Vuoden verran ollut käytössä vain muutaman kerran. Ei ole käyttöä itsellä, mutta tulipa kokeiltua. Missä tällaisen voi myydä? Edullisesti voin luopua.
Seksinukesta luopuminen
17
749
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on sitten "kiertopalkinto" nukke.
Varmasti joku laite-seksuaali (device-sexual) sellaisen kieli pitkällä haluaa. Pane se jonnekin kirpputorille. - Anonyymi
Mitä maksaa
- Anonyymi
Millanen on. Laita linkki kuvaan.
- Anonyymi
kympillä TeMusta ostin
ap
- Anonyymi
5e saat
- Anonyymi
Tuletko hakemaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko hakemaa?
En.
..tuun!
Tule P..Iloon!! 🤣
- Anonyymi
Jaa a. Ex tyttöysrävä, seksinukke Eii häntä nyt oikein voi baarissakaan esitellä ja tyrkyttää kenellekkään. Naapurin jampalle vois mennä yhden yön hoidoksi, mutta kun nukke tarvitsee 100 vuoden kodin! Sillä se suomen syntyvyys lähtee lentoon, seksinuket kouluihin!
- Anonyymi
Millane nukke on eli pituus ja paino ym. Ja missäpäin suomee? M58
- Anonyymi
Riippuu ihan nukesta, että onko sillä ns. jälleenkäyttöarvoa. Jos se on sellainen luonnollisen oloinen ja hyvässä kunnossa, niin ettei reiät ole rikkoontuneet yms ja toki että se on puhdas, niin kyllä sille varmaan ottajia löytyy. Joutuuhan sitä turvautumaan käytettyihin naisiinkin.
- Anonyymi
Hinta
- Anonyymi
Turussa löytyy dolli uusi käyttämätön 200e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinähän myit sen jo pari kertaa mulle eikä oo vieläkään saapunut saatanan huijari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä miten yhteyttä?
Anna sähköposti vain nouto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinähän myit sen jo pari kertaa mulle eikä oo vieläkään saapunut saatanan huijari!
Vedä käteen idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä käteen idiootti
Nimenomaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768