Kautokuru on kepuloisien painajainen se pahin mahdollinen, 45 vuotta meni kunnes tuli sellainen herra jotka pisti kepuloisille luun kurkkuun. Nyt nautitaan !
Ähtärin Jumala?
25
506
Vastaukset
- Anonyymi
Pienen pitäjän pieni normivakipurnaaja lienee, tuskin töissä. Näitä piisaa.
- Anonyymi
Hän vain luulee tietävänsä kaiken, mutta ei salli keskustelua tai erimielisyyttä, hänestä välittyy ylimielinen tai kaikkitietävä vaikutelma.
Joskus tällainen käytös voi olla epävarmuuden peittelyä – ihminen vakuuttelee muille ja itselleen olevansa asiantuntija.- Anonyymi
Nyt ei puhuttu pienestämiehestä.
- Anonyymi
Kautokuru ennusti kaiken oikein ei siihen ole nokan koputtamista, pitää vaan nöyrtyä.
- Anonyymi
En ole kenellekkään väittänyt olevani Jumala . Olen vain Profeetta . Kuten veljenikin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kenellekkään väittänyt olevani Jumala . Olen vain Profeetta . Kuten veljenikin .
Jösses. Kuntaliitos pian, että nämä pääsevät rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko hyvä, jos juttelisit jonkun ammattilaisen kanssa näistä kokemuksistasi? Heillä voisi olla työkaluja niiden käsittelyyn.
- Anonyymi
Onko trollit liikkeellä..
- Anonyymi
Kepuloiset purkaa katkeruuttaan, ihan perus viihdettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuloiset purkaa katkeruuttaan, ihan perus viihdettä.
Onko veljekset kepuloisia? En olisi uskonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko veljekset kepuloisia? En olisi uskonut.
Kyllä he ehdottomasti ovat,saapuvat aina kepun teltallekkin niin iloisina edustamaan.
- Anonyymi
Mikä tää kautokuru on? Teillä on ihme nimiä ihmisille.
- Anonyymi
Änkyröitten keksintöä,ei ymmärrä normaali ihminen.
- Anonyymi
Satiaismäki
- Anonyymi
Elämässään pahasti epäonnistunut hylkiö.
- Anonyymi
Kepuloisten mielikuvitusystävä.
- Anonyymi
kepun kaaderit täällä solvaa tavan kuntalaista
- Anonyymi
Kepun vellihousut huutelee varjoista ei ole pokkaa tulla naamatusten.
- Anonyymi
Pöljä
- Anonyymi
Vai pokkaa,luuletko oikeesti,että joku pelkää 🤣🤣🤣🤣😆
- Anonyymi
Julkisuutta kepulaiset pelkää , ne tekee päätökset salassa ja tuovat sitten valtuustoon.
Ei kepulaisista ole julkisesti väittelemään eikä haukkumaan ne on arkoja koijareita.
- Anonyymi
Mä en kyllä usko että pelkää,vaan on suurta viisautta olla huutelematta tulevista päätöksistä etukäteen.siinä säästyy paljon rahaa ,kun ei elämäntapavalittajat kerkee sotkee asioita.
- Anonyymi
Asian valmistelun aikana voi olla julkisesta keskustelusta haittaa, mutta sitten kun kepulaiset rupee päätöksiä salaamaan laittomasti tilanne on aivan eri.
- Anonyymi
Kuinka joku ihminen voi olla noin vastenmielinen?
- Anonyymi
Rikollisesta tuntuu kun hän jää kiinni että minua sorsitaan, se on paatuneelle jo monia rikoksia tehneelle yllätys, ja häntä voidaan ruveta pitämään vastenmielisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945