Ateismissa on voimaa

Anonyymi-ap

Ateismi auttaa jaksamaan päivästä toiseen. Ei tarvitse pyllistellä mielikuvitusolentoa. Ei tarvitse pelästä helvettiä ja kuolemaa. Saa elää täysillä hyvää elämä.

Ateismi. Siinä on voima.

10

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta kuitenkin takaraivossa jyskyttää, jos olen sittenkin väärässä. Koska en ole tutustunut henkimaailmaan. Tiede ei ole kyennyt kumoamaan luomista, vaan alkaa kehittyessään kääntyä älykkään suunnittelun suuntaan. Pahuus on selvästi olemassa, en pysty sen toimia kumoamaan. Niin täytyyhän hyvyyttäkin olla olemassa.

• Anonyymi

Raamatun Jumala on paha, suoranainen hirviö.

• Rauhan tervehdys.

On valtava voima, joka on auttanut kaiken sivityksen keskellä modernina aikana tappamaan yli 100 miljoonaa ihmistä, jotka ovat kaikenlisäksi olleet vielä oman maan kansalaisia. Sitä ei hevillä aikaan saisikaan.

* Neuvostoliitto: 20 miljoonaa kuollutta
      * Kiina: 65 miljoonaa kuollutta
      * Vietnam: miljoona kuollutta
      * Pohjois-Korea: 2 miljoonaa kuollutta
      * Kambodža: 2 miljoonaa kuollutta
      * Itä-Eurooppa: miljoona kuollutta
      * Latinalainen Amerikka: 150 000 kuollutta
      * Afrikka: 1,7 miljoonaa kuollutta
      * Afganistan: 1,5 miljoonaa kuollutta
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kommunismin_musta_kirja

Saatana on sosialisti
      https://www.youtube.com/watch?v=Mq7ixTnyv2Q

Siunauksin, MM.

• Anonyymi

Kommunismin uhrit eivät ole ateismin uhreja.

Kommunistinen diktatuuri on ihan eri asia kuin liberaali ateismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunismin uhrit eivät ole ateismin uhreja.

Kommunistinen diktatuuri on ihan eri asia kuin liberaali ateismi.

Valtiollinen, totalitaarinen kommunismi edustaa pohjimmiltaan samanlaista rakennetta kuin uskonto: on yksi ainoa totuus, jota edustaa virallinen kirkko (puolue). Kaikki tätä ideaalia vastustavat ovat Jumalan vihollisia (luokkavihollisia) jne.

• Anonyymi

Pidä vaan siunaukset. Et ole pätevä antamaan niitä ateistille. Te olette röyhkeitä. Kommunismi ei liity MITENKÄÄN ateismiin tai toisin päin.
        Korjatkaa tietonne.

• Anonyymi

Hes.28:26 Ja heidän pitää murheetoina asuman siinä, ja huoneita rakentaman ja istuttaman viinapuita, ja murheetoinna he asuvat, kuin minä annan oikeuden käydä kaikkein heidän vihollistensa ylise heidän ympäristöllänsä, ja heidän pitää ymmärtämän, että minä Herra olen heidän Jumalansa. Biblia (1776)

• Anonyymi

"Huolettomuuteensa hullu kuolee"

Kannattaa rukoillallisoija ihtelles Jumalalta saamaksesi hyvijä asijoita kuten Jumalan pelkoa, viisautta, ikuisuuven osastasi tyhmäissyyven piittaamattomuuven tilalle.

Selef Urge

• Anonyymi

1Moos.17:23 Ja Abraham otti poikansa Ismaelin, ja kaikki kotona syntyneet, ja kaikki ostetut: kaiken miehenpuolen Abrhamin huoneessa: ja ympärileikkasi heidän esinahkansa lihan, kohta sinä päivänä kuin Jumala oli puhunut hänen kanssansa. Biblia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe