Kyllä vain tämä saatana on uittanut lonkeronsa peruskouluihin, lukioihin sekä yliopistoihin ja on opetuttanut jo pitkän aikaa väärin, eli mukamas Raamattuun ei voi luottaa ja luomiskertomus ei tieteellisesti mukamas pätevä selittämään miten elollinen luonto on saanut alkunsa.
Tuon surullisen opetusfilosofian hedelmiä me niitämme täälläkin Kreationismi ja älykäs suunnittelu-keskustelupalstalla, kun suuri osa kirjoittajista ei oikein mitenkään ymmärrä asioiden todellista laitaa, vaan hourailevat päättömiä evoluutiouskossaan ja sen sellaisessa.
En nyt mielelläni nostaisi hattua, mutta nyt nostan hattua saatanalle: Kyllä olet osannut opettaa huolellisesti valheitasi jo usean sukupolven ajan!
SAATANA PERKELEEKSIKIN NIMITETTY OLENTO KOULUTTAA
16
263
Vastaukset
- Anonyymi
Kun harhainen kreationisti ja todellisuus tappelevat, niin se on aina ikävä juttu todellisuudelle.
- Anonyymi
Rauhoitu, sinulle on täällä useita kysymyksiä, joihin et ole vastannut. Aiotko paeta niitä?
- Anonyymi
Minä en harrasta uskontoa, eli en usko Saatanaan, mutta nimimerkki Miikanaahum harrastaas uskontoa ja uskoo siten Saatanaan.
- Anonyymi
Niin kai, mutta sinäkin olet Leviathanin - suurien taikuuksien ja tietojenkin ISÄN POIKA - se on -ja sen olion oppipoika sinäkin silti olet... Kuten omankin perheeni rakenteen mukaan itsekin todennäköisesti olen, vaikka keskimmäinen penska meidän perheessä onkin naaras... Perheemme muistutta joiltakin osiltaan siis Family Guyta, vaikka sen tarinan esikoinen Chris ei ollut kovinkaan älykäs, mutta isoveljeni on silti meidän perheessä hiukan älykkäämpi kuin minä, koska ei uskonnon oppimiseen käyttänyt niin paljon aikaa kuin mitä itse käytin, mikä tietysti syö jatkuvasti minulta menestystä poies tiedeopiskeluiltani...
EI SUOMALAISEN kannata paljoakaan Saatanaan samaistua, koska GODZILLALLA(=>Krokotiili on sen rappeutunut kuvajainen nykyään) ja jolla oli kertomuksen mukaan kolme poikaa; Saatana, Behemot ja Leviathan. Ja ihminen on ollut henkisesti hyvin lähellä Jumalaa Sammael - Godzillakin polveutui vesiliskoista, jonka kaltaisia pieneksi rappeutuneet Sammakot ovat lähimmin muistuttavia. Ja Sammaeli, (=>Samuel, Saimi , tms. Sami tms) on Hän, joka etsii oikean ja saman ratkaisun kaikille samaan kategoriaan kuuluville, ja siksi Nooalle syntyi POJAT:(Seem, Haam ja Jaafet) => 66 miljoonaa(10^6) vuotta sitten = "Saatana, Behemot ja Leviathan"... Disneynkin satutarina AKUSTA, IINEKSESTÄ ja lapsistaan - HUPUSTA; LUPUSTA JA TUPUSTA muistuttaa sitä tarinaa... Iines-tädillä ja Aku-sedällä oli lisäksi tyttäret:"Leenu, Tiinu ja öö, Viinuko se viimeinen oli?" Se ei ole mahdoton tarina, edes ihmisyydessä. Raamatun mukaan Nooa siis sai 3 kpl jopa identtistä lasta, kun oli täyttänyt 600 vuotta(/12 kk)! Itse siis olemme polveutuneet Nooan pojasta Jaafet, biologisesti, kuten enemmistö suomalaisista.... TÄMÄ EI OLE uskonasia, koska tapauksesta on kirjoitettu Raamattuun, mutta 600 vuoden ikää, en usko itsekään tällä hetkellä, että se olisi tarkemmin ajateltuna totta... Elleivät ajatelleet, että muistivat Inkarnaatioitaan, noin 6-10 kpl aiempaakin minkä vuoksi siis Mooses vähän sekoili ijissään nykyajan käsityksen mukaan varmasti... - Anonyymi
Saatana => Seem, Behemot => Haam, Leviathan => Jaafet...
