No Brysselistä tietenkin!
Siellähän se Euroopan eliitti palatseissaan lymyilee. Tuskin kaduille rahvaan sekaan eksyvät.
Tässä pari herraa sen uskasivat sen tehdä, toinen on tosin kamppailu-urheilija:
https://www.youtube.com/watch?v=ftADadZpKI8
Kai tiedätte mistä Suomea johdetaan ja hallitaan...?
4
184
Vastaukset
- Anonyymi
Noo, mistä Venäjää johdetaan. Putinin kultaiselta paskapöntöltä. Eikä erityisen hyvin.Sotatalous vie 40% koko budjetista. Perunoiden hinnasta on kova valitus sielläpäin. Mikseivät osta bataatteja, riisiä tai pastaa? Kanan tai naudanlihan kanssa niistä saa maittavia aterioita!
Toivoisin yhtenäistä Euta. - Anonyymi
Yhtenäinen Eurooppa tekee meistä viisikertaa Venäjää vahvempia!
Tai siis taloudellisesti olemme jo. Brittien kanssa melkein kymmenen kertaa! - Anonyymi
Tarkimmin ottaen Suomea on jo 800 vuotta johdettu Tukholmasta käsin. Näin tapahtuu tänäkin päivänä.
Esim. Stubb ei ole poliittisesti suomalainen vaan ruotsalainen. Hän ei ole suomalaisten presidentti, ei aja Suomen oman kansan asiaa vaan ruotsalaisten.
Kysymättä mitään Suomen omalta kansalta, päättäjämme "Suomen" nimissä rikkoivat rauhamme Venäjän kanssa, sillä tämä oli Ruotsin etu: ajaa Suomi sotatilaan Venäjän kanssa, jolloin maa voidaan tämän "uhan" edessä juoksuttaa takaisin Ruotsin syliin.
Ruotsi / Gauthiod on tuhonnut maatamme, kansamne etnisyyttä, kieltä,kulttuuria, uskoa varmoin ottein jo 800 vuoden ajan. Ruotsi ja ruotsalaisuus Suomessa on tod. vihollisemme, ei Venäjä.
Niinistön, Stubbin & kumppanien sotatoimien vuoksi saamme pian kokea saman kuin Ukraina. Meidät uhrataan Ruotsin hyväksi joka on maillemme 900-luvulta alkaen Saksasta, Jyllannista hyökännyt, meihin nähden täysin vieras, rasistinen (natsismi) gootti-kansa ja -kulttuuri ja joissa ei koskaan, koko Euroopan-historiassaan ole ollut mitään hyvää ja kunnioitettavaa. - Anonyymi
Aina mielummin Bryssel kuin Moskova.
Kekkosen aikaan ei halua kukaan palata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512