Puhutaan paljon siitä, että länsimaissa on menossa suuri nuorisoherätys, jossa erityisesti nuorista miehistä tulee konservatiivisia ja jopa isänmaallisia uskovaisia, mutta ei se siihen jää! Koko maailma on kristillisen herätyksen kourissa. Myös lapsia, aikuisia ja vanhuksia kääntyy laumoittain kristityiksi.
Näistä ei suomalaisessa lehdistössä uutisoida, mutta kun seuraa netistä englanninkielisiä kristillisiä sivustoja, ne ovat täynnä uutisia maailmanherätyksestä. Pohjois-Intiassa kaikenlaiset kirkot ovat viime vuosina suorastaneet räjähtäneet täyteen uskoon tulleita entisiä hinduja.
Iranissa tuhannet moskeijat on suljettu, kun miljoona muslimia on kääntynyt kristinuskoon lyhyessä ajassa. Afrikassa ja Etelä-Amerikassa on ollut herätystä jo pitkään. Kymmenissä suurkaupungeissa kautta maailman on järjestetty valtavia saarnakokouksia ja massiivisia marsseja uskon puolesta.
Onko tämä jo maailmanlopun meininkiä?
Maailmaa ravistelee nyt massiivinen herätys!
56
404
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu ei puhu mitään väkevistä herätyksistä, vaan väkevästä eksytyksestä.
Antikristuksen toimintaa järestää tämän ajan "herätyksiä".- Anonyymi
Mikäs tässä sitten on kyseessä muu kuin herätys? Antikristusko se saa ihmiset kääntymään pois pakanauskonnoista, uudestisyntymään, saamaan syntinsä anteeksi, ylistämään Jeesusta herranaan ja kuolemaan marttyyreina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tässä sitten on kyseessä muu kuin herätys? Antikristusko se saa ihmiset kääntymään pois pakanauskonnoista, uudestisyntymään, saamaan syntinsä anteeksi, ylistämään Jeesusta herranaan ja kuolemaan marttyyreina?
Pitää vaan toivoa ettiomat lapse5 ja heidän lapsensa hairahtaa siihen valkåheen maailmaan missä mielikuvitus on kovassa käytössä .ennenkaikkea ettei heidä puolisonsakkaan olisi mitään hihhuleita jotka juoksee seuroissa kaatuilemassa ja puhumassa kielillä
- Anonyymi
Sananl. 22:3
Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon. - Anonyymi
Jes.41:4 Kuka tekee ja toimittaa sen, ja kutsuu sukukunnat alusta? Minä Herra olen ensimäinen, niin myös viimeinen, itse minä. Biblia (1776) Jes.43:10. 44:6. 44:8. 48:12. Ilm.1:8. 1:17. 22:13.
- Anonyymi
Jes.4:8 Minä Herra, se on minun nimeni: en minä anna toiselle kunniaani, enkä ylistystä epäjumalille. Biblia (1776) 2Moos.6:3. Ps.83:19. Jes.48:11.
- Anonyymi
Siltähän se kuulostaa. Lisää teitä? Kuin saatana sikiäisi.
- Anonyymi
Kas. Saatanaa rakastava ja Jeesusta vihaava riivattukin tuli heti lankaan.
- Anonyymi
Joh.4:25 Vaimo sanoi hänelle: minä tiedän, että Messias on tuleva, joka kutsutaan Kristus: kun hän tulee, niin hän ilmoittaa meille kaikki. Biblia. Joh.1:42.
- Anonyymi
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Raamatun mukaan ihminen herää perisynnin henkisestä kuolemasta ja ikiunesta vain Kristillisessä yhdessä kasteessa, mitä helluntailaiset eivät tunne eikä tunnusta olevan olemassakaan.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Helluntailaisuus on käännynnäisten tekemistä.- Anonyymi
Mikä hitto on perisynti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hitto on perisynti
Se on Aadamilta ja Eevalta kaikille ihmisille periytyvä kapinallinen, itsekeskeinen, jumalakielteinen taipumus tehdä syntiä. Lähde, josta kaikki muut synnit pulppuavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hitto on perisynti
Perisynti on sama asia kuin syntiinlankeemus paratiisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Aadamilta ja Eevalta kaikille ihmisille periytyvä kapinallinen, itsekeskeinen, jumalakielteinen taipumus tehdä syntiä. Lähde, josta kaikki muut synnit pulppuavat.
