Sofia voitti tällä Vuoden vitsi 2025 -kilpailun 🥇
Sofia on omien sanojensa mukaan palkittu hyvinvointivalmentaja
18
204
Vastaukset
- Anonyymi
Huvittava eukko.
- Anonyymi
Aika erikoista että ei ole Seiskassa mitään juttua tuosta Sophian uudesta firmasta ja uusista nettisivuista. Siellä on kuitenkin lähes viikottain Sofian instapostauksia ökyelämästä ja -tavaroista juttua jossa hehkutetaan Sofian luksuselämää. Mutta sitten tällaisista asioista Seiska vaikenee täysin. Seiska mainosti vielä omaa isoa näkyvyyttään nimenomaan Sofian kuvalla.
- Anonyymi
Ei koskaan mitään negatiivisuuteen viittaavaakaan Sofiasta Seiskassa. Tätä syytähän täällä on arvailtu jo vuosia, ja toki siihen täytyy hyvä syy ollakin heillä. Joku taustajuttu?
Muut julkkikset kyllä saavat välillä nälvintää, ja tuodaan kaikki ulosotot esiin. Ei koske Sofiaa.
- Anonyymi
Voi olla, että Soffa kiristää seiskaa jollain asialla niin joutuvat valkopesemään häntä.
- Anonyymi
Kyllä. Sofia pystyy ilman muuta kiristämään Aller Mediaa🤣 Et sitten muuta salaliittoteoriaa hokannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sofia pystyy ilman muuta kiristämään Aller Mediaa🤣 Et sitten muuta salaliittoteoriaa hokannut?
Sofian tukija Soila on Aller Median palveluksessa. Siis tämä joka tuotti Sofian salaisuudet ja on tehnyt Sofiasta valkopesujatkokertomuksia Seiskaan ennenkuin Sofia aloitti valmennusten myynnin kesällä 2023. Sofia on itse kutsunut tätä Seiskan entistä päätoimittajaa tukijakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian tukija Soila on Aller Median palveluksessa. Siis tämä joka tuotti Sofian salaisuudet ja on tehnyt Sofiasta valkopesujatkokertomuksia Seiskaan ennenkuin Sofia aloitti valmennusten myynnin kesällä 2023. Sofia on itse kutsunut tätä Seiskan entistä päätoimittajaa tukijakseen.
Miten noin puolueellinen että aivan tukija voi tehdä juttuja Seiskaan? Varsinkin kun ei ole edes toimittaja siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sinun keskittyä oman elämäsi pohdintaan? Sofia elää elämäänsä niinkuin itse haluaa ja suotakoon se hänelle. Sinä elät elämääsi Sofian kautta ja kommentoit hänen tekemisiään ja tekemättä jättämisiään. Olisiko sinunkin aika keskittyä omiin läheisiisi ja omaan elämääsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö sinun keskittyä oman elämäsi pohdintaan? Sofia elää elämäänsä niinkuin itse haluaa ja suotakoon se hänelle. Sinä elät elämääsi Sofian kautta ja kommentoit hänen tekemisiään ja tekemättä jättämisiään. Olisiko sinunkin aika keskittyä omiin läheisiisi ja omaan elämääsi?
Näytä sinä nyt esimerkkiä ja lopeta sinä elämään tuota Martinan elämää ja keskity sinä läheisiisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli ihan ok kommentti, mutta eihän siitä mitää hyötyä ole, kun itekki tänne kirjoittelet ja haukut Martinaa?
Martinan haukkujat vastaa aina, et saahan mielipiteen sanoa, eli kuuluhan se sitten toisinkinpäin? Vai kuinka? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli ihan ok kommentti, mutta eihän siitä mitää hyötyä ole, kun itekki tänne kirjoittelet ja haukut Martinaa?
Martinan haukkujat vastaa aina, et saahan mielipiteen sanoa, eli kuuluhan se sitten toisinkinpäin? Vai kuinka?Niimpäs on haukkunut Martinaa niin kauan, kuin esimerkiksi tää palsta on ollut olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpäs on haukkunut Martinaa niin kauan, kuin esimerkiksi tää palsta on ollut olemassa.
Koska se on Sofia palkittu hyvinvointivalmentaja ollut siis unissaan kai, on sellaista haaveilut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten noin puolueellinen että aivan tukija voi tehdä juttuja Seiskaan? Varsinkin kun ei ole edes toimittaja siellä.
Kyllä vielä rytisee ja malta odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia on patologinen valehtelija ja toisten rahoilla elävä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa pohditaan toimittajien ja ex-toimittajien tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä sinä nyt esimerkkiä ja lopeta sinä elämään tuota Martinan elämää ja keskity sinä läheisiisi!
Inhoan Martinaa ja myös sinua.
- Anonyymi
Etevä ex- rouva tämä SJB. Kaikki sujuu😏
- Anonyymi
Kova leipoo pullaa ainakin 🧐.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154