Eurojackin 5,6 milliä saaneen fiksut sanat

Anonyymi-ap

Olen sanonut tämän jo täällä aiemmin. Kun joku ihminen voittaa lotossa tai eurossa ison voiton, niin veikkaus ei saisi julistaa paikkaa ennenkuin ihminen on saanut antaa julkaisulle luvan.

Veikkauksen pitäisi laittaa omalle sivulle tietojen luovuttamislupa tai ruksi kiellolle. Suomi voitaisiin jakaa maakuntien kokoisiin alueisiin ja paikkakunnan sijaan kerrottaisiin vain se missä maakunnassa peli pelattiin, ja ehkä se, että oliko se nettipeli vai joku myyntipiste....

"Minä tiedän jo, miksi soitat", oli kyllä fiksi kysymys.

17

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku onnellinen voitti lotossa 3 miljoonaa, ei näy mainintaa paikkakunnasta.

• Anonyymi

Isoimmista voitoista tiedotteet tulee suht nopeasti osoitteeseen

https://www.veikkaus.fi/fi/yritys

Eli, la 20.09.2025 kolmen miljoonan arvoisen lottorivin pelasi Raision ABC liikenneaseman asiakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isoimmista voitoista tiedotteet tulee suht nopeasti osoitteeseen

https://www.veikkaus.fi/fi/yritys

Eli, la 20.09.2025 kolmen miljoonan arvoisen lottorivin pelasi Raision ABC liikenneaseman asiakas.

Voiko elämä olla vielä tylsempää kuin ihan tarkoituksella etsiä tieto missä voittorivi oli pelattu :)))

• Anonyymi

Yksi kysymys aiheeseen liittyen; kun näissä suurvoittajien uutisissa aina kerrotaan, että Veikkaukselta tulee onnittelupuhelu voittajalle, niin mitäpä sitten jos voittajalla on kaikki yhteystiedot salaisina? Eli että hänellä ei ole julkista puhelinnumeroa? Tai jos osoitekin on vaihtunut, minkä on ilmoittanut vaikkapa 10 vuotta sitten? Tokihan kaikki veikkauksen pelit pelataan tunnistautuneena, mutta kertokaa nyt kuitenkin

• Anonyymi

Veikkaus kysyy tietyin väliajoin onko heille annetut puhelin/email -tiedot edelleen oikein. Ja luonnollisesti on pelaajan omalla vastuulla pitää tiedot ajan tasalla.

Osoitteen Veikkaus saa luonnollisesti viranomaisilta automaattisestikin. Lupa tietojen saantiin pankeista sekä digi- ja väestötietovirastosta on annettu pelitilin avaamisen yhteydessä. Lue asiakkuusehdot:

https://www.veikkaus.fi/fi/sopimusehdot

Jos tietoja pimittämällä ajaa itsensä ongelmiin, niin syyllisen löytää peilistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaus kysyy tietyin väliajoin onko heille annetut puhelin/email -tiedot edelleen oikein. Ja luonnollisesti on pelaajan omalla vastuulla pitää tiedot ajan tasalla.

Osoitteen Veikkaus saa luonnollisesti viranomaisilta automaattisestikin. Lupa tietojen saantiin pankeista sekä digi- ja väestötietovirastosta on annettu pelitilin avaamisen yhteydessä. Lue asiakkuusehdot:

https://www.veikkaus.fi/fi/sopimusehdot

Jos tietoja pimittämällä ajaa itsensä ongelmiin, niin syyllisen löytää peilistä.

Eli lyhyesti; ajatellaan että minulla kävisi satumainen tuuri, ja voittaisin lotosta esimerkiksi 3 miljoonaa euroa. Minulla ei ole julkista puhelinnumeroa, mutta tämänhetkinen oikea osoitteeni löytyy kyllä väestötietoviraston järjestelmästä, vaikka vuosia sitten veikkaukselle ilmoittamani osoite olisi muuttunut. Sähköposti on kyllä heillä tiedossa, kun Veikkaukselta niitä mainoksia minulle tulee. Olen jo unohtanut veikkauksen nettisivujen salasanan, kun pelaan ainoastaan lottoa myyntipaikoissa

Eli kysymys kuuluu ; saisinko itselleni sen 3 miljoonaa euroa, vaikka veikkaus ei voi soittaa minulle onnittelupuhelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli lyhyesti; ajatellaan että minulla kävisi satumainen tuuri, ja voittaisin lotosta esimerkiksi 3 miljoonaa euroa. Minulla ei ole julkista puhelinnumeroa, mutta tämänhetkinen oikea osoitteeni löytyy kyllä väestötietoviraston järjestelmästä, vaikka vuosia sitten veikkaukselle ilmoittamani osoite olisi muuttunut. Sähköposti on kyllä heillä tiedossa, kun Veikkaukselta niitä mainoksia minulle tulee. Olen jo unohtanut veikkauksen nettisivujen salasanan, kun pelaan ainoastaan lottoa myyntipaikoissa

Eli kysymys kuuluu ; saisinko itselleni sen 3 miljoonaa euroa, vaikka veikkaus ei voi soittaa minulle onnittelupuhelua?