Eli kirkkoisien ja teologien vuosisatojen kuluessa kehittelemä opinkappale, niin kuin valtaosa muustakin "ikuisesta ja muuttumattomasta" ,"raamatullisesta totuudesta", joiden nimeen herätysprotestantitkin 2020-luvulla vannovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI PELKKÄ TAIPUMUS.
Room.5 "sillä yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä"
Ihmisessä on perisynti jo sikiämisestä alkaen Aadamin sukuun." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kirkkoisien ja teologien vuosisatojen kuluessa kehittelemä opinkappale, niin kuin valtaosa muustakin "ikuisesta ja muuttumattomasta" ,"raamatullisesta totuudesta", joiden nimeen herätysprotestantitkin 2020-luvulla vannovat.
Ei. Perusteet perisynnille, niin kuin kaikille muillekin opinkappaleille, löytyvät Raamatusta. Löytyivät jopa Vanhan testamentin pyhistä kirjoituksista ennen kuin kirkkoisien isoisät olivat syntyneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI PELKKÄ TAIPUMUS.
Room.5 "sillä yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä"
Ihmisessä on perisynti jo sikiämisestä alkaen Aadamin sukuun."SE ON MYÖS TAIPUMUS. Lisäksi se on olemuksellista saastaisuutta. SAASTAISUUTTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE ON MYÖS TAIPUMUS. Lisäksi se on olemuksellista saastaisuutta. SAASTAISUUTTA!
Periytyvät asiat tulee ihmiseen heti sikiämisestä alkaen.
Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinyt äitini kohtuun.
Ps. 58:4
Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.
Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä vaadittuja 10 synnitö ja vanhurskasta ihmistä, niin koko tuholta olisi vältytty.
Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periytyvät asiat tulee ihmiseen heti sikiämisestä alkaen.
Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinyt äitini kohtuun.
Ps. 58:4
Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.
Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä vaadittuja 10 synnitö ja vanhurskasta ihmistä, niin koko tuholta olisi vältytty.
Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.Vaikket uskokaan perisyntiin eli ihmisen olemukselliseen saastaisuuteen ja taipumukseen tehdä ns. tekosyntejä jotka kumpuavat perisynnistä, olet sinäkin silti perisynnin alainen ja tarvitset vanhurskauttamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Perusteet perisynnille, niin kuin kaikille muillekin opinkappaleille, löytyvät Raamatusta. Löytyivät jopa Vanhan testamentin pyhistä kirjoituksista ennen kuin kirkkoisien isoisät olivat syntyneet.
Ei sellaista oppia löydy juutalaisuudesta, joiden kirjoituksista nyt puhutaan. Augustinus kehitti opin 400-luvulla.
- Anonyymi
Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.
- Anonyymi
Elävä Perkele sinussa on voimallinen, se lukee kuin Piru Raamattua. Minä taas iloitsen yhdessä muiden hurskaiden luterilaisveljieni ja taivasenkelien kanssa jokaisesta uskoon tulleesta ihmisestä. Siksi teinkin tämän riemullisen kiitosketjun Herralle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elävä Perkele sinussa on voimallinen, se lukee kuin Piru Raamattua. Minä taas iloitsen yhdessä muiden hurskaiden luterilaisveljieni ja taivasenkelien kanssa jokaisesta uskoon tulleesta ihmisestä. Siksi teinkin tämän riemullisen kiitosketjun Herralle.
Harhaoppiseen helluntailaisten uskoon tuleminen ei ole mikään ilon aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhaoppiseen helluntailaisten uskoon tuleminen ei ole mikään ilon aihe.
