? Olisiko naisten itsetyydytyksen arvostelu edes ajatuksen tasolla suotavaa? Ainakin nämä 99% naisista ovat incel-tyyppisessä vihassa jopa ihan eri tasolla, kuin miespuoliset joukkomurhaajat."

Onko tuollaisien huorien mielipiteillä yhtään mitään merkitystä? Kai niitä harmittaa kun kaikki ei ole valmiita maksamaan siitä että saa naida tautisia naisia vaan vetävät mieluummin hanskaan. Ketä se vahingoittaa jos katsoo pornoa vetää hansakaan ja mahdollisesti haukkuu naisia netissä? Eiköhän kaikki saa tehdä vapaassa maassa kuten tykkäävät!

KilttiMies89

Eli 99% naisista on oikeassa teihin liittyen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun varmastikin tiedät naisten tietävän, että miehet ottavat aikuisviihteestä vaikutteita, kuten tämän paljon esillä olleen naisten kuristamisen ilman lupaa seksin aikana, niin onko mielestäsi ihme jos naiset eivät liiemmin pidä kyseisenlaisista miehistä?

Haluatko itse pelätä kuolevasi intiimin hetken aikana? Olisiko vaikka kiva jos joku 200 kiloinen steroideilla pumpattu naisbodari vetäisi sinua sträppärillä peppuun ja samalla kuristaisi niin ettet saa happea? Tietysti makunsa kullakin jos vastaat kyllä, mutta se 99,999...% naisista välttää sadistisia miehiä ja tuon kaltaisia tilanteita heidän kanssaan viimeiseen asti. Ei se ole misandriaa, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa.

Ei kai niissä fantasioissa mitään, jos ne jäisivät sinne pään sisään, mutta kun eivät näytä jäävän. Vrt. Valkeakosken raiskaajamurhaaja Salminen, joka fantasioi kuristavansa naisen, ja päätyi raiskaamaan ja kuristamaan kuoliaaksi tyttölapsen.

"Haluatko itse pelätä kuolevasi intiimin hetken aikana? Olisiko vaikka kiva jos joku 200 kiloinen steroideilla pumpattu naisbodari vetäisi sinua sträppärillä peppuun ja samalla kuristaisi niin ettet saa happea? Tietysti makunsa kullakin jos vastaat kyllä, mutta se 99,999...% naisista välttää sadistisia miehiä ja tuon kaltaisia tilanteita heidän kanssaan viimeiseen asti. Ei se ole misandriaa, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa."

Olen katsonut pornoa yli 20 vuotta eikä ole koskaan tullut pieneen mieleenkään että kuristaisin tai pahoinpitelisin naisen jos seksiä päätyisin harrastamaan. Valitettavasti osa miehistä pilaa muidenkin miesten maineen.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Juuri siksi itsekin olen kertonut, jos on kysytty. Ja siitä sitten sukeutuukin yleensä seuraava kysymys. "Tuntuiko hyvältä?"

Mies 65

Jotkut ihmiset tosiaan kysyvät kummallisia kysymyksiä."

Niin onko sillä nyt jonkun toisen ihmisen kannalta väliä tuntuiko se hyvältä vai ei jos joku on käynyt maksullisissa naisissa?

Kyllä tuntuu olevan väliä.
        Kuten myös vastauksilla kysymyksiin...
        Missä?
        Onko ne puhtaita?
        Minkä ikäinen?
        Paljonko maksoi?
        Miten uskalsit?
        Etkö enää muuta keksinyt?
        ym

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, kirjoitin tähän pari tuntia vastausta ja suomi24:n suuri psykopaatti poisti vastauksen heti lähettämisen jälkeen. Oli täysin asiallinen viesti...
        Täytyy koittaa editoida, mutta olen aiemmin huomannut, että editointi ei auta mitään... Algoritmi ei katso yksittäisiä sanoja, vaan väärintulkitsee kokonaisuuksia. Esim. tähän väärää tietoa levittävään miesvihaviestiin se ei puuttunut.

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse aloin katsomaan prnoa 16-17-vuotiaana, kun sitä alettiin näyttämään telkussa ilmaiskanavalla. Parin vuoden ajan sitä tuli seurattua, kunnes kyseinen kanava lopetti toimintansa. Sen jälkeen katselin VHS kaseteille tallentamiani pätkiä... Parin vuoden päästä tuli nämä phubit ja äxävideotsit ja punkkutubet ja niitä tuli sit jonkin verran katsottua. Niissä vaan oli se, että niissä oli hirveesti sellaista räällä lotraamista, minkä takia meni mielenkiinto. Suusta tulee räkää niinku influenssassa ja sitä kauhotaan liukasteeksi naisen reikiin. Semmosta katsoessa oma diggi menee semmoseen katkarapuasentoon kuukaudeksi ja mies kääntyy sikiöasentoon... Ne vanhat VHSsät oli parempia...

Kyristamista en noissa koskaan nähnyt... Myöhemmin kyllä törmäsin pimeämpään materiaaliin, kuten kyyristamishommiin ja elikkojuttuihin, mut ne on kyl sen tyyppistä matskua, että en edes naisen pyytäessä suostuisi sellaiseen, eikä ole mitään halua osallistua sellaiseen, tai kokeilla.
        Tiedän kyl hyvin, millaisesta Xsistä tykkään, eli hellästä rakastelusta ja pussailusta ja halailusta. Naisen söpöys kiinnostaa eniten... Ja läheisyys seksin lisäksi... lusikassa makoilu, naisen pitäminen sylissä...
        Sit vaikka kukkien ostelu ja semmoinen sitte rekvisiittana...

Viime vuosina olen katsonut prnoa ehkä pari kertaa vuodessa...

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, jos naiset valitsee partnereikseen näitä kursistajia, eli jonkinsortin psykopaatteja, ei ole prnoa katsovien miesten vika... Se on se klassinen ongelma siinä, kun esim. täällä foorumilla naisten mielestä mies on liian nössö, jos se ei "uskalla ajaa punaisia päin" autolla, tai ei "uskalla käyttää kämää". Ja, että "kukkia ostava mies on narsisti". Tämmötteellä vauvafoorumin logiikalla sit vaan tulee semmosia kyyristajia sänkyyn...

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen perehtynyt persoonallisuuspsykologiaan ja erityisesti persoonallisuushäiriöiden ja neuroosien syntyyn ja neurologisiin oireyhtymiin... Ja sitten hahaa, rikollisten psykologiseen profilointiin... Erityisesti Xsuaalirikollisten...
        Valkeakosken tapauksessa kyse on todennäköisesti vallan tunteesta kiihoittuvasta henkilöstä. Näin ollen ongelmafaktori ei ole porknoz, vaan vallantunteesta kiinnostuminen. Tällaisia vallasta kiihoittuvia tsektsuäälisiä psykopaatteja on paljon esim. terveyskeskuslääkäreissä.
        Meillähän oli Nokialla ja Ylöjärvellä toiminut 26-vuotias sairaanhoitajanainen, jonka arveltiin taphannen joulukuun 2006 ja heinäkuun 2007 välillä 11 potilasta insuliinilla ja yrittäneen lisäksi murheli miehensä siskon vauvan. Kyseinen nainen tuotti aiemmin kotiporknova, mitä myytiin porknokaupoissä kaseteilla. Hän oli aiemmin Nokian Citymarketissa myyjänä toimiessaan varastanut 80 000€ edestä tavaraa...
        Insuliinimyrheleiden syy oli todennäköisesti tsektsuäällinen. Nainen kiihoittui tsektsuäällisesti vallantunteesta, mitä hän taas sai potilaiden tsurmämisestä. Käytännössä määstrübõi potilaiden tehdessä koolemhaa...

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisin syy tsektsuaalimurheliin, sekä reiskailuihin ja motiivittomiin hänkirikoktsiin, on vallantunteesta kiihoittuminen.
        Tämä vallantunteesta kiihoittuminen taas juontaa hyvin varhaiseen lapsuuteen ja siihen, että vauva kokee äitinsä kaikkivoipaiseksi, Jumalaksi. Tällainen murheli, sekä tsektsuäälirikolliset yleisellä tasolla fantasioivat olevansa sellainen kaikkivoipainen hahmo, millaisena he vauvana kokivat äitinsä ja heitä kiihoittaa tsektsuäälisesti tämä vallantunne.

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitetaas saada vielä loputkin tulemaan...

Lisäksi on sadistisia tsektsuäälirikollisia ja sarjismurheleita, joita kiihoittaz uhrin kärsimys. Esimerkkinä tällaisesta on R. H., Alaskassa toiminut tanskalaisille vanhemmille syntynyt sarjismurheli. RH oli menestyvä leipomoyrittäjä ja tunnettu ja palkittu metsästysharrastaja. RH oli naimisissa ja hänellä oli kaksi lasta. Hän lähetti perheensä aina pari kertaa vuodessa etelänlomalle, muttei "työkiireiden" vuoksi päässyt itse mukaan.

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perheen ollessa lomalla RH toi kotiinsa ä-ikäisiä ruostithuoitujä, jotka hän riisui ja kahlitsi kzraudoilla kellarin kattoon. Sitten hän piteksi uhria

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vyöllä parin päivän ajan ja reiskaili toistuvasti. Lopulta RH kuljetti uhrin lentokentälle ja lentokoneella Alaskan vuoristoon, mihin hän vapautti uhrin. Sitten hän kävi metsästämässä näitä vuoristossa

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Remmington .223 patruunaa käyttävällä Ruger Mini-14 kiväärillä ja metsäspuukolla.

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallinen poliisi ei halunnut tutkia menestyvää yrittäjää, joka omisti Anchoragen tunnetuimman leipomon... Lopulta FBIn agentit loivat tekijästä täydellisen profiilin ja avustivat paikallispoliisia tekijän kiinniotossa.

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RH oli ottanut tsurkmamistaan metsästysmuistoja, jotka löydettiin talosta, lisäksi hän oli merkannut lentokarttoihin 37 rastia maastossa tsurkmamiensa merkiksi. Yhteensä RH on kertonut tsurmamiensa 42.

dazu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadistinen tekijätyyppi on aina naimisissa ja perheellinen ja hän on yleensä merkittävässä yhteiskunnallisessa asemassa. Uhrit ovat haavoittuvassa asemassa olevia.

Lisäksi on olemassa kostoraivo -tyyppi ja himomurhelit.

dazu

• Anonyymi

Mutta jos käytät kondomeja, niin tavallaan silloinkin maksat seksistä, koska kondomit maksavat MALTAITA jos niitä paljonkin kuluu.

Kerran opiskeluaikoina jouduin pyytämään äidiltä rahaa kondomeihin, kun niitä alkoi kulumaan niin paljon, tottakai mamma lähetti rahaa kondomeihin...
      = on totaalisen totta

• Anonyymi

Voihan seksiä toki harrastaa vastikkeetta kuten perheenäidit Sirkassa työporukan laskettelulomalla. Parisängyn tyhjässä puolikkaassa on tilaa niin rahoitusyhtiön Suomen sivuliikkeen johtajalle kuin rinnekoneen hoitajalle, ravintolan eksoottiselle kokille kuin Japanista saapuneelle Lapin ihailijalle tai vaikkapa SM -tason urheilijalle.
      Ja tietenkin ilman mitään tautiriskejä.