Et tarvitse mitään puhelinnumeroa mihinkään, riittää kun esität veikkauskortin/ ajokortin pelatessasi lottoa kioskilla, kunhan tilinumerosi on oikein. Jos olet aikaisemmin pelannut lottoa ja huomannut pankkitilillesi tulleita veikkaus voittoja, niin myös ne suuret voitot tulevat pankkitilillesi samalla tavalla kuin pienet voitot

• Anonyymi

"Eli kysymys kuuluu ; saisinko itselleni sen 3 miljoonaa euroa, vaikka veikkaus ei voi soittaa minulle onnittelupuhelua?"

Jos pelaat kivijalkamyymälöissä veikkauskortilla, niin ennen kuin saat sen suurvoiton tilillesi, niin sinun on tunnistauduttava vielä Veikkaukselle. Tuo soittoyritys on todennäköisesti samalla sekä onnittelu- että muistutussoitto siitä onko tunnistautuminen vielä tarpeen vaiko ei.

Ne, jotka pelaa suoraan internetissä pelitililleen ja voittaa isosti, niin heidän ei enää erikseen tarvitse tunnistautua, vaan voitto tulee pankkitilille protestiajan jälkeen ilman erillistä kontaktia tai kahvittelutilaisuutta.

Tunnistautumisesta enemmän

https://www.veikkaus.fi/fi/yritys#!/article/tiedotteet/pelit/2018/marraskuu/12-mita-jos-voitan-suurvoiton

kohdassa Voitonmaksu.

• Anonyymi

Tässä foorumialustassa linkit katkeaa aina risuaitaan eli avataksesi tuon edellä olevan linkin, niin kopioi selaimeen koko osoite alkaen https:sästä aina "suurvoiton" sanan loppuun asti.

• Anonyymi

"Olen jo unohtanut veikkauksen nettisivujen salasanan, kun pelaan ainoastaan lottoa myyntipaikoissa"

Salasanan saa helposti palautettua uudelleen tunnistautumalla vahvasti pankkitunnuksilla ja luomalla uuden passwordin. Tuo kyky päästä tarvittaessa pelitilille kannattaa pitää yllä. Sitten jos se iso munkki jysähtää, niin vaikka olisi pelannut lähikaupan kassalla, niin se viimeinen tunnistautuminen onnistuu sitten sen pelitilin kautta eikä ole pakko matkustaa pääkallopaikalle passi kainalossa juhlakahveja ryystämään 😎

• Anonyymi

Eli ilman puhelinnumeroa ja pelitiliä Veikkaukselta tulisi sitten sähköpostilla joku ilmoitus minulle, että on mentävä käymään pääkonttorilla? Koska minulla on kestopeli enkä edes tarkista niitä oikeita lottonumeroita kupongista kun olen kokoajan ajatellut, että voitot tulevat suoraan tilille. Tosin en tiedä, vaikka minulla olisi veikkauksen pelitili käytössä, niin tulisiko se ilmoitus sitten sinne, kun en pelaa siis netissä vaan kioskilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ilman puhelinnumeroa ja pelitiliä Veikkaukselta tulisi sitten sähköpostilla joku ilmoitus minulle, että on mentävä käymään pääkonttorilla? Koska minulla on kestopeli enkä edes tarkista niitä oikeita lottonumeroita kupongista kun olen kokoajan ajatellut, että voitot tulevat suoraan tilille. Tosin en tiedä, vaikka minulla olisi veikkauksen pelitili käytössä, niin tulisiko se ilmoitus sitten sinne, kun en pelaa siis netissä vaan kioskilla

Pelitili on nykyään kaikilla automaattisesti, koska on jo tovin ollut se pakollisen rekisteröitymisen vaade ja veikkauskortti sitä kautta kaikilla käytössä.

Itse ainakin tuossa tapauksessa aktivoituisin sen pelitilin suhteen eli tekisin sen pankkitunnuksilla suoritettavan vahvan tunnistautumisen ja laittaisin salasanan muistiin. Pelaamista voi toki jatkaa entiseen malliin kivijalkapaikoissa.

Mikäli Veikalla olisi iso asia kerrottavana mutta eivät saa puhelimella kiinni, niin kaippa ne rohkenee lopulta sen sähköpostinkin lähettää.

Lisäksi Veikkauksella on jatkuvasti monenlaista arvontaa siellä nettisivullaan

https://www.veikkaus.fi/fi/edut-ja-arvonnat

eli niihin osallistumisenkin takia se tili kannattaa pitää aktiivisena. Etuarvonnat ei maksa muuta kuin että halukkuus ottaa arvontaan osaa pitää muistaa klikata siellä tilillä.

