Eikö ole kotona opetettu?
Mikseivät ateistit rukoile
49
296
Vastaukset
- Anonyymi
Ei- uskovana rukoilin joskus että "jos Jumala olet olemassa, niin anna vastauksia kysymyksiini jotka on uskon esteenä amen". Meni vuosia ja sain vastaukseni. Jumala antoi tapahtua monenlaisia ihmeitä ja olen tullut uskoon. Oli itsellekin hieman yllätys kun aikoinani ajattelin, että jos Jumala on olemassa niin Jumala ei ole minkään ns. kirjauskonnon takana. Mutta erehdyin. Raamattu on Jumalan sanaa ja Jeesus on tie totuus ja elämä. Onneksi erehdyin.
"niin anna vastauksia kysymyksiini jotka on uskon esteenä"
Mitkä kysymykset olivat uskon esteenä ja mitä sait vastaukseksi niihin?- Anonyymi
Esteenä.... Ota lääkkeet ajallaan
- Anonyymi
Varmaan monikin on säännöllisellä rukoilulla päätynyt uskovaiseksi. Itsesuggestiossa on voimaa.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
"niin anna vastauksia kysymyksiini jotka on uskon esteenä"
Mitkä kysymykset olivat uskon esteenä ja mitä sait vastaukseksi niihin?Teogiean eli pahuuden ongelma oli joskus esteenä. Kuitenkin Raamatussa kerrotaan nämä asiat että tämä aika on paha. Kerrotaan myös mistä tämä on seurausta kuten profetaalisesti tulevat tapahtumatkin. Elämme nyt lopunaikoja. Alkaa vihanaika ja sodat yms. Uskovien ylösstempaus tulee pian. He vain katoaa. Jos ihminen jää tähän aikaan, hänen tulisi huutaa Jeesuksen puoleen ja tehdä parannus.
Meitä testataan ja koetellaan tässä ajassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teogiean eli pahuuden ongelma oli joskus esteenä. Kuitenkin Raamatussa kerrotaan nämä asiat että tämä aika on paha. Kerrotaan myös mistä tämä on seurausta kuten profetaalisesti tulevat tapahtumatkin. Elämme nyt lopunaikoja. Alkaa vihanaika ja sodat yms. Uskovien ylösstempaus tulee pian. He vain katoaa. Jos ihminen jää tähän aikaan, hänen tulisi huutaa Jeesuksen puoleen ja tehdä parannus.
Meitä testataan ja koetellaan tässä ajassa.Korjaus. Teodikean
Anonyymi kirjoitti:
Teogiean eli pahuuden ongelma oli joskus esteenä. Kuitenkin Raamatussa kerrotaan nämä asiat että tämä aika on paha. Kerrotaan myös mistä tämä on seurausta kuten profetaalisesti tulevat tapahtumatkin. Elämme nyt lopunaikoja. Alkaa vihanaika ja sodat yms. Uskovien ylösstempaus tulee pian. He vain katoaa. Jos ihminen jää tähän aikaan, hänen tulisi huutaa Jeesuksen puoleen ja tehdä parannus.
Meitä testataan ja koetellaan tässä ajassa.Eli vastaus kysymykseen, "miksi hyvä Jumala sallii, että maailmassa on pahuutta" vastaus on "siksi että maailmassa on pahuutta"?
"Elämme nyt lopunaikoja."
Niinpä, kristityt ovat eläneet lopun aikoja viimeiset pari tuhatta vuotta.
"Uskovien ylösstempaus tulee pian."
Miten pian? Viikkojen, kuukausien, vuosien, vuosikymmenten vai vuosisatojen päästä? Jos ei kerro, minkälaiseen aikahaarukkaan viittaa sanalla "pian", on lause "ylöstempaus tulee pian" täysin merkityksetön.- Anonyymi
siare kirjoitti:
Eli vastaus kysymykseen, "miksi hyvä Jumala sallii, että maailmassa on pahuutta" vastaus on "siksi että maailmassa on pahuutta"?
