Helluntai kokouksessa tehtiin ennen uskon ratkaisu kädennostolla epäraamatullisesti.
Mitä muita syitä liittyy käden nostoon kokouksessa ?
Käden nosto kokouksessa
34
190
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Käsien kautta kulkee kundaliini ja reikivoimat ja energiat ja synnit.
Niilo tönäisi kädellä otsaan ja kanttu selälleen.
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.- AnonyymiUUSI
Miten se sinun puhtautesi tulee ilmi?
- AnonyymiUUSI
Positiivista ja hyvää kirjoituksessasi on se, että uskot,
että henkivallat ovat todellisia. Vieläkö tulet
Jeesuksen Kristuksen luokse, ja uskot Häneen,
sinä vapaudut niistä.
Mvh J - K - AnonyymiUUSI
Kätten päälle pano Tim. asiayhteydessä on siunaaminen seurakunta virkaan. Siinä siunaajat tunnustautvat tämän tausta tueksi.Mutta myös mikäli siunattava alkaa harrastamaan synti elämää niin siunaajat joutuvat vastuuseen laittaessaan kädet hänen päälensä. Siksi siinä on että älä ole osallinen muiden synteihin. He siunauksellaan hyväksyvät tämän synti elämän evankeliumin häpäisyllä.
Seurakunta virkaan alkavaa tulee ensin koetella ennen virkaan asettamista. Näin siellä apostoli opettaa.
- AnonyymiUUSI
Hindut on viisaita, ne eivät kättele toisiaan, koska henget ja energiat ja voimat kulkee käsien kautta ihmisestä toiseen.
- AnonyymiUUSI
Lahkopastorit houkuttelevat tulemaan eteen saamaan "siunauksia" puhujan käsien alta.
- AnonyymiUUSI
Siunaus on Jeesuksessa Kristuksessa ei jonkun "takin heilutksessa" tms.
”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,”
Efesolaiskirje 1:3 FB38
”Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.
Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta,
joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään, joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset,
että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,
niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä, ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta, jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta. Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät,
niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.
Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä.”
2. Pietarin kirje 1:1-9 FB38
- AnonyymiUUSI
Hengellistä shown meininkiä.
- AnonyymiUUSI
Vaikka aloittajalle on kerta toisensa jälkeen kerrottu vastaus, niin hän jättää vastaukset noteeraamatta, että hän saa jatkaa jankkaamistaan samasta asiasta. Olen itsekin hänelle monet kerrat vastannut. Mutta hänen halunsa onkin jankata, eikä vastausten saaminen.
Onneksi sinunkin kohdallasi Tuomari eräänä päivänä toimii.- AnonyymiUUSI
Ensi viikolla olis käräjät, vankeutta ehkä kolme vuotta. Monen ensi askel helluntailaisuuteen, mutta en sorru siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikolla olis käräjät, vankeutta ehkä kolme vuotta. Monen ensi askel helluntailaisuuteen, mutta en sorru siihen.
Kirkkojen kyltit eivät pelasta. Jeesus Kristus on syntisten vapahtaja ja Hän on yhäti täynnä armoa ja totuutta. Hänen Sanansa ei muutu meidän tunteitemme mukaan. Minkä on luvannut sen Hän pitää. Itseänsä kieltää Hän ei saata.
"Valitaksemme oikein meidän on tunnettava Sana. "Pidä huolta lukemisesta, kehottamisesta ja opettamisesta…Huolehdi näistä kaikista ja elä niissä…" 1. Tim. 4:13, 15.
Ps.119:105. “Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.”
( Joh.8:1-20.) Joh.8:12. “Niin Jeesus taas puhui heille ( fariseuksille ) sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Ps.32:8. "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee".
Miten “osoitan sinulle tien” ? Sanassa. Lakiliiton psalmin sana totetui Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on “Tie”
Joh.14:5. “Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
"Valitaksemme oikein meidän on tunnettava Sana” — Joh. 17:3.” Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”
- AnonyymiUUSI
Tunnetko ketään rehellistä ja suoraa helluntailaista joka vastaisi rehellisesti kysymykseen ?
Lahkolaisuuteen kuuluu kiemurtelu.- AnonyymiUUSI
Pitääkö vastata, niin kuin sinä tahdot kuulla, jotta olisi rehellinen?
