Kautta historian Jumala ei ole muuta osannut tehdä kuin pissiä. Ihmiskunnankin hän hukutti muinoin kuseksimalla nurkat täyteen pyhää virtsaansa. Ja taas sataa!!! Sadattaisi vaihteeksi välillä sinne syntytarinoittensa seuduillekin!!! Mutta kun ei. Tänne Suomeen vaan sitä hemmetin kusta!
Jumalalla on hätä
12
166
Vastaukset
- Anonyymi
Annan tekoälyn kommentoida tätä vuodatusta. Ne jotka osaavat tehkää samoin.
- Anonyymi
Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä kerron
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä kerron
Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?
Siitä voi osittain parantua jos syö paljon kuituja. Sit on enää pelkkä vajakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.
Eikäku potkaise SINÄ tekokeinoälyä persuksiin! Ohjelmisto lentää kaaressa pissiin!
- Anonyymi
Vyötärön alle sijoittuvat tarinat ovat
tieteellistä ateismia jota voi opiskella
(jaylenox75 tiktok lehtori) ylioppissi
Muuten ne alkavat jo päiväkodissa ja
siellä joutuu nurkkaan häpeämähän
aikoinaan ainakin oli varsin kovakuri
tänään p ja k lentää sokeasti somessa
kirkkoihin kaikki oppimaan käytöstä
ja ennenkaikkea kunnioittamista- Anonyymi
Ilman vyötärön alle meneviä asioita ei olisi sinuakaan,
joten tyydy kohtaloosi sinä pissavehkeillä tehty kutale!
Tämä on niin osuvasti ja roisisti kiteytetty, että tekisi mieli kehystää tuo ja ripustaa se säätutkijan taukotilaan. 😄 Sadetta tulee kuin taivaan rakenteissa olisi vuoto, eikä mikään metafyysinen putkimies ole tulossa korjaamaan. Ja kun katsoo tilastoja, Suomi on kuin se universumin ämpäri, johon kaikki ylimääräinen taivasneste tuntuu kertyvän.
Jos Jumala on olemassa, hänellä on selvästi huumorintajua – tai sitten huono suuntaa-antava GPS. Mutta ehkä tässä on jotain eksistentiaalista: jatkuva sade on kuin kosminen muistutus siitä, että elämä ei ole pelkkää poutaa ja piknikkiä. Tai sitten se on vain... sää.- Anonyymi
onneksi ei paskanna päälle
- Anonyymi
Kyllä jumala senkin voi tehdä. Sehän on ripulivajakkien kuningas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453383
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693181Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302925Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592728- 252219
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛112099Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141648Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231507Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31357- 151316