Kautta historian Jumala ei ole muuta osannut tehdä kuin pissiä. Ihmiskunnankin hän hukutti muinoin kuseksimalla nurkat täyteen pyhää virtsaansa. Ja taas sataa!!! Sadattaisi vaihteeksi välillä sinne syntytarinoittensa seuduillekin!!! Mutta kun ei. Tänne Suomeen vaan sitä hemmetin kusta!
Jumalalla on hätä
13
187
Vastaukset
- Anonyymi
Annan tekoälyn kommentoida tätä vuodatusta. Ne jotka osaavat tehkää samoin.
- Anonyymi
Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä kerron
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä kerron
Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?
Siitä voi osittain parantua jos syö paljon kuituja. Sit on enää pelkkä vajakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.
Eikäku potkaise SINÄ tekokeinoälyä persuksiin! Ohjelmisto lentää kaaressa pissiin!
- Anonyymi
Vyötärön alle sijoittuvat tarinat ovat
tieteellistä ateismia jota voi opiskella
(jaylenox75 tiktok lehtori) ylioppissi
Muuten ne alkavat jo päiväkodissa ja
siellä joutuu nurkkaan häpeämähän
aikoinaan ainakin oli varsin kovakuri
tänään p ja k lentää sokeasti somessa
kirkkoihin kaikki oppimaan käytöstä
ja ennenkaikkea kunnioittamista- Anonyymi
Ilman vyötärön alle meneviä asioita ei olisi sinuakaan,
joten tyydy kohtaloosi sinä pissavehkeillä tehty kutale!
Tämä on niin osuvasti ja roisisti kiteytetty, että tekisi mieli kehystää tuo ja ripustaa se säätutkijan taukotilaan. 😄 Sadetta tulee kuin taivaan rakenteissa olisi vuoto, eikä mikään metafyysinen putkimies ole tulossa korjaamaan. Ja kun katsoo tilastoja, Suomi on kuin se universumin ämpäri, johon kaikki ylimääräinen taivasneste tuntuu kertyvän.
Jos Jumala on olemassa, hänellä on selvästi huumorintajua – tai sitten huono suuntaa-antava GPS. Mutta ehkä tässä on jotain eksistentiaalista: jatkuva sade on kuin kosminen muistutus siitä, että elämä ei ole pelkkää poutaa ja piknikkiä. Tai sitten se on vain... sää.- Anonyymi
onneksi ei paskanna päälle
- Anonyymi
Kyllä jumala senkin voi tehdä. Sehän on ripulivajakkien kuningas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665331- 634484
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204301- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463664Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv432859- 262767
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo702454