Miten pian? Viikkojen, kuukausien, vuosien, vuosikymmenten vai vuosisatojen päästä? Jos ei kerro, minkälaiseen aikahaarukkaan viittaa sanalla "pian", on lause "ylöstempaus tulee pian" täysin merkityksetön.2030-2045
Anonyymi kirjoitti:
2030-2045
"2030-2045"
Jos vuosi vaihtuu vuoteen 2046, niin lakkaatko julistamasta pian koittavaa tempausta, vai keksitkö uuden aikarajan?
Ymmärsinkö nyt oikein, että että mielestäsi vastaus kysymykseen, "miksi hyvä Jumala sallii, että maailmassa on pahuutta" on "siksi että maailmassa on pahuutta"?- Anonyymi
siare kirjoitti:
"2030-2045"
Jos vuosi vaihtuu vuoteen 2046, niin lakkaatko julistamasta pian koittavaa tempausta, vai keksitkö uuden aikarajan?
Ymmärsinkö nyt oikein, että että mielestäsi vastaus kysymykseen, "miksi hyvä Jumala sallii, että maailmassa on pahuutta" on "siksi että maailmassa on pahuutta"?Voin vain kuvitella kuinka tuossa uskonryhmässä on yli 60 vuotiaita kaikki. Saarnaaja pistänyt aikajanan 20 vuoden päähän, jotta saa viilattua linssiin mahdollisimman pitkään, ja kuinka moni sitten selviää siihen ikään enää välittäen pitääkö se paikkansa vai ei.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
"2030-2045"
Ymmärsinkö nyt oikein, että että mielestäsi vastaus kysymykseen, "miksi hyvä Jumala sallii, että maailmassa on pahuutta" on "siksi että maailmassa on pahuutta"?En keksi.
En tiedä mistä puhut. Olen joku muu. Anonyymi kirjoitti:
En keksi.
En tiedä mistä puhut. Olen joku muu.Ai, et ollutkaan se, joka väitti että "Uskovien ylösstempaus tulee pian.". Olisi ollut kohteliasta mainita asiasta.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
Eli vastaus kysymykseen, "miksi hyvä Jumala sallii, että maailmassa on pahuutta" vastaus on "siksi että maailmassa on pahuutta"?
Miten pian? Viikkojen, kuukausien, vuosien, vuosikymmenten vai vuosisatojen päästä? Jos ei kerro, minkälaiseen aikahaarukkaan viittaa sanalla "pian", on lause "ylöstempaus tulee pian" täysin merkityksetön.Jeesus on kertonut täysin perusteellisesti tempauksen aikojen tapahtumat. Vielä ne eivät ole tulleet, mutta maailma on selvästi menossa Jeesuksen kuvailemaan aikaan. Täsmällistä aikaa ei tiedä edes Jeesus itse, sen tietää vain Taivaan Isämme. Pahuus vahvistuu koko ajan, mutta salaperäinen pidättelijä ei ole vielä poistunut. Ehkä tosikristittyjen voimalliset rukoukset lisäävät armonaikaamme, mutta luopumus laimentaa rukousten volyymiä. Kun aika täyttyy päästää Jumala kapinallisen Luziferin irti, joka saatanan ja antikristuksen ja väärän profeetan voimalla tuo komentonsa saastuneelle maailmalle, Tämä pahuuteen vajonnut maailma , rankaisee itse itseään pahuudellaan, eikä huomaa mielettömyyttään. Jeesus tempaa omansa Taivaaseen, suorittaa palkkiotuomion, jossa jokainen palkitaan ja opastetaan kykyjensä mukaiseen tehtävään, tulevassa tuhatvuotisessa valtakunnassa. Jeesus sanoi "valvokaa sillä ette tiedä päivää, ettekä hetkeä".
