Demarien älykkyydestä on vahvoja näyttöjä. Ka

Anonyymi-ap

💩💩💩💩💩💩💩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩🎩👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺
Demarien älykkyydestä on vahvoja näyttöjä. Kaikkein paras näyttö on ollut vaatimus koko kansan kouluttamisesta, jotta työelämme saisi mahdollisimman parhaita osaajia. Tätähän oikeisto ensi alkunn vastusti, mutta kun tulokset puhuivat puolestaan, kääntyi myös kannattamaan sitä. Tuottavia yrityksiä ei olisi ilman osaavaa henkilöstöä. Nokia kasvu globaaliksi suuryrotykseksi oli selvä esimerkki tästä. Sinun koultusta vähättelevillä keinoillasia se olisi jäänyt totetumatta. Koko kansan koulutus on ollut ylivoimaisesti paras talouspoltiinen innovaatio, mitä Suomessa ja monessa muussakin maassa on tehty. Suomessa se on ollut erittäin demarijohtoista kuten muissakin pohjoismaissa. Ilman tätä koulutusbuumia, meillä olisi vientiin kykenämättöniä snägariytyksiä ja se olisi siinä. Ennen sota meillä oli ulkomaalaisen pääoman siivittämää teollisuutta, joka ei vielä tarvinnut erityisen koulutettua väestöä. Ilman koko kansan koulutusta, olisimme kehitysmaa, jota EU-jäsenenenä verrattaisiin Romaniaan ja Bulgariaan.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.

Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Kokoomus on huolehtinut hyvin omien rahoittajiensa asioista. Suuri ongelma on, että kokoomus tekee sen AINA muun yhteiskunnan kustannuksella.

4

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykyisellä Li Anderssonin koulutuksella yliopistosta tulee ihmisiä ulos joilta puuttuu työkalut toimensa hoitamiseen.
      Näiltä ei ole vaadittu koulussa yhtään mitään.

Ja sitten tämä kumipää ryhtyy rehvastelemaan tekemisillään.
      Totuus on se, että mihin vasemmisto- demari koskee, se muuttuu paskaksi.

Kaikki mitä te teette, on silkkaa roskaa.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen näkökohta, mutta saattaa hyvinkin olla virheellinen. Minä olen kiinnittänyt aina huomiota poliitikkojen käytökseen ja kaikkeen mitä hän sanoo tai tekee. Minä arvioin Li Anderssonin hyvin älykkääksi samoin kuin Sanna Marinin., Huippuälykkääksi arvioin myös presidenttimme. Kokoomuksella ja perussuomalaisilla ei ole mielestäni nykyään älykästä ja taitavaa johtajaa. Pikemmin se on päinvastoin. Molemmissa noista puolueista löytyy kyllä pystyvääkin väkeä kuten kokoomuksella ulkoministeri. Ihmettelen vieläkin miten Purra voi olla valtiovarainministeri ja miten Orpo kokoomuksen puheenjohtaja. Se on edelleen suuri arvoitus. Olen lähes täsmälleen vastakkaista mieltä kuin kirjoittaja. Orpon ja Purran johtama hallitus ei saa minulta edes tyydyttävää arvosanaa. Heikko mikä heikko. Taitaa raamattukin kertoa, että puu, joka ei tuota hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen. Taitavuus ja älykkyys eivät ole riippuvainen puolueesta. On vain niin, etä joku johtaja ei saa mitään hyvää aikaan ja samaan aikaan toinen osoittautuu huipputaitavaksi. Minä muistelen aina suurella kunnioituksella presidentti Kekkosta. Hän oli taitava presidentti. Oli myös hyvin älykäs ihminen. Näin minä olen arvioinut. En kuulu puolueisiin, mutta edullista Suomelle olisi tällä hetkellä mielestäni sosdem johtoinen hallitus. Ihmettelen myös sitä, että jos uskovainen kannattaa Israelin politiikkaa Gazassa, niin on suuri ihme, miten hän selittää sen itselleen. Kyllä tulee paha mieli, kun ajatteleekin lasten asemaa Gazassa. Luulisi, että Israel itse huomaisi nykypolitiikan virheelliseksi, vaikea on ymmärtää Israelin johtajien asennetta. Kannattaisi lukea Raamtusta vaikka "Laupias Samarialainen". Tällaisia ajatuksia tulee mieleen.

• Anonyymi

Kyllä se oli se mariinin hallitus joka tuhosi hyvinvointi suomen ,s..........tan taliaivo!!! Älä sinä kakara rupea puhuu paskaa kosk et tiedä hevon paskaa!!!!! Suomen alas-ajo alkoi jo mauno koivistosta!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Juu, kaikkeen tosiaan mihinkä demari koskee niin se todellakin muuttuu paskaksi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      70
      7901
    2. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      20
      7424
    3. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      191
      7031
    4. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      71
      6951
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      70
      5878
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      77
      5763
    7. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      102
      5515
    8. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      25
      3212
    9. Näytit tosi hyvältä

Myös uudella tyylillä. 😊
      Ikävä
      59
      935
    10. Minne haluaisit

päästä kaivattusi kanssa ensimmäiselle yhteiselle matkalle?
      Ikävä
      50
      926
    Aihe