Aloin muistelemaan, kun nuorena tuli pyörittyä mm. Mäntymäellä Hesassa. Siellä sai helposti kivat runkut ja imut vanhemmilta miehiltä. Melkein milloin vaan kun meni, siellä oli joku. Aluksi housujen päältä hierontaa, ja sitten pikkuhiljaa käsi housujen sisään, ja runkkailua ja imua. Joskus myös autossa siinä parkkiksella, tuli aika paljon vietetttyä aikaa siellä.
Luonnossa runkkailua, ym
12
505
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kävin usein Laakson sairaalan takana kallioilla runkkaamassa, usein menin aurinkoisella säällä ja jos ei olit ketään niin riisuuduin alasti ja runkkailin. Ei tarvinnut kauan yksin olla kun saapui mies tai kaksi, kolmekin..
Muutaman kerran kun kävin niin tiesin että jos joku mies sinne tulee niin se on taatusti runkkaus kaveria vaille.
Toinen kallio oli postitalon takana, siellä sain kaksi kertaa munaa peppuuni kun olin parikymppinen, useita suihinottoja myös. - Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Siellä tullut otettua aurinkoa useinkin. Sopivan rauhallinen paikka kun löytyi, niin ei koko ajan äijiä pyörimässä ympärillä, vaan sopivasti.
- Anonyymi
Oli kyllä kiihottavaa. Olin aika nuori minäkin, kun sinne eksyin pyörimään. Joskus siellä vanhempia miehiä pyöri ympärillä, kun siellä seisoskelin ja kuljeskelin. Usein joku rohkeni tulla juttelemaan. Ja sen huomasi aina kun katselivat mun etumusta, ja niiden etumus alkoi pullottamaan enemmän. Kysyi saako tunnustella vähän, kun näyttää että siellä on eloa kivasti. Joskus kun mulla oli verkkarit, niin näki heti että kalu jo ihan kovana. Siinä sitten mies laittoi kätensä housuihin ja runkkaili mua, ei tarvinnut kauaa, kun piti ottaa kalu ulos ja laueta. Muutama mies mua siellä runkkaili ym. Kerron lisää myöhemmin
- Anonyymi
Missä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä???
Lue aloitus, Hesassa
- Anonyymi
Olihan se kiva, kun mies tuli taakse, kova pullotus tuntui omaa peffaa vasten, ja mies käsillä availi mun housuja, ja laittoi kädet kalulle ja hieroi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2083267Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622024Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt381631Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651593- 1051327
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221235Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501033Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva51012Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan196974Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61947