Julkisesti ilmoittivat että rapture, eli taivaaseen tempaus on nyt tiistaina tai keskiviikkona.
Moniko teistä on nyt tempaistu?
Nyt on kristittyjen taivaaseen tempauspäivä
28
400
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, evankelisten mukaan tempaus oli ti tai nyt ke.
- Anonyymi
Tempaisevatko jotkut itsensä jojoon, vai minkälaista tempausta homma vaatii?
- Anonyymi
Katsotaan mitkä ovat meriselitykset kun mitään ei tapahtunutkaan.
Niitä selityksiä he kyllä osaavat keksiä.- Anonyymi
Ketään ei temmattu, eikä tulla tempaamaan.
- Anonyymi
Kuinka moni tempaistiin? Näkyykö taivaalla jo liikennettä? Onko Trafi ilmoittanut mitään?
- Anonyymi
Kaupan kassajonossa yks äijä tempaistiin mun vierestä niin, ettei jääny kuin kumisaappaat. 😁
- Anonyymi
Ketään muuta ei sitten temmatukaan. Mitähän selitystä sieltä tulee? "Joo, me katottiin päivämäärä väärin".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään muuta ei sitten temmatukaan. Mitähän selitystä sieltä tulee? "Joo, me katottiin päivämäärä väärin".
Se, hyvin kirjoitit.
- Anonyymi
Jeesus hakee omansa pois, mutta emme tiedä, koska Hän sen tekee.
- Anonyymi
Näitä sinunkaltaisiasi riittää meillä https://www.mtv.fi/ohjelma/ee5f049677bb741de8fc/kulttijohtajat-oikeuden-edessa
Onneksi vähemmän. - Anonyymi
Se on aina melko paha, kun pää on niin täynnä jeesusta, ettei ajatus enää kulje.
- Anonyymi
Itse en tempaissut kuin iltamällit.
- Anonyymi
Hyvä että joku tempaisi.
- Anonyymi
Ateistina tempaisin pullon koskenkorvaa, liventämään minussa vaikuttavaa, muiden ateistien vahvistamaa vahvistusharhaa.
- Anonyymi
Ethän vetänyt , miksi valehtelet? Saatko maksun itärajan takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän vetänyt , miksi valehtelet? Saatko maksun itärajan takaa?
Olitko näkemässä?. Todista väitteesi.. Marxilaisella kieltämisen kieltämiselläsi et pärjää totuutta vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko näkemässä?. Todista väitteesi.. Marxilaisella kieltämisen kieltämiselläsi et pärjää totuutta vastaan.
Todistustaakka ei ole täällä. Se on hihhuleiden taakka, josta eivät selviä koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistustaakka ei ole täällä. Se on hihhuleiden taakka, josta eivät selviä koskaan.
Hyvin kirjoitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvistusharha sinulla.
- Anonyymi
Jumala rankaisoo syntisiä.
- Anonyymi
Hihhuleiden uskottavuus murenee pala palalta koko ajan, vääjäämättä. Piste.
Nuo heidän järjettömät ulostulonsa ovat heidän hysteerisiä kuolonkorahteluitaan ja harhojaan. Onkin täysin selvää että helluntalaiset, jehovantodistajat, lestadiolaiset ym. kuihtuvat koko ajan liikkeinä ja lahkoina olemattomiin. Piste.- Anonyymi
Hyvin kirjoitit. Se on juuri noin.
- Anonyymi
Lahtari pistää parastaan , kirjottaa kohta susinartuista ja roskakansasta joka on puhdistettava. Kirjottaa jo Kristuksen omista noin. Fasismi nostaa päätään lahtarilaumassa, seinäjoellakin.
- Anonyymi
mä jäin, jos joku lähti
- Anonyymi
Valehtelivat. Ketään ei temmattu. No kuulemma seuraava se oikea taivaaseen tempaamisen päivä on 31. Helmikuuta 2026
- Anonyymi
Lukisitte tyhmät raamattua ymmärryksellä, niin ei tarvitsisi satuja ja valheta tänne suoltaa.
- Anonyymi
Ketään ei temmattu. Näin taas yritettiin apinaa koijata.
- Anonyymi
Nyt temmataan lantakasalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562