Kaikkiin kolmeen pitää uskoa. Saatana on niin kaukainen vieras ajallisesti jo silti, että hänen valheensa on meille jo vieras....
- Anonyymi
Luin Elämän Tiede (Sri Prabhupada) kirjasta että joka ei usko Darwiniin ja evoluutioon tulee mielenvikaiseksi.
Monia asioita Nykyisin luokitellaankin mielenvikaisuudeksi. Esim. Perfektionismi joka epäilemättä on helvetin pelkoa tai halua sovittaa jokin lapsuuden paha teko.
Itse en uskonut lukiossa evoluutioon ja sairastuin skitsofreniaan. Opettaja varoitti että työpaikan saanti on vaikeaa jos ei hyväksy evoluutiota.
En hyväksynyt kun piirrokset, kuvat ja taulut evoluutiosta ja eläinten kehityksestä kalasta ihmiseksi näytti lapselliselta.
Vasta kun tutustuin Koraaniin jossa sanotaan KUMARTAKAA NIIN KUIN MUUTKIN KUMARTAVAT aloin hyväksyä evoluutiota.
Mutta kiitos Mikaelille avauksistaan. Ne ovat tuoreita ja vilpittömiä palvontaa Jumalaa ja Sanaa kohtaan. Joka on Koraania ja evoluutiota tuntevalle miellyttävä asia. Sillä ihminen kehittyy vähitellen uskon avulla enkeliksi ja Jumalaksi. Jos Herra suo.- Anonyymi
Joo, mutta pitäisi teidän tietää, että ei Darwin ole edes ensimmäinen ihminen Aadamin jälkeen joka tiesi evoluution. Aadam ja Evoluutio-Eeva sen jo tiesivät, puhumattakaan Heidän Isä/Äiti Jumalaistaan/Jumalattaristaan. Jopa Salomo apokfyfissään mainitsee evoluutioajatuksen, ja häntä ennen MOOSES itse, apokryfissään asiasta mainitsee, ja jopa EENOK, ensimmäinen kirjailija - jälkeen Aadamin...
Jaafetin maissa Darwin iski kultasuoneen, oman ikuisenkin maineensa kannalta, eikä sitä osaa Jumala ota Häneltä poies, koska Kyllä Darwin MINUN TULONI takia(synnyin itsekin 12.2) sai jo silloin ymmärtää, miksi sisäinen "MINÄ OLEN JAHVE" on vastuussa kaikista ihmisen mutaatioista, jotka se toivoo tuleville sukupolville, päästessään "pukille"... EI Darwin silti luonut itse evoluutiota maailmankaikkeuden elollisille itse, mutta hän on edelleenkin tärkein sen asian tutkinut tiedemies ja opettaja, omassa Jaafetin suvussamme. Moraalinsa höltymisen takia Darwin sai syytöksiä osakaseen, ja Darwinkin muistaakseni joutui myöntämään, että on olemassa aikasempienkin Galaksien luojaolentoja, joista olemme polveutuneet, eikä pelkästään henkisesti... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta pitäisi teidän tietää, että ei Darwin ole edes ensimmäinen ihminen Aadamin jälkeen joka tiesi evoluution. Aadam ja Evoluutio-Eeva sen jo tiesivät, puhumattakaan Heidän Isä/Äiti Jumalaistaan/Jumalattaristaan. Jopa Salomo apokfyfissään mainitsee evoluutioajatuksen, ja häntä ennen MOOSES itse, apokryfissään asiasta mainitsee, ja jopa EENOK, ensimmäinen kirjailija - jälkeen Aadamin...