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on kertonut täysin perusteellisesti tempauksen aikojen tapahtumat. Vielä ne eivät ole tulleet, mutta maailma on selvästi menossa Jeesuksen kuvailemaan aikaan. Täsmällistä aikaa ei tiedä edes Jeesus itse, sen tietää vain Taivaan Isämme. Pahuus vahvistuu koko ajan, mutta salaperäinen pidättelijä ei ole vielä poistunut. Ehkä tosikristittyjen voimalliset rukoukset lisäävät armonaikaamme, mutta luopumus laimentaa rukousten volyymiä. Kun aika täyttyy päästää Jumala kapinallisen Luziferin irti, joka saatanan ja antikristuksen ja väärän profeetan voimalla tuo komentonsa saastuneelle maailmalle, Tämä pahuuteen vajonnut maailma , rankaisee itse itseään pahuudellaan, eikä huomaa mielettömyyttään. Jeesus tempaa omansa Taivaaseen, suorittaa palkkiotuomion, jossa jokainen palkitaan ja opastetaan kykyjensä mukaiseen tehtävään, tulevassa tuhatvuotisessa valtakunnassa. Jeesus sanoi "valvokaa sillä ette tiedä päivää, ettekä hetkeä".
"Jeesus on kertonut täysin perusteellisesti tempauksen aikojen tapahtumat. "
Miksi sinä valitat minulle? Valita sille anonyymille, joka väitti että tempaus tulee "pian", ja valita sille anonyymille, joka väitti että tempaus tulee "2030-2045". He tässä ovat esittäneet väitteitä tempauksen ajankohdasta ja minä olen vai kommentoinut niitä.
Et ilmeisesti ole se, jonka kanssa alunperin keskustelin, kun kerran et kommentoinut selventävää kysymystäni:
Eli vastaus kysymykseen, "miksi hyvä Jumala sallii, että maailmassa on pahuutta" on "siksi että maailmassa on pahuutta"?
- Anonyymi
Olipas vähän hassu ja hölmö aloitus...
Kenelle ateistin pitäisi osoittaa rukouksensa?
Miksi ihmeessä ateisti rukoilisi, jos hän ei edes usko, että jotain jumalia olisi olemassa?
Eikö uskovaiset todellakaan (eikä vieläkään) ymmärrä, mitä ateismi tarkoittaa? - Anonyymi
Mitä minun ateistina pitäisi rukoilla? Yksisarvista?
- Anonyymi
Niin tai uskovaisenakaan, jos ei usko tällaiseen joulupukkijumalaan, jolle voi esittää lahjalistan ja tehdä valituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai uskovaisenakaan, jos ei usko tällaiseen joulupukkijumalaan, jolle voi esittää lahjalistan ja tehdä valituksia.
Raamattu kyllä lupaa ummet ja lammet. Onko jokin syy uskoa näihin?
21 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa ettekä epäilisi, niin ette ainoastaan voisi tehdä sitä, mikä viikunapuussa tapahtui, vaan vieläpä, jos sanoisitte tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', niin se tapahtuisi.
22 Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, te saatte."
12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
- Anonyymi
joku vanhus pienenä opetti mutta ei mennyt oikein läpi 🤣🤣🤣
levolle laske luojani armias ole suojani vai miten se menikään 🤔- Anonyymi
Korkki kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkki kiinni
luulet saatanan vajakki minun uskaltavan vain humalassa mölistä , olen selvin päin ja saan jutuillani papin tekemään itsarin kahdessa viikossa 🙂
- Anonyymi
Ne istuu mieluummin kaljalla!
- Anonyymi
Vaikka sinä apukoululainen olet niin tehnyt ei tarkoita että kaikki muutkin tekisi, oli teisti tai ateisti.
- Anonyymi
Rokous on pyyntö tai toivomus, rukoilla voi vaikka ,maailmankaikkeutta että saisi lottovoiton tai vaimoa että pääsisi kaljalle 😉 . Rukoileminen ei vaadi minkään uskonnon tunnustamista
- Anonyymi
Rukoilu on vain uskoville.
Toisekseen eikös rukoilu ole syntiä, koska siinä halutaan että Jumala muuttaa "täydellistä suunnitelmaansa". Eikä ihminen muutenkaan ole missään asemassa pyytää Jumalalta yhtään mitään. - Anonyymi
Voi Toivoa
Toivo on
Rukous myös
Epäusko mutta
1. Toivo
2. Rakkaus
Sopivat
Edelleen
Usko vain ei sovi- Anonyymi
Pitikö tuossa olla jokin ajatus tai peräti viisaus?