Mvh J - K - AnonyymiUUSI
”Ainoastaan tämän olen havainnut: Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia juonia.”
Saarnaaja 7:29 FINRK
”Miten siis on? Olemmeko me parempia? Emme suinkaan. Olemmehan juuri osoittaneet, että kaikki, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, ovat synnin alaisia. Onhan kirjoitettu: ”Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa. Kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet.
Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan. Heidän kurkkunsa on avoin hauta, he pettävät kielellään, heidän huultensa alla on kyykäärmeen myrkkyä, heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta. Heidän jalkansa ovat nopeat vuodattamaan verta, hävitys ja kurjuus on heidän teillään, ja rauhan tietä he eivät tunne. Ei ole Jumalan pelkoa heidän silmiensä edessä.”
Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä. Eihän yksikään ihminen tule hänen edessään vanhurskaaksi tekemällä lain vaatimia tekoja, sillä lain kautta tulee synnintunto.
Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia. Tämä Jumalan vanhurskaus tulee uskosta Jeesukseen Kristukseen kaikille, jotka uskovat.
Ei tässä ole mitään erottelua, sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat Jumalan kirkkautta vailla mutta saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
Hänet Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä osoittaakseen vanhurskautensa, koska oli jumalallisessa kärsivällisyydessään jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit.
Tämän Jumala teki osoittaakseen vanhurskautensa nykyajassa: hän on itse vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
Kirje roomalaisille 3:9-26 FINRK
- AnonyymiUUSI
Pyhä Henki ei tule ihmisen käsistä, eikä muista ruumiin osista eikä reikien kautta.
Älä mene lahkolaisen käsien alle saamaan mitään "Pyhää Henkeä", vaikka ne niin sulle lupailee.
Joh. 3:8
Tuuli puhaltaa, kussa hän tahtoo, ja sinä kuulet hänen humunsa, ja et tiedä, mistä hän tulee taikka kuhunka hän menee: näin on jokainen, joka Hengestä syntynyt on.
Eikä voida varmuudella edes sanoa, kenessä oikea Pyhä Henki on asuvaisena.- AnonyymiUUSI
Antikristuksen eli Valkian Saatanan henki, mikä lahkolaisissa on, se matkii oikeata Pyhää Henkeä ja monet erehtyy.
- AnonyymiUUSI
Jumalan Henki asuu uskovassa.
Jumalan Henki asuu Jumalan lapsessa heti syntymästä alkaen. Ei Jumalan Henkeä erikseen pyydetä. Eikä erikseen jotakin "täyttymistä Hengellä". Niinhän se on ihmis lapsellakin ihmisellä on oma henki heti syntymästä alkaen,ellei ole henkeä on kuollut.
”Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
Roomalaiskirje 8:9 FB38
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK
Jumalan Henki asuu uskovassa heti uudestisyntymästä alkaen.Ei ole erikseen jotakin "voimalla pukemista ylhäältä". Kristuksessa on jo annettu Hänen tuntemuksensa kautta kaikki mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan.
Jumalan Henki joka on tullut ihmiseen asumaan tämän uskoon tullessa on myös "Voiman Henki"
2. kirje Timoteukselle 1:7 FINRK
”Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä vaan voiman, rakkauden ja terveen ymmärryksen hengen.”
”Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta. Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,...”
2. Pietarin kirje 1:2-3 FB38 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan Henki asuu uskovassa.
Jumalan Henki asuu Jumalan lapsessa heti syntymästä alkaen. Ei Jumalan Henkeä erikseen pyydetä. Eikä erikseen jotakin "täyttymistä Hengellä". Niinhän se on ihmis lapsellakin ihmisellä on oma henki heti syntymästä alkaen,ellei ole henkeä on kuollut.
”Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
Roomalaiskirje 8:9 FB38
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK
Jumalan Henki asuu uskovassa heti uudestisyntymästä alkaen.Ei ole erikseen jotakin "voimalla pukemista ylhäältä". Kristuksessa on jo annettu Hänen tuntemuksensa kautta kaikki mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan.
Jumalan Henki joka on tullut ihmiseen asumaan tämän uskoon tullessa on myös "Voiman Henki"
2. kirje Timoteukselle 1:7 FINRK
”Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä vaan voiman, rakkauden ja terveen ymmärryksen hengen.”
”Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta. Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,...”