Ei maksuja
      Ei ALVeja
      Ei tauteja

Kertakaikkiaan winwin kaikille

Mies 65

• Anonyymi

Yök, mitä juttuja. Nyt tajuan, mistä oma vastenmielisyyteni kumpuaa tiettyjä nimimerkkejä kohtaan. Siis yök, yök ja yök. Hyvä, että tällainen ketju tuo ne vielä esiin puhtaaksi viljeltynä. Jasun pisteet nousi erityisesti kannanotoissaan, mutta näillä monella muulla. 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yök, mitä juttuja. Nyt tajuan, mistä oma vastenmielisyyteni kumpuaa tiettyjä nimimerkkejä kohtaan. Siis yök, yök ja yök. Hyvä, että tällainen ketju tuo ne vielä esiin puhtaaksi viljeltynä. Jasun pisteet nousi erityisesti kannanotoissaan, mutta näillä monella muulla. 🤮

Valitettavasti realismi taiteenlajina ei sovi jokamiehelle. Täytyy elää niin ymmärtää. Ja pystyy keskittymään kulloiseenkin agendaan.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti realismi taiteenlajina ei sovi jokamiehelle. Täytyy elää niin ymmärtää. Ja pystyy keskittymään kulloiseenkin agendaan.

Mies 65

Agenda oli lehtijuttu, jossa varattu mies, joka ”muka” rakastaa puolisoaan elää seksittömässä parisuhteessa, johon hakee tämän vuoksi apua seksin muodossa maksulliselta naiselta. Se, että maalataan toinen todellisuus, jossa työpaikoilla tai työmatkoilla petetään vastaavasti usean ihmisen voimin, ei tuo maksullista seksiä yhtään paremmassa valossa esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Agenda oli lehtijuttu, jossa varattu mies, joka ”muka” rakastaa puolisoaan elää seksittömässä parisuhteessa, johon hakee tämän vuoksi apua seksin muodossa maksulliselta naiselta. Se, että maalataan toinen todellisuus, jossa työpaikoilla tai työmatkoilla petetään vastaavasti usean ihmisen voimin, ei tuo maksullista seksiä yhtään paremmassa valossa esiin.

Ei tuokaan.
        Eikä tuo tarinat sukupuolitaudeista.
        Eikä tuo tarinat puolison pettämisestä.
        Eikä tuo listaukset henkilövaikutelmien arvojärjestyksestä liioin.

Jos osui kertomus omalle kohdallesi niin voinet selvittää auttaako kuluttajansuojalaki tässä tapauksessa koska kaikki on tapahtunut vastikkeetta.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuokaan.
        Eikä tuo tarinat sukupuolitaudeista.
        Eikä tuo tarinat puolison pettämisestä.
        Eikä tuo listaukset henkilövaikutelmien arvojärjestyksestä liioin.

Jos osui kertomus omalle kohdallesi niin voinet selvittää auttaako kuluttajansuojalaki tässä tapauksessa koska kaikki on tapahtunut vastikkeetta.

Mies 65

Seksityö on laillista Suomessa, mutta sitä ei voi hoitaa alustatyönä, koska se katsotaan silloin paritukseksi. Täysin kuvitteellisesti voisi sanoa, että jos seksityö olisi alustatyönä sallittua ja siihen liitettäisiin kontrolloidut olosuhteet (testaus, turvavalvonta jne.), se lisäisi tuon ”työn” turvallisuutta. Silloin sekä työntekijät ja asiakkaat kenties testattaisiin ja turvallisuudesta huolehdittaisiin samoin kuin missä tahansa asiakastyössä. Kuinka paljon hintaa sitten tällaiselle asioinnille kertyisi on vaikea arvioida. Kysynnän ja tarjonnan laki määrittelisi hintoja kaiken muun kulujen ohella. Skenaariot tällaisen alustatyön hyväksyttävyydellä pyörisi helposti moneen suuntaan. Eettinen ulottuvuus on tuossa ehkä se hidastavin tekijä kuitenkin.

Tätä prosessia seksityön ympärillä voi verrata huumekeskusteluun, vaikkakin seksityö on laillista Suomessa (hyvin säännellysti) ja huumeiden myynti ei. Molempien ympärille rakentuu vahvasti myös rikollista toimintaa ja muita lieveilmiöitä. Keskustelussa on luovutusprosessi käynnissä mm. huumeiden käyttöhuoneiden suhteen. Kysymys siitä, onko yhteiskunnan taloudelle ja turvallisuudelle lopulta parempi, että huumeongelma myönnetään ja lopetetaan silmien sulkeminen on hyvin ajankohtaista. Tarve rakenteiden ja hoitokeinojen löytymiselle alkaa olla kiireinen.

Kysymys siitä, pitäisikö myöntää, että kyseiset ilmiöt ovat tulleet jäädäkseen osaksi ihmisten ja yhteiskuntamme arkea jakaa ihmisten moraalikäsityksiä. Ihmiset käyttävät huumeita ja harrastavat seksiä muutenkin kuin parisuhteessa. Miten näihin asioihin pitäisi suhtautua.
        Oma etiikkani on näitä ilmiöitä vastaan, mutta olen osa tätä yhteiskuntaa, enkä voi välttyä näiltä. Pikkujoulukausikin on lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksityö on laillista Suomessa, mutta sitä ei voi hoitaa alustatyönä, koska se katsotaan silloin paritukseksi. Täysin kuvitteellisesti voisi sanoa, että jos seksityö olisi alustatyönä sallittua ja siihen liitettäisiin kontrolloidut olosuhteet (testaus, turvavalvonta jne.), se lisäisi tuon ”työn” turvallisuutta. Silloin sekä työntekijät ja asiakkaat kenties testattaisiin ja turvallisuudesta huolehdittaisiin samoin kuin missä tahansa asiakastyössä. Kuinka paljon hintaa sitten tällaiselle asioinnille kertyisi on vaikea arvioida. Kysynnän ja tarjonnan laki määrittelisi hintoja kaiken muun kulujen ohella. Skenaariot tällaisen alustatyön hyväksyttävyydellä pyörisi helposti moneen suuntaan. Eettinen ulottuvuus on tuossa ehkä se hidastavin tekijä kuitenkin.

Tätä prosessia seksityön ympärillä voi verrata huumekeskusteluun, vaikkakin seksityö on laillista Suomessa (hyvin säännellysti) ja huumeiden myynti ei. Molempien ympärille rakentuu vahvasti myös rikollista toimintaa ja muita lieveilmiöitä. Keskustelussa on luovutusprosessi käynnissä mm. huumeiden käyttöhuoneiden suhteen. Kysymys siitä, onko yhteiskunnan taloudelle ja turvallisuudelle lopulta parempi, että huumeongelma myönnetään ja lopetetaan silmien sulkeminen on hyvin ajankohtaista. Tarve rakenteiden ja hoitokeinojen löytymiselle alkaa olla kiireinen.

Kysymys siitä, pitäisikö myöntää, että kyseiset ilmiöt ovat tulleet jäädäkseen osaksi ihmisten ja yhteiskuntamme arkea jakaa ihmisten moraalikäsityksiä. Ihmiset käyttävät huumeita ja harrastavat seksiä muutenkin kuin parisuhteessa. Miten näihin asioihin pitäisi suhtautua.
        Oma etiikkani on näitä ilmiöitä vastaan, mutta olen osa tätä yhteiskuntaa, enkä voi välttyä näiltä. Pikkujoulukausikin on lähellä.

Nythän nuo maitsemasi työterveys, työturvallisuus ja "vastaanottotilat" ovat yksittäisen palveluntarjoajan vastuulla. Ja koska vuokranantaja ei voi tehdä vuokrasopimusta tällaiseen palveluun suunniteltuun tilaan niin voisiko jonkinlainen osuuskunta tulla toimintamallina kyseeseen. Tämä tietenkin koskisi vain vakituisia palveluntarjoajia. Omissa tiloissaan voi tehdä mitä haluaa tietenkin yhteisen sopimuksen puitteissa. Tällöin läpinäkyvät terveys- ja turvallisuuspalvelutkin olisi järjestettävissä.

Tällainen ei tietenkään sitten käy satunnaisille toimijoille, he olisivat taas kuitenkin tilojen vuokraajia! Eli sama meno jatkuu edelleen.

Jos lakiin kirjattaisiin bordellit mutta ei parittamista niin valvonta olisi vaikeaa. Toimisi kai jotenkin tunnin hotellin tavoin. Ja se suuren enemmistön halu kontrolloida toimintaa tuskin toteutuisi näin parhaalla mahdollisella tavalla.

Parittaminen eli seksityön välittäminen onkin sitten jo moraalisesti hyväksikäyttöä mielestäni. Välityspalkkion suuruus ja perintätavat on nähty.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän nuo maitsemasi työterveys, työturvallisuus ja "vastaanottotilat" ovat yksittäisen palveluntarjoajan vastuulla. Ja koska vuokranantaja ei voi tehdä vuokrasopimusta tällaiseen palveluun suunniteltuun tilaan niin voisiko jonkinlainen osuuskunta tulla toimintamallina kyseeseen. Tämä tietenkin koskisi vain vakituisia palveluntarjoajia. Omissa tiloissaan voi tehdä mitä haluaa tietenkin yhteisen sopimuksen puitteissa. Tällöin läpinäkyvät terveys- ja turvallisuuspalvelutkin olisi järjestettävissä.

Tällainen ei tietenkään sitten käy satunnaisille toimijoille, he olisivat taas kuitenkin tilojen vuokraajia! Eli sama meno jatkuu edelleen.

Jos lakiin kirjattaisiin bordellit mutta ei parittamista niin valvonta olisi vaikeaa. Toimisi kai jotenkin tunnin hotellin tavoin. Ja se suuren enemmistön halu kontrolloida toimintaa tuskin toteutuisi näin parhaalla mahdollisella tavalla.

Parittaminen eli seksityön välittäminen onkin sitten jo moraalisesti hyväksikäyttöä mielestäni. Välityspalkkion suuruus ja perintätavat on nähty.

Mies 65

Alustatyö on digiaikaa, mutta katsotaan nykylainsäännöllä paritukseksi helposti.

• Anonyymi

Ihan näi yleis vinkkinä jos et/ette naisesta muuta halua kun pillua ni parempi kun käytte huorissa ja pidätte siitä suunne kiinni nää voi tulla haasteita löytää ainakin naista joka haluaisi miehen joka on huorissa käyny ei kai pidetä edes välittävänä käytöksenä

• Anonyymi

Saat tehdä niinkuin teet, kunhan et ala muille mielpiteitäsi tyrkyttämään ainoina oikeina. Tässä maailmassa mikään ei liene oikein tai väärin yleisellä tasolla. Henk koht monellekkin ja monikin. Jokaisen omat oppimiset/vaikka kantapäänkautta on arvokkaita. Rakentavia/opettavaisia.🤷‍♀️

• Ei. Ei käy. Seksiä ei saa myydä. Seksiä ei saa ostaa. Eikä muutenkaan mitään epämääräistä seksiä. Joku roti pitää olla. Seksiä saa olla hääyönä ja häämatkalla. Jos muuten, niin sitten pitää anoa erikseen ja olla jokin pätevä syy ja veto-oikeus on kaikilla asianomaisikdi itsensä kokevilla ja halukkaiden pitää päästä valvomaan. Taudit testataan ja suostumukset kysytään ennen ja jälkeen ja jos kestää yli vartin niin vielä kahvitauolla erikseen.

