Luonnossa runkkailua, ym

Aloin muistelemaan, kun nuorena tuli pyörittyä mm. Mäntymäellä Hesassa. Siellä sai helposti kivat runkut ja imut vanhemmilta miehiltä. Melkein milloin vaan kun meni, siellä oli joku. Aluksi housujen päältä hierontaa, ja sitten pikkuhiljaa käsi housujen sisään, ja runkkailua ja imua. Joskus myös autossa siinä parkkiksella, tuli aika paljon vietetttyä aikaa siellä.

12

505

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kävin usein Laakson sairaalan takana kallioilla runkkaamassa, usein menin aurinkoisella säällä ja jos ei olit ketään niin riisuuduin alasti ja runkkailin. Ei tarvinnut kauan yksin olla kun saapui mies tai kaksi, kolmekin..
      Muutaman kerran kun kävin niin tiesin että jos joku mies sinne tulee niin se on taatusti runkkaus kaveria vaille.
      Toinen kallio oli postitalon takana, siellä sain kaksi kertaa munaa peppuuni kun olin parikymppinen, useita suihinottoja myös.

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Siellä tullut otettua aurinkoa useinkin. Sopivan rauhallinen paikka kun löytyi, niin ei koko ajan äijiä pyörimässä ympärillä, vaan sopivasti.

• Niin tekee joo

• Just niin

• Anonyymi

Oli kyllä kiihottavaa. Olin aika nuori minäkin, kun sinne eksyin pyörimään. Joskus siellä vanhempia miehiä pyöri ympärillä, kun siellä seisoskelin ja kuljeskelin. Usein joku rohkeni tulla juttelemaan. Ja sen huomasi aina kun katselivat mun etumusta, ja niiden etumus alkoi pullottamaan enemmän. Kysyi saako tunnustella vähän, kun näyttää että siellä on eloa kivasti. Joskus kun mulla oli verkkarit, niin näki heti että kalu jo ihan kovana. Siinä sitten mies laittoi kätensä housuihin ja runkkaili mua, ei tarvinnut kauaa, kun piti ottaa kalu ulos ja laueta. Muutama mies mua siellä runkkaili ym. Kerron lisää myöhemmin

• Anonyymi

Missä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä???

Lue aloitus, Hesassa

• Anonyymi

Olihan se kiva, kun mies tuli taakse, kova pullotus tuntui omaa peffaa vasten, ja mies käsillä availi mun housuja, ja laittoi kädet kalulle ja hieroi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      208
      3267
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2024
    3. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      38
      1631
    4. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1593
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1327
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1235
    7. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      50
      1033
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      5
      1012
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      196
      974
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      61
      947
    Aihe