- Anonyymi
Rukous on meditaatio jossa rauhoitutaan, mikään ei estä ateistia rukoilemasta isämeidän rukousta.
Pentti Linkola on kiivas mies, luonnonsuojelija, myös ateisti, hän aloitti päivänsä laulamalla virsiä.- Anonyymi
Rukoilu ja meditaatio ovat eri asioita. Rukoilu liittyy Jumalan kanssa kommunikointiin. Meditaatio on taas itsetarkkailua.
Rukoilu kohdistuu ulkopuoliseen olentoon, meditaatio kohdistuu omaan itseensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilu ja meditaatio ovat eri asioita. Rukoilu liittyy Jumalan kanssa kommunikointiin. Meditaatio on taas itsetarkkailua.
Rukoilu kohdistuu ulkopuoliseen olentoon, meditaatio kohdistuu omaan itseensä.Se on käytännössä sama asia. Onhan sinunkin jumalasi vain oman pääsi sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on käytännössä sama asia. Onhan sinunkin jumalasi vain oman pääsi sisällä.
Kohta alkaa tulemaan drooneja ateistien niskaan idästä... Siihen loppuu heidän sekoilut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta alkaa tulemaan drooneja ateistien niskaan idästä... Siihen loppuu heidän sekoilut
Kyllä ne putoilee uskovienkin niskaan, kun yleensä tulee. ei drooni osaa valikoida onko alhaalla uskolla höynäytetty vai järki-ihminen.
- Anonyymi
Kyseinen asia täydellisen hyödytöntä kuten samoin erilaiset jäsen maksut.
Ei todellakaan opetettu. Olen kasvanut ateistisessa kodissa.
- Anonyymi
Meillä opetettiin ja pakotettiin. Mutta rukoilu olisi hullua, kun ei usko.
- Anonyymi
Atet eivät rukoile koska he ovat terveitä.
Sensijaan meditaatio voi kiinnostaa enemmän.
Ateistien päässä ei ole jumalia tai muuta, joita
Jota pitäisi erkoisesti alkaa kiittelemään. Riittää
kun kiittää itseään. Yleensä rukoilua pidetäänkin
(jaylenox75 tiktok luento rukoilusta) turhana ja
jopa mielisairauteen liittyvänä. Vrt muslimien
rukousmatot ja rukous kulttuuri.. moskeijat.
Isä Meidän Rukous jne. Kiitosrukoukset olisi
poistettava kouluista, koska ne hidastavat kehitystä.
Voivat aiheuttaa sekavuutta ja ovat pakkopullaa. - Anonyymi
Rukoilen joka päivä, että Jumala tappaisi itsensä, jotta pahuus loppuisi maailmasta.
- Anonyymi
Eivät tarvitse RUKOILLA kun monttu on jo valmiiksi kaivettuna ja muuta kun ei ole ...
- Anonyymi
"Eikö ole kotona opetettu?"
Ei ole. Sittemmin olen myös oppinut että yhtäkään jumalaa ei ole olemassa ja koska rukoukset kohdistetaan jumalille on siis koko touhu täysin ajan tuhlausta. Kuten kaikki muukin uskonnollisuus.- Anonyymi
Siinäpä se. Kerroit uskon Jumalaan ongelmasi ytimen ja siihen luotat edelleen, joka sitten on se uskosi- uskontosi- elämänkatsomuksesi, sekä tämä maailma.
Kaltaisuutesi- sekä siinä elävät, tuovat ongelman- eli, vaikkapa väkivallan, epäuskon kautta, jota perheeni jälkipolvi on joutunut kohtaamaan elämässä ja jopa paikkauttamaan kaltaisesi kätten työt, kun on käynyt päälle, väkivalloin. Ei saanut pikkujouluista palata bussilla terveenä kotiinsa.
jne. Eli siellä on sitä tuhlausta maailma täynnä, sekä riistoa, ihmiskauppaa, pettämistä jne.
Eli entisenä ateistina tunnustan sen entisen maailman ongelmat ja pimeyden... se on ajantuhlausta se.
