Järjentöntä touhua toi että ensin laitetaan rahat kaljaan ja tyyliin tölkeillä sitten saa -60% makkarapaketin. Holistin kirjoituksia sitten ylipäätänsä syömisestä kuinka helvetti syö jätteitä. Perseelleen elämänhallinnat jos ei muuhun varaa kuin makaroniin. Vuosikausia työttömänä niin alkaa realiteetitkin jo hämärtyä.
Rahat kaljaan
22
233
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vikaa kunnon makaryynissä on?
Lue tuoteseloste ja ymmärrä lukemasi! - Anonyymi
Sellaista se on, ennen kuin siihen kyllästyy.
Se on hyvä porkkana lopettaa, että sen jälkeen on taas varaa elää.- Anonyymi
Myös porkkanaa syön.
- Anonyymi
25 litraa noin 10% vahvaa kotikaljaa maksaa oisko 12 euroa noin?
Maltaat maksaa maltaita ja superhiiva.
Pystyykö viikossa juomaan noin paljon kotikaljaa?- Anonyymi
Lasketaan toimituksella, laskutoimituksella eli tuollainen määrä kotikaljaa vastaisi noin 9 0,7 litran kokoista 40% vodkapulloa.
8,9285714286 pulloa vodkaa.
- Anonyymi
Niimpä moni tekee itse juomansa,oluttta ja viiniä niin ei tarvi tilailla mistään.Sillaiten kuitenki ettei se alkoholi nyt keskeistä roolia näytä.
- Anonyymi
Jos pitää oluen juomista niin järjetöntähän se olisi ruokaa ostaa täydellä hinnalla kun halvemmallakin saa. Olisi luonnollisesti rajallisesta olutkassasta pois.
- Anonyymi
Jos appelsiinimehua sekoittaa veteen siten, että laittaa litran appelsiinimehua ja litran vettä yhteen, niin sitten on enemmän appelsiinimehua.
Parasta appelsiinimehu johon ei ole lisätty sokeria tai mitään muita keinoaineita.
Jos appelsiinimehu on jäätävän kylmää niin se virkistää.Homma fifty-fifty siis? Joo mikä ettei. Kaupan appelsiinimehut kannattaa laimentaa kyllä mutta onkohan tuo jo liikaa? no omaan makumaailmaaan aina voi soveltaa. On ne niin makkeita että laimennnus on enemmän kuin tarpeellista. Ja jokainen mielensä mukaan laimennuksen asteen voi määrittää. Ihan omin käsin-.
- Anonyymi
Viiniin olen soveltanut tuota, mutta en vielä kaljaan. Mitenkäs maistuuko maidolla värjätty vesi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viiniin olen soveltanut tuota, mutta en vielä kaljaan. Mitenkäs maistuuko maidolla värjätty vesi ?
maistuu rasvattomalle maidolle
- Anonyymi
Xtran etikka onpi maistuvata, se isompi muovi puteli.
Tullee siitä monet huikat lissäämällä kirkasta kylymää vettä ja kirkasta.
Sokeria kans ja suolaa.
röyh! - Anonyymi
Niin se on järjetöntä kun juopotellaan ja sitten ei olekkaan rahaa ruokaan. Itse ostan aina ruokaa pakastimen täyteen. Tosin en juopottele edes ja käyn paljon kalassa niin minulla on aina ollut ruokaa.
- Anonyymi
Rahat menee kaljaan monella+sauhut+kahvi ja sitten jakeluista ruinaan ruokia toi perhana oikeen notkumista. Puliukkoja on autettu kautta aikain ja osa sentään itse hommannut makkaransa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat menee kaljaan monella sauhut kahvi ja sitten jakeluista ruinaan ruokia toi perhana oikeen notkumista. Puliukkoja on autettu kautta aikain ja osa sentään itse hommannut makkaransa.
Historiassa ovat ajat kun spuget ostivat piimän ja hkn sinisen. Nyt lounaana on hurstin jauhomakkara ja halvinta kaljaa eli coopia tai lidliä.
- Anonyymi
Kuntouttavassa ryypätään ns työaikana vielä enemmän kuin oikeissa töissä.
- Anonyymi
Mikäs kaljaveikoilla sitten on työkunto perhana jos kaljottelee työttömyyspäivärahoilla niin yhteiskunnan pitäisi puuttua tuohon ja kontrollia,ohjaukset kuntouttavaan toimintaan.Ei normi hörpinnässä mitään vikaa ole jos sillon tällön 15 olutta juo.
- Anonyymi
Silloinhan se työkunto on parhaimmillaan, kun on jotain hörpättävää niiin hommat hoituu siinä samalla.
- Anonyymi
Salesta haettu aamu, päivä, ilta ja yöeväät eli 24 tölkkiä coopin copperia.
- Anonyymi
Minä pyöräilen. Säännöllinen pyöräily voi myös parantaa mielialaa, vähentää stressiä ja parantaa unenlaatua.
- Anonyymi
Pakkohan se on kittaa kaljaa ku se on nyt niiiiiin halpaa, kiitos hallitus
- Anonyymi
Jos kerran on olemassa se "herrain lenkki" ja "hampparin käyrä" niin eikö
voisi olla myös "työttömän kyrsä" tai "juoppojen grilleri" ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk707911Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207424Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1917041Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta727010Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.745889Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k775773Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1025515Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m253212Windows-herrasmiehet vs. Kaulahuivikerho
======================================== W I N D O W S - H E R R A S M I E H E T ==============================01220- 59935