Se kun ei mene aivan niin, että usko Jeesukseen on ihmisen yksityisasia; jos perheessä muut ovat uskossa ja on yksi jumalaton, niin koko perhe väistämättä kärsii tästä mustatsta lampaasta, näin se vaan menee.
Sanoisinko, että jumalattomuus vie kalatkin vedestä!
Ja tämä talouden nollakasvu Suomessa, josta jotkut puhuvat ei johdu niinkään rahaeliitin ja Illuminatin suunnitelmista, vaan siitä, että täällä on liikaa jumalattomia, joten ei ole ihme, että talous ei kasva.
Jumala on antanut paljon tälle maalle, mutta kun täällä ollaan jumalattomia varoituksista huolimatta, niin Jumalalla, siis Raamatun Jumalalla ei ole muuta mahdollisuutta kuin ottaa siunaukset pois jotka hän on kerran tälle maalle niin mielellään antanut.
Uskotko Jeesukseen, tahdotko antaa elämäsi hänelle?
Jos otat jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi, niin kaikki sinun pahat teot ja synnit annetaan sinulle anteeksi niinkuin niitä ei olisi ollutkaan!
Isä Jumala jopa suuressa rakkaudessaan ihmisiin suorastaan syöksyy antamaan ihmiselle anteeksi kun tämä alkaa ymmärtämään, että mikä Jeesus on ja mitä hän on tehnyt ja tahtoo ottaa Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi!
Jeesushan on ristillä kärsinyt ihmisten puolesta hirvittävän kärsimyksen sekä kuoleman, ja vain siitä syystä, koska Isä Jumala ei halua rangaista ihmisiä vaikka nämä ovat syyllistyneet tie mihin hirveyksiin ja jopa kansanmurhiin, kidutukseen ja sen sellaiseen unohtamatta perheväkivaltaakaan.
USKOKO IHMISEN YKSITYISASIA
34
232
Vastaukset
- Anonyymi
Kopioitu Redditistä:
Vaikka on monia protestanttisia ideoita, jotka ovat ongelmallisia, se, joka ehdottomasti vie ensimmäisen sijan, on kalvinistinen PSA-teologia.
Meidän on aktiivisesti vastustettava PSA:ta kaikkialla missä voimme. PSA muuttaa kauneimman rakkaustarinan, jonka tiedämme, kauhuksi. Se kumoaa täysin Jumalan valtavan rakkauden ja muuttaa hänet kostavaksi herraksi.
PSA aiheuttaa hyvin todellisia jakolinjoja Kolminaisuudessa. Isällä on viha, ja hänen oikeudenmukaisuuden tarpeensa vuoksi hänen on rangaistava. Poika ristillä pyytää anteeksiantoa, mikä aiheuttaa ristiriidan jumalallisessa tahdossa - rangaistus vs. anteeksianto. Millä tahansa loogisella johtopäätöksellä tämä asettaa Jumalan Isän ja Jumalan Pojan vastakkain.
Jesaja 53:a ei ehdottomasti pitäisi lukea siten, että Isä rankaisee Kristusta, vaan se on profetia Herran parantavasta työstä.
Tämä on vain surkeaa teologiaa. Silti sitä saarnataan melkein joka päivä ikään kuin se olisi täysin normaalia.Jeesusta piinattiin, lopulta tapettiin, ei hänen omasta syystään, vaan hän teki tuon kaiken,että me saisimme vapautuksen ja meidät voidaan julistaa syyttömäksi, näin vapailla sanoilla, mutta tukeutuen juurikin Jesaja 53.-lukuun joka on minusta yksi kauneimpia kertomuksia Jeesuksesta
joka on kirjoitettu Raamattuun.
- Anonyymi
Toinen palanen (poikkaistu):
Korvaava sovitus epäonnistuu ainoassa tehtävässään. Sen pitäisi tyydyttää oikeus, mutta syyttömän rankaiseminen syyllisten rikoksista on oikeudenmukaisuuden vastakohta.
