-Vajoat pimeyteen ja katoat universumista
-Menet taivaaseen Jeesuksen luo
-Jälleensynnyt ja aloitat elämän koulu uudelta luokalta
Jokin muu, mikä?
Kun elonpäiväsi loppuu niin mikä on järkevin vaihtoehto
17
337
Vastaukset
- Anonyymi
Vaivun ikuiseen uneen, jossa kaikki on kaunista..
- Anonyymi
Kun ei ole enää mitään, niin ei ole edes pimeyttä eikä mitään mikä vajoaisi. Niinpä en vajoa pimeyteen, vaan lakkaan olemasta.
- Anonyymi
Olet siis sattumalta täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis sattumalta täällä?
Niin arvelisin. Ei ole syytä uskoa muutakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin arvelisin. Ei ole syytä uskoa muutakaan.
Jokaisella on tarkoituksensa, miten sen käyttä onkin eriasia.
- Anonyymi
kotitie kirjoitti:
Jokaisella on tarkoituksensa, miten sen käyttä onkin eriasia.
Mihinkäs tämä perustuu? Voihan noin sanoa, mutta ei se välttämättä paikkaansa pidä. Voi olla ettei mitään tarkoituksia olekaan, ihmisellä vain on taipumista etsiä joka asialle tarkoitusta.
- Anonyymi
Tuo Jeesus-juttu on ihmisten keksimää roskaa. Mikään siinä ei ole totta. Miksi olisi? Eivät asiat hokemalla ja aivopesemällä todeksi muutu.
- Anonyymi
Hajoan atomeiksi ja ne jatkavat vaellusta. Olen siis ollut aina olemassa ja tulen olemaan vielä Grahamin luvun verran vuosia.
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta et ole ne atomit. Olet se ihminen, sen rakenne, ilmiintyminen ja toiminta.
- Anonyymi
Kadotus. Se kuulostaa parhaimmalta. Ja on luonnollista. Teidän kanssa en Taivaasen halua, enkä pidä Jeesuksestakaan, joka toi riitansa tänne. Äijä oli kuitenkin ihan oikeassa kun vieraili puhumassa Vuorella. Lapsilla on ihan oikea asenne elämään, meillä ei valitettavasti enää ole.
- Anonyymi
Tunnen että olen elänyt ennenkin
Siispä viimeinen vaihtoehto minulle.
Uudelta luokalta elämän koulussa. - Anonyymi
Valitsen tietenkin Jeesuksen.
- Anonyymi
Ei se ole niin ”tietenkin”.
- Anonyymi
Sitä ei kukaan tiedä,paitsi nämä hetkellisesti kuolleet,jotka on elvytetty on kertoneet. Kaunista ja rauhallista on kuulemma ollut.
Elämä tai kuolema, on kadotus elämä jeesusen yhdeydessä kaksi vaiho ehtoa on olemassa.
- Anonyymi
Kipu, tuska ja kärsimys päättyy. Ihminen lakkaa olemasta. Tämä koskee kaikkia ihmisiä.
- Anonyymi
Tämä on realismia. Uskonnot ovat hölmöjä kyhäelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24814337Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443773PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283712Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621460Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3641434Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411190En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O101036Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45908Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8901En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90746