Palaute hoitokodin henkilökunnalle
Haluaisin nostaa esiin huoleni liittyen tupakointiin hoitokodissa. Olen huomannut, että osa hoitajista tupakoi jopa enemmän kuin asukkaat ja potilaat itse.
Tämä tuntuu ristiriitaiselta, koska samaan aikaan he kehottavat asukkaita lopettamaan tupakoinnin ja sanovat, että lopettaminen on helppoa.
Hoitajien pitäisi toimia esimerkkinä asukkaille ja potilaille. Jos he itse lopettaisivat tupakoinnin, he voisivat uskottavasti näyttää käytännössä, että se on mahdollista ja antaa vahvemman tuen muille.
Toivon, että hoitokoti kiinnittää asiaan huomiota ja tarjoaa myös henkilökunnalle tukea tupakoinnin lopettamiseen. Tämä olisi kaikkien parhaaksi ja parantaisi hoitokodin ilmapiiriä sekä terveyttä.
Ystävällisin terveisin.
Palaute hoitokodin henkilökunnalle
Anonyymi-ap
1
205
Vastaukset
- Anonyymi
Kuules, ei se niin helppoa ole lopettaa.
Käytännössä lähes kaikki , joka viikko yrittävät lopettaa,
ei onnistu.
Aivan samoin, yleensä yritetään laihduttaa, ei onnistu.
Yritetään raitistua tai jopa lopettaa kahvin juonti,
ei onnistu.
PITÄÄIS miettiä, ennenkuin aloittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24014967
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461924- 1811420
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1021310- 281199
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80728- 75668