Minun näkemykseni sovituksesta:
Kristuksen täydellinen elämä ihmisenä ja täydellinen kuuliaisuus Isälle kuolemaan asti tekee hyvityksen ihmiskunnan tottelemattomuudesta, sillä Kristus pystyy tarjoamaan rakkautta Isälle täydellisellä tavalla, jota muut ihmiset eivät pysty
Elämällä täydellisen elämän, kuolemalla ja nousemalla ylös Kristus voittaa synnin ja kuoleman vallat, jotka pitävät ihmistä panttivankina (Christus Victor -teoria) - Anonyymi
Alkukirkon aikana perheenpään määräyksestä kaikki hänen perhekuntaansa kuuluvat ihmiset kastettiin heti samaan uskoon hänen kanssaan. Aikuiset, lapset isovanhemmat, palvelijat perheineen, orjat lapsineen jne.
Suurin tiedetty perhekuntakaste käsitti noin 400 ihmisen kastamisen samalla kertaa perheenpään määräyksestä samaan uskoon hänen kanssaan.
Mitään sekauskoisia perheitä ei hyväksytty siihen aikaan.- Anonyymi
>>>Alkukirkon aikana perheenpään määräyksestä kaikki hänen perhekuntaansa kuuluvat ihmiset kastettiin heti samaan uskoon hänen kanssaan. <<<
Raamatussa ei ole mitään tällaista oppia. Kukaan ihminen ei voi määrätä toista ihmistä uskomaan samalla tavalla kuin itse uskoo. Usko on henkilökohtainen asia ihmisen ja Jumalan välissä. Uskova voi ainoastaan kertoa Jeesuksesta ja rukoilla ihmisen puolesta, että hän tulisi uskoon. Mutta kukaan ei voi määrätä toista uskovaksi. Sellaista oppia ei löydy Raamatusta.
Kukaan ihminen ei voi panna uskoa toisen ihmisen sydämeen.
Usko ei uppoa sinne vaikka kuinka löisit toista Raamatulla päähän.
Usko syntyy yksilön sydämessä kun hän kuulee tai lukee evankeliumia.
Jeesus tulee evankeliumin Sanassa ihmisen eteen Hänen vastaan otettavakseen
tai hylättäväkseen. Ihminen ratkaisee täysin itsenäisesti oman suhteensa
Jeesukseen Kristukseen, ottaako vastaan vai hylkääkö Jeesuksen Kristuksen.
Toisen ahdistamana, vaatimuksesta tai pakottamana ihmisestä ei tule edes
käännynnäistä. Hän ei muutu miksikään.
Ei yli sen mikä on kirjoitettu.
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Alkukirkon aikana perheenpään määräyksestä kaikki hänen perhekuntaansa kuuluvat ihmiset kastettiin heti samaan uskoon hänen kanssaan. <<<
Raamatussa ei ole mitään tällaista oppia. Kukaan ihminen ei voi määrätä toista ihmistä uskomaan samalla tavalla kuin itse uskoo. Usko on henkilökohtainen asia ihmisen ja Jumalan välissä. Uskova voi ainoastaan kertoa Jeesuksesta ja rukoilla ihmisen puolesta, että hän tulisi uskoon. Mutta kukaan ei voi määrätä toista uskovaksi. Sellaista oppia ei löydy Raamatusta.
Kukaan ihminen ei voi panna uskoa toisen ihmisen sydämeen.
Usko ei uppoa sinne vaikka kuinka löisit toista Raamatulla päähän.
Usko syntyy yksilön sydämessä kun hän kuulee tai lukee evankeliumia.
Jeesus tulee evankeliumin Sanassa ihmisen eteen Hänen vastaan otettavakseen
tai hylättäväkseen. Ihminen ratkaisee täysin itsenäisesti oman suhteensa
Jeesukseen Kristukseen, ottaako vastaan vai hylkääkö Jeesuksen Kristuksen.
Toisen ahdistamana, vaatimuksesta tai pakottamana ihmisestä ei tule edes
käännynnäistä. Hän ei muutu miksikään.
Ei yli sen mikä on kirjoitettu.
Mvh J - KMissä kohtaa Raamatussa sanotaan näin:
"Usko on henkilökohtainen asia ihmisen ja Jumalan välissä"?
