Ollaan tulos kattoo pandoja ähtäriin, onko ne vielä näin syksyllä virkeitä?
Miten pandat
13
478
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti paikallisten valittajien ansiosta ei ole enää pandoja, mutta kannattaa tulla katsomaan muita eläimiä
- Anonyymi
Meinaatko, että valittaja palautti pandat?
- Anonyymi
Valitettavasti paikallisten KePu-poliitikkojen takia ei kohta ole Ahteriakaan.
Kannattaa tulla pian jos haluaa sen nähdä. - Anonyymi
Valittajien ansiosta pandatalon kustannukset nousivat miljoonalla ja muut heidän aihettamat vahingot 5-6 miljoonaa...mm mainehaittaa ja estetyt tuet +virkamiesten uhkailu /kiristys
- Anonyymi
Kepulaisten propaganda uppoaa koska vastaanottaja on typerä.
- Anonyymi
Pankaas menneen Kiinaan kattoon niitä pandoja. Kannataa mainita, että ootte Ähtäristä, vaikka ette olisikaan. Meinaan saatte siten lähes kuninkaallista kohtelua, kun ne pitää teitä raharikkaina. Me ähtäriläiset kun ehdimme lähettämään rahojamme Kiinaan lähemmä 10 miljoonaa euroo.
- Anonyymi
Pandat tuli ja pandat meni. Vain velka jäi.
Mutta täällä olis sen sijaan tarjolla sirkusta. Kiinnostaako?
Ähtärin kepu pyörittää suurta taloussirkusta. Seuraavan näytöksen ajankohdan voi tarkistaa kaupunginvaltuuston kokousaikataulusta. Tervetuloa seuraamaan.
https://www.ahtari.fi/index.php/kaupunki-ja-hallinto/paatoksenteko/poeytaekirjat-ja-esityslistat - Anonyymi
Kitos! Tervetuloo, pandat on siin heti oikeella
- Anonyymi
Kyllä ne pandat taitavat virkistyä kelien viilentyessä. Nimittäin pikkupandat. Mukavia veijareita.
- Anonyymi
Sinun ei tarvitse itse vaivautua paikan päälle. Me täällä Eläinpuistossa olemme kehittäneet uuden tuotteen. Annat meille vain rahasi ja saat hyvän mielen. Meillä jo yli 50 vuoden kokemus muiden rahojen hukkaamisesta joten hoidamme sujuvasti myös sinun varasi. Ja mitään ylärajaa ei ole, saamme kaikki hukattua, mutta olemme tyytyväisiä pieniinkin lahjoituksiin. Pienistä puroista, kuten kuntalaisten veroista kertyy meille riittävästi raha virtaa.
Muista lähettää rahasi ja tee ilmastoteko, älä itse matkusta tänne.- Anonyymi
No nyt ollaan Ähtärin touhuilujen kovassa ytimessä.
- Anonyymi
Miksi Ähtärissä kaupungin hommat tuppaa aina menemään persiilleen ??
- Anonyymi
Tyhmä kysymys. Varmaan tiedät että eivät ole Ähtärissä enää. Sen verran uutisetkin rummuttaneet tätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945