Jaafetin maissa Darwin iski kultasuoneen, oman ikuisenkin maineensa kannalta, eikä sitä osaa Jumala ota Häneltä poies, koska Kyllä Darwin MINUN TULONI takia(synnyin itsekin 12.2) sai jo silloin ymmärtää, miksi sisäinen "MINÄ OLEN JAHVE" on vastuussa kaikista ihmisen mutaatioista, jotka se toivoo tuleville sukupolville, päästessään "pukille"... EI Darwin silti luonut itse evoluutiota maailmankaikkeuden elollisille itse, mutta hän on edelleenkin tärkein sen asian tutkinut tiedemies ja opettaja, omassa Jaafetin suvussamme. Moraalinsa höltymisen takia Darwin sai syytöksiä osakaseen, ja Darwinkin muistaakseni joutui myöntämään, että on olemassa aikasempienkin Galaksien luojaolentoja, joista olemme polveutuneet, eikä pelkästään henkisesti...Kiinnostaako jotakuta se tieto, että Darwin oli kiinalaisessa horoskoopissa(vuosi 1809) käärme?
- Anonyymi
Joo, YECCEILY on "hiukan" sairastava tieto ollut, jos oletetaan että ihmisen vuosissa mitattuna, näinä auringon vuoden pituisissa vuosissa maailmamme olisi vasta 6025 vuotta vanha tms...
Kulttuurin, ja "Aadamin" jälkeisten tilanteiden kannalta on ehkä, jos Aadami oli ensimmäinen apinamies ja Eva niin ensimmäinen apinanainen, että vasta silloin saivat niin hvyän ja pahan tiedon, jotta sillä oli ENSIMMÄISTÄ kertaa merkitystä oman plannettamme ja oman laiimme tiedolliselle kehitykselle. Mutta eikö Raamatun mukaan JUMALA tiennyt myöskin "Hyvän ja Pahan", eli aiemmat sukupolvet tms. ja Aadamia ja Eeva tutkineet omat vanhempansa myöskin tiesivät ne asiat? "Aadamin Isä oli Jumala" ja Jeesuksen sukupuunsa virheelisyydestä huolimatta myös, On esitetty myös väite, että Aadamin tavallisen peikkomaisen-ISÄN nimi todella oli Jahve....
Aurinko ei syntynyt 6025 vuotta sitten - vaan 200 miljardia x 7 päivää => 3,8 miljardia vuotta sitten, jos on mennyt vasta 1. luomisviikko, mutta niitä on mennyt muutama enemmän.
Raamatun mukaan on menossa vasta 3. -4 . luomisviikko. Eenok ennusti kymmenien luomisviikkojen päähän omassa kirjassaan. Emme tiedä kuitenkaan kuinka onnistuneesti Jumala on onnistunut delegoimaan työnsä muille, emme tiedä, kuin suuri määrä 4 miljardista vuodessa GALAKSISAMME on ollut samaan aikaan rinnakkaisessa ajassa tuolloin ilmaantumassa. Vanhan Testamentin profeetta vannoi silti:"Ei ole ketään muuta rinnallani", ja sen takia ei ole tällä hetkellä ristirittaa itselläni kosmolgian, evoluution eikä edes krevokkitietoni välillä... 6025 vuoden malli aurinkokunnan kehitykselle on naiivi, sellainen ei ole ollut fysiikan tunneilla hereilllä eikä maantiedon. Miten selvisi edes lukiossa maantiedosta ja biologistakin ilman hylättyä arvosanaa, jos väitti aurinkokunnan olevan alle 4 miljardia vuotta vanha? Sen 3-4 luomisviikon mallin periaatteessa on vielä vahvistanut tiede, koska väitetään että maailmankaikkeus tai vähintäänkin Galaksimme on max 15 gigaa vuotta vanha...(3,8 mrd * 4 = 15,2 mrd) - kuten Masa Niemen pituuskin oli.
- Anonyymi
Uskotko muihinkin satuolentoihin, ja miksi meidän pitäsi välittää?
Ja minkä niistä monista luojista ja luomistarinoista tämä todistaa oikeaksi?- Anonyymi
Mikä saa sinut luulemaan kuuluisaa dinosaurusta SAATANA - taruolennoksi?