Tai näin:
"Ihminen ratkaisee täysin itsenäisesti oman suhteensa Jeesukseen Kristukseen, ottaako vastaan vai hylkääkö Jeesuksen Kristuksen"?
Ajattelin kysyä, kun itse kirjoitat: "Ei yli sen mikä on kirjoitettu."
- Anonyymi
Paavalin evankeliumi EI ole julistusta, joka ruokkii uskonnnollista narsismia niin kuin ruokkii avauksessa oleva kohta: "Jos otat jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi, - -"
OMAKSI Vapahtajaksi?! Mistä kohtaa Uutta testamenttia tuollainen ilmaus löytyy? Ei mistään!!! Jeesus on MAAILMAN Vapahtaja, Jumalan Karitsa, joka otti pois MAAILMAN synnin ja Jumalan Poika, jossa Jumala sovitti MAAILMAN itsensä kanssa.
Paavali julistaa historiallisen faktan:
Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN ITSENSÄ KANSSA.
Jos haluaa uskoa Jeesukseen, kannattaa uskoa tähän Jeesukseen, jossa Jumala SOVIT> JO KOKO MAAILMAN ITSENSÄ KANSSA ILMAN AINOANKAAN IHMISEN USKOA!!!!
Sovitus on JO TOTTA. Ei usko(on tulo) tee sitä todeksi.
Jos aikoo ottaa vastaan Jeesuksen, kannattaa ottaa vastaan Jeesus, joka on JO VAPAHTANUT SINUT, koskapa Hän on MAAILMAN Vapahtaja, ei yhtään vähempää.- Anonyymi
Lahkot välittää henkivalloista hurmoshenkiä "jeesuksina" otettavaksi sisälle sieluun.
Se on paha virhe ottaa niitä sisälleen. SEKOPÄÄ olet, Jeesus on todella maailman Vapahtaja sovittanut kaiken synnin, mutta hänen sovituksensa ei tule ihmisen eduksi ellei tämä suostu uskomaan Jeesukseen siten kuin Raamattu Jeesuksesta opettaa sekä lähde elämään Jeesuksen jalanjäljissä.
Jos vain olet ja et usko Jeesukseen niinkuin kirjoitettu on, ei Jeesus ole sinun Vapahtaja, ja sinä olet matkalla ikuiseen helvettiin!
SUOMEKSI: JOS ET TUNNE JEESUSTA JA USKO HÄNEEN, EI HÄN OLE SINUN VAPAHTAJA, EI OLE VAIKKA KUINKA INTÄT, ETTÄ JEESUS ON SINUT SOVITYSTYÖLLÄÄN JO VAPAHTANUT!
SITTEN KUN TNNET JEESUKSEN, OLET ANTANUT ELÄMÄSI HÄNELLE SEKÄ USKOT JEESUKSEEN NIINKUIN RAAMATUSSA HÄNESTÄ OPETETAAN, NIIN VASTA SITTEN SINUN SYNTISI JA PAHAT TEKOSI ON SOVITETTU, ETTÄ OLET MATKALLA PARATIISIIN!- Anonyymi
miikanaahum kirjoitti:
SEKOPÄÄ olet, Jeesus on todella maailman Vapahtaja sovittanut kaiken synnin, mutta hänen sovituksensa ei tule ihmisen eduksi ellei tämä suostu uskomaan Jeesukseen siten kuin Raamattu Jeesuksesta opettaa sekä lähde elämään Jeesuksen jalanjäljissä.
Jos vain olet ja et usko Jeesukseen niinkuin kirjoitettu on, ei Jeesus ole sinun Vapahtaja, ja sinä olet matkalla ikuiseen helvettiin!
SUOMEKSI: JOS ET TUNNE JEESUSTA JA USKO HÄNEEN, EI HÄN OLE SINUN VAPAHTAJA, EI OLE VAIKKA KUINKA INTÄT, ETTÄ JEESUS ON SINUT SOVITYSTYÖLLÄÄN JO VAPAHTANUT!