• Anonyymi

Joka paikassa tyrkytetään seksiä. Ovat seksi lahkouskovaisia. Ilman sitä lahkouskontoakin voi ja saa olla arvokas ihminen!🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka paikassa tyrkytetään seksiä. Ovat seksi lahkouskovaisia. Ilman sitä lahkouskontoakin voi ja saa olla arvokas ihminen!🤷‍♀️

Minulla on seksi ähky. Minulla on raha ähky/menestymisen ähky. Kauneuden ja ikuisen nuoruuden ähky. Älkää tyrkytyäkö omaa uskontoanne! Kiitos.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on seksi ähky. Minulla on raha ähky/menestymisen ähky. Kauneuden ja ikuisen nuoruuden ähky. Älkää tyrkytyäkö omaa uskontoanne! Kiitos.🤷‍♀️

Ei tänne mitään omaa minäminä minää ja mun muna elämää tultu oikeaksi julistamaan. Mitä tuollaisesta elämästä käteen jää? Kat sokaa kätösiinne.🤷‍♀️

• Anonyymi

"Olisiko meidän aika olla hieman avarakatseisempia ja hyväksyä seksityö yhtenä hyvinvointipalveluna muiden joukossa? "

Miksei, mutta siinä tapauksessa tulisi tapahtua radikaali muutos ensin suomalaisten suhtautumistavassa seksiin, naisiin, naisten seksiin (ja nautintoon), seksityöhön ja seksityötä tekeviin naisiin... Ainakin mikäli netin kommenttipalstojen yleisintä antia näistä aiheista on uskominen (ja eiks ne näillä kommenttikentillä yleensä niinku "kansan ryvät rivit" pääse ääneen😃)

Ajan tässä takaa työsuojeluun ja -tyrvallisuuteen liittyviä asioita
      Sekä naisille suunnattua "hyvinvointipalvelua..

Mutta jatkan myöhemmin, piti vaan nopeesti kirjata pointit ylös ettei unohdu😃

Wursti vielä töissä

• Ai juu, lisättäköön tuohon listaan vielä seksityötä tekevät miehet..
        Vaikka he miehiä ovatkin niin "kansan syvien rivien" keskuudessa kuuluvat samaan luokkaan kui nuo muutkin listatut,

Ja niinhän siinä vähän kävi et kun kotiuduin töistä nii ylemmästä muistilistasta huolimatta en muista läheskään kaikkee siitä mun tulikivenkatkuisesta räntistä mitä mielessäni pyörittelin😃
        Mut katotaan..🤔

Nii työsuojelu ja työturvallisuus, niihin täytyis ehottomasti panostaa. En tiiä miten nykyisin esim. yrittäjänä toimivat seksityöntekijät tämän hoitaa ja miten hyvin asiakkaansa kunnioittavat rajoja ja sääntöjä.. no, kondomin käyttö tottakai, sehän pitäisi olla kaikille (asiakkaille) selvä homma.
        Mut mites sit niinku asiakkaasta kieltäytyminen esims.🤔
        Jos vaikkapa tulee tyyppi jolle henk.koht.hygienia on täysin vieras asia.. Voiko/Saako kieltäytyä?
        Koska a) vastenmielistä!
        Ja b) terveysriski varsinkin naiselle, pissatulehdus voi tulla (vähintään).
        Taikka sit jos potentiaalinen asiakas on vaan ihmisenä vastenmielinen. Totaalinen ihmisperse.
        Saako kieltäytyä palvelemasta?
        Ja mitenkä asiakas ottaa sit kieltäytymisen.. noin niinku ilman maksullisuutta tapahtuvissa kohtaamisissa tuntuu olevan kohtalaisen yleistä et niitä pakkeja ei osata ottaa vastaan ilman minkäänlaista ämpyilyä, pahimmillaan jopa väkivaltaa. Et mitens sitte jos seksityöläinen kieltäytyy🤔

Jossain laillisissa bordelleissa tää toki vois toimia kun siellä olis muitakin työntekijöitä, jonkinlaiset turvamiehet/portsarit ainakin,

Ajatuskatko. Jatkan myöhemmin, ehkä😃

• m.wurst kirjoitti:

Ai juu, lisättäköön tuohon listaan vielä seksityötä tekevät miehet..
        Vaikka he miehiä ovatkin niin "kansan syvien rivien" keskuudessa kuuluvat samaan luokkaan kui nuo muutkin listatut,

Ja niinhän siinä vähän kävi et kun kotiuduin töistä nii ylemmästä muistilistasta huolimatta en muista läheskään kaikkee siitä mun tulikivenkatkuisesta räntistä mitä mielessäni pyörittelin😃
        Mut katotaan..🤔

Nii työsuojelu ja työturvallisuus, niihin täytyis ehottomasti panostaa. En tiiä miten nykyisin esim. yrittäjänä toimivat seksityöntekijät tämän hoitaa ja miten hyvin asiakkaansa kunnioittavat rajoja ja sääntöjä.. no, kondomin käyttö tottakai, sehän pitäisi olla kaikille (asiakkaille) selvä homma.
        Mut mites sit niinku asiakkaasta kieltäytyminen esims.🤔
        Jos vaikkapa tulee tyyppi jolle henk.koht.hygienia on täysin vieras asia.. Voiko/Saako kieltäytyä?
        Koska a) vastenmielistä!
        Ja b) terveysriski varsinkin naiselle, pissatulehdus voi tulla (vähintään).
        Taikka sit jos potentiaalinen asiakas on vaan ihmisenä vastenmielinen. Totaalinen ihmisperse.
        Saako kieltäytyä palvelemasta?
        Ja mitenkä asiakas ottaa sit kieltäytymisen.. noin niinku ilman maksullisuutta tapahtuvissa kohtaamisissa tuntuu olevan kohtalaisen yleistä et niitä pakkeja ei osata ottaa vastaan ilman minkäänlaista ämpyilyä, pahimmillaan jopa väkivaltaa. Et mitens sitte jos seksityöläinen kieltäytyy🤔

Jossain laillisissa bordelleissa tää toki vois toimia kun siellä olis muitakin työntekijöitä, jonkinlaiset turvamiehet/portsarit ainakin,

Ajatuskatko. Jatkan myöhemmin, ehkä😃

Höhöhöhö, mun viimesin vastaus oli vastaus nro 69

Kuusysi! Höhöhöhöhö

(Ihan tälleen aiheen vierestä, mut ehkä vähä myös siihen liittyen🙃)

• Seksityötä tekevät naiset:

Koska Onlyfans! Ja erityisesti taas naiset siellä.

Monihan silläkin (kuulemma) tekee jo varsin hyvää tienestiä. Siis näyttää vaikkapa kuvia pimperostaan maksua vastaan (tai muuta kuva- ja videomateriaalia, käsittääkseni niin se toimii🤷)

Ja sekinhän on "kansan syvien rivien" keskuudessa jo hirveetä huoraamista ja Suuri vääryys ja kaikkee, vaikka toki taaskaan tyhmä ei ole se joka myy, vaan se joka maksaa. Ku olishan tota pornoo saatavilla niinku pitkin intternettiä muutenkin (kuulemma🤔😃)

• Ja naisille suunnatut hyvinvointipalvelut:

Joku tuolla ylempänä kommentoi jo seksityötä tekevistä miehistä ja kuinka heilläkin valtaosa asiakkaista on miehiä.
        Ite sanoisin et no kun miehet on niin helppoja!

Mutta tasa-arvon nimissä, jos niinku alettais puhumaan hyvinvointipalvelusta, niin naisille kanssa. Orgasmitakuulla! Mut sitä taas ei sit voitaskaan pitää työnä duunien joukossa, se kun vaatisi jo sitä osaamista ja asiakaskuntansa tuntemista.
        Erikoistumisala.
        ja herkällä tatsilla☝️

Koska niinku vaimolle kanssa😃

• Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

Ja naisille suunnatut hyvinvointipalvelut:

Joku tuolla ylempänä kommentoi jo seksityötä tekevistä miehistä ja kuinka heilläkin valtaosa asiakkaista on miehiä.
        Ite sanoisin et no kun miehet on niin helppoja!

Mutta tasa-arvon nimissä, jos niinku alettais puhumaan hyvinvointipalvelusta, niin naisille kanssa. Orgasmitakuulla! Mut sitä taas ei sit voitaskaan pitää työnä duunien joukossa, se kun vaatisi jo sitä osaamista ja asiakaskuntansa tuntemista.
        Erikoistumisala.
        ja herkällä tatsilla☝️

Koska niinku vaimolle kanssa😃

Naurettavaa shaissea. Ketään ei naurattanut..🙄🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai on runkkiksia hyväksikäyttäviä tavalla tai toisella muttei he muita parempia ole. Samaa kakkaa samassa paketissa. Pitäkööt lystiä keskenään. Kaikkeen shaisseen ei tarvii mukaan mennä .🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Naurettavaa mut ei naurata🤔🤷

• Anonyymi

Olen ostanut seksiä lähinnä sen takia että saan panna kaunista naista koska en viitsi baareissakaan enää käydä etsimässä seuraa. Liian vaivalloista lähteä baariin iltaisin etsimään naista. Kyllähän baaristakin löytäisi mutta en jaksa olla sosiaalinen ja puhelias jotta nainen kiinnostuisi. Sen takia ostan seksiä koska sitä saa melko vaivattomasti nuorilta naisilta.

• Anonyymi

Ok. Mutta oletko tullut siitä onnelliseksi? Oletko tyytyväinen elämääsi näin?tunnetko itsesi rakastetuksi,vai ostatko vain rahalla rakkautesi?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Mutta oletko tullut siitä onnelliseksi? Oletko tyytyväinen elämääsi näin?tunnetko itsesi rakastetuksi,vai ostatko vain rahalla rakkautesi?🤷‍♀️

Eihän se ole rakkautta jos ostaa seksiä. Sama se hakisko baarista jonkun ja panis sitä ei siinä rakkautta haeta. Harvemmin nainen kuitenkaan rakastuu mieheen ja oman kokemukseni mukaan naiset haluaa myös yhden yön jutun seksin takia.

• Anonyymi

Suhtautumiseni maksulliseen seksiin on vähän kahtiajakoinen. Jos se perustuu aidosti vapaaseen tahtoon eikä asiaan liity minkäänlaista painostusta, pakottamista, ihmiskauppaa, huumaamista, väkivallan uhkaa, alistamista tms niin aikuisella ihmisellä on mielestäni oikeus hankkia elantonsa vaikka sitten myymällä kehoaan ja seuraansa. Parhaimmillaan tämä palvelu voi toimia jopa terapeuttisena palveluna jollekin.

Sitten taas tiedostaen sen, miten järkyttävän raaka ja julma seksibisnes-maailma on, en pysty suhtautumaan seksityöhön kuten mihin tahansa työhön. Siihen liittyy valtavasti vaaroja ja riskejä. Maailmassa lukuisat ihmiset menettävät jopa henkensä tai mielenterveytensä seksityön takia. Alaan liittyy loputon määrä sellaista pimeyttä, jota suurin osa meistä ei osaa edes ajatella.

