Kautta historian Jumala ei ole muuta osannut tehdä kuin pissiä. Ihmiskunnankin hän hukutti muinoin kuseksimalla nurkat täyteen pyhää virtsaansa. Ja taas sataa!!! Sadattaisi vaihteeksi välillä sinne syntytarinoittensa seuduillekin!!! Mutta kun ei. Tänne Suomeen vaan sitä hemmetin kusta!
Jumalalla on hätä
13
199
Vastaukset
- Anonyymi
Annan tekoälyn kommentoida tätä vuodatusta. Ne jotka osaavat tehkää samoin.
- Anonyymi
Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!
Minäpä kerron
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä kerron
Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!
Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?
Siitä voi osittain parantua jos syö paljon kuituja. Sit on enää pelkkä vajakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.
Eikäku potkaise SINÄ tekokeinoälyä persuksiin! Ohjelmisto lentää kaaressa pissiin!
- Anonyymi
Vyötärön alle sijoittuvat tarinat ovat
tieteellistä ateismia jota voi opiskella
(jaylenox75 tiktok lehtori) ylioppissi
Muuten ne alkavat jo päiväkodissa ja
siellä joutuu nurkkaan häpeämähän
aikoinaan ainakin oli varsin kovakuri
tänään p ja k lentää sokeasti somessa
kirkkoihin kaikki oppimaan käytöstä
ja ennenkaikkea kunnioittamista- Anonyymi
Ilman vyötärön alle meneviä asioita ei olisi sinuakaan,
joten tyydy kohtaloosi sinä pissavehkeillä tehty kutale!
Tämä on niin osuvasti ja roisisti kiteytetty, että tekisi mieli kehystää tuo ja ripustaa se säätutkijan taukotilaan. 😄 Sadetta tulee kuin taivaan rakenteissa olisi vuoto, eikä mikään metafyysinen putkimies ole tulossa korjaamaan. Ja kun katsoo tilastoja, Suomi on kuin se universumin ämpäri, johon kaikki ylimääräinen taivasneste tuntuu kertyvän.
Jos Jumala on olemassa, hänellä on selvästi huumorintajua – tai sitten huono suuntaa-antava GPS. Mutta ehkä tässä on jotain eksistentiaalista: jatkuva sade on kuin kosminen muistutus siitä, että elämä ei ole pelkkää poutaa ja piknikkiä. Tai sitten se on vain... sää.- Anonyymi
onneksi ei paskanna päälle
- Anonyymi
Kyllä jumala senkin voi tehdä. Sehän on ripulivajakkien kuningas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381