Katsopas Kiinaan, siellä Saatana on maalis-huhtikuun horoskoppimerkki, ja hatusta muistelen, että vuosikiinalaisessa LOHIKKÄRME on mm. 1976 syntynyt, tai 1988 jne...
Myös Walesin lipussa on Saatana...
On lähes mahdotonta IHMISEN keksiä tarina, joka ei olisi Jumalallemme mahdollista silti..
SIinä olette oikeassa, että ei Jumala tuomitse sellaisista asioista, ihmisiä, jotka tahdon voiman, ja vapaan valinnan vuoksi ovat mahdollista, mutta jos ihminen itse puuttuu lähimmäistensä elämään pahasti, niin siksi Jumalakin sen tekee => Ensimmäsiä ikuisuudessa, ja luomissyklin viimeisistä tämän luomisviikon Tuomioista on oman planeettamme historiassa alkamassa => HELVETTI ja SYYTTÄJÄNSÄ mukaan lähteminen... EI ole kaukana myöskään se hetki, milloin monia tavallisiakin sotilaita kutsutaan Helvettiin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopas Kiinaan, siellä Saatana on maalis-huhtikuun horoskoppimerkki, ja hatusta muistelen, että vuosikiinalaisessa LOHIKKÄRME on mm. 1976 syntynyt, tai 1988 jne...
On lähes mahdotonta IHMISEN keksiä tarina, joka ei olisi Jumalallemme mahdollista silti..
SIinä olette oikeassa, että ei Jumala tuomitse sellaisista asioista, ihmisiä, jotka tahdon voiman, ja vapaan valinnan vuoksi ovat mahdollista, mutta jos ihminen itse puuttuu lähimmäistensä elämään pahasti, niin siksi Jumalakin sen tekee => Ensimmäsiä ikuisuudessa, ja luomissyklin viimeisistä tämän luomisviikon Tuomioista on oman planeettamme historiassa alkamassa => HELVETTI ja SYYTTÄJÄNSÄ mukaan lähteminen... EI ole kaukana myöskään se hetki, milloin monia tavallisiakin sotilaita kutsutaan Helvettiin...Ne ovat satuolentoja koska niitä ei ole kuin harhaisten mielikuvituksessa. Täällä todellisuudessa yhtäkään saatanaa tai jumalaa ei ole näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIinä olette oikeassa, että ei Jumala tuomitse sellaisista asioista, ihmisiä, jotka tahdon voiman, ja vapaan valinnan vuoksi ovat mahdollista, mutta jos ihminen itse puuttuu lähimmäistensä elämään pahasti, niin siksi Jumalakin sen tekee => Ensimmäsiä ikuisuudessa, ja luomissyklin viimeisistä tämän luomisviikon Tuomioista on oman planeettamme historiassa alkamassa => HELVETTI ja SYYTTÄJÄNSÄ mukaan lähteminen... EI ole kaukana myöskään se hetki, milloin monia tavallisiakin sotilaita kutsutaan Helvettiin...Olikohan se Lohikäärme kuitenkin jopa toukokuun merkki - chine's horoscopessa - tarkistakaa jos kiinnostaa? Sen jälkeen käärme tms....
- Anonyymi
Jaksamista miikan läheisille. Jos sellaisia enää on.