2. Pietarin kirje 1:2-3 FB38Jumalaa ei tule tuntemaan ellei itse lue Raamattua ( asiayhteyksineen).ja ojentaudu Sanan ilmoituksen mukaan. Jumala on ilmoittanut itsensä Sanassaan , ei ihmisen vaihtelevissa tunne tiloissa.
Jumalan Sana on Hengen ilmoitus. Jumala on Henki. Jumalan Sanaa (Raamattua) lukemalla ja ojentautumalla sen neuvojen mukaan tulee tuntemaan Jumalan.
Johannes 7:16-17 FB38
”Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.”
”Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."”
Johannes 4:23-24 FB38 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaa ei tule tuntemaan ellei itse lue Raamattua ( asiayhteyksineen).ja ojentaudu Sanan ilmoituksen mukaan. Jumala on ilmoittanut itsensä Sanassaan , ei ihmisen vaihtelevissa tunne tiloissa.
Jumalan Sana on Hengen ilmoitus. Jumala on Henki. Jumalan Sanaa (Raamattua) lukemalla ja ojentautumalla sen neuvojen mukaan tulee tuntemaan Jumalan.
Johannes 7:16-17 FB38
”Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.”
”Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."”
Johannes 4:23-24 FB38”Käyttäkää oikein jokainen hetki, sillä tämä aika on paha. Älkää olko järjettömiä, vaan ymmärtäkää, mikä on Herran tahto. Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno, vaan antakaa Hengen täyttää itsenne. Veisatkaa yhdessä psalmeja, ylistysvirsiä ja hengellisiä lauluja, soittakaa ja laulakaa täydestä sydämestä Herralle ja kiittäkää aina ja kaikesta Jumalaa, Isää, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.”
Kirje efesolaisille 5:16-20 FB92
Miten tämä " antakaa Hengen täyttää itseänne "näkyy arki elämässä?
”Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!
Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen. Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.
Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Roomalaiskirje 6:17-23 FB38
”Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.”
Johannes 15:4-5 FB38 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Käyttäkää oikein jokainen hetki, sillä tämä aika on paha. Älkää olko järjettömiä, vaan ymmärtäkää, mikä on Herran tahto. Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno, vaan antakaa Hengen täyttää itsenne. Veisatkaa yhdessä psalmeja, ylistysvirsiä ja hengellisiä lauluja, soittakaa ja laulakaa täydestä sydämestä Herralle ja kiittäkää aina ja kaikesta Jumalaa, Isää, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.”
Kirje efesolaisille 5:16-20 FB92
Miten tämä " antakaa Hengen täyttää itseänne "näkyy arki elämässä?
”Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!
Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen. Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.
Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Roomalaiskirje 6:17-23 FB38
”Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.”
Johannes 15:4-5 FB38Hengen hedelmä on seurausta Hengessä elämisestä. Hedelmää ei tehdä vaan se on seurausta siitä että "oksa" pysyy "Totisessa viinipuussa"( Joh.15.)josta oksaa saa ravintonsa hedelmän tuottamiseen.
”Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.”
Galatalaiskirje 5:18 FB38
”Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. Sellaista vastaan ei ole laki. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.”
Galatalaiskirje 5:22-26 FB38
Synnin seuraus eli "hedelmä" on kuolema.
”Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.”
Roomalaiskirje 6:20-21 FB38
- AnonyymiUUSI
Hellarit ovat kovia jonottamaan suositun puhujan käsien alle.
Se on sitä lahkohurmosta.- AnonyymiUUSI
Sivistyneessä maassa, jossa kiihottaminen kansaryhmään vastaan on kielletty ja laki takaa myös uskonnonvapauden, helluntailaiset ja muut Jeesukseen uskovat kokevat Suomen suurimmalla keskutelualustalla pilkkaa ja panettelua ja uhkaa ja henkistä väkivaltaa luterilaisten taholta.
Suomi 24 on alusta rikoksiin! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivistyneessä maassa, jossa kiihottaminen kansaryhmään vastaan on kielletty ja laki takaa myös uskonnonvapauden, helluntailaiset ja muut Jeesukseen uskovat kokevat Suomen suurimmalla keskutelualustalla pilkkaa ja panettelua ja uhkaa ja henkistä väkivaltaa luterilaisten taholta.
