(Faktaahan on, että vasemmistopuolueet haluaa tänne kaikenlaista maahanmuuttoa, ihan sama onko se tarpeellista vai ei - niistä saa äänestäjiä.)
Vasemmistolaisten kommenteista käy hyvin ilmi, että kannattavat myös kehitysmaalaisten maahanmuuttoa. Eikä vassuja yhtään haittaa se kuinka paljon veronmaksajien rahaa menee näiden elättämiseen, ja mediat ovat kertoneet että paljon menee.
Vasemmisto-suvakkien ajattelu on sairasta, he haluavat saada Suomeen samanlaiset ongelmat jotka Ruotsilla on.
Paljonko te punavihreät haluaisitte tänne kehitysmaalaisia, kuten muslimeita - kertokaa
23
149
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän ne koskaan kerro, öyhöttävät vaan.
- Anonyymi
Minä porkku haluan tänne yhteensä 1,5 miljoonaa mamua ja heille vallan. 25%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matut pitää palauttaa postissa valmistajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi kok ministeri satonen ja kok Vartiainen kävivät hakemassa porukkaa Suomeen Aasiasta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matut pitää palauttaa postissa valmistajalle.
Jep.
- Anonyymi
Aloittaja on - ai niin, en viitsikään sanoa.
- Anonyymi
Kerro nyt paljonko musseja haluaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt paljonko musseja haluaisit?
Sebellö on niin mulle kans musta miesvaimo . En haluu olla persua huonompi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sebellö on niin mulle kans musta miesvaimo . En haluu olla persua huonompi .
Onneksi kuolet pian.
- Anonyymi
Kyllä ne on yritykset jotka haluavat tänne halpaa työvoimaa ulkomailta. EK on ilmoittanut että tänne tarvitaan 50 000 ulkomaalaista vuosittain. Perussuomalaiset pohjustavat tätä hanketta hallituksessa huonontamalla suomalaisten irtisanomissuojaa. Aikuiskoulutustuen lopettaminen lisää tarvetta hakea ulkomailta osaajia kun suomalaisilla perheellisillä työttömillä ei ole varaa kouluttautua.
- Anonyymi
Vasemmistopuolueet ovat kiistatta kaiken maahanmuuton puolesta.
- Anonyymi
Olishan se kiva, kos joka perheeseen sais palvelusväkeä. Eli aika paljon halutaan!
- Anonyymi
RKP tykkää.
- Anonyymi
Paljonko kok- persu hallitus haluaa notkujia lisää, sanoppa se?
Mitä veikkaat että tulee teidän hallitus vastuun aikana?
T: Demari äänestäjä- Anonyymi
Tuppurainen haluaisi nostaa pakolaiskiintiön 10 000.
- Anonyymi
Punavihreillä naisilla on kova halu saada tänne musseja.
- Anonyymi
Sipilän Kepulla, Orpon Kokoomuksella ja Soinin persuilla-sinipersuilla on edelleen hallussa Suomen Ennätykset Lähi-idän ja Afrikan muslimien maahatuotosta.
2015 vuosikohtainen SE lähes 35 000 sitä lajia.
2015-2019 hallituskausikohtainen SE yli 51 000 samaa lajia.
Oikeistoporvari siis mamuttaa.- Anonyymi
Ja nyt tuotetaan halpa-Aasiasta: Filippiinit, Vietnam ja Intia kielitaidottomia palkanpolkijoita massoittain. Sitä Kokoomuksen ja Persujen "parempaa" mamutusta.
- Anonyymi
Lapsellinen aloitus! Yksikään puolue ei ole mitään pakolaismääriä ilmoittanut haluavansa!
Persujen luuloja! Persut aina luulee, eivät koskaan tiedä! - Anonyymi
Ei ne mitään tarpeellista maahanmuuttoa halua.
- Anonyymi
Ei kai niiden viher-vasemmiston mielen mukaan niitä maahanmuuttajia tänne hankita? Laittakaa ensin maan talous paremmalle tolalle ennen kuin kukaan haluaa tänne lisää yhtään ketään.
- Anonyymi
Ei ne kerro koskaan.
- Anonyymi
Ainakin persut voitaisiin korvata afrikkalaisilla. Se olisi siis noin 10% kansasta! Samalla työttömyysongelma ratkaisisi ja Pisa-tulokset paranisivat....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2029632Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314387Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1193955Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003831- 2013377
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik192844Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221377Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731366- 901174
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151151