Sole poka mikhän hellareitten juttu tämä... Herätystä tapahthuu kaikisa kirkkokunnhisa nytten.
- Anonyymi
Lustetta kylvetään juuri tässä lopun ajassa. Se on herevää "kristillisyyttä" ja leviää nopeasti. Näyttää päältäpäin paremman näköiseltä, kuin oikea hitaasti kasvanut kristillisyys, mitä perinteiset vanhat kristilliset kirkkokunnat edustavat ja pitävät tarjolla.
- Anonyymi
Maailmanherätyksessä on kyse aidosta, syvästä, synnintunnin herättämästä, maltillisesta kristillisyydestä.
- Anonyymi
Joh.5:25 Totisesti, totisesti sanon minä teille: hetki tulee, ja nyt jo on, että kuolleet saavat kuulla Jumalan Pojan äänen; ja jotka sen kuulevat ne saavat elää. Biblia (1776) Room.6:4. Gal.2:20. Ef.2:5-6. 2:8.
- Anonyymi
Kyllä lehdistö kirjoittanut, että varsinkin nuoria miehiä alkanut usko kiinnostaa.
Ei se aina valehtele.
Heitä kuitenkaan tuskin kuitenkaan uskonnollinen herjaaminen tai sotaisuus.- Anonyymi
Lehdistö on kirjoittanut nuorista miehistä. Lehdistö on unohtanut pelastuneet kymmenet miljoonat lapset, aikuiset ja vanhukset.
- Anonyymi
Ps.22:19 He jakavat itsellensä minun vaatteeni, ja heittävät hameestani arpaa. Biblia (1776) Matt.27:35. Mark.15:24. Luuk.23:34. Joh.19:23.
- Anonyymi
Ei kukaan vielä ole pelastunut yhtään mistään, kun tuomion aika ei ole tullut.
Ei pelastusta voi myyskennellä kun se tapahtuu armosta.- Anonyymi
Pelastus on tapahtunut armosta, uskon kautta, jo noin 3500 vuotta, jo Aabrahamista alkaen. Se, joka kiistää sen, että Jeesukseen ja armoon uskova ei ole pelastettu jo eläessään, on yksi antikristus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastus on tapahtunut armosta, uskon kautta, jo noin 3500 vuotta, jo Aabrahamista alkaen. Se, joka kiistää sen, että Jeesukseen ja armoon uskova ei ole pelastettu jo eläessään, on yksi antikristus.
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.
- Anonyymi
Paavalikin kirjoittaa, ei aivan kuin olisimme sen saavuttaneet, vaan olemme menossa sitä kohden.
- Anonyymi
Paavali sai Saatanan enkelin sisälleen, joka tappoi miehen Roomassa. Paha äkkikuolema.
Ei siihen liittynyt mitään armoa.
- Anonyymi
Pelastus selviää vasta viimeisellä tuomiolla.
Ilm. 2:23
Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.
Ilm. 22:12
"Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. [Ilm. 3:11 | Jes. 40:10, 62:11 | Matt. 16:27+]- Anonyymi
.... tuomiolla, jota ei tule. Siis niinku aikuisten oikeesti. Kivahan se on ajatuksella leikkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... tuomiolla, jota ei tule. Siis niinku aikuisten oikeesti. Kivahan se on ajatuksella leikkiä
Nähdä putin karrelle palaneena.... mutta vieläkin hengissä.
- Anonyymi
Suomessakin menossa suuri herätys, johon KD myös osallistunut aktiivisesti, nimittäin rahan ja materian palvonta.
Ahneus on kuningas. - Anonyymi
Minuahan tämä syksyn harmaus tuppaa väsyttämään.
- Anonyymi
Ilm.20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka hänessä olivat, ja kuolema ja helvetti antoi ne kuolleet, jotka heissä olivat: ja ne tuomittiin jokaninen töittensä jälkeen. Biblia (1776) Joh.5:28-29.