Suomi 24 on alusta rikoksiin!"..EU:n perusoikeuskirja
3 artikla- Oikeus henkilökohtaiseen koskemattomuuteen
1. Jokaisella on oikeus ruumiilliseen ja henkiseen koskemattomuuteen."
- AnonyymiUUSI
Se on perinne, joka syntyi 1800-luvun lopun herätyksessä Amerikassa.
- AnonyymiUUSI
Charles Grandison Finney
Ihmeellisiä herätyksiä
- AnonyymiUUSI
Kuulut joutoväkeen. Oppositiossa on helppo olla.
- AnonyymiUUSI
Kädellä merkin antaminen on normaali ja jopa raamatullinen tapa. Toisinaan kokouksissa pyydetään nostamaan kättä, jos hauaa rukousapua. Käden nostaminen ei pelasta, vaan Jeesus, siis et tiedä tätäkään!
- AnonyymiUUSI
Lahkoissa jopa murha katsotaan selvitetyksi pelkällä käden heilautuksella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lahkoissa jopa murha katsotaan selvitetyksi pelkällä käden heilautuksella.
On täällä taas sakastia kaulaan asti!
Voi herrankenkunat millaista pöljyyttä.
- AnonyymiUUSI
Helluntailaisten kokouksissa pyritään antamaan ihmiselle
konkreettinen mahdollisuus ja opastus tulla uskoon.
Onhan niin, että moni tahtoisi tulla uskoon mutta ei
välttämättä tiedä, miten siihen uskoon oikeastaan tullaan.
Eihän se ole monellekaan ihan itsestään selvää, miten uskoon
tullaan. Joskus myös kuulee todistuksia uskoon tulleelta
ihmiseltä, joka sanoo tahtoneensa tulla uskoon paljon
aikaisemmin, mutta ei tiennyt, miten tulla uskoon.
Ja tässä helluntailaiset tahtovat, ja osaavat, auttaa
uskoon tuloa harkitsevaa ihmistä.
Helluntailaiset julistavat pelastuksen evankeliumia.
Sitten usein kysytään, jos joku tahtoo nyt tulla uskoon,
nostakoon käden ylös merkiksi Jumalalle, että tahtoo
ottaa Jeesuksen vastaan ja tulla uskoon. Ja niin ihminen
nostaa käden ylös merkiksi, että todella tahtoo tulla
uskoon nyt.
Itsellä on vähän erilainen kokemus uskoon tulosta.
Minä olin helluntailaisten kokouksessa tarkoituksenani
nyt antaa itseni Jeesukselle Kristukselle ja tulla Hänen
luokseen, siis tulla uskoon. Jumala oli valmistanut minut
uskoon tulon ratkaisua varten niin tuhannen selvästi,
että minä todella tahdoin tulla uskoon.
Mutta kokouksessa ei kysytty sitä odottamaani kysymystä.
Minun piti kysyä vieressä seisovalta uskovalta kaveriltani,
että koska tuonne eteen voi mennä, jos tahtoo tulla uskoon.
Kaveri sanoi, että voit mennä nyt ja minä voin tulla sinun
kanssasi.
Minä menin eteen rukoiltavaksi ja sain myös kokea pelastuksen
Jeesuksessa Kristuksessa. Mutta se ei käynyt ilman taistelua.
Taistelu oli kova ihan loppumillimetreille asti. Sielun vihollinen
ei tahtonut päästää minua Jeesuksen luokse vapauteen . Hän
yrittti ihan viimeiseen asti tuhota minut. Mutta Jeesus oli
voimakkaampi ja pelasti ja vapauttti minut.
Mvh J - K - AnonyymiUUSI
Joku yleisössä profetoi minulle kokouksessa, että nyt on aika pelastua.
Menin kokouksen lopussa alttarille rukoiltavaksi.
Siitä se Jeesus-tie alkoi!- AnonyymiUUSI
Koitko, että profetian sana kopsahti sytämeesi?
- AnonyymiUUSI
Voiko uususkonnollisen termin "uskon ratkaisun" mukaan tehdä ilman synnintuntoa ?
Löytyy uskovia jotka tekevät useita "uskon ratkaisuja".
Monet ovat tulleet uskoon yksinään.
Eipä seurakunnissa tapahdu oikeasti niitä "uskon ratkaisuja" juurikaan. - AnonyymiUUSI
Sekin on uskon ratkaisu jos ennen kastetta tunnustaa syntinsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....528691Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026550- 596452
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995887Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k465623Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524924Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2294264Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe44011- 1523766
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!423319