Sellainen, joka ei ole itse saanut anteeksi omia syntejään, ei kykene antamaan muillekaan anteeksi, vaan haluaa samaa kurjuutta muillekin, jossa itse pyöriskelee!
Voi sellaista ihmistä!
Anteeksisaamaton ihminen
18
154
Vastaukset
- Anonyymi
Ensiksi pitää selvittää, mitä Raamattu tarkoittaa synnillä.
Esim. Jenkkilahkot tarkoittavat synnillä täysin eri asioita, mitä Raamattu synnillä tarkoittaa. Nehän kieltää Jumalan lakien voimassaolonkin kokonaan.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen,
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi
Eikös Jenkkilahkot kiellä Katekismuksen lukemisenkin sillä perusteella, että siellä on mainittu Jumalan kymmenen käskyä selityksin ja kehotus niiden noudattamiseen.
Samoin lahkoissa perinteinen Virsikirja on julistettu pannaan, koska virsien sanoissa on suoria lainauksia Raamatusta.- Anonyymi
Virsissä on paljon viisautta ja niitä lauletaan usein kaikissa kristillisissä yhteisöissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virsissä on paljon viisautta ja niitä lauletaan usein kaikissa kristillisissä yhteisöissä.
Pitkäveteistä jollotusta, ja siitä viisaudesta voi olla montaa mieltä.
- Anonyymi
Synti ei häviä se kieltämällä. Huom! Kaikki vääryys on syntiä ja kaikki ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla.
- Anonyymi
Ihmiset voivat olla montaa eri mieltä siitä mikä on vääryys. Toiselle se on velvollisuus ja maineteko toisella sama asia on vääryys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset voivat olla montaa eri mieltä siitä mikä on vääryys. Toiselle se on velvollisuus ja maineteko toisella sama asia on vääryys.
Hyvin selkeä vääryys on se, jos sinä vahingoitat toisen ihmisen elämää, esim. herjaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin selkeä vääryys on se, jos sinä vahingoitat toisen ihmisen elämää, esim. herjaamalla.
Totuus tuntuu väärämielisen mielessä herjaamiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi kuulla totuutta, vaan etsivät itselleen mieluisia puhuja, jotka puhuvat sitä mitä halutaankin kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi kuulla totuutta, vaan etsivät itselleen mieluisia puhuja, jotka puhuvat sitä mitä halutaankin kuulla.
Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonlahkoa ja uskonkulttia ry:tä.
Jokaiselle jotakin, mistä eniten tykkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun herjasi eivät muutu hokemalla totuudeksi. Miksi hoet noita samoja fraaseja vuosikymmenestä toiseen Teuvo? Sinut on erittäin helppo tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessakin on yli tuhat erioppista uskonlahkoa ja uskonkulttia ry:tä.
Jokaiselle jotakin, mistä eniten tykkää.Olet hyvin katkera kun oma lahkosi hajosi jo alkumetreillä.
- Anonyymi
jokainen on retardisminsa vanhemmiltaan perinyt 🤣
- Anonyymi
Otan osaa. Siinä on sinulla kestämistä. Toivottavasti kuitenkin löydät apua. Saat minulta henkisen tukeni.
- Anonyymi
Raamatun mukaan jos ei anna muille anteeksi heidän rikkomuksiaan, ei saa itse omiaan anteeksi.
Ei se ole vain mielipidekysymys, vaan iäisyyskysymys miten suhtautuu lähimmäisiin.- Anonyymi
Ihmisellä on oikeus antaa toiselle anteeksi vain sellaiset synnit, mitkä koskevat häntä itseään.
- Anonyymi
Ei ihme ollenkaan, että jenkkilahkot, kuten helluntailaiset opettaa, että Jumalan lait ja käskyt on kumottu, ja nyt vaan eleillään pelkkien henkien pillin mukaan.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen,
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.- Anonyymi
Monelle totuus Jumalan lakien ja käskyjen merkityksestä selviää vasta taivaanportilla.
Ei se pelkkä hihhulointi vie ihmistä tavaasaeen.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068