☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻 KUUNNELKAAS, VALITTAJAT ! ! ! ☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻
Ihan turhaan itkette Rajamäen terveysaseman perään. Se tullaan joka tapauksella lakkauttamaan, kun sote-budjettia leikataan vuosi vuodelta pienemmäksi.
Ja mitä helv..etin järkeä edes olisi pitää terveysasema joka kylässä, kun Rajamäeltäkin hurauttaa Klaukkalaan 20 minuutissa? Taksi kulkee, jos omaa autoa ei ole ja bussi tulee vasta tunnin päästä. Ja Hyvinkäälleki hurauttaa tasan yhtä nopeasti - ellei nopemminkin.
Jos jonkun elämä ihan oikeasti kaatuu tuohon 20 minuuttiin, sellaisen maailman onkin parempi kaatua. En 100-varmasti ala veronmaksajana elättämään tällaisia vellihousuja.
MUISTAKAA, että eräs kaukaa viisas kunnallispäättäjämme muistutti jo vuosia sitten, että Rajamäkeen EI kannata rakentaa terveysasemaa, koska palvelujen siirtyessä hyvinvointialueelle ei ole mitään takeita siitä, että rakennukselle on tarvetta. 👉🏻 SIINÄS NÄITTE!!!
Pitäkää itsenne terveenä - ei kannata sairastuttaa itseään.
T. Sotevaikuttaja
Rajamäen terveysasema lakkautetaan - se on varma.
13
253
Vastaukset
- Anonyymi
Juu kyllä ne Klaukkalasta hurauttaa ihan samassa ajassa Rajamäelle kuin Rajamäkiset Klaukkalaan. Rajamäellä on esteetön tasaiselle rakennettu nykyaikainen terve terveysasema rakennus. Klaukkalassa on homerakennus joka pitäisi purkaa ja Hyvinvointialue vaatii kuntaa rakentamaan heille uuden jota he vuokraa niin kauan kuin hyvinvointialuetta sattuu huvittamaan. Nyt kannattaisi kunhan ottaa jälkikäteen ja olka suostumatta tuohon uudisosaan. Ihan yhtähyvin se hammashoidon keskitetty palvelu voidaan sijoittaa vaikkapa Rajamäkeen jossa on paljon lapsiperheitä eli asiakkaita.
- Anonyymi
Nurmijärven ei pidä rakentaa kuntana Klaukkalaan terveysasemaa. Hyvinvointialue voi jättää tuoreen hyvän terveysaseman vaikka vuodessa kuten Rajamäen terveysasema uutena kunnossa olevana esteettömänä rakennuksena halutaan hylätä. Kunnan talous on tiukalla. Ei pidä suostua diiliin jonka jatkuvuudelle ei ole mitään takeita. Ottakaa opiksi. Esim Lumijoen kunta rakensi terveysaseman ja hyvinvointialue ilmoitti ettei ota sitä käyttöön. Nyt kannattaa olla tarkkana ja olla suostumatta tuohon hölmöilyyn .
- Anonyymi
Rajamäkeen keskitetty hammashoito tai ikäihmisten palvelut. Tasainen tontti. Esteetön kulku. Esteetön rakennus. Terve rakennus. Eikö edes neuvolaa ja hammashoitoa voi säilyttää?
- Anonyymi
Älkää rakentako kunnan varoin Klaukkalaan terveysasemaa. Hyvinvointialue voi hylätä sen jo ennen käyttöönottoa. Näitä on ollut jo muualla näitä tapauksia. Jäitä hattuun. Kunnan rahat kunnan vastuulla oleviin asioihin. Hyvinvointialue tehköön päätöksiä jotka se pystyy itse maksamaan. Järki ja realiteetit käyttöön hyvinvointialueen päätöksenteossa.
- Anonyymi
TÄRKEINTÄ on, että päättäjät eivät kuuntele näitä vastarannan kiiskejä. Luu kurkkuun vaan ja johtajan otteella asioita tapahtumaan!💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Jos vastarintaa olisi kuunneltu, asuisimme edelleen kallioluolissa.
Todella hienoa, että otetaan vastuuta siitä ettei veronmaksajien rahoja tuhlailla joka suuntaan. - Anonyymi
Kyllähän noita rahoja juuri tuhlaillaan. Vai mitä muuta on uusien tilojen vaatiminen toisaalle vaikka toisaalla on jo hyvät tilat jotka halutaan hylätä. Silkkaa tuhlausta se on.
- Anonyymi
Nonii klaukkalalaiset oliko KUNNANJOHTAJA RAJAMÄELTÄ? Missä se ulina nyt on?
- Anonyymi
Hyvä, että meidän veronmaksajien rahojen sokea ympäriinsä kylväminen loppuu.
- Anonyymi
Niinpä näköjään saadaan taan kunnan rahoilla maahanmuuttajia ainaki kongosta ja afghanistanista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä näköjään saadaan taan kunnan rahoilla maahanmuuttajia ainaki kongosta ja afghanistanista
Ihanaa!
- Anonyymi
Suomessa on sellainen ajatusmaailma, että ollaan sairaita ja työttömiä ikään kuin se on jotenkin elämän tarkoitus.
- Anonyymi
Naulankantaan! Paras komentti hetkeen mitä olen lukenut :)
- Anonyymi
Kylläpä tuhlataan kunnan rahoja urakalla. Rakennetaan kunnan rahoilla tk Klaukkalaan joka voidaan sitten keusoten toimesta lakkauttaa vaikka avajaisista seuraavana vuonna. Älyhoi älä jätä. Kesote rakentakoon putiikkinsa itse, jos on varaa tai olkoon ilman ja tyttyköön entisiin tiloihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k934137- 1333629
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140