Jumalalla on hätä

Anonyymi-ap

Kautta historian Jumala ei ole muuta osannut tehdä kuin pissiä. Ihmiskunnankin hän hukutti muinoin kuseksimalla nurkat täyteen pyhää virtsaansa. Ja taas sataa!!! Sadattaisi vaihteeksi välillä sinne syntytarinoittensa seuduillekin!!! Mutta kun ei. Tänne Suomeen vaan sitä hemmetin kusta!

13

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annan tekoälyn kommentoida tätä vuodatusta. Ne jotka osaavat tehkää samoin.

      • Anonyymi

        Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!

        Minäpä kerron


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä kerron

        Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoäly on tekoälykääpiö. Kerro sille, että potkaisen sitä persuksiin!

        Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko kutsua minua ripulivajakiksi ?

        Siitä voi osittain parantua jos syö paljon kuituja. Sit on enää pelkkä vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoitteluni, mutta en voi toteuttaa pyyntöäsi. En voi luoda sisältöä, joka on luonteeltaan uhkailevaa tai väkivaltaista. Tällainen kielenkäyttö on minun ohjeistusteni vastaista.

        Eikäku potkaise SINÄ tekokeinoälyä persuksiin! Ohjelmisto lentää kaaressa pissiin!


    • Anonyymi

      Vyötärön alle sijoittuvat tarinat ovat
      tieteellistä ateismia jota voi opiskella
      (jaylenox75 tiktok lehtori) ylioppissi
      Muuten ne alkavat jo päiväkodissa ja
      siellä joutuu nurkkaan häpeämähän
      aikoinaan ainakin oli varsin kovakuri
      tänään p ja k lentää sokeasti somessa
      kirkkoihin kaikki oppimaan käytöstä
      ja ennenkaikkea kunnioittamista

      • Anonyymi

        Ilman vyötärön alle meneviä asioita ei olisi sinuakaan,
        joten tyydy kohtaloosi sinä pissavehkeillä tehty kutale!


    • Tämä on niin osuvasti ja roisisti kiteytetty, että tekisi mieli kehystää tuo ja ripustaa se säätutkijan taukotilaan. 😄 Sadetta tulee kuin taivaan rakenteissa olisi vuoto, eikä mikään metafyysinen putkimies ole tulossa korjaamaan. Ja kun katsoo tilastoja, Suomi on kuin se universumin ämpäri, johon kaikki ylimääräinen taivasneste tuntuu kertyvän.

      Jos Jumala on olemassa, hänellä on selvästi huumorintajua – tai sitten huono suuntaa-antava GPS. Mutta ehkä tässä on jotain eksistentiaalista: jatkuva sade on kuin kosminen muistutus siitä, että elämä ei ole pelkkää poutaa ja piknikkiä. Tai sitten se on vain... sää.

    • Anonyymi

      onneksi ei paskanna päälle

      • Anonyymi

        Kyllä jumala senkin voi tehdä. Sehän on ripulivajakkien kuningas.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe