Sanna väitti 2020 Kaipolan tehtaan olleen kannattava ja saaneensa tiedon tehtaan johdolta. Puhdasta valhetta kuten Nalle Wahlroos nyt toteaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b2bab547-5e57-4a47-87f0-9033fb406703
Sanna valehteli Kaipolan tehtaasta
34
234
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna valehteli, Nalle puhui totta.
- Anonyymi
Nalle on rehellinen, Sanna ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*
*
_________________ - Täytyy Kaikkien Muistaa - että ;
- SDP:n - PERSEILIJÄT - On Pelkkiä - KANSAN-KUSETTAJIA - !
*
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*
*
_________________ - Täytyy Kaikkien Muistaa - että ;
- SDP:n - PERSEILIJÄT - On Pelkkiä - KANSAN-KUSETTAJIA - !
*
*Et sitten ole vieläkään poikennut päälääkärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole vieläkään poikennut päälääkärillä.
En mäkään ole päälääkärillä koskaan käynyt, mutta ex-työpaikassa pistettiin tietty porukka (me hullut) psykologin juttusille. Mua nauratti ihan helvetisti, kun menin ukon puheille. En mä muista, kattelinko musteläiskiä ja mitä se kyseli, mutta istunnon päätteeksi jäi mieleen sanat, jotka lausui: "en ymmärrä, miksi sinut laitettiin tänne"? Minä ymmärsin ja tiesin, miksi. En sitä hänelle sanonnut, mutta hyöty oli suuri. Pomo sai lähteä.
Sitten tuo itse asia: minä näin jo kymmeniä vuosia sitten, mitä demarit on. Moni muukin näki, siksi istuivatkin parikytä vuotta oppositiossa. Toivottavasti sinäkin näet nenääsi pidemmälle.
Aurinkoista syyspäivää! - Anonyymi
SAnna valahteli kaikea ja valehtelee vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nalle ei heilu somessa uikkareissa kuten Sanna....missäköhän lapsi nykyään?
- Anonyymi
Ihmiset eivät tajunneet että sdp tuhosi kaiken. Valheet olisi pitänyt heti paljastaa ja lopettaa vasureiden unelmahöttö koska juuri tämä ongelma on meillä edessä nyt. Lisäksi ay tuhoaa kaiken vaikka eurooppalaisessa demokratiassa yhdistykset eivät tuhoa maan hallitusta. Suomessa näin punikit haluaisivat tehdä. Ay pomot kuuluvat vankilaan samoin kuin sdp viher vas rkp kesk tuholaiset.
- Anonyymi
Höpöhöpö.
Tehtaan kannattavuus vaihtelee jatkuvasti. Eihän sitä senhetkistä kannattavuutta tiedä kukaan. Kannattavuus on käsitteenä hyvin laaja ja monitahoinen.
Tämänkin tehtaan sulkemisen syy oli ylituotanto, ei suinkaan kannattamattomuus.- Anonyymi
Yritykset tekevät valistuneita arvailuja tulevaisuudesta ja esim. nyt kannattava tehdas saattaa olla näkymien perusteella tulevaisuudessa kannattamaton ja pelkkä riippakivi yritykselle.
Jos ajattelee taloudelliseksi niin kannattaako lopettaa tulevaisuudessa rajusti tappiolle painuva tehdas silloin kun sitä tappiota ei ole kerennyt tulla vai vasta sitten kun se tehdas on syönyt yrityksen varoja muutaman kymmenen miljoonaa?
Menestyvä yritys luopuu tulevaisuudessa kannattamattomaista toiminnoista oikeaan aikaan.
Kannattamaton yritys yrittää pitää kynsin ja hampain kiinni kituvasta tehtaasata joka vie sitten koko yrityksen konkurssiin. - Anonyymi
Eli tehdas oli kannattava!
- Anonyymi
Oikeistolaiset valehtelevat aina, kuten maan hallitus joka silmä kirkaana väittää maan talouden olevan tukevassa kasvussa!
- Anonyymi
Demareiden näitä parempia valheita. Ei yllätä.
Marinia ei jälkikäteen enää totuus kinostellu, kun Nalle olis oikaissut virheet. Marin jatkoi tietoisesti siis valehtelua, koska totuus ei miellyttänyt.
Voin vannoa, ettei ole ainut vale kaapissa. Muunneltu totuus sitä vasemmiston parempaa totuutta.
Vaikea uskoa ettei olis jauhoa kulunut. - Anonyymi
Wahlroos unohti mainita että UPM sai enemmän valtion tukia kuin mitä Kaipolan tehtaan palkkakulut oli kokonaisuudessaan.
Niin ne böndeiltäkin helposti unohtuu ne tuet kun alan kannattavuudesta puhutaan.- Anonyymi
UPM:n tuki on epäsuoraa, eli alennettu sähkövero. Maksaisitko itse mielelläsi täyden sähköveron itse tuottamastasi sähköstä ?
