Pasi Turunen sanoi kun Israelia arvosteltiin sen toimista. Että teki Israel mitä tahansa koska tahansa sitä ei voi arvostella koska vastapuoli aloitti hirveät teot 7.10.2023. Tämä härski vastapuolen teki pesee Israelin että se saa toimia miten vaan.
Tänään Mauno sanoo sivuillaan mikäli oikein ymmärsin että Israel pitää aina hyväksyä Raamatun mukaan. Eikä Israel tee virheitä. Ymmärrän oikein? Kaikki oikein mitä Israel tekee.
Mattila: Netanjahu ja Israel pitää hyväksyä aina
37
245
Vastaukset
- Anonyymi
Patmos ei kerro mitään Netanjahua vastustavusta voimista joissa on mm panttivankien omaisia.
Netanjahulle jatkuva sitä on hyvä että ei syytetä.
Israel on abortti.myonteinen homo ja lesbo kulttuuri.- Anonyymi
Ikävä on israelin lomia , ryyppämistä ja Pride juhlintaa .
- Anonyymi
"Patmos ei kerro mitään Netanjahua vastustavusta voimista joissa on mm panttivankien omaisia."
Netanjahu ei edusta koko Israelia, vaan vain pientä äärioikeistolaista ortodoksijuutalaisten eliittiä, joita Jeesus "siunasi" näin.
Matt.23 (1992 käännös)
Voi teitä!
13 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät. [[23:13-36: Luuk. 11:39-52]
14 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne.]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista. Vrt. Mark. 12:40.]
15 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.
16 "Voi teitä, te sokeat oppaat! Te sanotte: 'Jos vannoo temppelin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo temppelin kullan kautta, vala on sitova.' [Matt. 15:14+]
17 Te sokeat typerykset! Kumpi on tärkeämpi, kulta vai temppeli, joka sen kullan pyhittää?
18 Te sanotte myös: 'Jos vannoo alttarin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo alttarille pannun uhrilahjan kautta, vala on sitova.'
19 Te sokeat! Kumpi on tärkeämpi, uhrilahja vai alttari, joka lahjan pyhittää? [2. Moos. 29:37]
20 Se, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sekä alttarin että kaiken sen päällä olevan kautta,
21 ja se, joka vannoo temppelin kautta, vannoo samalla hänen kauttaan, jonka asuinpaikka se on. [1. Kun. 8:13; 2. Aik. 6:2]
22 Niin myös se, joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttaan, joka sillä istuu.
23 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te maksatte kymmenykset jopa mintusta, tillistä ja kuminasta, mutta laiminlyötte sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeudenmukaisuuden, laupeuden ja uskollisuuden. Näitä teidän pitäisi noudattaa, noita muitakaan unohtamatta. [3. Moos. 27:30; 4. Moos. 18:21 | 1. Sam. 15:22; Miika 6:8]
24 Te sokeat oppaat! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin! [Matt. 15:14+]
25 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te puhdistatte maljanne ja vatinne ulkopuolelta, mutta mitä niissä on sisällä: riistoa ja hillittömyyttä! [Mark. 7:4]
26 Sinä sokea fariseus, puhdista malja ensin sisältä, muuten sitä ei saada ulkopuoleltakaan puhtaaksi! [Matt. 15:20; Tit. 1:15]
27 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa. [Ap. t. 23:3+]
28 Samalla tavoin tekin olette hurskaita ulkonaisesti, ihmisten silmissä, mutta sisältä täynnä teeskentelyä ja vääryyttä. [Luuk. 16:15]
29 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te rakennatte profeettojen haudoille muistomerkkejä, te koristelette vanhurskaiden hautakiviä
30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isiemme aikana, emme olisi heidän kanssaan tahranneet käsiämme profeettojen vereen.' [Matt. 5:12+]
31 Näin te kuitenkin itse tunnustatte olevanne niiden jälkeläisiä, jotka murhasivat profeetat. [Ap. t. 7:52]
32 Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? [Matt. 3:7+]
34 "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. [Ap. t. 5:40, 22:19; 2. Kor. 11:24; 1. Tess. 2:15; Hepr. 11:36,37]
35 Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille. [1. Moos. 4:10; Hepr. 11:4 | 2. Aik. 24:20-22]
36 Totisesti: tämä sukupolvi joutuu vielä vastaamaan tästä kaikesta!
Jeesus valittaa Jerusalemin paatuneisuutta
37 "Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. [23:37-39: Luuk. 13:34,35 : Ap. t. 7:59 | Jes. 31:5 | Jes. 65:2; Jer. 6:16]
38 Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. [1. Kun. 9:7,8; Hes. 11:23; Miika 3:12] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Patmos ei kerro mitään Netanjahua vastustavusta voimista joissa on mm panttivankien omaisia."