- Anonyymi
Mikseivät ateistit rukoile
Anonyymi-ap 2025-09-23 11:21:30
Eikö ole kotona opetettu?
<<<<<<
Siinäpä se.... Isien vastuuhan on monen kohdalla se ongelman ydin.
Ei opeteta, eikä itsekään ole uskossa, isänä ja kasvata lastaan Elämäntielle, eikä kotona ollut edes raamattua. Koti uskonto oli kommunismi, sen kirkkaus ja ihanne.
Kerron tämän omasta elämänkokemuksesta.
Vasta SA-intissä kohtasin elävän uskon. - Anonyymi
Rukoilu on kommunikointia Jumalan kanssa mutta jos jumala on kaikkitietävä niin uskovainenhan vain haaskaa jumalan kallisarvoista aikaa yrittäessään kertoa Jumalalle jotain minkä hän jo tietää .
Mutta mikä on sitten palkkio jumalan ajan haaskaamisesta? Uskon useimpien fiksujen ihmisten ymmärtävän mitä siitä seuraa.- Anonyymi
Ai, sinäkö olet se jumala, joka alat ihmisille mittaamaan Jumalan ajan ja arvon mittoja tänne.
Menehän rukouskammioosi, Ylkäsi- Ylipapin eteen miettimään asioitasi.
Et ole aivan ymmärtänyt, mitä Sana opettaa, opettaa ihmiselämän itsensä haasteista ja sitä, miten Isä Taivaassa siihen suhtautuu.
Jokaisella on oikeus mennä Isänsä eteen asioineen ja hakemaan vastausta elämänvaiheisiin.
Mehän sitä kohtaamista tarvitsemme ja Jumalan- Kaikkivaltiaan aika siihen riittää aivan varmasti...
Herran omat tietävät, jopa tarpeensa huutaa Jumalanpuoleen avuksi, kun on se hädänkin päivä.
Se ei ole kiellettyä....
Tulee mieleen opetuslapset, kun hyssyttelivät, lapsia tuoville, - ettei Jeesuksella ole aikaa, ei saa häiritä...
Mutta Hän otti lapset syliinsä ja siunasi heitä.
- Anonyymi
Mua opetettiin. Hoen myös muita mantroja. Töihin mennessäni mietin, että jos ei yksikään auto ohita ennen mua seuraavaa lyhtypylvästä, ehdin.
Mulle kerrottiin myös, että jos musta kissa kävelee tikkaiden alta, se tietää huonoa onnea. Mulla on musta kissa, ei tikkaita. - Anonyymi
Miksi teistit rukoilevat?
Siksikö, että kertovat Jumalalle jotain mitä kaikkitietävä Jumala ei tiedä?
Vai pyytävätkö jotain, mitä kaikkitietävä ja hyvä Jumala ei muuten ymmärtäisi tehdä?
Vai onko kyse puhtaasta mielistelystä taivaspaikan varmistamiseksi, koska oikeamielisen Jumalan uskotaan olevan yhtä perso mielistelylle kuin Trump. - Anonyymi
kyllä ateistitkin saattaa rukoilla. monikin epäileväinen tekee niin
- Anonyymi
Syntynyt negatiivinen suhtautuminen rukoiluun. Ala-asteella pakotettiin osallistumaan ruokarukoukseen tai ei saanut syödä. Sit on nää ihmiset jotka eivät tee mitään konkreettista jonkun auttamiseksi, koska heille "rukoilen puolestasi" on jo tarpeeksi "auttamista".
- AnonyymiUUSI
"Sit on nää ihmiset jotka eivät tee mitään konkreettista jonkun auttamiseksi, koska heille "rukoilen puolestasi" on jo tarpeeksi "auttamista"."
Tämän lisäksi on vielä rukoilen puolestasi ja vien rahasi. Se vasta on auttamisen jaloin muoto.
- AnonyymiUUSI
Miksi pitäisi rukoilla? Mitä pitäisi rukoilla? Kerro!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1645673Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va145368Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko655103Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas904676Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2264647Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1834557Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64529Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa654402Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153989Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast423905