https://www.suomenuutiset.fi/koponen-syyttaa-helsingin-kaupunki-syrjii-suomalaisia-ja-suosii-maahanmuuttajia/
Olen huomioinut saman asian Helsingissä.
Kansanedustaja Koponen (ps): Helsingin kaupunki syrjii suomalaisia- ja suosii maahanmuuttajia.
13
124
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei ?
Mikä ihme siinä on, että pitää aina nöyristellä kaikkia ventovieraita ?
Sinä olet päästäsi vialla. - Anonyymi
Helsinki on liian kauan ollut kokoomus pormestarin ja oikeiston hallitsema . Nyt vielä kok pormestari on venäläisten vanhempien poika , jota persut kannattivat tehtävään .
- Anonyymi
Hyysäri demarilla viiraa päässä.
- Anonyymi
Ei kun teillä Persuilla, tehän olette hyväksyneet Helkinkin pormestari ja kaiken muunkin mitä Kokoomus tekee.
- Anonyymi
Todella surkea yritys, taisi Persulla mennä tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun teillä Persuilla, tehän olette hyväksyneet Helkinkin pormestari ja kaiken muunkin mitä Kokoomus tekee.
Hoono soomi, Pjotr.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoono soomi, Pjotr.
Rybot kirjoittavat aina persun isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoono soomi, Pjotr.
Voi yhtä hyvin olla persutrolli samaa paasaavat igorien kanssa .
- Anonyymi
Lupiini Koponen on tältä kesältä lopettanut kitkemisen .
- Anonyymi
Soomi hyvi paha maa, hyvi paha maa Soomi!
Ei tulla tanne! - Anonyymi
3000 tonnia työharjoittelusta joka kestää 2kk 🤣🤣🤣
kauas on menty niistä ajoista , jolloin minä opiskelin , paljon sun tilinauha näyttää vittu sähän tienaat enemmän kun me 🤔 olivat olleet jo ainakin 10v töissä eli pakko niillä jotain lisiä oli olla - Anonyymi
Menkää sosialisti- panssit hirteen
Teistä ei ole mitään hyötyä - Anonyymi
Nytkö vasta edustaja Koponen heräsi huomamaan ko. asian,joka on ollut käytännössä jo pitkään. Matut ensin ja sitten suomalaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161