Netanjahu ei edusta koko Israelia, vaan vain pientä äärioikeistolaista ortodoksijuutalaisten eliittiä, joita Jeesus "siunasi" näin.
Matt.23 (1992 käännös)
Voi teitä!
13 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät. [[23:13-36: Luuk. 11:39-52]
14 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne.]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista. Vrt. Mark. 12:40.]
15 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.
16 "Voi teitä, te sokeat oppaat! Te sanotte: 'Jos vannoo temppelin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo temppelin kullan kautta, vala on sitova.' [Matt. 15:14 ]
17 Te sokeat typerykset! Kumpi on tärkeämpi, kulta vai temppeli, joka sen kullan pyhittää?
18 Te sanotte myös: 'Jos vannoo alttarin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo alttarille pannun uhrilahjan kautta, vala on sitova.'
19 Te sokeat! Kumpi on tärkeämpi, uhrilahja vai alttari, joka lahjan pyhittää? [2. Moos. 29:37]
20 Se, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sekä alttarin että kaiken sen päällä olevan kautta,
21 ja se, joka vannoo temppelin kautta, vannoo samalla hänen kauttaan, jonka asuinpaikka se on. [1. Kun. 8:13; 2. Aik. 6:2]
22 Niin myös se, joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttaan, joka sillä istuu.
23 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te maksatte kymmenykset jopa mintusta, tillistä ja kuminasta, mutta laiminlyötte sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeudenmukaisuuden, laupeuden ja uskollisuuden. Näitä teidän pitäisi noudattaa, noita muitakaan unohtamatta. [3. Moos. 27:30; 4. Moos. 18:21 | 1. Sam. 15:22; Miika 6:8]
24 Te sokeat oppaat! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin! [Matt. 15:14 ]
25 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te puhdistatte maljanne ja vatinne ulkopuolelta, mutta mitä niissä on sisällä: riistoa ja hillittömyyttä! [Mark. 7:4]
26 Sinä sokea fariseus, puhdista malja ensin sisältä, muuten sitä ei saada ulkopuoleltakaan puhtaaksi! [Matt. 15:20; Tit. 1:15]
27 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa. [Ap. t. 23:3 ]
28 Samalla tavoin tekin olette hurskaita ulkonaisesti, ihmisten silmissä, mutta sisältä täynnä teeskentelyä ja vääryyttä. [Luuk. 16:15]
29 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te rakennatte profeettojen haudoille muistomerkkejä, te koristelette vanhurskaiden hautakiviä
30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isiemme aikana, emme olisi heidän kanssaan tahranneet käsiämme profeettojen vereen.' [Matt. 5:12 ]
31 Näin te kuitenkin itse tunnustatte olevanne niiden jälkeläisiä, jotka murhasivat profeetat. [Ap. t. 7:52]
32 Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? [Matt. 3:7 ]
34 "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. [Ap. t. 5:40, 22:19; 2. Kor. 11:24; 1. Tess. 2:15; Hepr. 11:36,37]
35 Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille. [1. Moos. 4:10; Hepr. 11:4 | 2. Aik. 24:20-22]
36 Totisesti: tämä sukupolvi joutuu vielä vastaamaan tästä kaikesta!
Jeesus valittaa Jerusalemin paatuneisuutta
37 "Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. [23:37-39: Luuk. 13:34,35 : Ap. t. 7:59 | Jes. 31:5 | Jes. 65:2; Jer. 6:16]
38 Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. [1. Kun. 9:7,8; Hes. 11:23; Miika 3:12]Paavali "siunasi" lihasta syntynyttä Israelia näin...