Tuet menevät böndeillä tuotantopanoksiin, mutta ehhän sinä sitä tajua. Herneestä saa tällä hetkellä 250 euroa tonnilta, pystytkö sillä tuottamaan itse hernettä myyntiin. Vehnätonnista 130 euroa , koita tulla sillä toimeen.
- Anonyymi
Tuon valehtelevan demariluuskan touhut tippuu pikkuhiljaa julkisiksi
- Anonyymi
Valehtelu on tässä kohtaa ehkä liian tyrmäävä sana, Sannahan kommentoi osaamisensa ja ymmärryksensä mukaisesti, mikä ei todellakaan ollut kovin kummoista. Ja lisäksi kun osaaminen ja ymmärrys putsasivat kovalevyn jokaisen nautitun vaihtinapin jälkeen, miten sannaa olisi voinut ihan vieras asia enää kiinnostaa jonkin ajan päästä kun nalle sitä koitti oikaista, tyhjää päätä koristi tyhjät silmät.
- Anonyymi
Kassatyttö tietämys olematonta
- Anonyymi
Mahtoikohan Sannan kassa täsmätä hänen aikanaan?
- Anonyymi
Sanna sanna sanna sanna sanna Sanna sanna sanna sanna sanna Sanna sanna sanna sanna sanna, sanna sitä, sanna tätä, sanna teki, Sanna sanna sanna sanna sanna...
- Anonyymi
Voi vain todeta:
KANNATTI LAKKOILLA!Oikein sydäntä lämmittää kun muistelee Ahosen Joukon 4.nnen leuan alta kuulunutta kommenttia; yhteisellä asialla tässä ollaan, kun paperiporukka taas lakkoili. Nyt on hyvä, on saatu paperin tuotanto ajettua helvempiin maihin, ja entiset tehtaanporukat opettelevat elämään samalla rahalla kun heidän toimistaan kärsinyt rahvaskin.
80-luvulla telakkaporukat ajoi samalla lailla omat työpaikkansa pois suomesta, nyt sentään battian ja puolan hitsareille on hyvin töitä suomessa olevilla telakoilla, jotka toki ovat ulkomaisissa omistuksissa.
- Anonyymi
Me fiksut tiedettiin heti v 2020 että Sanna valehteli.
- Anonyymi
Sannan pääministerikausi oli valtava katastrofi isänmaallemme.
- Anonyymi
asijan olessa nuori, sanottiin että vihdeä siirtymän johdosta kyseinen tehdas lopettiin,
- Anonyymi
Sanna sitä ja Sanna tuota, uli uli uli.
Wahlroosin naamalla ei Sannan tasoista naista saa sitten millään, vaikka olisi kuinka paljon veronmaksajien rahaa taskussa. Siihen on entisen taistolaispellenkin tyytyminen.Viimeaikaisten kuvien perusteella ei nyt lausumasi oikein osunut.
Piri- ja muissa huumeporukoissa pyörii paljon naisia jotka ovat luuta ja nahkaa kuten sannan viimeisissä kuvissa jotka itse olen jossain nähnyt. Aikanaan kyseltiin että kuka on nähnyt lihavaa alkoholistia, sama pätee huumeisiin kun se ruoka ei ole enää siinä kohtaa kovin tärkeää tai maistuvaa tavaraa.
Toki meillä on huumemyönteisiä puolueita joiden päiväunet on pk-seudulla toteutumassa. Onkohan tavoite saada suomen ruuankulutus tippumaan rajusti kun huumehörhöjen määrää saadaan kasvatettua, samalla noiden puolueiden äänestysmäärät on taattu.
- Anonyymi
Sannalta ei heru anteeksipyyntöä. Kun Sanna valehtelee, hän tekee sen tietoisesti eikä pyytele anteeksi.
Mitähän muuta lööprriä laski PM kaudella?
Sanna: en käytyänyt kokaiinia (kyllä käytin ja paljon ja käytän edelleen)
Sanna: maksoin aamiaiset (en maksanut, väitin msksaneeni)
Sanna: en saanut Pfizerilta lahjuksia ( sain miljoonia) - Anonyymi
Vihdoin, joku puhuu totta. Heikkolaatuisten ja vähemmän kouluttautuneiden vasemmistolaisten tulisi työskennellä enemmän, jotta Suomi lähtee taas nousuun ja ei tarvitse elämäntapa työttömiä elättää.
- Anonyymi
Sanna on hyvä valehtelija.
- Anonyymi
Sanna on nykyään ihanan MAGA!
- Anonyymi
Ja saa ollakin, kun hänen MOKAt! teki maastamme köyhän siis.
- Anonyymi
Marin ei valehdellut! Tehdas oli kannattava! UPM sanoi ylituotannon olevan tehtaan sulkemisen syy!
Mutta persujen ymmärrys on heikkoa, se on totta!- Anonyymi
Persu on aina kovin yksinkertainen, eikä oikein ymmärrä lukemaansa ja yrittää vääntää ihan mistä vaan juttua peittääkseen Persujen ja Purran idioottimaisia ja kalliiksi tulleita päätöksiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645604Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411349Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776654Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23105Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132394Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22213