SITTEN KUN TNNET JEESUKSEN, OLET ANTANUT ELÄMÄSI HÄNELLE SEKÄ USKOT JEESUKSEEN NIINKUIN RAAMATUSSA HÄNESTÄ OPETETAAN, NIIN VASTA SITTEN SINUN SYNTISI JA PAHAT TEKOSI ON SOVITETTU, ETTÄ OLET MATKALLA PARATIISIIN!Jaahas, taas yksi sianpaskopin julistaja keuhkoaa sianpaskaoppinsa sumentamien aivojen koko voimalla. Jatka vain sovituksen sanan päälle paskomista, fariseus.
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, taas yksi sianpaskopin julistaja keuhkoaa sianpaskaoppinsa sumentamien aivojen koko voimalla. Jatka vain sovituksen sanan päälle paskomista, fariseus.
Raamattu sanoo, että usko ei ole jokamiehen. Ja kun usko ei ole jokamiehen, niin ei ole sovituskaan tällaisen joka ei usko oma, hän on ulkopuolinen.
Jos kaikki olisivat sovitetut Jeesuksen ristintyön perusteella, niin miksi Raamatussa on lähetyskäsky, tässä se tulee:
Matteus 28:18.20. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Puhän Hengen nimeen
ja opettamala heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt heidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
Minkä ihmeen takia ylipäätään tarvitaan Jeesuksesta kertomista ja ylipäätään mitään kristinuskon opettamista, jos ihmiset ovat jo sovitetut kuten väität?
Sinun opetuksesi, että kaikki ovat sovitetut ei sovi mitenkään siihen mitä Raamattu opettaa!- Anonyymi
miikanaahum kirjoitti:
SEKOPÄÄ olet, Jeesus on todella maailman Vapahtaja sovittanut kaiken synnin, mutta hänen sovituksensa ei tule ihmisen eduksi ellei tämä suostu uskomaan Jeesukseen siten kuin Raamattu Jeesuksesta opettaa sekä lähde elämään Jeesuksen jalanjäljissä.
SITTEN KUN TNNET JEESUKSEN, OLET ANTANUT ELÄMÄSI HÄNELLE SEKÄ USKOT JEESUKSEEN NIINKUIN RAAMATUSSA HÄNESTÄ OPETETAAN, NIIN VASTA SITTEN SINUN SYNTISI JA PAHAT TEKOSI ON SOVITETTU, ETTÄ OLET MATKALLA PARATIISIIN!Amen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, taas yksi sianpaskopin julistaja keuhkoaa sianpaskaoppinsa sumentamien aivojen koko voimalla. Jatka vain sovituksen sanan päälle paskomista, fariseus.
Uskova ei käyttäisi tuollaista kieltä. Sydämesi on täynnä vihaa ja on sekoittanut pääsikin.
- Anonyymi
Usko ei ole yksityisasia, koska se ottaa kantaa yhteiskuntaan ja tekee olemassaoloa koskevia väittämiä.
- Anonyymi
sama se on toisinpäin. Ateismi ottaa kantaa- tekoineen ja ajatuksineen.
Asiasta on henkilökohtainen tuta-
- Anonyymi
Ja jos ottaa koko Paavalin sisälleen, niin siitä ottaa Paavalissa olleen Saatanan enkelinkin sisälleen.
- Anonyymi
Raamattu puhuu ihmisistä, jotka vääntävät kieroon pyhiä kirjoituksia
omaksi kadotuksekseen. Pyhien Raamatun Kirjoitusten vääntäminen
kieroon omaan oppiin ja omaan agendaan sopivaksi on vaarallista
Sanan kieroon vääntäjälle itselleen. Vai miksi luulet Raamatun Jumalan
varottavan siitä, jos se olisi täysin vaaratonta ihmiselle ja harmitonta?
Mvh J - K Otapas huomioon, että Paavalin kirjoitukset ovat ikäänkuin tunkeutuneet sekä pakottaneet itsensä Raamattuun, joten on täysin järjetöntä väittää kun uskoo Paavalin kirjoittamiin teksteihin ottaa itseensä itse saatanan!
Tuollaisen väittäminen on suoraan perkeleestä ja yritystä turhentaa eräät Raamatun tärkeimmistä teksteistä!
Ja mitä meille jää jos ei uskota Paavalin teksteihin? Minkä kirjoituksen me seuraavaksi otamme pois Raamatusta, ilmestyskirjanko? Vai evankeliumit?