Gal.4
25 HAGAR tarkoittaa Arabiassa olevaa Siinainvuorta, ja sitä VASTAA NYKYINEN JERUSALEM, joka lapsineen elää orjuudessa.
26 Mutta TAIVAALLINEN Jerusalem on vapaa, ja se on meidän äitimme. [Hepr. 12:22; Ilm. 3:12, 21:2,10]
27 Onhan kirjoitettu: -- ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ! Riemuitse ja huuda, sinä joka et tunne synnytystuskia! Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies. [Jes. 54:1]
28 Veljet, te olette lupauksen lapsia, niin kuin Iisak oli. [Room. 9:8]
29 Niin kuin LUONNONJÄRJESTYKSEN MUKAISESTI SYNTYNYT silloin vainosi HENGEN VAIKUTUKSESTA SYNTYNYTTÄ, niin on laita nytkin.
30 MUTTA MITÄ PYHÄT KIRJOITUKSET SANOVATKAAN? "AJA POIS ORJATAR JA HÄNEN POIKANSA, sillä orjattaren poika ei saa jakaa perintöä vapaan naisen pojan kanssa." [1. Moos. 21:10]
- Anonyymi
Räsänen kyllä sanoi että ei hyväksy kaikkea mitä I tekee
Mauno Mattila on USA:n presidentti Donald Trumpin uskollinen juoksukoira.
Isäntänsä tavoin Mauno Mattila harrastaa saatananpalvontaa ja hyväksyy vielä syntymättömien lasten murhaamisen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18274942/mauno-mattila---trumpin-uskollinen-juoksukoira- Anonyymi
Kansanmurha se pahin on.
- Anonyymi
Hamasin aloittama sota on edelleen käynnissä. Sodalla on aina hintansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamasin aloittama sota on edelleen käynnissä. Sodalla on aina hintansa.
Sodissa tapahtuu kansanmurhia. Ei se mikään uusi asia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodissa tapahtuu kansanmurhia. Ei se mikään uusi asia ole.
Terroritekoon vastaaminen kansanmurhalla on sotarikos.
Se ei muutu yhtään oikeutetummaksi sillä, että tekijänä on itse itsensä Jumalan omaisuuskansaksi korottanut kansa, jota kristityt palvovat.
Väestönvaihtokin on sotarikos, jollaisen kuvittelemistakin omalla kohdallaan persut kauhistelevat, mutta kun se on TÄYTTÄ TODELLISUUTTA Gazassa niin...kas kummaa...se ei enää olekaan mikään sotarikos tai kauhistelemisen aihe ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terroritekoon vastaaminen kansanmurhalla on sotarikos.
Se ei muutu yhtään oikeutetummaksi sillä, että tekijänä on itse itsensä Jumalan omaisuuskansaksi korottanut kansa, jota kristityt palvovat.
Väestönvaihtokin on sotarikos, jollaisen kuvittelemistakin omalla kohdallaan persut kauhistelevat, mutta kun se on TÄYTTÄ TODELLISUUTTA Gazassa niin...kas kummaa...se ei enää olekaan mikään sotarikos tai kauhistelemisen aihe !Juutalaiset ovat rasistisia kansanmurhaajia sekä Jeesuksen murhaajia. Persut sekä juutalaisia palvovat vanhan liiton vuohikristityt (=valhekristityt) ovat osallisia heidän synteihinsä.
5.Moos.20
16 Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon,
17 vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt, - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ovat rasistisia kansanmurhaajia sekä Jeesuksen murhaajia. Persut sekä juutalaisia palvovat vanhan liiton vuohikristityt (=valhekristityt) ovat osallisia heidän synteihinsä.
5.Moos.20
16 Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon,
17 vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt,Kristittyjen UTssa ei kerrota mitään tuosta nykyisten vuohikristittyjen kannattamasta rasistisesta juutalaisten kansanmurhaevankeliumista.
- Anonyymi
Ei ihme , et hellarilahko on suosittua Afrikassa .
- Anonyymi
Luuk.10:34 Ja tuli ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti siihen oljyä ja viinaa, ja pani juhtansa päälle, ja vei hänen majaan, ja korjasi häntä. Biblia (1776)
- Anonyymi
Ps.106:34 He eivät hävittäneet niitä kansoja, jotka Herra oli käskenyt hävittää. 5Moos.7:1. 12:2. Tuom.1:21.
