Mitä järkeä kun köyhyys ahdistaa ja silti kaikki on että ei itsemurha ole ratkaisu

Anonyymi-ap

Mikä se ratkaiseva asia siihen on? Vai onko tarkoitus kärsiä loppuelämä?

6

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ainakin omien mahdollisuuksien mukaan aina yritän yrittää jotain. itsesurmailu on enemmän henkistä kuin rahallista köyhyyttä. No mikä kenetkin tekee onnelliseksi?? Kaksi tai kolme asiaa jonka vuoksi en itse ala itseäni surmailemaan.. en ole sairas enkä ole rahan perään. Naisten hylkäämisetkin pyh.

Annan elämälle mahdollisuuden vaikka toisinaan potuttaa suunnattomasti. onneksi on harrastukseni, elämänfilosofiani ja yrittämiseni..jos elämässä noita ei ole ehkä se itsemurhailu ja surmailu on järkiteko? vaan joutuu limboon ja paska jatkuu karmassa tulevaisuudessakin.

• Anonyymi

Ala buddhalaiseksi ja saavuta valaistuminen, ei vaadi rahaa vaan päinvastoin moni luovuttaa kaiken pois.

• Anonyymi

Usko Raamatun Jumalaan ja Jeesukseen on minua auttanut köyhyydessä, ja keskittyminen niihin asioihin mihin on varaa, ja eikä siis haaveile koko ajan mistä jää paitsioon, sillä niitä on maailma pullollaan.

• Anonyymi

Tee pimeitä töitä, niin minäkin teen. Masentais varmaan todella pahasti jos ei olisi mitään tekemistä. Se tekeminen tuo päivään ohjelmaa ja olen aina yrittänyt keksiä tekemistä. Esimerkiksi kalastus. Kalastan paljon ja ihmiset ostaa kalaa. Olen kai onnekas koska 10 vuoden aikana on paljon tuttuja jotka haluaa kalaa. Joskus kävin salilla ja pelasin salibandya mutta lopetin ne ja aloin kalastaa k un ostin veneen.

• Anonyymi

Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii

Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata jopa 300€ viikossa viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta

Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

• Anonyymi

Loistava ajatus on ryhtyä palkkaa tuottavaan pikku puuhasteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5481
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3265
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2383
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1982
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      23
      1909
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1840
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1509
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1482
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1445
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe