Isoäitini 90v asunto paloi, asuinkelvottomaksi.
Hän maksanut 25v kotivakuutusta, asunut siis ne vuodet tässä asunnossa.
Pohjola korvaa hänelle 2500e,vaikka menetti kaiken.
Kun ei ole kuitteja, NO EI KAI KUN PALOI ASUNTO, MYÖS LEMMIKKI ELÄIN.
kokemuksia???? ABSURDIA
Tulipalon korvaus
3
264
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaikista suppeinkin kotivakuutus korvaa tulipalon, en oikein ymmärtänyt kirjoitustasi. Siis mitä kuitteja ei ole? Siis kuitteja että olet maksanut kotivakuutusta 25 vuotta? Ne tiedot löytyy pankkisi tilitiedoista. Siis tässä tapauksessa isoäitisi
- Anonyymi
Luultavasti kuitteja irtaimiston hankinnoista. Ei vakuutus paljon korvaa, onhan ikävähennys. Vanha talo ei syttymishetkellä ole juuri minkään arvoinen.
Ihmeellistä ett korvasi mitään, kun ei vissiin saatu selville kuka sytytti, eikä talon laitteet tallentaneet syttymisen kellonaikaa.
Meillä kävi varkaita eikä kirjuria ollut paikalla eikä valokuvaajaa. Poliisi ei saanut selville varasta. Vakuutusyhtiö olisi tarvinnut tiedot kuka oli liikkeellä ja mihin aikaan. Sanoin irti kotipihan yhden rakennuksen vakuutuksen protestiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti kuitteja irtaimiston hankinnoista. Ei vakuutus paljon korvaa, onhan ikävähennys. Vanha talo ei syttymishetkellä ole juuri minkään arvoinen.
Ihmeellistä ett korvasi mitään, kun ei vissiin saatu selville kuka sytytti, eikä talon laitteet tallentaneet syttymisen kellonaikaa.
Meillä kävi varkaita eikä kirjuria ollut paikalla eikä valokuvaajaa. Poliisi ei saanut selville varasta. Vakuutusyhtiö olisi tarvinnut tiedot kuka oli liikkeellä ja mihin aikaan. Sanoin irti kotipihan yhden rakennuksen vakuutuksen protestiksi.Radiossa sanottiin Lähitapiolan maksavan eniten korvauksia tavallisesta FLUNSSASTA!!! Ilmankos muusta vahingosta ei maksa mitään. Ikäni ollut allerginen, hirmuinen visvatauti ollut enkä ole edes älynnyt mitään toivoakaan mistään-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529