- Anonyymi
ÖÖ, tarkemmin ajatellen, vaikka satanismista on kyse, niin kyse on ennemmin ja tarkemmin nk- "Väärän Profeetan - Antikristus - Lucifer - Beliar jne... touhuista", eli Helvetissä tulee olemaan : Väärä_Profeetta - paha humanoidi - satanismin ylipappi ja väärä opettaja, lisäksi PETO, joka on fyysisesti päässyt tappamaan jopa Suomessa vähän ketä hyvänsä, ja Saatana, joka ei ole vielä ollut Helvetissä itse päivääkään, mutta joka heitetään Helvettiin, sen jälkeen kun hän on toivoakseni pian tullut sidotuksi, Jumalan LEPOÄIVÄN ajaksi(Aadamista laskien vuodet 6000-7000). Tämän jälkeen Saatana pääsee 800-1000 vuoden päässtä irti, on päästettävä, jotta hän tietäisi ja jopa ymmärtäisi lopulta sen, että pahuus ei voita "loppupeleissä" hyvyyttä, KOSKA VOITTO ON HYVÄ ASIA! Monet kansat silloin olivat paholaisen puolella, ja on Suomessakin paholaisen kanssa diilejä tehneitä kansanosia, mutta Jumala tuomitsee jokaisen TÄYSIN yksilönä, Tuomiopäivä ENNEN tätä sapattiansa on jo tapahtunut monille, mutta ei kenenkään helvettiin joutuminen riipu siitä, että onko joku vain valehdellut jollekin Helvetti-osan, mutta silti jopa uskoviksi tekeytyneille on tulossa monille aivan HELVETILLISIÄ YLLÄTYKSIÄ siinä, kuka joutuukin Helvettiin...
Tutkikaa uskovaiset itseänne: olettko noudattaneen Jeesuksen vaatimusta:"Anna jokaiselle se mitä hän teiltä pyytää" - jos ette pysty, edes kadulla olevalle kerjläisporukalle antamaan 900 - euroa, ette ole voittaneet edes minua, mikä ei olisi silti rikkaalle - edes keskiluokkaiselle - isokaan hynämenetys. Ei pitäisi olla. Poliisi kyllä teitä "auttaa"; jos väkisten vievät teiltä jonkun pikkusummankin, mutta Jeesusta ETTE silloin vielä ole kyenneet seuraamaan. En ole leuhka mutta tuokaan summa ei riittänyt Jumalalle -Jeesuksellekaan, siksi minulta on viety jo nyt silti parikymmentätuhattakin euroa, ja ne meni ystävilleni suorastaan, joten lähellä olen silti jo päästä ahtaan portin ja sen jälkeen tulevaan kaidan tien seuravaan etappiin... MIKÄ ON?! Haluaako joku kertoa, joka on jo tehnyt tuon ja on varma kaidakin tien samanlaisuudesta kaikille, MIKÄ SEN JÄLKEEN tulee, kun kykenee edes rahoistaan antamaan, tottapuhuen pienen nikottelun jälkeen pitää hynistä kyetä antamaan tavallisen kristityn vaikka kaikki poies, ilman nurkumista ja vihaa ja panettelua... Jos ette nurisematta antamaan rahaa, unohtakaa tämä juttu, mutta en ole itse varma oletteko vielä silloin osa Jeesuksen laumaa...
Ette vileä onneksi tiedä kuka olen, siksi pystyn tämän kertomaan muutoin saisin palkinnon teiltä, ties miltä rikkaalta, mikä ei ole oikein, koska Haluan että Taivaan Isä ja "Jeesus" palkitsee minut - eloon jäämisellä, kun 1. KUOLEMA alkaa ja loppuu, KAIKILLE ihmisille määrätty ruumiin kuolema... On turhaa vielä tämän vuosimiljoonan aikana pytää siihen heti muutosta... Menee näet melko kauan, ennenkuin geenimme parantuvat kohden kuolemattomuutta. - Anonyymi
Venäjä tuomitsI kiinalaisen neropatin takia Ukrainan etnisen puhdistuksen ja sisällisodan, ja vasemmistoahans siellä kuten Suomessakin vuonna 1918 tapettiin hyvin suurella prosentilla... Ukrainassa oli kyseinen sisällisota, melko tasan 100 vuotta Suomen sisällissodan jälkeen?! Euuhun liittyminen, Venäjä-suhteensa parantamisen sijaan, oli tietääkseni Ukrainan sisällisodan syynä.
Vaikka joku kansanosa Suomessakin olisi pieni ja vähälukuinen tai huonosti aseistettu, niin ei välttämättä muualla maailmassa ole, ja sellainen kansa tulee aina vähemmistöjensä VÄÄRINKOHTELUN takia tänne Suomeenkin tunkeutumaan, jos sellaista tapahtuu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1133775Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma453280Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest252600- 2012457
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem222379Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu351606- 1071408
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1501317Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja281294Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt711128