Ja mitä meille jää jos ryhdymme turhentamaan sekä vesittämään Raamattua?- Anonyymi
miikanaahum kirjoitti:
Otapas huomioon, että Paavalin kirjoitukset ovat ikäänkuin tunkeutuneet sekä pakottaneet itsensä Raamattuun, joten on täysin järjetöntä väittää kun uskoo Paavalin kirjoittamiin teksteihin ottaa itseensä itse saatanan!
Tuollaisen väittäminen on suoraan perkeleestä ja yritystä turhentaa eräät Raamatun tärkeimmistä teksteistä!
Ja mitä meille jää jos ei uskota Paavalin teksteihin? Minkä kirjoituksen me seuraavaksi otamme pois Raamatusta, ilmestyskirjanko? Vai evankeliumit?
Ja mitä meille jää jos ryhdymme turhentamaan sekä vesittämään Raamattua?On arvioitu, että Paavalin kirjoituksista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
- Anonyymi
miikanaahum kirjoitti:
Otapas huomioon, että Paavalin kirjoitukset ovat ikäänkuin tunkeutuneet sekä pakottaneet itsensä Raamattuun, joten on täysin järjetöntä väittää kun uskoo Paavalin kirjoittamiin teksteihin ottaa itseensä itse saatanan!
Ja mitä meille jää jos ryhdymme turhentamaan sekä vesittämään Raamattua?Näin kirjoittaa ihminen, joka itse paskoo Paavalin julistaman sovituksen sanan päälle.
- Anonyymi
miikanaahum kirjoitti:
Ja mitä meille jää jos ryhdymme turhentamaan sekä vesittämään Raamattua?Kyllä Paavalin ottaminen vastaan tarkoittaa kaiken sen vastaanottamista, mitä Paavali edusti. Miehessä oli Saatanan enkeli, joka tulee ihmiseen niiden sanojen ja oppien myötä, mitä hän levitti. Siinä avataan portit Paavalissa olleelle : "The messenger of Satan" -nimiselle henkiolennolle ja henkivallalle.
Anonyymi kirjoitti:
On arvioitu, että Paavalin kirjoituksista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Ei ole mitään todisteita, että Paavalin teksteistä 20% on valehtelua!
Tuollaisen väittäminen on yritystä turhentaa Raamattu ja sen auktoriteetti.
Pietarin toinen kirje 3:15.16
ja lukekaa meidän herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia omksi kadotuksekseen.
- Anonyymi
Jep, odotetaan pyhänpatrikin selitystä siittä.
- Anonyymi
Ei se Paavalissa ollut demoni ollut mikään mykkä henki, vaan Saatanan viestintuoja.
King James käännöksen mukaan oikein Saataan viestinnän erikoisammattilainen
"The messenger of Satan" -niminen demonihenki.- Anonyymi
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
- Anonyymi
Puheet illuminaatista ja eliitistä jotka hallitsevat maailmaa ovat Raamatun ulkopuolisia salaliittoteorioita. Amerikan uusnatsien liikkeelle vuosikymmeniä sitten laskemia. Illuminaatti oli salaseura, joka murskattiin täydellisesti jo satoja vuosia sitten. Kristinuskoon ei saa tuoda mitään vierasta tulta.
Jesaja 8:12
"Älkää sanoko salaliitoksi kaikkea, mitä tämä kansa salaliitoksi sanoo; älkää peljätkö, mitä se pelkää, älkääkä kauhistuko." >>> Se kun ei mene aivan niin, että usko Jeesukseen on ihmisen yksityisasia
Usko on juuri ihmisen yksityisasia. Jeesus ei opettanut, että yhdenkään uskovaisen pitäisi avautua omista uskonasioista jonkun anonyymin nettikirjoittajan edessä, vaan Jeesus oli opettanut seuraavasti:
"Kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."
>>> vaan siitä, että täällä on liikaa jumalattomia, joten ei ole ihme, että talous ei kasva.