- Anonyymi
Aloittaja voisi pistää sitten rohkeasti vaan linkkejä väitteidensä tueksi. Tosin ne lähteet (jos niitä edes on) ovat ilmeisimmin jotain kristillisten medioiden vähemmän päivänvaloa kestäviä sepustuksia.
- Anonyymi
Tämä on suuressa määrässä maailman tilanne monessa eri seurakunnassa.
https://joukokoistinen.fi/raamattuluennot/lopunajat-raamatun-ilmoituksessa/38-vakeva-eksytys-ja-valhe- Anonyymi
Tämä lukee tuossa linkissäki mutta ajankohtainen raamatun profetia.
pietari 1:19
Sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana ja te teette hyvin jos otatte siitä vaarin niin kuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta.
- Anonyymi
Köyhissä maissa saa kokouksiin niistä uskoontuloista ja ihmeparanemisista todistavia avustajia halvalla. Ei monta euroa tarvi antaa, niin johan todistavat vaikka mitä ihmettä tapahtuneen.
- Anonyymi
Uskoon tuleminen ei ole ihmeparantumista. Miljoonat tulevat uskoon juuri nyt ympäri maailman tässä uudessa herätyksen aallossa. Saavat syntinsä anteeksi Jeesuksen nimessä. Maksetaanko miljoonille siitä? Kaikissa niissä monissa erilaisissa kristillisissä kirkkokunnissa, joissa herätystä tapahtuu?
- Anonyymi
Itävallassa Hertzooki väitti, että pystyy tekemän laihdutusihmeen rukouksen avulla.
Lavalla seisoi lihava mies ja kun Hertzooki rukoili laihtumisihmettä, niin mies kiskaisi jostain narusta ja housut tipahtivat kinttuihin. Yleisö huusi villisti aameniaan ja halleeluujaa -huutojaan.
Tosin ei avustaja ei suostunut menemään vaakaan ei ennen eikä jälkeen ihmeen. - Anonyymi
Juutalainen Borat meni Amerikassa helluntailaisten kokoukseen ja meinasi mennä täysin sekaisin.
Meni kokouksen jälkeen hotelliin yöksi ja luuli hotellin hissiä huoneeksi, jossa hänen pitää yöpyä.- Anonyymi
Monessa helluntai seurakunnassa on väärä henki.
Älkää juokseko vieraan voitelun perässä. Sieltä tulevat pahat henget. Odottakaa ja etsikää Herraa nöyrällä sydämmellä. Raamatun kautta Pyhä Henki puhuu lukekaa paljon raamattua ja rukoilkaa. Matteus 22:37-40
Opetus pitää aina koetella sanalla jos poikkeaa sanasta se on väärää opetusta.
- Anonyymi
Jumala antaa viimeisen sadonkorjuu ennen ylösottoa!
- Anonyymi
"Maailmaa ravistelee nyt massiivinen herätys!"
paskat ravistele mitenkään.... ihmiset vaan sukeltavat yhä syvämpään pimeyteen ja ihmisiä laitetaan molokin kitaan sodissa kiihtyvällä vauhdilla... - Anonyymi
Tässä on hyvä esimerkki siitä kuinka "Jeesuksen nimessä" voidaan pyörittää vaikka minkälaista Showta. Kaataa vaikka ihmisiä... Eikä tällä saata olla mitään tekemistä 2000 vuotta sitten eläneen Jeesuksen ja hänen opetustensa kanssa.
Ihmiset ovat niin sanomattoman helposti vedätettävissä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19097265/tv-7-yliluonnollista-vieraana-kenneth-copeland- Anonyymi
Isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen vasta showta ja näytelmää pyöritetäänkin!
- Anonyymi
Hirvittävää!
"Heräämisiä" on erittäin mielenkiintoinen elokuva, joka perustuu tositapahtumiin. Robin Williams pääroolissa. Suosittelen lämpimästi.
https://www.youtube.com/watch?v=kS_QskTI8WI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492468Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on582216- 431997
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2101728Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681650- 201590
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok881430Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s151419Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var111362Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191354