Eurojackin 5,6 milliä saaneen fiksut sanat

Anonyymi-ap

Olen sanonut tämän jo täällä aiemmin. Kun joku ihminen voittaa lotossa tai eurossa ison voiton, niin veikkaus ei saisi julistaa paikkaa ennenkuin ihminen on saanut antaa julkaisulle luvan.

Veikkauksen pitäisi laittaa omalle sivulle tietojen luovuttamislupa tai ruksi kiellolle. Suomi voitaisiin jakaa maakuntien kokoisiin alueisiin ja paikkakunnan sijaan kerrottaisiin vain se missä maakunnassa peli pelattiin, ja ehkä se, että oliko se nettipeli vai joku myyntipiste....

"Minä tiedän jo, miksi soitat", oli kyllä fiksi kysymys.

23

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku onnellinen voitti lotossa 3 miljoonaa, ei näy mainintaa paikkakunnasta.

• Anonyymi

Isoimmista voitoista tiedotteet tulee suht nopeasti osoitteeseen

https://www.veikkaus.fi/fi/yritys

Eli, la 20.09.2025 kolmen miljoonan arvoisen lottorivin pelasi Raision ABC liikenneaseman asiakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isoimmista voitoista tiedotteet tulee suht nopeasti osoitteeseen

https://www.veikkaus.fi/fi/yritys

Eli, la 20.09.2025 kolmen miljoonan arvoisen lottorivin pelasi Raision ABC liikenneaseman asiakas.

Voiko elämä olla vielä tylsempää kuin ihan tarkoituksella etsiä tieto missä voittorivi oli pelattu :)))

• Anonyymi

Yksi kysymys aiheeseen liittyen; kun näissä suurvoittajien uutisissa aina kerrotaan, että Veikkaukselta tulee onnittelupuhelu voittajalle, niin mitäpä sitten jos voittajalla on kaikki yhteystiedot salaisina? Eli että hänellä ei ole julkista puhelinnumeroa? Tai jos osoitekin on vaihtunut, minkä on ilmoittanut vaikkapa 10 vuotta sitten? Tokihan kaikki veikkauksen pelit pelataan tunnistautuneena, mutta kertokaa nyt kuitenkin

• Anonyymi

Veikkaus kysyy tietyin väliajoin onko heille annetut puhelin/email -tiedot edelleen oikein. Ja luonnollisesti on pelaajan omalla vastuulla pitää tiedot ajan tasalla.

Osoitteen Veikkaus saa luonnollisesti viranomaisilta automaattisestikin. Lupa tietojen saantiin pankeista sekä digi- ja väestötietovirastosta on annettu pelitilin avaamisen yhteydessä. Lue asiakkuusehdot:

https://www.veikkaus.fi/fi/sopimusehdot

Jos tietoja pimittämällä ajaa itsensä ongelmiin, niin syyllisen löytää peilistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaus kysyy tietyin väliajoin onko heille annetut puhelin/email -tiedot edelleen oikein. Ja luonnollisesti on pelaajan omalla vastuulla pitää tiedot ajan tasalla.

Osoitteen Veikkaus saa luonnollisesti viranomaisilta automaattisestikin. Lupa tietojen saantiin pankeista sekä digi- ja väestötietovirastosta on annettu pelitilin avaamisen yhteydessä. Lue asiakkuusehdot:

https://www.veikkaus.fi/fi/sopimusehdot

Jos tietoja pimittämällä ajaa itsensä ongelmiin, niin syyllisen löytää peilistä.

Eli lyhyesti; ajatellaan että minulla kävisi satumainen tuuri, ja voittaisin lotosta esimerkiksi 3 miljoonaa euroa. Minulla ei ole julkista puhelinnumeroa, mutta tämänhetkinen oikea osoitteeni löytyy kyllä väestötietoviraston järjestelmästä, vaikka vuosia sitten veikkaukselle ilmoittamani osoite olisi muuttunut. Sähköposti on kyllä heillä tiedossa, kun Veikkaukselta niitä mainoksia minulle tulee. Olen jo unohtanut veikkauksen nettisivujen salasanan, kun pelaan ainoastaan lottoa myyntipaikoissa