Henkilökohtaisesti en voisi koskaan myydä kehoani. Se tuntuu jo ajatuksena hyvin rikkovalta ja raastavalta. Seksi on minulle liian intiimi asia, jotta voisin maksusta avata sen maailman kelle tahansa. Ihoani saa koskea vain sellainen mies, jonka tunnen aidosti välittävän minusta. Mutta tuo on vain oma henkilökohtainen näkemykseni. En tuomitse seksityötä tekeviä ja toivoisin heille yleisesti parempia työolosuhteita.

Aletheias

• Anonyymi

Keskustelua käydään lähivaloilla.
      Pari esimerkkiä avarampaan maailmaan.

Nuorena kortin saaneena poikana näin ja kuulin sivusta, kun Pomo lähti sunnuntaiaamuisin Mustaan Oriin selvittämään paikallaolijoiden päälukua ja onko "omia" seassa. Omat olivat siis hänen palkkalistoillaan kuljettajina. Jos heitä löytyi niin sitten pöytään maanittelemaan "älä nyt enää paljoa ota, illalla pitäs lähtee Kuusamoon!"
      Kummastelin hiukan touhua, mutta käytiinhän me toisaalta Konnunsuollakin viemässä lenkkimakkaraa ja jälkkäriä työkavereille.

Itse jouduin sitten vastaavaan tilanteeseen yhdeksänkymmentäluvulla. Kymenlaaksossa oli varmaan yksi maksullinen nainen kymmentä siveää kohden!
      Kuuteen "Rote Haussiin" oli puhelimessa vartijalle suora numero. Kuuma linja.
      Käytin alaisten etsintään heidän kutsuma/lisänimiään, ymmärsivät itärajan takaa tulleet ulosheittäjät paremmin ketä/keitä etsin. Sellaiset olivat helpompia, kenellä oli haussissa "oma" huone. Laitoin kokotille tekstarin. Onks herra siellä. Jos on, niin tuun kohta hakeen. Jäikö se velkaa? Laita housut jalkaan!

Joukossa oli sekä poikamiehiä että perheellisiä. Sama laulu molemmilla.... soit sit ku on keikkaa, lähen "taloon."

Äijien taudit olivat mun pienin murhe siihen aikaan. Ja uskottomuus.

Mies 65

• Anonyymi

Vähän on sekava stoori. Koitatko sanoa että seksityö pitää kieltää koska jos ei kielletä niin äijät ei tee duunejaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän on sekava stoori. Koitatko sanoa että seksityö pitää kieltää koska jos ei kielletä niin äijät ei tee duunejaan?

Itseni kirjoittamaksi selkeä ja looginen.
        Kuka tässä seksityön kieltämistä on pyytänyt.
        Mutta toiminta tuolloin oli vähintäänkin harmaalla alueella.

Tutustu artikkeliin YLE - Punaisen talon tarina....

Mies 65

• Anonyymi

Tavallaan on ollut hyvä asia, että miestä seksi kiinnostaa. En kuitenkaan innostu seksipalveluja ostavasta miehestä. Jos miehellä on kykyä saada vapaita naisia, on suurempi meriitti. Jos saa minut, on tietysti extra uskomaton ja mahtava.

Aikaisemmin oliin enemmän neutraalin negatiivinen, ajatellen ongelma on ollut tuolla jossain, eikä kosketa minua, tehdään pakosta rahapulassa, ei nautinnosta.

Kun luin Jasun jutun läpi, kääntyi kantani selvästi negatiiviseen.

Monet miehet ovat itsekkäitä ja vastuuttomia maailmalaajuisesti kulttuurisen kasvatuksen seurauksena, mutta pohjimmiltaan intiimi tilanne ja seksin syvempi merkitys ihmisen lisääntymiselle estää suojautumiskeinoja ja häiritsee monia.

• Anonyymi

Vastaan aloitukseen toisella Helsingin Sanomien julkaisulla. Se kannattaa lukea koska moni nykyisin kirjoittaa siitä miten pornoteollisuus, internet yms. ovat tavallaan "pilanneet miehet".

En tiedä tuota ihan varmaksi jos lukee mikä meno Helsingissä oli vuosina 1870-1890.
      Paikkahan oli pohjoismaiden porttola?

Ilmeisesti tiettyjen perustarpeiden nälkä ei muutu vuosisatojen, tai vuosituhansien aikana? Yksilöille muutokseen riittää 40 vuotta, ihmiskunta kokonaisuudessaan on historiallisesti kyltymätön:)

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1255365

AV

• Anonyymi

joku niin tyttöjen kai antama joku lempinimiL: "Dootti", olen dootti.

mutta jooh hieman alkaa ärsyttämään tämä vuosien pituinenkin hoitotakuu asioissa... am not calling in kkk people... just lets wait "!hoitotakuu" continuoing thousands of years.

• Anonyymi

Tärkein aspectus siihen käyttävätkö miehet maksullisia palveluja vai eivät, se tulee naistutkijan kirjoittamana.
      "Askel aikuisen miehen elämään otettiin maksullisen naisen luona, kun tämänkaltainen sukupuolten välinen kanssakäyminen ei muuten ollut mahdollista."

Ympäristössä joka olisi seksuaalisesti avoimempi, vapaampi, tuskin kukaan maksullisia edes käyttäisi? Ehkä nykyisinkin tuo askel on joillekin mahdoton ilman maksullisia, kuten on ollut jo satojen vuosien ajan?

AV

• Anonyymi

Musiikkijuttu tämä on tiettäkseni Black Sabbathin viimeinen levy: Never Say Die!.
        - kappale Johnny Blade.... if you're dining late, switchblade at night...

Oikeasti kiinnostaisi tuo joku tyttö joka asuu, onkohan jossain kuorossa tai jotain..

• Anonyymi

Kuten jo alla kirjoitin, lailliset maksulliset seksipalvelut on ok. Oli ammatinharjoittajana mies tai nainen.

Seksuaalisesti avoimempi vapaampi ilmapiiri on menossa ihan toiseen suuntaan, eli tiukempaan, ei vaan Suomessa vaan koko maailmassa. Ja kysehän on nimenomaan suhtautumisesta naisten seksuaalisuuteen. Siihen liittyy myös naisten uskonnollinen pukeutuminen ja miesten kunnia.

- Sheena

• Anonyymi

Verolliset seksipalveluyrittäjät on ok. Ei-verolliset ei.

- Sheena

• Anonyymi

Vähän erikoinen aloitus minusta. Tai ei aloitus itsessään ole niinkään outo, mutta lähestymistapa vastauksiin on.

Miten ihmeessä seksityöstä muka voitaisiin puhua ottamatta huomioon myös sen erilaisia negatiivisia vaikutuksia? Vaikkapa nyt tuo mainittu sukupuolitautien leviäminen maksullisen seksin välityksellä on ihan kylmä fakta, eikä mitään luulotautisuutta. Toki ne leviävät myös maksuttoman seksin välityksellä, mutta niiden selvästi voimakkaampi leviäminen seksityön välityksellä on tosiasia. Ongelma ei katoa kieltämällä siitä puhuminen. Ongelma pitää tunnustaa ja sitten pohtia miten se voitaisiin ratkaista. Jos seksityö halutaan rinnasta pihvin ostamiseeen marketista, niin kuinka se saadaan kaikin puolin ja kaikille osapuolille yhtä turvalliseksi kuin meillä on ostaa pihvi marketista?

• Anonyymi

Juu, itselläni nimenomaan nuo taudit lyö kielteisen leiman koko ammattia kohtaan, vaikka olisi kuinka omasta tahdostaan seksin jakelijana. Ei niitä pidä vähätellä, koska ne leviää hyvin herkästi myös eteenpäin ihmisille, jotka ei ole riskiä saada tauteja edes halunnut ottaa luottamussuhteissa holtittomampaan eläjään.

Eikä ihan halpaakaan ole sukupuolitautien hoito yhteiskunnan varoin, jotka leviää vain koska välinpitämättömyys niitä kohtaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, itselläni nimenomaan nuo taudit lyö kielteisen leiman koko ammattia kohtaan, vaikka olisi kuinka omasta tahdostaan seksin jakelijana. Ei niitä pidä vähätellä, koska ne leviää hyvin herkästi myös eteenpäin ihmisille, jotka ei ole riskiä saada tauteja edes halunnut ottaa luottamussuhteissa holtittomampaan eläjään.

Eikä ihan halpaakaan ole sukupuolitautien hoito yhteiskunnan varoin, jotka leviää vain koska välinpitämättömyys niitä kohtaan.

Jasu

Paasataan miten ylipaino kuormittaa veronmaksajia ja terveydenhuoltoa, muttei kukaan paasaa sukupuolitautien tuomista haitoista ja kuluista yhteiskunnalle.

So toisen nautinto on ruoka, toisen päihteet, toisen estoton seksi. Mutta seksin haitousta ollaa hiljaa. Miksi...

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Tuohan se juuri on ja pettäminen ei myöskään ole triviaali kysymys seksityöstä puhuttaessa. Noin yleisellä tasollahan pettäminen on täysin parin keskinäinen ongelma, mutta siinä kohtaa kun puhutaan potentiaalisesti vaarallisten tartuntatautien leviämisestä, niin kyllä se on yhteiskunnallinen ehkä joissain tilanteissa jopa juridinen asia. Pitäisikö esimerkiksi sinun tilanteessasi olla ollut mahdollisuus vaatia korvauksi niin niistä hedelmöityshoitojen kustannuksista kuin myös kivusta ja särystä? Teillä nyt ei ilmeisesti ollut kyse maksullisissa käymisestä, mutta jos olisi ollut ja kyseessä olisi virallinen ammatinharjoittaja, niin toki tämän kuuluisi olla myös korvausvastuussa tuollaisesta. Jos tatuoija tartuttaa likaisten neulojen kautta hiviä, niin kyllä hän siitä myös rikosoikeudelliseen vastuuseen. Mahdollisen pettäjän kumppani saama sukupuolitauti ei ole lainkaan triviaali kysymys, kun puhutaan seksityön virallistamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan se juuri on ja pettäminen ei myöskään ole triviaali kysymys seksityöstä puhuttaessa. Noin yleisellä tasollahan pettäminen on täysin parin keskinäinen ongelma, mutta siinä kohtaa kun puhutaan potentiaalisesti vaarallisten tartuntatautien leviämisestä, niin kyllä se on yhteiskunnallinen ehkä joissain tilanteissa jopa juridinen asia. Pitäisikö esimerkiksi sinun tilanteessasi olla ollut mahdollisuus vaatia korvauksi niin niistä hedelmöityshoitojen kustannuksista kuin myös kivusta ja särystä? Teillä nyt ei ilmeisesti ollut kyse maksullisissa käymisestä, mutta jos olisi ollut ja kyseessä olisi virallinen ammatinharjoittaja, niin toki tämän kuuluisi olla myös korvausvastuussa tuollaisesta. Jos tatuoija tartuttaa likaisten neulojen kautta hiviä, niin kyllä hän siitä myös rikosoikeudelliseen vastuuseen. Mahdollisen pettäjän kumppani saama sukupuolitauti ei ole lainkaan triviaali kysymys, kun puhutaan seksityön virallistamisesta.