- Anonyymi
Ps.106:34 Ei he hukuttaneet pakanoita, niinkuin Herra heille käskenyt oli. Biblia (1776)
- Anonyymi
Hes.2:3 Ja hän sanoi minulle: sinä ihmisen lapsi, minä lähetän sinun Israelin lasten tykö, luopuvaisten kansan tykö, jotka minusta luopuneet ovat, jotka isäinsä kanssa hamaan tähän päivään asti ovat minua vastaan rikkoneet. Biblia (1776)
- Anonyymi
Israel hyväksytään Jumalan valittuna kansana. Missään ei kuitenkaan kehoiteta hyväksymään sen vääriä tekoja. Ei Jumalakaan niitä hyväksynyt.
- Anonyymi
Hengellinen Israel on Jumalan kansaa, ei maallisen sionismin luoma Israel. Se on vain kulttuuriominut Israel-nimikkeen ihmisten hämäämiseksi ja USAn väestön lypsämiseksi tukiaisilla tälle vale-Israelille. Ei ole oikotie taivaaseen tukea maallista Israelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengellinen Israel on Jumalan kansaa, ei maallisen sionismin luoma Israel. Se on vain kulttuuriominut Israel-nimikkeen ihmisten hämäämiseksi ja USAn väestön lypsämiseksi tukiaisilla tälle vale-Israelille. Ei ole oikotie taivaaseen tukea maallista Israelia.
Mitä ovat sitten ne ennustukset, joissa Israel palaa maahansa? Ja tämäkin:
Jooel 3
1 Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon,
2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani..
- Anonyymi
Israel on rikollisvaltio, joka murhaa palestiinalaisia ja ryöstää heidän maitaan, eikä kukaan tervejärkinen voi tukea Israelin rikollista politiikkaa.
https://yle.fi/a/74-20124678
https://yle.fi/a/74-20100553 - Anonyymi
Brandt Burleson, entinen Israelin Yhdysvaltain-konsulaatin strategisen tiedotuksen johtaja, kirjoitti hiljattain artikkelin, jossa paljastettiin, kuinka Israel manipuloi evankelisia kristittyjä Yhdysvalloissa saadakseen poliittista ja taloudellista tukea.
Hän kuvailee, kuinka teologiaa – erityisesti premillenniaalista dispensationalismia – hyödynnetään mielenosoitusten, kirkollisten tapahtumien, propagandamatkojen ja vaikutusvaltaisten pastorien, kuten Mike Huckabeen, Kenneth Copelandin ja John Hageen, kanssa tehtyjen kumppanuuksien kautta.
Vieraileva juontaja Misty Winston keskustelee Burlesonin myöntämästä auttamisesta Israelin-myönteisen viestinnän laatimisessa, pastorien yhdistämisestä siirtolaisjärjestöihin ja raamatunjakeiden hyödyntämisestä Yhdysvaltain ulkopolitiikan kehystämisessä jumalallisesti määrätyksi.
Hänen kertomuksensa korostaa, kuinka Israel käyttää uskoa geopoliittisten tavoitteiden aseena, samalla paljastaen sekä Yhdysvaltojen että Israelin johtajien tekopyhyyden ja korruption, jotka hyödyntävät uskontoa vallan tavoittelussa.
https://youtu.be/zicNiCSvmzE- Anonyymi
Kenneth Copeland on hyvä esimerkki siitä kuin eliitin - tässä tapauksessa uskonnollisen eliittin, huipulle pääsevät kaikkein vallanhimoisimmat tyypit.
Hyvällä syyllä voidaan todeta, niin kuin tässä tulee ilmi, että hänen olemuksessaan on myös jotain pelottavaa?
https://youtu.be/zicNiCSvmzE?t=391 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenneth Copeland on hyvä esimerkki siitä kuin eliitin - tässä tapauksessa uskonnollisen eliittin, huipulle pääsevät kaikkein vallanhimoisimmat tyypit.
Hyvällä syyllä voidaan todeta, niin kuin tässä tulee ilmi, että hänen olemuksessaan on myös jotain pelottavaa?
https://youtu.be/zicNiCSvmzE?t=391Joo, äijästä huokuu PAHUUS...