Eli kysymys kuuluu ; saisinko itselleni sen 3 miljoonaa euroa, vaikka veikkaus ei voi soittaa minulle onnittelupuhelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli lyhyesti; ajatellaan että minulla kävisi satumainen tuuri, ja voittaisin lotosta esimerkiksi 3 miljoonaa euroa. Minulla ei ole julkista puhelinnumeroa, mutta tämänhetkinen oikea osoitteeni löytyy kyllä väestötietoviraston järjestelmästä, vaikka vuosia sitten veikkaukselle ilmoittamani osoite olisi muuttunut. Sähköposti on kyllä heillä tiedossa, kun Veikkaukselta niitä mainoksia minulle tulee. Olen jo unohtanut veikkauksen nettisivujen salasanan, kun pelaan ainoastaan lottoa myyntipaikoissa

Eli kysymys kuuluu ; saisinko itselleni sen 3 miljoonaa euroa, vaikka veikkaus ei voi soittaa minulle onnittelupuhelua?

Et tarvitse mitään puhelinnumeroa mihinkään, riittää kun esität veikkauskortin/ ajokortin pelatessasi lottoa kioskilla, kunhan tilinumerosi on oikein. Jos olet aikaisemmin pelannut lottoa ja huomannut pankkitilillesi tulleita veikkaus voittoja, niin myös ne suuret voitot tulevat pankkitilillesi samalla tavalla kuin pienet voitot

• Anonyymi

"Eli kysymys kuuluu ; saisinko itselleni sen 3 miljoonaa euroa, vaikka veikkaus ei voi soittaa minulle onnittelupuhelua?"

Jos pelaat kivijalkamyymälöissä veikkauskortilla, niin ennen kuin saat sen suurvoiton tilillesi, niin sinun on tunnistauduttava vielä Veikkaukselle. Tuo soittoyritys on todennäköisesti samalla sekä onnittelu- että muistutussoitto siitä onko tunnistautuminen vielä tarpeen vaiko ei.

Ne, jotka pelaa suoraan internetissä pelitililleen ja voittaa isosti, niin heidän ei enää erikseen tarvitse tunnistautua, vaan voitto tulee pankkitilille protestiajan jälkeen ilman erillistä kontaktia tai kahvittelutilaisuutta.

Tunnistautumisesta enemmän

https://www.veikkaus.fi/fi/yritys#!/article/tiedotteet/pelit/2018/marraskuu/12-mita-jos-voitan-suurvoiton

kohdassa Voitonmaksu.

• Anonyymi

Tässä foorumialustassa linkit katkeaa aina risuaitaan eli avataksesi tuon edellä olevan linkin, niin kopioi selaimeen koko osoite alkaen https:sästä aina "suurvoiton" sanan loppuun asti.

• Anonyymi

Aloittajan kommentti.

itseasiassa veikkauksen puhelu on ihan ok, mutta tuo voiton julistaminen tunti arvonnan jälkeen ennenkuin voittaja edes tietää on se asia jota en Suomeksi sanottuna ymmärrä. Itse asun yli 3000 asukkaan, mutta alle 15000 asukkaan kunnassa ja tässä on osa syy. Suomessa on joitakin kymmeniä isoja paikkoja joissa on päivittäin jopa yli 20000 asiakasta, ja asia on ihan eri. Tuo 3000 asukkaan paikkakuntaraja on aivan liian pieni, raja voisi olla 15000 ja 20000 välissä. Ei kaikki matkusta 25 km päähän lottoamaan jos sen voi tehdä omatoimisesti muutoin.

• Anonyymi

"Olen jo unohtanut veikkauksen nettisivujen salasanan, kun pelaan ainoastaan lottoa myyntipaikoissa"

Salasanan saa helposti palautettua uudelleen tunnistautumalla vahvasti pankkitunnuksilla ja luomalla uuden passwordin. Tuo kyky päästä tarvittaessa pelitilille kannattaa pitää yllä. Sitten jos se iso munkki jysähtää, niin vaikka olisi pelannut lähikaupan kassalla, niin se viimeinen tunnistautuminen onnistuu sitten sen pelitilin kautta eikä ole pakko matkustaa pääkallopaikalle passi kainalossa juhlakahveja ryystämään 😎