No exän pettäminen vaikutti vasta seyraavassa parisuhteessa, joka on myös jo päättynyt. Tämä viimeisin ex ei tiettävästi minua ikinä pettänytkään, vaan häntä edeltävä. Jonka tötöily tuli sitten kalliiksi toisen kumppanin kanssa vasta.
        Eli joo, ei niitä kukaan korvaa.

Sitten ilman pettämisiäkin aina uusi suhdekin on riski jos on eletty ennen sitä kuin elo pellossa. Vaikka olisi miten uskolliset yhdessä. Se menneisyys tulee mukana seksitauteina..

https://yle.fi/a/3-11760536

Tuossa mitä maksaa hivin esto ja tuossa seuraavassa miten moni niitä hoitoja jo saa.

https://www.varha.fi/fi/ajankohtaista/harvinaisempien-seksitautien-maara-suomessa-kaksinkertaistunut-parissa-vuodessa

Ja ihan vaan jotta aktiivinen säätäjä voi säätää... Yhteiskunta maksaa säätäjän elämäntyylin nu*sia holtittomasti... Sairasta touhua.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No exän pettäminen vaikutti vasta seyraavassa parisuhteessa, joka on myös jo päättynyt. Tämä viimeisin ex ei tiettävästi minua ikinä pettänytkään, vaan häntä edeltävä. Jonka tötöily tuli sitten kalliiksi toisen kumppanin kanssa vasta.

Sitten ilman pettämisiäkin aina uusi suhdekin on riski jos on eletty ennen sitä kuin elo pellossa. Vaikka olisi miten uskolliset yhdessä. Se menneisyys tulee mukana seksitauteina..

Tuossa mitä maksaa hivin esto ja tuossa seuraavassa miten moni niitä hoitoja jo saa.

https://www.varha.fi/fi/ajankohtaista/harvinaisempien-seksitautien-maara-suomessa-kaksinkertaistunut-parissa-vuodessa

Ja ihan vaan jotta aktiivinen säätäjä voi säätää... Yhteiskunta maksaa säätäjän elämäntyylin nu*sia holtittomasti... Sairasta touhua.

Jasu

"Yhden henkilön prep-hoito maksaa keskimäärin 5 000 euroa. Hiv-tartunnasta aiheutuu yhteiskunnalle lähes puolen miljoonan euron kustannukset."

Ja pelkästään Varsinais-Suomessa jo!!! Koko maassa en edes uskalla lukuja katsoa ja laskea hintaa.

"Tällä hetkellä Varsinais-Suomessa on PrEP-hoidon piirissä jo noin 200 henkilöä."

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Toki asian toteen näyttämisessä olisi omat vaikeutensa, enkä minä sanonut, että sinulla olisi ollut edes halua sellaiseen prosessiin. Silti, jos lähdetään virallistamaan asioita, niin sellaisetkin asiat kuin korvausvastuu täytyy miettiä. Ja koska tässä aloituksessa ny puhuttiin juuri seksityöstä, niin tietysti tämäkin puoli pitää ottaa esille. Voidaanko virallisesti seksityötä tekevä esimerkiksi velvoittaa ottamaan huomioon asiakkaidensa parisuhdestatus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yhden henkilön prep-hoito maksaa keskimäärin 5 000 euroa. Hiv-tartunnasta aiheutuu yhteiskunnalle lähes puolen miljoonan euron kustannukset."

Ja pelkästään Varsinais-Suomessa jo!!! Koko maassa en edes uskalla lukuja katsoa ja laskea hintaa.

"Tällä hetkellä Varsinais-Suomessa on PrEP-hoidon piirissä jo noin 200 henkilöä."

Jasu

Miljoona euroa menee jo noihin 200 ihmiseen, mitä koko maan prep hoito sitten saati HIV ja muut sukupuolitaufit ja niistä tulevat komplikaatiot maksaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miljoona euroa menee jo noihin 200 ihmiseen, mitä koko maan prep hoito sitten saati HIV ja muut sukupuolitaufit ja niistä tulevat komplikaatiot maksaa.

Jasu

Maan voi ajaa ehkä konkurssii ihan vaan persettä jakaenkin. 🤣

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki asian toteen näyttämisessä olisi omat vaikeutensa, enkä minä sanonut, että sinulla olisi ollut edes halua sellaiseen prosessiin. Silti, jos lähdetään virallistamaan asioita, niin sellaisetkin asiat kuin korvausvastuu täytyy miettiä. Ja koska tässä aloituksessa ny puhuttiin juuri seksityöstä, niin tietysti tämäkin puoli pitää ottaa esille. Voidaanko virallisesti seksityötä tekevä esimerkiksi velvoittaa ottamaan huomioon asiakkaidensa parisuhdestatus?

Ei olisi ollu edes vaikeeta, kun lääkärikin sen sanoi missä syy. Sairastettu klamydia edellisessä parisuhteessa ja senkin miehen nimi tiedoissa, kun kävi lapsettoomuuslääkärillä kanssani tämä petturikin ja sai hoidon klamydiaan se nainen oli todistajana, että hältä saatu tartunta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainahan ihmiset on osanneet valehdella ja ne jotka jotain seksiä haluaa, ne on valehtelijoinakin varmasti varsin hyviä. Tuskin statusta saisi selville.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainahan ihmiset on osanneet valehdella ja ne jotka jotain seksiä haluaa, ne on valehtelijoinakin varmasti varsin hyviä. Tuskin statusta saisi selville.

Jasu

Ainakin voisi osoittaa tiedustelleensa asiaa. Jollei asiaa voi aukotta selvittää, niin vähintään sillä voisi siirtää vastuun sille pettäjälle itselleen. Lähinnähän tällaisilla on merkitystä vain siksi, että ihminen tuppaa kummasti käyttäytymään fiksummin, jos on olemassa taloudellinen riski omalle lompakolle. Riski omalle tai muiden terveydelle taas harvempaa kiinnostaa.

• Anonyymi

"mainittu sukupuolitautien leviäminen maksullisen seksin välityksellä on ihan kylmä fakta,"

Tuossa suljetaan pois vastuulliset seksityöntekijät, heitäkin on. Kaikki seksin myyjät ja ostajat eivät ole rikollisia/huumeriippuvaisia hällä väliä henkilöitä.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"mainittu sukupuolitautien leviäminen maksullisen seksin välityksellä on ihan kylmä fakta,"

Tuossa suljetaan pois vastuulliset seksityöntekijät, heitäkin on. Kaikki seksin myyjät ja ostajat eivät ole rikollisia/huumeriippuvaisia hällä väliä henkilöitä.

- Sheena

Ei heidän olemassaolonsa tuota faktaa mihinkään muuta. Seksissä jatkuvasti vaihtuvien partnereiden kanssa on AINA tautiriski, vaikka olisi kuinka vastuullinen tahansa. Se on tietysti riski myös sille seksityötä tekevälle ITSELLEEN. En ole missään väittänyt heidän kaikkien olevan narkkeja tmv. Enkä myöskään sanonut tuon faktan ilevsn heidän syynsä. En ole ottanut mitään kantaa kenenkään syyllisyyteen. Olen sanonut, että jos jotain levitetään, niin vastuukysymyksiäkin on mietittävä. Lisäksi minä oletan seksityötä tekevien olevan noin keskimäärin selvästi paremmin tietoisia riskeistä kuin valtaosa asiakkaistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ulkomailla syntyneiden osuus oli korkea, 72 %. Ulkomailla syntyneistä tartunnan saaneista 66 % tiesi hiv-tartunnastaan jo ennen Suomeen saapumistaan.

• Anonyymi

Aivan kauheaa miten mahdollisesti sairaita olette hässineet, sama ei käynnyt minulla edes mielessä Shanghain baareissa, tai en niissä vaan lähinnä sen jälkeen (toki käytin aina kumia).
      Tuo aika oli itsetuhoista, mutta silti oli ne safety säännöt.
      Lopputulos on ihan ok, oli panematta tai sitten ei...ihan sama.

AV

• Anonyymi

En ole koskaan saanut mistöön sukupuolitautia. Toisaalta en käy maksullisissa, enkä ole koskaan harrastanut seksiä maksullisissa käyneen kanssa. Toisaalta mä tunnen ihmisiä (miehiä tietenkin), jotka menevät juurikin tuonne Kaukoidän suuntaan lomalle lääkearsenaalin kanssa. Sieltä kun kuulemma niiden viikojen aikana jokin hyppykuppa tarttuu. Kun tiedän miten hiton vastuuttomasti moni tähän asiaan suhtautuu, niin suhtaudun itse negatiivisesti maksullisissa käyneisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan saanut mistöön sukupuolitautia. Toisaalta en käy maksullisissa, enkä ole koskaan harrastanut seksiä maksullisissa käyneen kanssa. Toisaalta mä tunnen ihmisiä (miehiä tietenkin), jotka menevät juurikin tuonne Kaukoidän suuntaan lomalle lääkearsenaalin kanssa. Sieltä kun kuulemma niiden viikojen aikana jokin hyppykuppa tarttuu. Kun tiedän miten hiton vastuuttomasti moni tähän asiaan suhtautuu, niin suhtaudun itse negatiivisesti maksullisissa käyneisiin.

Ilmeisesti kannattaa seurata vakaumustaan, joskus se tavalinen koti-isä tai äiti voi olla yllättäen tautisempi. Ehdottaisin kaksi päivää sitten sertifikoituja testejä, ja sen jälkeen eristystä, jotta voisi olla varma asiasta:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti kannattaa seurata vakaumustaan, joskus se tavalinen koti-isä tai äiti voi olla yllättäen tautisempi. Ehdottaisin kaksi päivää sitten sertifikoituja testejä, ja sen jälkeen eristystä, jotta voisi olla varma asiasta:)

AV

Ihmisen luonne kertoo enemmän kuin status. Nuo, joista puhuin ovat juurikin "perheenisiä".

• Anonyymi

Oliko sinun kaikki lapset tehty niille idän ilolintusille?

• Anonyymi

Kaikkia sukupuolitauteja ei vielä edes osata etsiä ja tutkia. Satiaiset tarttuu kuminkin kanssa. Ne kun viihtyy karvoissa. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia sukupuolitauteja ei vielä edes osata etsiä ja tutkia. Satiaiset tarttuu kuminkin kanssa. Ne kun viihtyy karvoissa. 😅

Jasu

Meillä kaikilla voi olla ihan hyvin tauti jota ei vaan vielä tunneta ja tiedetä miten käyttäytyy. Mutta tarttunut jostain seksikumppanista.

Yleiset tiietäön eikä niitäkään aina tutkita ilman pyyntöä erikseen ottaa ihan kaikki testit. Piilevinä moni tauti elää ja voi hyvin eikä tyyppi tiiä mitään mitä ittessään muhii.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä kaikilla voi olla ihan hyvin tauti jota ei vaan vielä tunneta ja tiedetä miten käyttäytyy. Mutta tarttunut jostain seksikumppanista.

Yleiset tiietäön eikä niitäkään aina tutkita ilman pyyntöä erikseen ottaa ihan kaikki testit. Piilevinä moni tauti elää ja voi hyvin eikä tyyppi tiiä mitään mitä ittessään muhii.