- Anonyymi
Rotanhaju on vaarallinen ja sotakiimainen!
- Anonyymi
Raamatussa ei mainita Netanjahua ja että häntä pitäisi pitää Jumalan miehenä.
- Anonyymi
Neh.9:30 Sinä kärsit heitä monta vuotta ja varoitit heitä Hengelläsi profeettani kautta, mutta he eivät ottaneet sitä korviinsa. Niin sinä annoit heidät pakanallisten kansojen käsiin.
- Anonyymi
"Tänään Mauno sanoo sivuillaan mikäli oikein ymmärsin että Israel pitää aina hyväksyä Raamatun mukaan. Eikä Israel tee virheitä. Ymmärrän oikein? Kaikki oikein mitä Israel tekee."
Kristittyjen Herran Jeesuksenkin tappaminen oli siis hyväksyttävä teko näiden "Jeesuksen seuraajien" logiikan mukaan ?
Miksi Juudasta sitten pidetään pahana...vai pidetäänkö enää, sillä olihan hänkin juutalainen ?
Nämä vanhan liiton vuohikristityt ovat fariseusten, kirjanoppineiden ja Juudaksen hengenheimolaisia ja edustavat sitä Jeesuksen tappanutta kansanosaa Israelilaisista. Heille Jeesus on vaan kulissi, jonka avulla yritetään teeskennellä kristittyä, mutta jolla ei ole mitään muuta syvempää arvoa heille.
Itseasiassa he pilkkaavat omalla "kristinuskollaan" Jeesusta.- AnonyymiUUSI
No Israel oli uppiniskainen ja tottelematon kansa Vanhan Testamentin aikaan, vielä enemmän se on jumalaton ja antikristillinen kansa nyt lopun aikana ja mukana uuden maailmanjärjestyksen suunnitelmassa kuten kaikki muutkin kansat. Kuten myös Venäjä, vaikka Petri Paavola, Toni Torppa ja Veikko Flink ovatkin tässä eri mieltä.
TOINEN MOOSEKSEN KIRJA, EXODUS 33
1. Sitten Herra sanoi Moosekselle: "Lähde täältä ja vaella, sinä ja
kansa, jonka olet johdattanut Egyptin maasta, siihen maahan, jonka minä olen vannoen luvannut Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille, sanoen: 'Sinun jälkeläisillesi minä annan sen'.
2. Ja minä lähetän enkelin sinun edelläsi ja karkoitan pois kanaanilaiset, amorilaiset, heettiläiset, perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset,
3. että tulisit siihen maahan, joka vuotaa maitoa ja mettä. Sillä minä en itse vaella sinun kanssasi, koska olet niskurikansa, etten minä sinua tiellä hukuttaisi."
4. Kun kansa kuuli tämän kovan puheen, tulivat he murheellisiksi, eikä yksikään pukenut koristuksiaan yllensä.
5. Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille: Te olette niskurikansa. Jos minä silmänräpäyksenkään vaeltaisin sinun keskelläsi, minä hukuttaisin sinut. Riisu nyt koristuksesi yltäsi, niin minä ajattelen, mitä sinulle tekisin."
2.Moos. 32:
7. Silloin Herra sanoi Moosekselle: "Mene, astu alas, sillä sinun kansasi, jonka johdatit Egyptin maasta, on turmion tehnyt.
8. Pian he poikkesivat siltä tieltä, jota minä käskin heidän kulkea; he tekivät itselleen valetun vasikan. Sitä he ovat kumartaneet, ja sille he ovat uhranneet ja sanoneet: 'Tämä on sinun jumalasi, Israel, se, joka on johdattanut sinut Egyptin maasta'."
9. Ja Herra sanoi vielä Moosekselle: "Minä näen, että tämä kansa on niskurikansa.
10. Anna minun olla, että vihani leimahtaisi heitä vastaan, hukuttaakseni heidät; mutta sinusta minä teen suuren kansan."
11. Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?
12. Miksi egyptiläiset saisivat sanoa: 'Heidän onnettomuudekseen hän vei heidät pois, tappaaksensa heidät vuorilla ja hävittääksensä heidät maan päältä'? Käänny vihasi hehkusta ja kadu sitä turmiota, jonka aioit tuottaa kansallesi.
