Miksi suomi ei ilmotan venäjälle selvällä suomen kielellä, Me emme tarvitse Venäjältä neliösenttiäkään maata, mutta emme anna neliömilliäkään Suomen maata, ei Venäjällä ole meille mitään mitä haluaisimme , mutta rauhanaika olisi molemmille hyödyksi muuten!
Terveiset venäjälle
8
303
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi, euroopan myötä, "suomettuu" suhteessa Yhdysvaltoihin. Olen havannoinnut, niin suomalaisten, kuten myös eurooppalaisten politiikkojen käytös on ns. parasosiaalista, suhteessa Trumppiin. Eli suhde on vain yhdensuuntaista, Trumppia mielistelevää, koska hän on grandioottinen narsisti. Eli ei siedä toisinajattelijoita ja vastaansanojia. Hän puhuu, vain miellyttääkseen omia äänestäjiään. Todelliset teot tietysti puuttuu. En usko, että hänen johdollaan, tässä saadaan mitään aikaan.
- Anonyymi
Olen miettinyt aikapäiviä koventuvien lausuntojen vuorottelupalloja mitä sinkoilee milloin missäkin kokouksessa ympäriinsä. Eikö tosiaankaan lähde rauhankyyhkyä ja sovinnonelettä maailmanrauhan ja tasapainon saavuttamiseksi. Tässä saa metsästää aiheita missä rauhaa edistetään esim. media, kirjoitetaanko siellä missä on kokoonnuttu rauhan edistämisessä? Työnnetäänkö meitä väkisin ylilaidan mihin kukaan ei oikeasti halua, riitaisaan ja epävakaaseen maailmantilanteeseen.
- Anonyymi
Mehän haluamme köyhtyä ja tikastutta Usaa?
- Anonyymi
Köyhä olet aina ollutkin, Venäjäkiimavajakki.
- Anonyymi
Suomihan rikastu liikaa Venäjän halvalla energialla ja puulla? Kauppakin kävi hyvin ja työllisyys kukoisti!
- Anonyymi
Hei Venäjäkiimavajakki. Suomen talous on ollut matalasuhdanteessa jo vuodesta 2008 lähtien, siis kauan ennen Venäjän pakoitteita, v*tun urpo.
- Anonyymi
Tiedä sitten mitä Suomi haluaa, mutta itse haluaisin kovasti halpaa dieseliä ja ureaa kalustoni säiliöihin. Halpa puutavarakaan ei haittaisi olipa se sitten haketta tai sahatavaraa.
- Anonyymi
Vaikka kuinka selittäisi vaikka millä kielellä ettemme tarvii rysslandin maata. Ryssland
kääntää just päin vastaisesti. Järki puhe ei mene perille, kummaa kansaa on Rysslandiassa,epäystävällistä sanoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208