Jasu

Mulla on lapsettomuushoitojen takia otettu kaikki mitä tiedetään monet kerrat. Koska lapsettomuus voi olla tautien syy muun muassa ja hedelmöityshoitoja ei tehdä tauteja kantaville.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Esimerkiksi sytomegalovirus on sellainen, joka yli puolella aikuisväestöstä on ja sen tartunta saadaan yleisimmin seksuaalisen kontaktin kautta. Kuuluu herpesviruksiin, eli ei siis koskaan parane, vaan jää elimistöön. Ei useinmiten aiheuta mitään oireita, korkeintaan pienen flunssan kaltaisen "taudin" alussa terveellä aikuisella. Kyseessä on kuitenkin yleisin synnynnäisiä kehitysvikoja aiheuttava virus joka voi myös immuunipuutteisilla aiheuttaa vakavan tulehdustaudin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on lapsettomuushoitojen takia otettu kaikki mitä tiedetään monet kerrat. Koska lapsettomuus voi olla tautien syy muun muassa ja hedelmöityshoitoja ei tehdä tauteja kantaville.

Jasu

Niin, itse olen loniinnut läpi kaiken mahdollisen "hurjien vuosieni jälkeen", käynyt jopa perinnöllisyystesteissä. Koska eiväthän kunnolliset naiset halua lisääntyä tiedostamatta mitä kaikkea se kumppanin suku kantaisi?

Mielestäni on ihan ok, tutkituttaa ihmiset kokonaisuudessaan kaiken varalta jotta syntyisi vain niitä täydellisiä "arjalaisia" joita itsekin edustan.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, itse olen loniinnut läpi kaiken mahdollisen "hurjien vuosieni jälkeen", käynyt jopa perinnöllisyystesteissä. Koska eiväthän kunnolliset naiset halua lisääntyä tiedostamatta mitä kaikkea se kumppanin suku kantaisi?

Mielestäni on ihan ok, tutkituttaa ihmiset kokonaisuudessaan kaiken varalta jotta syntyisi vain niitä täydellisiä "arjalaisia" joita itsekin edustan.

AV

"Arjalaiset" eivät ole yhtään enemmän immuuneja sukupuolitaudeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan, kaikissa on jotain mätää jossain kohtaa ihmiskokonaisuuttaan. Jollain päässä, jollain jossain muualla(kin). Vaikka huumorilla tuon arjalaisuuden heititkin.

Ei minuakaan ole hienon aatellisukuni geenit paskoilta vaivoilta ja ihmisiltä säästänyt. Ja täydellistä en ole lähelläkään. En edes yrittämällä.

Jasu

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan, kaikissa on jotain mätää jossain kohtaa ihmiskokonaisuuttaan. Jollain päässä, jollain jossain muualla(kin). Vaikka huumorilla tuon arjalaisuuden heititkin.

Ei minuakaan ole hienon aatellisukuni geenit paskoilta vaivoilta ja ihmisiltä säästänyt. Ja täydellistä en ole lähelläkään. En edes yrittämällä.

Jasu

Jasu

Nää kaikki täydellisyysharhat, kuten arjalaisuus, aatelisuus, jne jne on ihmisten keksimää paskaa, kun nyt suirasukaisuuttani taas asian ilmaisen. Samallaisia kuraperseitä vähän eri vivahtein kaikki vaan. Kaikki syö, juo, paskoo ja kuoleekin. Ei tee eroa kauluksilla eikä ilman.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Jasu

Silti, kyllä geenit ja sukupuolitaudit kannattaa testauttaa enne valintaa?
        Läpäisin kaikki testit, kyseenalaisesta menneisyydestäni huolimatta.
        Olisi toki voinut käydä myös toisin, olihan huippulabra vastaamassa testeistä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi sytomegalovirus on sellainen, joka yli puolella aikuisväestöstä on ja sen tartunta saadaan yleisimmin seksuaalisen kontaktin kautta. Kuuluu herpesviruksiin, eli ei siis koskaan parane, vaan jää elimistöön. Ei useinmiten aiheuta mitään oireita, korkeintaan pienen flunssan kaltaisen "taudin" alussa terveellä aikuisella. Kyseessä on kuitenkin yleisin synnynnäisiä kehitysvikoja aiheuttava virus joka voi myös immuunipuutteisilla aiheuttaa vakavan tulehdustaudin.

Juu no esimerkiksi tuo herpeskin. Kyllä. 👍

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää kaikki täydellisyysharhat, kuten arjalaisuus, aatelisuus, jne jne on ihmisten keksimää paskaa, kun nyt suirasukaisuuttani taas asian ilmaisen. Samallaisia kuraperseitä vähän eri vivahtein kaikki vaan. Kaikki syö, juo, paskoo ja kuoleekin. Ei tee eroa kauluksilla eikä ilman.

Jasu

Mutta se mitä minä peräänkuulutan on vastuu, että mietitään eteenpäinkin mahdollisia seuraavia ihmisiä ettei heihin tartutella, eikä heitä vaaranneta vaikkei ittestään piittaisi yhtään muuna kuin nautinnon kokijana. Niin pitää miettiä muitakin. Pitää. Pitää ei ehkä vaan PITÄÄ.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se mitä minä peräänkuulutan on vastuu, että mietitään eteenpäinkin mahdollisia seuraavia ihmisiä ettei heihin tartutella, eikä heitä vaaranneta vaikkei ittestään piittaisi yhtään muuna kuin nautinnon kokijana. Niin pitää miettiä muitakin. Pitää. Pitää ei ehkä vaan PITÄÄ.

Jasu

Mua ärsyttää ja satuttaa eniten sellainen röyhkeä hedonismi, ettei piitata muista yhtään. En voi sietää sellaista.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Tietysti niin tulee tehdä, nykypäivänä testeihin meno on helppoa ja mutkatonta.
        En edes ajattelisi jonkun kanssa treffejä ennen varmistamista omasta tilastani.
        Olen kumminkin seksuaalisesti ihminen joka "uppoutuu syvällisesti" vastapuoleen, joten se on ehdoton edellytys myös omalle nautinnolle.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kumminkin seksuaalisesti ihminen joka "uppoutuu syvällisesti" vastapuoleen, joten se on ehdoton edellytys myös omalle nautinnolle.

AV

Tiedäthän, että kaikkia piileviä tunnettujakaan sukupuolitauteja ei edes voida testata ja silti voit niitä tartuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedäthän, että kaikkia piileviä tunnettujakaan sukupuolitauteja ei edes voida testata ja silti voit niitä tartuttaa?

Eli, ei kannata olla suhteessa keenkään kanssa:) Koskaan ei voi olla varma?

Mjoo, voin myydä sukusolujani tarkan 10-vuotisseurannan lopputuotoksena.
        Takuu jostain, ilman tauteja. Siittiö hintaan 10 000 euroa olisi jo kohtuu summa varmistamisesta? Voidaan ottaa lisänä jopa lapsen älykkyys, se lisää hintaa.
        Romantiikkaa siinä ei tosin olisi.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli, ei kannata olla suhteessa keenkään kanssa:) Koskaan ei voi olla varma?

Mjoo, voin myydä sukusolujani tarkan 10-vuotisseurannan lopputuotoksena.
        Takuu jostain, ilman tauteja. Siittiö hintaan 10 000 euroa olisi jo kohtuu summa varmistamisesta? Voidaan ottaa lisänä jopa lapsen älykkyys, se lisää hintaa.
        Romantiikkaa siinä ei tosin olisi.

AV

Olet niin vanha, ettei sinun siittiöt ole kelvanneet edes lahjoitukseen kymmeniin vuosiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin vanha, ettei sinun siittiöt ole kelvanneet edes lahjoitukseen kymmeniin vuosiin.

Heh,keroo nainen joka e ole saanut normaalisi yhtään lasa, ja jos olisi saanut älyllyys on samaa mitä äidillä?
        Juu, en luovuta siittiöitä kenelle tahansa:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykköihin tarvitaan kaksi osapuolta, kommenttisi ei edusta älykön kommenttia.
        Helppoa siis sanoa, et saa koskaan lastani, vaikka maksaisit miljoona euroa.
        Tyhmille en lapsiani luovuta.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh,keroo nainen joka e ole saanut normaalisi yhtään lasa, ja jos olisi saanut älyllyys on samaa mitä äidillä?
        Juu, en luovuta siittiöitä kenelle tahansa:)

AV

Tälleen sivusta totean, että faktahan tuo on. Sukusolujen luovuttamisessa on yläikäraja ja sinä olet jo reilusti sen yli. Ei tuo muutu muiden kirjoittajien äitejä haukkumalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että faktahan tuo on. Sukusolujen luovuttamisessa on yläikäraja ja sinä olet jo reilusti sen yli. Ei tuo muutu muiden kirjoittajien äitejä haukkumalla.

Haukkumalla? Missä olen haukkunut ja miten. Samalla toivon että tarttuisit kirjoitusvirheisiin, joita tahallaan jätin kommentoitavaksi. Koska onhan henkilöt yleistesti pilkkuihin tarttuvia elämänsä kokonaisuudessa:)

Jokainen taaplaa tavallaan, mutta muitakaa ottaa sukupuolitestit sekä geneettiset epävarmuudet ennen ensimmäistä treffiä:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukkumalla? Missä olen haukkunut ja miten. Samalla toivon että tarttuisit kirjoitusvirheisiin, joita tahallaan jätin kommentoitavaksi. Koska onhan henkilöt yleistesti pilkkuihin tarttuvia elämänsä kokonaisuudessa:)

Jokainen taaplaa tavallaan, mutta muitakaa ottaa sukupuolitestit sekä geneettiset epävarmuudet ennen ensimmäistä treffiä:)

AV

Naisetkin näyttävät jo osin miehiltä:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Jos et oikeasti tunnista tuota haukkumistasi, niin se tuskin selittämällä helpottuu. Itsepä oman tyhmyytesi tuolla kysymykselläsi tunnustat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et oikeasti tunnista tuota haukkumistasi, niin se tuskin selittämällä helpottuu. Itsepä oman tyhmyytesi tuolla kysymykselläsi tunnustat.

Tietysti olen vajaavaisena ihmisyksilönä tyhmä. Onneni ei ole kohdata sinua, oi älykkyyden ylentymä:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti olen vajaavaisena ihmisyksilönä tyhmä. Onneni ei ole kohdata sinua, oi älykkyyden ylentymä:)

AV

Ei nyt liiotella. Siihen, että on reilusti sinua älykkäämpi, ei paljoa tarvita. 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Ei nyt hitto. TAAS uusi ketju, jossa on AV räyhäämässä. Mitä sille sun palstan jättämisellesi kävi? Sunhan piti vain käydä toisinaan, kerran kuussa nimettömänä vilkasemassa miten palsta romahtaa poissaolosi takia. Ja nyt sä räyhäät ja riehut täällä joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt liiotella. Siihen, että on reilusti sinua älykkäämpi, ei paljoa tarvita. 😇

Tietysti olet, sen kertoo kai jo peukutukset:)
        Olen onnellinen puolestasi.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti olet, sen kertoo kai jo peukutukset:)
        Olen onnellinen puolestasi.

AV

Kaikenlaiseen sitä jotkut viivatkin yhtäläisyysmerkkejä laittaa. Otan osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti, kyllä geenit ja sukupuolitaudit kannattaa testauttaa enne valintaa?
        Läpäisin kaikki testit, kyseenalaisesta menneisyydestäni huolimatta.
        Olisi toki voinut käydä myös toisin, olihan huippulabra vastaamassa testeistä.

