Posti osaa aina yllättää - Hae paketti yli 3 km:n päästä!

Anonyymi-ap

Tilasin verkkokaupasta paketin ja toimitusosoitteeksi Porin Sokoksen pakettiautomaatin. Ilmeisesti kyseinen pakettiautomaatti on täynnä. Haluatteko arvata, mistä paketin voi noutaa? Mikä on Porin keskustan Sokosta lähin posti?

K-Market Murtosenmutka, Kotkantiellä. Olin vaan, että mitä ihmettä!?!?!? Sokoksen pakettiautomaattiin tilattu paketti on Murtosenmutkan K-Marketissa. Eikä ollut keskustassa mitään muuta vaihtoehtoista paikkaa, ihan oikeasti?

11

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulle on tehty jekku.

• Anonyymi

Autottomalle rollaattorimummolle yllätys olisi ikävä. Paketin piti olla 100 metrin päästä noudettavissa, mutta se onkin 3,5 kilometrin päässä Murtosenmutkassa!

Ihan oikeasti ei voi olla, ettei keskustan alueella olisi lähempänä Postin noutopistettä tai automaattia. Mieleen tulevat ainakin:
        - Postin automaatti Sokos ja S-Market Herkku
        - Postin noutopiste ja automaatti K-Market Antinkatu 19
        - Postin noutopiste ja automaatti K-Market Otavankatu
        - Postin noutopiste K-Market Sirkustori
        - Postin noutopiste K-Markt Karhunpesä

Toi Murtosenmutka oli pieni yllätys noutopaikkana. Kyllästyttää Postin loputon mokailu. Eivätkö tekoäly tai vuoden 2025 logistiikkaohjelmistot osaa ohjata pakettia LÄHIMPÄÄN vapaaseen noutopaikkaan? Eikä minnekään automatkan päähän.

• Anonyymi

No matkahuolto laittoi paremmaksi: Tilasin Kiinasta paketin poriin pakettiautomaattiin, matkahuolto toimitti sen tikkurilaan.
      Pyysin toimittamaan sen poriin niin ei kuulemma onnistu ellei kinukki myyjä hoida asiaa, eihän se osannut niin paketti meni hävitykseen, en tiedä poltetaanko ne jossain vai saako henkilökunta ilmaisia kamoja.

Mutta paska lafka joka tapauksessa

• Anonyymi

Täysin uskomatonta.

• Anonyymi

Ei pahakaan. Mulla on mennyt ainakin 10 pakettia Reposaaren Saleen ja sinne on matkaa 30km. Vaikka olen Omapostiin laittanut noutopaikaksi lähikaupan, niin ei vaan ohjaus aina toimi.

• Anonyymi

Mitä? Ihan totaalisen uskomatonta. Miten ihmeessä Posti kääntelee paketteja minne sattuu? Minä kuvittelin keskustan Sokoksen/S-Marketin pakettiautomaatista Murtosenmutkaan käännetyn paketin olleen kummallisuus, mutta näköjään hullunpaakin tapahtuu.

Aikaisemmin paketit ovat menneet keskustan alueella eri noutopaikkaan, jos ensisijainen automaatti on täynnä, mutta tämä Murtosenmutkan K-Market oli uusi, ikävä tuttavuus. Joku järki pitää olla kuinka kauas paketti harhautuu alkuperäisestä noutopaikasta.

• Anonyymi

Ne kaupan mestat on välillä ihan täynnä kun porukka ei hae paketteja heti, niitä pitää sitten ripotella sinne-tänne, asiakkaissa se vika on kun eivät hae heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kaupan mestat on välillä ihan täynnä kun porukka ei hae paketteja heti, niitä pitää sitten ripotella sinne-tänne, asiakkaissa se vika on kun eivät hae heti.

Ai asiakkaiden vika?

Kotiin asti maksettu paketti piti mummon itse noutaa jostain hevonkuusesta.

Posti ei tavoitellut puhelimitse, tekstiviestein eikä vaivautunut painamaan summeriakaan tuodakseen sen paketin ja tosiaan kotiovelle asti MAKSETTU se paketin tulo.Mitä polvi/aivo vaivaisia postissa on duunissa nykyään?

Kuskasin sitten mummon tietty hakemaan sitä pakettia, olisi jäänyt muuten hakematta.

• Anonyymi

Olisit voinut itse vaihtaa omapostissa sen hakupaikan. Siinä kysytään, että suunniteltu paikka on se ja se ja jos ei käy niin vaihda paikkaa. Opit nyt uutta. Ei tarvitse kiittää. Halipusu.

• Anonyymi

Sataman kirkkain valo? Posti voi muutella niitä noutopaikkoja sen mukaan missä on tilaa. Voit omapostissa klikkailla mitä huvittaa ja posti voi silti muutella niitä.

• Anonyymi

Mahtaako hakupaikkaa enää pystyä muuttamaan sen jälkeen, kun Posti on kuskannut paketin muualle? Aloituksessa mainittu paketti olisi alunperin jaettu minulle kotiin, mutta arkisin työaikaan en ole kotona, joten olin muuttanut noutopaikaksi Sokoksen/S-Market Herkun pakettiautomaatin. Tätä valintaa Posti sitten kunnioitti kuskaamalla paketin Murtosenmutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      219
      6252
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      180
      5812
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      15
      5424
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      251
      4321
    5. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      73
      4087
    6. 266
      3902
    7. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      139
      3462
    8. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      128
      3279
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      21
      2986
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      2
      2449
    Aihe