Kenekään ei pidä käyttää retoriikkaa, joka on melkein sama, kuin natsien ja äärioikestolaisten käyttämä. Se on tyhmää ja vaarallista. On vaikea uskoa, että nimimerkki "miikanaahum" ymmärtää mistä puhuu.Oletko todella niin lahopää, että et erota Jeesuksesta kertomista siitä kun mennään rukoilemaan?
miikanaahum kirjoitti:
Oletko todella niin lahopää, että et erota Jeesuksesta kertomista siitä kun mennään rukoilemaan?
Siinä on meillä todellinen hengellinen sanaseppo, jonka sydämen rakkaus, ilon puhtaus ja lähimmäisenrakkaus suorastaan tulvivat yli äyräiden. Pieni valuvika sanasepossa kuitenkin on: näkee lahopäitä siellä, missä niitä ei ole. Kuulee ääniä, missä on kuolemanhiljaista.
- Anonyymi
Lahko höpelö.. jenkki 1900-luvun:)
Se kun ei mene aivan niin, että usko Jeesukseen on ihmisen yksityisasia; jos perheessä muut ovat uskossa ja on yksi jumalaton, niin koko perhe väistämättä kärsii tästä mustatsta lampaasta, näin se vaan menee.
Kaikille se tulee jossain vaiheessa,ei pakotamalla tai jokin lahkon tuputtamisen ja aivopesun kautta.
Se yksi perheestänne on jalokivi,hän tulee oivaltamaan sen OIKEAN RAKKAUDEN,>ei jenkki lahko roskaa.
Hän on se tie joka ymmärtää ooikean tien vielä ! Te,ette !Tässä nyt ei ole mistää jenkkilahkosta kysymys, kysymys siitä, että tunnetko Jeeuksen ja oletko täten Jumalan valtakunnassa, vai etkö, jolloin olet saatanan oma ja hänen valtakunnassa yksi ratas.
Meillä kun nyt sattuu olemaan Raamattu ja sen sanoma; ja tähän ei voi sanoa mitään mikään jenkkilahko, enkä minä opeta mistään jenkkilahkosta, vaan Jeesuksesta ja hänen valtakunnastaan sekä kuinka paljon hän rakastaa luomiaan ihmisiä!
- Anonyymi
Usko tiedetään yksityisasiaksi. Ei kaikilla ole yksi ja samanlainen suhde Jeesukseen ja Jumalaan. Jotkut seuraa Matteusta, jotkut Markusta, jotkut Luukasta ja jotkut Johannesta. Johanneksen seuraajilla on hegemonia koska hänessä riippumalla saa PUHETAITOA. Mutta tuppisuun usko voi olla aivan yhtä vakaalla pohjalla.
Helluntailaisilla ja Luterilaisilla on täysin omat käsitykset Jeesuksesta. Kehotan kaikkia perehtymään Raamatun asemasta heidän LAULU - JA VIRSIKIRJOIHIN. Niistä saa käsityksen asiasta. Helluilla on suhde Sunnaan jossa he kääntävät kaiken Profeettaa (saas) koskevan koskemaan Jeesusta.
Usko on yksityisasia Tiedon tasolla, mutta viisaus ja ymmärrys vaatii yhteisöllisyyttä. Yhteisössä on voimaa.- Anonyymi
Paavalikin sai omilla uusilla opeillaan ja valheillaan itselleen seuraajia, etenkin Korintosta.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi]
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.
Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalikin sai omilla uusilla opeillaan ja valheillaan itselleen seuraajia, etenkin Korintosta.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi]
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.
Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.Niin neljän evankeliumin universaalin lisäksi on Paavalin opit pakanoille. Ja sitten alkaa heprealaiskirjeestä 7 Katolista kirjettä jotka on tarkoitettu ympärileikatuille. Esim. Juutalaisille. Vielä on viiden ylistävän ja liturgisen apostolin lisäksi gnostilaisten kuvaamat seitsemän apostolia avuiksi.
Näkökulmia yhdistää Jeesuksen Kristuksen nimi ja usko häneen. Jeesuksessa lopulta yhdistetään kaikki mikä on taivaassa ja maan päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1834107Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1043715Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma433239Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest222567- 1892328
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu281500- 981307
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1361197Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja251194Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691068