Vaimo tykkää bukkagesta

Anonyymi-ap

Siis ihan oikeesti, ei anna vieraiden panna, eikä ota suihin, mutta haluaa, että miehet kimpassa runkkaavat ja roiskivat spermat hänen vartalolleen. Ja onhan tuo minustakin kiihottava näky.

Sifonkia ja pitsiä, mustat sukat ja korkkarit, siinä pukeutuminen. Makaa selällään sängyllä ja on yltä päältä spermassa. Iho haisee vielä seuraavana päivänäkin spermalle.

Fetissihän tuo on, eikä siinä mun puolesta ole ongelmia, mutta miten yleistä lienee ?

8

515

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tuo aika yleinen fantasia. Fetissinä kuitenkin aika harvinainen jo ihan senkin puolesta että bukkakesession järjestäminen ottaa oman aikansa.

Monet naiset jotka fantasioi siitä että haluavat juoda vaikka litran spermaa, ja pitävät aidosti spermasta, alkavat yleensä kymmenen lastin jälkeen yökkimään.

Ongelma ei ole maussa tai tuoksussa itsessään, vaan siinä että se on täyttävää ja siinä on hyvin pieni määrä ainetta joka saa aikaan kloorin maun ja hajun. Se ei ole myrkyllistä, mutta luonnossa monet vastaavanlaiset hajut ja maut saavat ihmisen väistämään koska se on yleensä myrkyllisten eläinten tuottamaa hajua ja esimerkiksi käärmeiden myrkyt tuoksuvat hieman kloorille. Mutta, sperma myös tuoksuu feromonien vuoksi joko hyvälle tai pahalle. On aika harvinaista että nainen tapaisi pelkästään itselle sopivia kanditaatteja, joten kun mukana on epäsopivia miehiä, yökintä alkaa kun niellään epäsopivan partnerin liemet.

• Anonyymi

Kiihottavaa olisi joskus olla mukana roiskimassa 💦... m61

• Anonyymi

Samoin täällä kiinnostaa, etenkin kun vielä tykkää molemmista niin kiihottavaa katsella ruikkivia kulleja.52m

• Anonyymi

Fantasiana miehillä kai yleisempää mutta harvinaisempaa naisilla. Vaimo kiihottuu paljastelusta ja suostuu juuri tuollaiseen, miehet runkkaavat hänen päälleen ilman että hän tekee muuta kuin paljastelee ja hyväilee itseään niin saan itsekkin nauttia bukkakesta.

• Anonyymi

Kaikenlaisia, sanoi entinen kätilö. Mun veljeni vaimo tykkää tuollaisesta sperman roiskimisesta vaatteille.

• Anonyymi

Himoksen seksifestareilla tuollainen 30 v. rouva, tosi sievä kyllä ja seksikäs, halusi tuollaista leikkiä ja ukko katseli vierestä. En tiedä, kumpaako kiihotti enemmän ? Oli siinä muutamat mällit rouvan mustiilla rintsikoilla. Kyllä se näin nuoren miehenkin mielestä oli kiihottavan näköistä.

• Anonyymi

Vautsii, aivan ylikylän juttu, kun vaimon sifonkipaidalle roiskitaan spermaa, kyllä sitä on kiihottavaa katsella.

• Anonyymi

Joskus kymmeniä vuosia sitten naisilla oli muotia tuollaisen tiukat läpinäkyvät t-paidat. Isot pojat puhuivat, että "penniset" näkyivät, kun nännit törröttivät topakasti. Kylällä oli silloin ehkä 20 v. nainen, joka kiusotteli meitä nuorempia poikasia näyttelemällä paikkojaan. Kerran hän pyysi roiskimaan pekkaa rinnoileen ja kyllä sitä kotibileissä lennätettiinkin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22