Joo, Suomessa on kyllä sananvapaus. Mutta on hieman eri asia hokeeko näitä uhkailuja virtanen olohuoneessaan vai Suomen pressa ympäri maailmaa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/be3bf2e8-dcf2-4d72-a4a3-bf54dacd7cf8
Eikö hölösuun pressan suuta saada tukittua
11
158
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä,
tämä dementikko persdentti pitää sulkea koti-arestiin, tai ohjata jonnekin hoitoon, esim. kuntouttavaan työtoimintaan.
Eihän presidentti, tai poliitikko, jonka tulisi hoitaa oman maan ja kansan etua ja asioita, voi toimia esim. vieraan vallan globalistien lobbarina !!
- Nyt tämä dementia vihapuhe touhu on nopeasti katkaistava, terveellä politiikalla,
koska näyttää että tämä lobbari tupi on täysin järkeä vailla ja vastuuton. - Anonyymi
Ranskan monisukupuolinen makaroni välillä antaa hevoiselle suhuihin🤫
- Anonyymi
Pahinta tekstiä tulee Putinilta ja lähipiiriltä, kun sanovat olevansa sodassa Natomaita vastaan.
- Anonyymi
TUTTI SUUHUN STUBBE LE.
- Anonyymi
Kremlin trollia harmittaa kun ei Suomi nöyristelekkään venäjää.
- Anonyymi
persuilla on suora yhteys Kremliin.
- Anonyymi
Stubb on vaatinut Venäjää lopettamaan sodan noin tuhat kertaa. Sanoinkuvaamattoman tyhmää vaatia hyökkäyssodan aloittaneelta, mantereen kokoiselta maalta sotilaallista perääntymistä. Hyökkäyssotaa ei lopeteta Stubbin vaatimuksesta, ekologisista tai inhimillisistä syistä. Stubbin täytyy olla jotenkin vajaa, kun ei ymmärrä tätä. Täysin hyödytöntä haaskata suomen veronmaksajien varoja lentämällä 2-3 kertaa viikossa jonnekin puhumaan joutavia.
- Anonyymi
Mutta, mutta.
SAA kuvia albumiin.
SE ON tärkeää.
- Anonyymi
kyllä stubb täys paska.. ja erittäin viisas sota hullu ja muut kahelit perässä,,, on meillä nyt sit oikein hihuli pää-mies ennen vanhaan kekkonen hyppäs junaa ja pistäytyi kremlissä 2 viikoa joi,, ja ,,nai akat toi tullessaan töitä tänne,, puolelle,,, nyt tää hullu mistä sais velkaa ukrainaan,, huh,,huh, ,
- Anonyymi
PETTERI SANOI, ETTÄ PRESI DENTTI SAA ILMAISTA MIELIPITEENSÄ.
- Anonyymi
Kunnianhimo ei tunne mitään rajoja. Venäjän hallitus on tehnyt kamaluuksia, mutta tarviiko meidän pressan olla äänekkäin kriitikko? Eihän tuo ole kuin liberaalin demokratian epäjumalan suosion etsimistä. Mieluummin hiljaa. Antaa kaukana olevien haukkua. Keskitytään me kaikessa hiljaisuudessa puolustuksen vahvistamiseen, maakauppojen estämiseen jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211