Uuseko/vaihtoapu

Anonyymi-ap

Olkaapas tarkkana mitä näille lahjoitatte.

15

707

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Ei ole ihan rehtiä hommaa näillä ,sanon minä.valehtelua valeen päälle

• Anonyymi

Jos lahjoittaa jollekin jotain, mitä väliä mitä annetuille tavaroille tekevät. Älä lahjoita jos ahdistaa. Kun minä annan jollekin ilmaiseksi jotain, en ole katkera vaikka myisi ja tienaisi sillä.

• Anonyymi

On siinä sen verran väliä, että jos tavara tarkoitetaan hyväntekeväisyyteen, vaan menee omaan käyttöön.aika hämärää hommaa on tuo ,kun ei edes omalla nimellä toimita.no tiedossa kuitenkin on ketä nämä siipeiliät ovat.

• Anonyymi

Taas jauhat tuota samaa skeidaa.
        Lopeta jo katkera ihmisraunio.
        HANKI OMA ELÄMÄ

• Anonyymi

Kärsiikö lahjoittaja tappiota,meni tavara mihin käyttöön hyvänsä. Lahjoittaessa ja yhden yön suhteissa pätee sama sääntö: Anna ja unohda. Luuserit itkee perään.

• Anonyymi

Jauhamme kunnes totuus valkenee

• Anonyymi

Sanotaan että jokaiselle hevoselle löytyy kengittäjä niin tässäkin tapauksessa kun valheiden verkko on tarpeeksi kireällä ......................

• Anonyymi

Sinun valheeksi alkaa jo näkyä myös yritystoiminnan haittana..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun valheeksi alkaa jo näkyä myös yritystoiminnan haittana..

Tieto lisää tuskaa

• Anonyymi

Ompas varmasti mukava muuttaa tänne Ähtärin rajojen ulkopuolelta, kun jo tuomitaan heti avuntarvitsijoiksi.kiitos

• Anonyymi

Minua ei ainakaan kiinnosta mitä lahjoittamilleni tavaroille lopulta tapahtuu. Lahjoitan ne siksi että en jaksa alkaa niitä itse myydä ja lahjoittamalla minun ei tarvitse myöskään raahata niitä jäteasemalle.

• Anonyymi

Juuri näin, hyvä!

• Anonyymi

Tykkään kanssa lahjoittaa hyväntekeväisyyteen ja teenkin sitä moneen suuntaan,niin kotimaan,kuin ulkomaankohteisiin,mutta järjestön tulee olla luotettava omilla nimillä ja kasvoilla toimiva järjestö.

• Anonyymi

Asia selvä. Meistä kukin voi lahjoittaa kenelle haluaa.
        Itse tykkään lahjoittaa rahojani kunnalle alati kohoavan verotuksen muodossa. Aiemmin nahoilla kuulemma ylläpidettiin eläinten hyvinvointia. Tosin toimija joka rahat sai on osoittautunut epäluotettavaksi, kuten päättäjätkin jotka rahat veivät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6478
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      360
      6024
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2953
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2404
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2075
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1784
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1208
    Aihe