• Anonyymi

Eli ilman puhelinnumeroa ja pelitiliä Veikkaukselta tulisi sitten sähköpostilla joku ilmoitus minulle, että on mentävä käymään pääkonttorilla? Koska minulla on kestopeli enkä edes tarkista niitä oikeita lottonumeroita kupongista kun olen kokoajan ajatellut, että voitot tulevat suoraan tilille. Tosin en tiedä, vaikka minulla olisi veikkauksen pelitili käytössä, niin tulisiko se ilmoitus sitten sinne, kun en pelaa siis netissä vaan kioskilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ilman puhelinnumeroa ja pelitiliä Veikkaukselta tulisi sitten sähköpostilla joku ilmoitus minulle, että on mentävä käymään pääkonttorilla? Koska minulla on kestopeli enkä edes tarkista niitä oikeita lottonumeroita kupongista kun olen kokoajan ajatellut, että voitot tulevat suoraan tilille. Tosin en tiedä, vaikka minulla olisi veikkauksen pelitili käytössä, niin tulisiko se ilmoitus sitten sinne, kun en pelaa siis netissä vaan kioskilla

Pelitili on nykyään kaikilla automaattisesti, koska on jo tovin ollut se pakollisen rekisteröitymisen vaade ja veikkauskortti sitä kautta kaikilla käytössä.

Itse ainakin tuossa tapauksessa aktivoituisin sen pelitilin suhteen eli tekisin sen pankkitunnuksilla suoritettavan vahvan tunnistautumisen ja laittaisin salasanan muistiin. Pelaamista voi toki jatkaa entiseen malliin kivijalkapaikoissa.

Mikäli Veikalla olisi iso asia kerrottavana mutta eivät saa puhelimella kiinni, niin kaippa ne rohkenee lopulta sen sähköpostinkin lähettää.

Lisäksi Veikkauksella on jatkuvasti monenlaista arvontaa siellä nettisivullaan

https://www.veikkaus.fi/fi/edut-ja-arvonnat

eli niihin osallistumisenkin takia se tili kannattaa pitää aktiivisena. Etuarvonnat ei maksa muuta kuin että halukkuus ottaa arvontaan osaa pitää muistaa klikata siellä tilillä.

Napatkaa hyvät ihmiset kaikki edut käyttöön sen kerran kun meille niitä joku tarjoaa. 🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelitili on nykyään kaikilla automaattisesti, koska on jo tovin ollut se pakollisen rekisteröitymisen vaade ja veikkauskortti sitä kautta kaikilla käytössä.

Itse ainakin tuossa tapauksessa aktivoituisin sen pelitilin suhteen eli tekisin sen pankkitunnuksilla suoritettavan vahvan tunnistautumisen ja laittaisin salasanan muistiin. Pelaamista voi toki jatkaa entiseen malliin kivijalkapaikoissa.

Mikäli Veikalla olisi iso asia kerrottavana mutta eivät saa puhelimella kiinni, niin kaippa ne rohkenee lopulta sen sähköpostinkin lähettää.

eli niihin osallistumisenkin takia se tili kannattaa pitää aktiivisena. Etuarvonnat ei maksa muuta kuin että halukkuus ottaa arvontaan osaa pitää muistaa klikata siellä tilillä.

Napatkaa hyvät ihmiset kaikki edut käyttöön sen kerran kun meille niitä joku tarjoaa. 🤓

Voitin pari vuotta sitten Veikkauksen arvonnassa laatikollisen mukeja, lautasia, ym. Marimekon logolla.

Mökkikäyttöön, luulisin, kun minulla ei ole mökkiä, annoin naapurille:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oman veikkauskorttini jo kadottanut, eli tunnistautumisen olen suorittanut ajokortilla tai henkilökortilla. Nykyään veikkauskortti taitaa olla turkoosin värinen, eli en ole käyttänyt omaani edes tällä vuosikymmenellä, koska muistan oman veikkauskorttini olleen valkoisen värinen, jossa oli oransseja lottopalloja. Puhelinnumeronikin oli ikivanha. Kuitenkin kävin nyt veikkauksen sivuilla vahvasti tunnistautuneena, ja poistin sen vanhan kortin käytöstä ja samalla tarkistin että nyt kaikki tiedot ovat oikein. Ajokortilla jatketaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oman veikkauskorttini jo kadottanut, eli tunnistautumisen olen suorittanut ajokortilla tai henkilökortilla. Nykyään veikkauskortti taitaa olla turkoosin värinen, eli en ole käyttänyt omaani edes tällä vuosikymmenellä, koska muistan oman veikkauskorttini olleen valkoisen värinen, jossa oli oransseja lottopalloja. Puhelinnumeronikin oli ikivanha. Kuitenkin kävin nyt veikkauksen sivuilla vahvasti tunnistautuneena, ja poistin sen vanhan kortin käytöstä ja samalla tarkistin että nyt kaikki tiedot ovat oikein. Ajokortilla jatketaan