13. Muista palvelijoitasi Aabrahamia, Iisakia ja Israelia, joille olet itse kauttasi vannonut ja sanonut: 'Minä teen teidän jälkeläistenne luvun paljoksi kuin taivaan tähdet; ja koko tämän maan, josta olen puhunut, minä annan teidän jälkeläisillenne, ja he saavat sen ikuiseksi perinnöksi'."
14. Niin Herra katui sitä turmiota, jonka hän oli uhannut tuottaa kansallensa.
Israelia ei tule siunata sen takia mitä he tekevät ja ovat tehneet vaan sen takia, että Jumala on niin käskenyt ja on heidät valinnut omaksi kansakseen ja antanut heille maan, minkä palestiinalaiset, kansa mitä ei ole olemassakaan yrittää varastaa.
- Anonyymi
" Kaikki oikein mitä Israel tekee."
Hienosti sanottu.
Jumala Israelia siunatkoon!- AnonyymiUUSI
Sinua Jumala ei näytä siunanneen kummoisillakaan älynlahjoilla...
Toivoisi ihan, että se huominen "tempaus" olisi totta siltä osin, että tempaisisi teidät kansanmurhaajia siunailevat huuhaapellet johonkin mustaan aukkoon, niin elämä voisi muodostua ihan siedettäväksi tällä telluksella. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinua Jumala ei näytä siunanneen kummoisillakaan älynlahjoilla...
Toivoisi ihan, että se huominen "tempaus" olisi totta siltä osin, että tempaisisi teidät kansanmurhaajia siunailevat huuhaapellet johonkin mustaan aukkoon, niin elämä voisi muodostua ihan siedettäväksi tällä telluksella.Ei niitä temmata, vaan joutuvat alimpaan helvettiin.
- AnonyymiUUSI
Jumala tempaiskoon Netanjahun ja Israelin rasistiset ortodoksit helvettiin, samoin heitä palvovat kristittyjä teeskentelevät vuohikristityt !
Jumala tempaiskoon myös Putlerin ja häntä kannattavat Venäjän ortodoksit helvettiin !
Samoin Jumala tempaiskoon myös Netanjahun ja Putlerin kansanmurhien mahdollistajan Trumpin vuohihoveineen ja vuohikannattajineen hevon helvettiin !
Räjähtäköön seuraava pommi heidän omiin käsiinsä ! Totisesti. AAMEN ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala tempaiskoon Netanjahun ja Israelin rasistiset ortodoksit helvettiin, samoin heitä palvovat kristittyjä teeskentelevät vuohikristityt !
Jumala tempaiskoon myös Putlerin ja häntä kannattavat Venäjän ortodoksit helvettiin !
Samoin Jumala tempaiskoon myös Netanjahun ja Putlerin kansanmurhien mahdollistajan Trumpin vuohihoveineen ja vuohikannattajineen hevon helvettiin !
Räjähtäköön seuraava pommi heidän omiin käsiinsä ! Totisesti. AAMEN !No jaa... Yhdysvaltojen suhde menneessä historiassa eläneisiin diktaattoreihin ja heidän kohtalonsa:
https://youtu.be/exKnbiZKQog?t=449
- AnonyymiUUSI
En puolla sotarikoksia. Mutta sodassa kuolee aina viattomiakin osapuolia. Nyt kumminkin Israelin vastaiskun suhteen oletetaan, että pommit ja ammukset jotenkin kiertävät lapset, vanhukset yms. heikossa asemassa olevat sivustakärsijät ja osuisivat vain terroristeihin. No ei semmoinen nyt vaan valitettavasti onnistu Israeliltakaan.
- AnonyymiUUSI
No ei näillä vallassa olevilla ortodoksijuutalaisilla ole edes tarkoitus välttää siviileihin osumista, kuten ei Putlerillakaan, sillä juutalaisten Jumalahan KÄSKEE heitä tekemään kansanmurhan !
5.Moos.20
17 vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt,
- AnonyymiUUSI
Kyse on suhteesta millä mihinkin vastataan. Jos jättää rajansa vartioimatta, ei siihen voi vastata kansanmurhalla.
Israelin harjoittama väkivalta ei tule hävittämään terroristimia alueelta, vaan lisää sitä. Se vain lisää koston kierrettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638788Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541954
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226