TE ETTE KÄRSI KUULLA MINUN SANAANI

Anonyymi-ap

” Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.”
Joh 8:43

Aivan samoin kuin Jeesuksen Kristuksen kulkiessa maan päällä, on nytkin.

14

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ette ymmärrä tätä minun puhettani? Ette taida kuulla sitä minun sanaani.

• Anonyymi

Varför fatten I då icke vad jag talar? Jo, därför att I icke 'stån ut med' att höra på mitt ord.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varför fatten I då icke vad jag talar? Jo, därför att I icke 'stån ut med' att höra på mitt ord.

Why do ye not understand my speech? even because ye cannot hear my word.

• Anonyymi

” Sillä tämän kansan sydän on kovettunut, ja he korvillansa työläästi kuulivat, ja silmänsä panivat umpeen, ettei he joskus näkisi silmillänsä, ja kuulisi korvillansa, ja ymmärtäisi sydämellänsä, ja palajaisivat, ja minä parantaisin heitä.”
      Matt 23:25

• Anonyymi

Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi.'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi.'

Ty detta folks hjärta har blivit förstockat, och med öronen höra de illa, och sina ögon hava de tillslutit, så att de icke se med sina ögon, eller höra med sina öron, eller förstå med sina hjärtan, och omvända sig och bliva helade av mig.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ty detta folks hjärta har blivit förstockat, och med öronen höra de illa, och sina ögon hava de tillslutit, så att de icke se med sina ögon, eller höra med sina öron, eller förstå med sina hjärtan, och omvända sig och bliva helade av mig.

For this people's heart is waxed gross, and their ears are dull of hearing, and their eyes they have closed; lest at any time they should see with their eyes, and hear with their ears, and should understand with their heart, and should be converted, and I should heal them.

• Anonyymi

” Joka teitä kuulee, se minua kuulee, ja joka teidät katsoo ylön, se katsoo ylön minun; mutta joka minun katsoo ylön, hän katsoo ylön sen, joka minun lähetti.”
      Luuk 10:16

• Anonyymi

Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."

Den som hör eder, han hör mig, och den som förkastar eder, han förkastar mig; men den som förkastar mig, han förkastar honom som har sänt mig."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Den som hör eder, han hör mig, och den som förkastar eder, han förkastar mig; men den som förkastar mig, han förkastar honom som har sänt mig."

He that heareth you heareth me; and he that despiseth you despiseth me; and he that despiseth me despiseth him that sent me.

• Anonyymi

Lahkolaiset eivät ole mitään Jeesuksia. Ne on eksyttäjiä.

Jeesus on taivaassa, istuu Isän Jumalan oikealla puolella.

<Aivan samoin kuin Jeesuksen Kristuksen kulkiessa maan päällä, on nytkin.>

• Anonyymi

Lahkolaiset ovat varmastikin ihmisiä, Jumalan luomia kuin muutkin. Väitän, että Jeesus heitäkin rakastaa, kun on heidänkin puolesta kuollut.

Mieti Teuvo, miksi sinä vihaat ihmisiä niin paljon? Miksi olet niin katkera lähes kaikille? Olet itse kaatanut oman lahkosi. Sekö sinua riivaa? Menetit lahkosi kaatumisen myötä ihmisiä, ystäviäsi, kuten mm. ArmiK, KariHenrik, Devoit jne. Miksi rikot niin paljon ihmissuhteitasi? Toivottavasti kuitenkin Savitaipaleella on edes hiukan paremmin, etkä siellä saa vahinkoa aikaan.
        Aika on lyhyt! Älä haaskaa sitä herjaan ja valehteluun. Minä tiedän, ettet ole mikään ”edesmennyt”. Sinä vain laitoit rekisteröidyn nimimerkkisi ja aloit kirjoittamaan anonyymisti, vaikka aina ennen halveksit syvästi niitä, jotka niin tekevät. Miten siinä niin sitten pääsikin käymään?

• Anonyymi

Kyllä nuo sanat on tarkoitettu vain Jeesuksen oikeille 12 apostolille, joille Jeesus delegoi omaa valtaansa ja antoi sitä varten omaa Henkeään puhaltamalla sitä heille suustaan maan päällä.

Joh. 20:22

Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."

Ei Raamattu ole mikään loitsukirja, josta vaan napsitaan jakeita ja väitetään, että nyt tämä koskee meitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      257
      18146
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      76
      10353
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      333
      6836
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      57
      4743
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      34
      4576
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      79
      3318
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2952
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2460
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      28
      1864
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      24
      1752
    Aihe