AV

No en itse menisi niin pitkälle. Luotan, että luonto hoitaa pahimmat mokat geeneissä. Ja eihän minunkaan olisi ikinä laosia pitänyt tehdä, jos olisin ajatellut ja ajattelinkin, että migreeni voi periytyä, verenpainetauti ja tytöille jopa endometrioosi taipumus. Silti 50/50. Toinen on perinyt migreenin lievempänä versiona ja levottomat jalat minulta. Toinen ei mitään.

Vielä ei tiedetä endometrioosista ja verenpainetaudista, kun ovat lapsia. Mutta voi se periytyvyys olla siellä messissä. Aivan kuten taipumus lihoakin, vaikka heudän iskä taas ei liho millään, ei pode migreeniä, ei fibroa, eikä endometrioisia varsinkaan. Ei ole verenpainetautiakaan vaikka suvussa kyllä on tulppariskit korkeat ja sydänvaivat sen myötä.

Yliliikkuvuuskin on periytynyt minulta, hypermobiliteetti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en itse menisi niin pitkälle. Luotan, että luonto hoitaa pahimmat mokat geeneissä. Ja eihän minunkaan olisi ikinä laosia pitänyt tehdä, jos olisin ajatellut ja ajattelinkin, että migreeni voi periytyä, verenpainetauti ja tytöille jopa endometrioosi taipumus. Silti 50/50. Toinen on perinyt migreenin lievempänä versiona ja levottomat jalat minulta. Toinen ei mitään.

Vielä ei tiedetä endometrioosista ja verenpainetaudista, kun ovat lapsia. Mutta voi se periytyvyys olla siellä messissä. Aivan kuten taipumus lihoakin, vaikka heudän iskä taas ei liho millään, ei pode migreeniä, ei fibroa, eikä endometrioisia varsinkaan. Ei ole verenpainetautiakaan vaikka suvussa kyllä on tulppariskit korkeat ja sydänvaivat sen myötä.

Yliliikkuvuuskin on periytynyt minulta, hypermobiliteetti.

Jasu

Ja nämä mun lapset on saatu ihan ilman hedelmöityshoitoja nyksän kanssa. Meillä solut natsasi yhteen. Ja minulla ilmeisesti hormonit jotenkin muuttui raskautumiseen sopiviksi ja stressitön elämäkin saattoi auttaa. Oli mulla keskenmenoja kaksi ennen esikoistamme, sitten ei ollut enää vaan tuli tuo toinen mukelo helposti.

Luonto on ihmeellinen. Ja ihmiskeho.

Kaksi edellistä ei natsannu ja miehussäkin oli häikkää, se tutkittiin. Ilmeusesti kohtasin hedelmällisen miehen ilman lisääntymisongelmia, kun tulin raskaaksi ilman lääkkeitä ja lääkäreitä. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nämä mun lapset on saatu ihan ilman hedelmöityshoitoja nyksän kanssa. Meillä solut natsasi yhteen. Ja minulla ilmeisesti hormonit jotenkin muuttui raskautumiseen sopiviksi ja stressitön elämäkin saattoi auttaa. Oli mulla keskenmenoja kaksi ennen esikoistamme, sitten ei ollut enää vaan tuli tuo toinen mukelo helposti.

Luonto on ihmeellinen. Ja ihmiskeho.

Kaksi edellistä ei natsannu ja miehussäkin oli häikkää, se tutkittiin. Ilmeusesti kohtasin hedelmällisen miehen ilman lisääntymisongelmia, kun tulin raskaaksi ilman lääkkeitä ja lääkäreitä. 🙂

Jasu

Molemmat keskenmenot saattoi liittyä virtsatuetulehdukseen. Joka oli pitkään hoitamaton ja toinen menikin kesken kun mulla oli verenmyrkytys. Tuli ulos pulp vaan sairaalassa.

Sittenhän mä en ottanu mitään riskiä kun aloin esikoistani oottamaan. Töihinkään en lähtenyt jatkamaan, koska paljon päälle käyviä lapsia päiväkodissa jossa olin töissä. Olisi voinut iskut mahaan johtaa keskenmenoon.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Juu järkevää ne testit otattaa mitkä suinkin voi. Itse en aio seksiä harrastaa muitten kanssa, kun mieheni. Saman kanssa ja ainoan jo vuoesta 2010 asti. Joten en välttämättä enää testejä teetä ellei tule oireita tässä suhteessa ja sekviä, että miehellä on ollu sitten joku muu. Koska tauteja ei oe ollu kummallakaan tähän asti tässä suhteessa.
        Ja minun seksihalut on niin demit ja vähäiset mummoutumisen edetessäkin ettei pelkoa, että vehtaisin muitten kanssa. Evvk muut.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisetkin näyttävät jo osin miehiltä:)

AV

Minä ainakin. Mutta mä olen aina tykännyt ollakin androgyyni, sen jälkeen kun kävin identiteetti pohdinnat läpi teininä. Kun en oikein tienny oonko lintu vai kala, kun naiseus tuntu vieraalta, mieheys helpommalta mutta keho on naisen. Onneksi löysin itseni ja kelpaa androgyynikin. 😅

Eihän kaikkien tartte Ruususille näyttää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin. Mutta mä olen aina tykännyt ollakin androgyyni, sen jälkeen kun kävin identiteetti pohdinnat läpi teininä. Kun en oikein tienny oonko lintu vai kala, kun naiseus tuntu vieraalta, mieheys helpommalta mutta keho on naisen. Onneksi löysin itseni ja kelpaa androgyynikin. 😅

Eihän kaikkien tartte Ruususille näyttää.

Jasu

Ei näyttää EIKÄ kuulostaakkaan.

Jasu

• Anonyymi

"Eihän se ole rakkautta jos ostaa seksiä. Sama se hakisko baarista jonkun ja panis sitä ei siinä rakkautta haeta. Harvemmin nainen kuitenkaan rakastuu mieheen ja oman kokemukseni mukaan naiset haluaa myös yhden yön jutun seksin takia."

Onko se seksi koskaan hyvää jos se jää yhteen kertaan ja lisäksi sitä harrastetaan tukevassa humalassa? Parempaa se olisi kun olisi joku vakituinen seksikumppani eikä kummallakaan olisi muita niin ei joutuisi pelkäämään tautejakaan.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kokemuksesta voin kertoa, humalassa seksinhakuisesti harrastettu seksi voi olla tajunnan räjäyttävää, miksi se ei sitä olisi tai voisi olla? Kysymys on AINA kahdesta ihmisestä jotka toisilleen kommunikoivat omilla tavoillaan. Joskus voi natsata ihan vaikka tunnin tutustumisella, joskus ei natsaa edes 15 vuoden tuntemuksella?

AV

• Anonyymi

"En tarkoittanut, että 80-luvulla syntyneissä olisi välttämättä mitenkään erityisen paljon maksullisten käyttäjiä, mutta yli kolmasosa 80-luvulla syntyneistä suomalaisista miehistä ei ole ollut parisuhteessa. Niistä parisuhteessa olevista taas yllättävän iso prosentti on entisiä maksullisten käyttäjiä. Jollain tapaa voisi siis jopa vetää sellaisen logiikan, että ne, jotka on käyneet maksullisissa, on saaneet edellytykset parisuhteeseen. Toisaalta niihin parisuhteessa oleviin lukeutuu myös ne pelimiehet, jotka on korkanneet parisataa 14-vuotiasta... Eli vois sanoa, että jostain syystä parisuhteeseen päätyy tosielämässä juuri ne miehet, jotka nettikeskusteluissa ei naisten mukaan kelpaa parisuhteeseen..."

Joo tuo on omakin käsitys asian suhteen että pääasiassa ne miehet jotka jo muutenkin saa seksiä käyttää maksullisten palveluja. Ne taas jotka ei saa seksiä muutenkaan ei käy edes maksullisissa tai hyvin harva varmaan käy.

Aika paljolta kuulostaa jos peräti kolmasosa 80-luvulla syntyneistä miehistä ei ole koskaan elämässään ollut parisuhteessa. Mistä tämä tieto on peräisin?

KilttiMies89

• Anonyymi

Sinulla on aika outo musta valkoinen suhtautuminen ihmisten seksuaalisuuteen ja seksiin. Mikä olisi mielestäsi jo seksiä, ja mikä ei?

Monelle raja menee tunteellisuudessa, monelle pussaamisessa ja moni ajattelee seksuaalisuuden tulevan vasta jos sukukalleuksia "käsitellään".
        Mjoo, elämä voi olla joskus ihmeellistä ja mies voi naisen saada jos ei edes ensin ajattele seksiä tärkeimpänä asiana vaan ne muut asiat johdattavat seksiin.

Niin se on normaalissa elämässä, kuin myös niiden ilotyttöjen kanssa. He kun ovat niitä parhaita ihmisasiantuntijoita. Ja suorastaan janoavat seuraasi jos olet pitänyt heitä ensin tavallisina ihmisinä kaksiviikkoa. He kun ovat myös naisia, ei se naista ja naisen perusluonnetta muuta. Itse tutuistuin kymmeniin ilotyttöihin, pitäen heidän kanssaan sitä normaalia hauskaa ilman seksiä. Joku ihastui ja ilmensi asian hyvin suorasti, tosin oli jo havainnut kiinnostukseni jotan omaa vikaa kaikki:)

Suhteet voivat olla luottamuksellisia, myös niiden ilotyttöjen kanssa kunhan vain se normaalius suhteessa on voimissaan. Molemmin puolinen kunnioitus, jossa ihminen itse saa kertoa ja valita mitä haluaa ja mitä ei. Itse asiassa tällaiset suhteet voivat olla molemmin puolin hyvinkin syvällisiä, toki raha ohjaa eivätkä ilotytöt yleisesti tuollaista suhdetta halua.

He kun tienaavat sen 5000 euroa kuukaudessa, joten syvän tulisi olla se rakkaus joka tuon rahamäärän voittaisi? Tämä tulee tiedostaa, koska molemmat osapuolet voivat ihastua toisiinsa, olemmehan ihmisiä...miehiä ja naisia.

AV

• Anonyymi

Piristävä musiikkijoku Accept, levyltä Breaker - Son of a B itch.

• Anonyymi

No Rande, sain tovomaasi elämää palstalle.
      Jatka toki tästä, viisaiden kanssa:)
      Poistun tyhmänä tästä keskustelusta, kun ei ole kontaktipintaa aiheesen, ja muilla on.

AV

• Anonyymi

Jos sä vain haukkuisit ja möykkäisit vähän vähemmän, niin sun ei tarvitsisi aina juosta itkua tihrustaen uhriutuneena karkuun.

• Anonyymi

Tässä perunannoston lomassa ketjua lukiessani näyttää siltä, että seksipalvelujen tarjoamisen käytännön velvoitteista ennen niiden toteuttamista avioliitossa olevalle miehelle hänen niitä pyytäessään tietävät kaikkein eniten he, jotka

Eivät käytä palveluja
      Eivät ole kuulleetkaan palvelun olemassaolosta
      Eivät harrasta seksiä

Mies 65

• Anonyymi

Käsittääkseni mitään käytännön velvoitteita ei ole. Kyseessä ei ole mikään virallistettu hoitoalan ammatti.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä ne velvoitteet, kun kerta tiedät sellaisten olemassaolosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni mitään käytännön velvoitteita ei ole. Kyseessä ei ole mikään virallistettu hoitoalan ammatti.