Napatkaa hyvät ihmiset kaikki edut käyttöön sen kerran kun meille niitä joku tarjoaa. 🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelitili on nykyään kaikilla automaattisesti, koska on jo tovin ollut se pakollisen rekisteröitymisen vaade ja veikkauskortti sitä kautta kaikilla käytössä.

Itse ainakin tuossa tapauksessa aktivoituisin sen pelitilin suhteen eli tekisin sen pankkitunnuksilla suoritettavan vahvan tunnistautumisen ja laittaisin salasanan muistiin. Pelaamista voi toki jatkaa entiseen malliin kivijalkapaikoissa.

Mikäli Veikalla olisi iso asia kerrottavana mutta eivät saa puhelimella kiinni, niin kaippa ne rohkenee lopulta sen sähköpostinkin lähettää.

eli niihin osallistumisenkin takia se tili kannattaa pitää aktiivisena. Etuarvonnat ei maksa muuta kuin että halukkuus ottaa arvontaan osaa pitää muistaa klikata siellä tilillä.

Napatkaa hyvät ihmiset kaikki edut käyttöön sen kerran kun meille niitä joku tarjoaa. 🤓

Voitin pari vuotta sitten Veikkauksen arvonnassa laatikollisen mukeja, lautasia, ym. Marimekon logolla.

Mökkikäyttöön, luulisin, kun minulla ei ole mökkiä, annoin naapurille:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oman veikkauskorttini jo kadottanut, eli tunnistautumisen olen suorittanut ajokortilla tai henkilökortilla. Nykyään veikkauskortti taitaa olla turkoosin värinen, eli en ole käyttänyt omaani edes tällä vuosikymmenellä, koska muistan oman veikkauskorttini olleen valkoisen värinen, jossa oli oransseja lottopalloja. Puhelinnumeronikin oli ikivanha. Kuitenkin kävin nyt veikkauksen sivuilla vahvasti tunnistautuneena, ja poistin sen vanhan kortin käytöstä ja samalla tarkistin että nyt kaikki tiedot ovat oikein. Ajokortilla jatketaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oman veikkauskorttini jo kadottanut, eli tunnistautumisen olen suorittanut ajokortilla tai henkilökortilla. Nykyään veikkauskortti taitaa olla turkoosin värinen, eli en ole käyttänyt omaani edes tällä vuosikymmenellä, koska muistan oman veikkauskorttini olleen valkoisen värinen, jossa oli oransseja lottopalloja. Puhelinnumeronikin oli ikivanha. Kuitenkin kävin nyt veikkauksen sivuilla vahvasti tunnistautuneena, ja poistin sen vanhan kortin käytöstä ja samalla tarkistin että nyt kaikki tiedot ovat oikein. Ajokortilla jatketaan

Sieltä omista tiedoista voi tilata maksuttomasti uuden veikkauskortin ja laittaa sen sitten vaikka raameihin takan päälle, jos tuuri alkaa parantua ihan liian hyväksi. 🤣

Aktiivisesti vinguttavilla se viivakoodikin alkaa hankautuessaan kulua ja siksi on mahdollisuus uusia se aina tarvittaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä omista tiedoista voi tilata maksuttomasti uuden veikkauskortin ja laittaa sen sitten vaikka raameihin takan päälle, jos tuuri alkaa parantua ihan liian hyväksi. 🤣

Aktiivisesti vinguttavilla se viivakoodikin alkaa hankautuessaan kulua ja siksi on mahdollisuus uusia se aina tarvittaessa.

Älypuhelimen Veikkaus -äpissä se sama kortissa oleva viivakoodi näkyy myös eli myös sitä vilauttamalla voi pelit mankeloida vanhaan tapaan kaupan / kioskin /huoltoaseman kassalla.

Ja äpin viivakoodi harvemmin hankautuu pois eli etunsa silläkin.

• Anonyymi

EUROJACKPOT -pelin päävoitot maittain 23.09.2025 mennessä:

Saksa 85 kpl
      Suomi 23 kpl
      Tanska 12 kpl
      Ruotsi 10 kpl
      Norja 9 kpl
      Puola 8 kpl
      Espanja 6 kpl
      Slovenia 5 kpl
      Italia 4 kpl
      Unkari 4 kpl
      Tšekki 3 kpl
      Alankomaat 2 kpl
      Liettua 2 kpl
      Kroatia 1 kpl
      Slovakia 1 kpl
      Islanti 0 kpl
      Kreikka 0 kpl
      Latvia 0 kpl
      Viro 0 kpl

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      174
      10698
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      90
      7515
    3. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7376
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      28
      7374
    5. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      88
      5753
    6. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      52
      5228
    7. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      31
      4976
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      12
      4791
    9. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      3
      2142
    10. Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!

Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil
      Hyrynsalmi
      36
      1583
    Aihe