Hei Nellie Oleson, tiedätkö mikä meitä kahta erottaa? Se, että minä en ole KOSKAAN, MILLOINKAAN ratsastanut Raamatulla syyllistääkseni sinua, kun sen sijaan sinä olet JOKA KERTA käyttänyt sitä minun syyllistämisekseni. JOKA IKINEN KERTA.
Se jo kertoo minulle, kuinka vaikealla ja kierolla tavalla sinä olet narsistinen ihminen. Edes sinun uskosi ei ole kyennyt estämään sen ilmenemistä sinussa, ei sinne päinkään. Sen sijaan sinun narsismisi on syövyttänyt sinun uskosi, minkä seurauksena sinulla ei ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia käyttää Raamattua lyömäaseena. Noin vaikeasti narsisismin saastuttama usko saa paljon enemmän pahaa aikaan kuin hyvää.
Mitä muuten kertoo se, että minä en KYKENE tuomitsemaan ketään Raamatun avulla, kun sen sijaan sinä kykenet (ja vieläpä suurella mielihalulla)? Sinun tuomioitasi ovat saaneet maistaa monet muutkin kuin minä.
En jaksa uskoa, että olen luonteeltani sen kummoisempi kuin sinäkään. En parempi enkä myöskään huonompi.
Mistä siis kertoo se, että minä en KỲKENE tuomitsemaan ketään Raamatun avulla?
T. universalistikristitty
Avoin kirje Nellie Olesonille
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido783230Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76964- 55934
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844