Palsta on määritellyt ylempänä listan velvoitteista.
        Jos nyt teemana oleva toiminta olisi virallistettu hoitoalan ammatti, niin tätä keskusteluahan ei olisi olemasssa.
        Toki voisi tämän sijaan olla ketju virallisten hoitoalan ammattien toimijoiden tuottamista hoitovirheistä.
        Kuten esimerkiksi asiakkaaseen tartutetusta "ammattitaudista."

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt teemana oleva toiminta olisi virallistettu hoitoalan ammatti, niin tätä keskusteluahan ei olisi olemasssa.
        Toki voisi tämän sijaan olla ketju virallisten hoitoalan ammattien toimijoiden tuottamista hoitovirheistä.

Mies 65

Ei ketjussa ole mitään listaa missään kohtaa. Kuvittelet omiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies 65

Hassua, että tautien tarttuttamisen (tahallisen tai tahattoman) vastustaminen on joidenkin mielestä huono asia. Paitsi, että ammatinharjoittaja voi tartuttaa asiakkaan niin myös asiakas voi tartuttaa ammatinharjoittajan. Ihan uteliaisuudesta on pakko kysyä, että miksi kannatat tautien leviämistä ja pidät sitä puolustettavana asiana? Ei kai kukaan ole kieltämässä, ettetkö sinä saa halutessasi hankkia itsellesi vaikka koko sarjaa tauteja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ihmeessä ne velvoitteet, kun kerta tiedät sellaisten olemassaolosta.

Ylempänä on ollut toivomuksia

Työterveyshuollon järjestämisestä
        Työturvallisuuden järjestämisestä
        Työtilan järjestämisestä.

Sanan työ merkityksen voi selvittää hakukoneen avulla.

Jos menee teksti ihon alle niin sehän on valitettavaa.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylempänä on ollut toivomuksia

Työterveyshuollon järjestämisestä
        Työtilan järjestämisestä.

Sanan työ merkityksen voi selvittää hakukoneen avulla.

Jos menee teksti ihon alle niin sehän on valitettavaa.

Mies 65

Sinä puhuit "seksipalvelujen tarjoamisen käytännön velvoitteista ennen niiden toteuttamista avioliitossa olevalle miehelle jne."

Mihin naimisissa oleva asiakas noita "Työterveyshuollon järjestämisestä
        Työtilan järjestämisestä." tarvitsee. Hänhän ei ole töissä, vaan asiakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä puhuit "seksipalvelujen tarjoamisen käytännön velvoitteista ennen niiden toteuttamista avioliitossa olevalle miehelle jne."

Vaikka siis varmasti toki asiakkaan kannaltakin olisi mukavaa, jos on jonkinlainen työtila ... edes asiakkaan auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltämättä hieman sekavaa. Jos menet kampaajalle, niin harva varmankaan alkaa vaatimaan, että kampaajan pitää järjestää asiakkaalleen työterveyshuolto jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon sinun lukevan tekstini uudelleen. Luetun ymmärtäminen on tietenkin lukijan vastuulla.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon sinun lukevan tekstini uudelleen. Luetun ymmärtäminen on tietenkin lukijan vastuulla.

Mies 65

Minähän jopa lsinasin mitä kirjoitit "seksipalvelujen tarjoamisen käytännön velvoitteista ennen niiden toteuttamista avioliitossa olevalle miehelle hänen niitä pyytäessään ..."

Kun tämä yhdistetään tarjoanasi listaan, niin ammatinharjoittajan pitää tarjota naimisissa olevalle miesasiakkaalle työterveyshuolto, järjestetty työturvallisuus ja työtila. Kumpi tuossa on töissä, ilmeisesti asiakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassua, että tautien tarttuttamisen (tahallisen tai tahattoman) vastustaminen on joidenkin mielestä huono asia. Paitsi, että ammatinharjoittaja voi tartuttaa asiakkaan niin myös asiakas voi tartuttaa ammatinharjoittajan. Ihan uteliaisuudesta on pakko kysyä, että miksi kannatat tautien leviämistä ja pidät sitä puolustettavana asiana? Ei kai kukaan ole kieltämässä, ettetkö sinä saa halutessasi hankkia itsellesi vaikka koko sarjaa tauteja?

Voitko ystävällisesti osoittaa kohdan ketjussa, jossa olen kirjoittanut mainitsemallasi tavalla!

Olen pyrkinyt vain kommentoimaan empiiristen havaintojeni pohjalta aloittajan teemaa.

Se, että käyttää silmälaseja, ei välttämättä pätevöitä myyjäksi optikkoliikkeeseen.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän jopa lsinasin mitä kirjoitit "seksipalvelujen tarjoamisen käytännön velvoitteista ennen niiden toteuttamista avioliitossa olevalle miehelle hänen niitä pyytäessään ..."

Kun tämä yhdistetään tarjoanasi listaan, niin ammatinharjoittajan pitää tarjota naimisissa olevalle miesasiakkaalle työterveyshuolto, järjestetty työturvallisuus ja työtila. Kumpi tuossa on töissä, ilmeisesti asiakas.

..., seksipalvelujen tarjoamisen käytännön velvoitteista ennen niiden (palvelujen) toteuttamista avioliitossa olevalle miehelle [päälause] hänen niitä (palveluja) pyytäessään[sivulauseen sivulause] tietävät kaikkein eniten he [sivulause]....

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..., seksipalvelujen tarjoamisen käytännön velvoitteista ennen niiden (palvelujen) toteuttamista avioliitossa olevalle miehelle [päälause] hänen niitä (palveluja) pyytäessään[sivulauseen sivulause] tietävät kaikkein eniten he [sivulause]....

Mies 65

Olit sarkastinen?

• Anonyymi

Ketjun luettuani rakastan miestäni taas vielä vähän enemmän. Mitenhän ihmeessä onnistuinkaan nappaamaan niin hyvän tyypin.

• Anonyymi

Tuo tämän palstan vaikutus tuppaa olemaan. Tuo mainitsemasi ja sen lisäksi vastenmielisyyden lisääntyminen miehiä kohtaan yleisellä tasolla.

• Anonyymi

Minä olen hullu ja hengenvaarallinen, "stay clear of him".

• Anonyymi

Jos maailmassa olisi aitoa epäitsekästä rakkautta niin ei siihen maksullinen seksi / molemminpulinen hyväksikäyttö kään ,mitenkään mahtuisi. Sillä sitähän se on. Omasta lähtököhdasta itsekästä toisen hyväksikäyttöä,oli se sitten vaikka molemminpuolista.🤷‍♀️

• Anonyymi

Seksi suhde tavalla tai toisella ei tyydytä sielun aidon rakkauden tarpeita. Se on kylmää kyytiä,ja tyhjäksi ikuinen sielu siinä jää🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksi suhde tavalla tai toisella ei tyydytä sielun aidon rakkauden tarpeita. Se on kylmää kyytiä,ja tyhjäksi ikuinen sielu siinä jää🤷‍♀️

Haetaan onnea aivan vääristä asioista. Hetken höttöä. Satutetaan omaa itseä,ei nähdä itseä arvokkaana ja kohdella itseä sen arvon mukaisesti. Porskuteetaan lannassa ja luullaan että ollaan niin aallon harjalla. Mutta jatkakaa toki.🤷‍♀️

• Anonyymi

No joo 30 vuotta ja edelleen!!! vaimo on ryhävalas tai rämenorsu ,, no oli rintasyöpä joo selvis joo vedän käteen kun tarve. Kukka hattu daamit sitten sarja erikseen... Hemmetti jos addiktio tupakki , seksi , viina. Niin jotenkin se pitää hoitaa. Kalleinta seksiä vaikka enää on kotona. ja joka hommalla ammttilaiset. Mitä tästä numeroa!!! Jatkan runkkaamista kun tarve. Kalleinta kuvitella olevansa hetero taidan haluta olla leivänpaahdin...

• Anonyymi

Järkyttävää tekstiä.😳 ihan tosissaanko latelit? Siis aikuisten oikeastikko????🤷‍♀️

• Anonyymi

sonnin kakkaa koko maailma on, maa ja ilma on maailma, vesi ei ole maa-ilmaa,
      hait erikseen ja barracudat.

• Anonyymi

Porost'v' rokki-musiikki; *Nazareth - Razamanaz.

mutta niin sormuksista sormissa niin kihlasormus on aina heikkouden merkki miehellä, oikean käden peukalossa oleva on hui-merkki

• Anonyymi

• Anonyymi

noniin älä edes lupaile jotain kummirtus-peliä... ypu¨re fked now jos lupasit... missä hitossa ruo ruorraqja sitten herra Heerttua..

• No, löytyikö halukkaita kalukkaita?

Miehen täytyy sekä saada ihastua että voida ihastua naiseen, jotta mies kykenee kykenemään.

• Anonyymi

Ei pidä lainkaan paikkaansa. Miehet pystyvät myymään itseään sinä missä naisetkin. Eivätkä he todellakaan kaikista asiakkaistaan viehäty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä lainkaan paikkaansa. Miehet pystyvät myymään itseään sinä missä naisetkin. Eivätkä he todellakaan kaikista asiakkaistaan viehäty.

Jos mies ei ole seksuaalisesti kiinnostunut naisesta, niin jäsen ei jäykisty. Siinä ei auta mikään ED lääke, ne auttavat jos jäsenen verenkierto toimii huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies ei ole seksuaalisesti kiinnostunut naisesta, niin jäsen ei jäykisty. Siinä ei auta mikään ED lääke, ne auttavat jos jäsenen verenkierto toimii huonosti.

Koska maksullisten miesten asiakkaat ovat lähes kaikki miehiä, niin eihän tuolla niin ole väliä. Riittänee kun polvistut miehen eteen ja joko avaat suusi tai pyllistät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäpä harhainen olet.

• Anonyymi

"Iloisen" tytön syli on kylmä, mutta nyt taitaa olla kyse pelkästään pesän saamisesta.

• Anonyymi

Jos on oikein kova hätä, niin kyllä silloin maksullinen pisuaari tuntuu hyvältä.

• Anonyymi

niin jooh joku kummituspeli tyttöjen kanssdakin, eli pitää ampuakin ehkä sralkereirta ehkä sellainwn joku

• En nyt ota tuohon muuhun kantaa, mutta kumppanilta salaa ja selän takana touhuaminen on väärin. Salaisuuksista ei koskaan seuraa mitään hyvää. Ne tulevat tavalla, tai toisella aina ilmi.
      Luottamuksen pettäminen on parisuhteen tuho. Olisi parasta lopettaa se parisuhde ensin (tai ottaa ainakin asia reilusti puheksi) ja sitten vasta lähteä "virkistäytymään" vieraissa.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      25
      6476
    2. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      72
      5168
    3. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      93
      4765
    4. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      6
      4599
    5. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      69
      4448
    6. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      18
      4038
    7. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      54
      3987
    8. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      107
      3855
    9. Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa

kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode
      Maailman menoa
      21
      3500
    10. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      17
      3327
    Aihe