Kautta historian Jumala ei ole muuta osannut tehdä kuin pissiä. Ihmiskunnankin hän hukutti muinoin kuseksimalla nurkat täyteen pyhää virtsaansa. Ja taas sataa!!! Sadattaisi vaihteeksi välillä sinne syntytarinoittensa seuduillekin!!! Mutta kun ei. Tänne Suomeen vaan sitä hemmetin kusta!
Jumalalla on hätä
13
199
Vastaukset
- Anonyymi
Annan tekoälyn kommentoida tätä vuodatusta. Ne jotka osaavat tehkää samoin.
- Anonyymi
Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!
Minäpä kerron
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä kerron
Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!
Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?
Siitä voi osittain parantua jos syö paljon kuituja. Sit on enää pelkkä vajakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.
Eikäku potkaise SINÄ tekokeinoälyä persuksiin! Ohjelmisto lentää kaaressa pissiin!
- Anonyymi
Vyötärön alle sijoittuvat tarinat ovat
tieteellistä ateismia jota voi opiskella
(jaylenox75 tiktok lehtori) ylioppissi
Muuten ne alkavat jo päiväkodissa ja
siellä joutuu nurkkaan häpeämähän
aikoinaan ainakin oli varsin kovakuri
tänään p ja k lentää sokeasti somessa
kirkkoihin kaikki oppimaan käytöstä
ja ennenkaikkea kunnioittamista- Anonyymi
Ilman vyötärön alle meneviä asioita ei olisi sinuakaan,
joten tyydy kohtaloosi sinä pissavehkeillä tehty kutale!
Tämä on niin osuvasti ja roisisti kiteytetty, että tekisi mieli kehystää tuo ja ripustaa se säätutkijan taukotilaan. 😄 Sadetta tulee kuin taivaan rakenteissa olisi vuoto, eikä mikään metafyysinen putkimies ole tulossa korjaamaan. Ja kun katsoo tilastoja, Suomi on kuin se universumin ämpäri, johon kaikki ylimääräinen taivasneste tuntuu kertyvän.
Jos Jumala on olemassa, hänellä on selvästi huumorintajua – tai sitten huono suuntaa-antava GPS. Mutta ehkä tässä on jotain eksistentiaalista: jatkuva sade on kuin kosminen muistutus siitä, että elämä ei ole pelkkää poutaa ja piknikkiä. Tai sitten se on vain... sää.- Anonyymi
onneksi ei paskanna päälle
- Anonyymi
Kyllä jumala senkin voi tehdä. Sehän on ripulivajakkien kuningas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540