- vajoat pimeyteen ja katoat universumista
-Menet taivaaseen Jeesuksen luo ikuisiksi ajoiksi
-Jälleensynnyt ja aloitat elämän koulun uudelta luokalta
Jokin muu, mikä?
Kun elonpäiväsi loppuu niin mikä on järkevin vaihtoehto?
13
122
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä päättyy ja samalla olemassaolo. Sama olotila kuin ennen sikiämistä.
- Anonyymi
Eli vajoat pimeyteen ja katoat universumista!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vajoat pimeyteen ja katoat universumista!?
Lakkaan olemasta. Pimeys on väärä sana. Sehän on olemista jossakin.
- Anonyymi
Job.5:26 Ja sinä tulet vanhalla ijällä hautaan, niinkuin elositoma ajallansa korjataan. Biblia (1776)
- Anonyymi
Entä sinun mielestä! Unohda Biblia👹
- Anonyymi
Neh.13:15 Silloin näin minä Juudassa tallattavan viinakuurnia sabbatina ja kannettavan viljatyhteitä, ja ajettavan aaseilla viinaa, viinamarjoja, fikunia, ja kaikkinaisia kuormia, ja tuotavan Jerusalemiin sabbatin päivänä: ja minä todistin heille sinä päivänä, jona he myivät ruokakaluja. Biblia (1776) Neh.10:31.
- Anonyymi
2Moos.13:2 Pyhitä minulle jokainen esikoinen, kuka ikänänsä äitinsä kohdun avaa Israelin lasten seassa, sekä ihmisestä että eläimistä, ne ovat minun. Biblia. 2Moos.22:29. 34:19. 4Moos.3:13. 8:17. Luuk.2:23.
- Anonyymi
Haluan käydä. elämän koulua ♥️
- Anonyymi
Jos minulta kysytään, niin minä menen Jeesuksen luo.
Jumalan mielipide voi tietysti olla toinen.
Sen sitten näkee.- Anonyymi
Vaan jos siellä on tungosta. Jos saat audienssin niin osaatko kieliä ? Luuletko että Jeesus suomea,? Vai englantia,?
- Anonyymi
Kristinuskoiset uudestisyntyneet, Jeesuksen Herrauden omaksuneet, siirtyvät heti, jo tässä maailmassa eläessään Jumalan valtakunnan lapsiksi. Heidän sielunsa nousee ruumiin kuollessa, kaikkivaltiaan Jeesuksen luo. Heidän nimensä on elämän kirjassa. Muut siirtyvät tuonelaan, jossa Jeesus saarnasi ilosanomaa, ristin kuolemansa jälkeen, koska jokaiselle on tarjottava reilusti mahdollisuus pelastukseen. Taivaan Isämme, antoi Raamatun sanoman ohjeeksi oikeaan elämiseen lihallisille ihmisille. Se tuo mukanaan parhaan tuloksen yksilölle ja yhteisöille.
- Anonyymi
Aika itsekästä porukkaa ootte. Jeesuksen jalkoihin kellimäään ikuisiksi ajoiksi .
Mitä jos siellä on miljoona miljardia muitakin uskovaisia kellimässä ja pussailemasss Jeesuksen varpaita? Taitaa olla tungosta😭
- Anonyymi
kukin katsoo turistista- mihin menee ja päätepiste on siellä.
Mihin menet- minä en välttämättä mene sinne.
Määräasemat ja kulku on kirjattu turistiin. Ainakin ennen oli.
Valitettavasti - ko. aikataulukirja- raamattua ei nenää paineta ja eipä oikein tahdo löytyä yhteneväistä dokkaria, matkaa valmistamaan.
tämä aika rakentaa matkalaisille - tavallaan mustan aukon, jos aikoo hakea lähtöasemalta - määränpäähän aikataulusiinnitelmat....
Tämä näin vertauskuvallisesti- kun aikoinaan turisti oli työkalu, missä se oli korvaamattoman hyvä apu, ja neuvo- ohjata muita kulkijoita - matkalleen.
Niin, haastetta on monelle elämänmatkalle, kun tieto on hajalla. uskonnollisestikin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....286414Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2866400- 546322
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?975845Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k435370Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524864Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2284214Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43991- 1513716
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393262