Sieltä omista tiedoista voi tilata maksuttomasti uuden veikkauskortin ja laittaa sen sitten vaikka raameihin takan päälle, jos tuuri alkaa parantua ihan liian hyväksi. 🤣

Aktiivisesti vinguttavilla se viivakoodikin alkaa hankautuessaan kulua ja siksi on mahdollisuus uusia se aina tarvittaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä omista tiedoista voi tilata maksuttomasti uuden veikkauskortin ja laittaa sen sitten vaikka raameihin takan päälle, jos tuuri alkaa parantua ihan liian hyväksi. 🤣

Aktiivisesti vinguttavilla se viivakoodikin alkaa hankautuessaan kulua ja siksi on mahdollisuus uusia se aina tarvittaessa.

Älypuhelimen Veikkaus -äpissä se sama kortissa oleva viivakoodi näkyy myös eli myös sitä vilauttamalla voi pelit mankeloida vanhaan tapaan kaupan / kioskin /huoltoaseman kassalla.

Ja äpin viivakoodi harvemmin hankautuu pois eli etunsa silläkin.

• Anonyymi

EUROJACKPOT -pelin päävoitot maittain 23.09.2025 mennessä:

Saksa 85 kpl
      Suomi 23 kpl
      Tanska 12 kpl
      Ruotsi 10 kpl
      Norja 9 kpl
      Puola 8 kpl
      Espanja 6 kpl
      Slovenia 5 kpl
      Italia 4 kpl
      Unkari 4 kpl
      Tšekki 3 kpl
      Alankomaat 2 kpl
      Liettua 2 kpl
      Kroatia 1 kpl
      Slovakia 1 kpl
      Islanti 0 kpl
      Kreikka 0 kpl
      Latvia 0 kpl
      Viro 0 kpl

• Anonyymi

Onko Eurojackpotta Marti Ahtisaaren lanseerama?

• Anonyymi

Islanti Kreikka Latvia Viro eivät ole päässeet Martin toivomalla tavalla voittoihin kiinni. Outoa et Tanskassa voitettu 12 kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Islanti Kreikka Latvia Viro eivät ole päässeet Martin toivomalla tavalla voittoihin kiinni. Outoa et Tanskassa voitettu 12 kertaa.

Eurojackin 12 kpleen Tanskassa vajaa 6 miljoonaa asukasta. Islanti Kreikka Latvia Viro yhteensä noin 14 miljonaa asukasta. Asia saanut huomion eikö pian jo nuokin voitto putkeen pääse mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eurojackin 12 kpleen Tanskassa vajaa 6 miljoonaa asukasta. Islanti Kreikka Latvia Viro yhteensä noin 14 miljonaa asukasta. Asia saanut huomion eikö pian jo nuokin voitto putkeen pääse mukaan.

Kreikka noista neljästä todennäköisimmin sen ekan päävoittonsa nappaa. Sehän tuli mukaan EJP-yhtiöön vasta n. 19 kuukautta sitten eli paljon muitten perässä.

• Anonyymi

EUROJACKPOT -pelin päävoitot maittain 17.10.2025 mennessä:

Saksa 86 kpl
      Suomi 23 kpl
      Tanska 12 kpl
      Ruotsi 10 kpl
      Norja 9 kpl
      Puola 8 kpl
      Espanja 6 kpl
      Slovenia 5 kpl
      Italia 4 kpl
      Unkari 4 kpl
      Tšekki 3 kpl
      Alankomaat 2 kpl
      Liettua 2 kpl
      Kroatia 1 kpl
      Slovakia 1 kpl
      Islanti 0 kpl
      Kreikka 0 kpl
      Latvia 0 kpl
      Viro 0 kpl

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.

Tämä asia ihmetyttää suuresti.
      Maailman menoa
      137
      3738
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      84
      3219
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2624
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2353
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2206
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      60
      1758
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      959
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      948
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      839
    Aihe