Ilmeisesti Antikainen ei ole harjoittanut tarpeeksi Venäjä-mielistä politiikkaa, koska on Nato-mielinen ja haluaa pitää itärajan kiinni.
Vai mitä sanovat persukannattajien putinistisiiven edustajat?
Persujen kansanedustaja Sanna Antikaista on piinannut venäläinen sometrolli
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
Hehe . Persujen oli yksinkertaisesti vain kannatettava NATO a. . Ei voinut vastustaa . Toivo oli Trumpin uudelleen valinnassa ja Trumpin halusta erota NATO sta . Ei tiedä jos Trump vielä hylkää NATOn .
- Anonyymi
Kyllä Halla-aho osaa Aatun pelikirjan .
- Anonyymi
Vasemmistolainen trollannut.
- Anonyymi
Sometilin perusteella venäläinen trollukka.
- Anonyymi
Joku venäläinen trolli,jota vituttaa se ettei Antikainen aja Venäjän agendaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sometilin perusteella venäläinen trollukka.
Eli vasemmistolainen.
- Anonyymi
Niinhän meitä kaikkia. Sanna, ei sillä erotu joukosta ajatellen seuraavia vaaleja!
Vieläkö käyt Vornasen kanssa ravintoloissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen232612Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään382282Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621288Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991211- 41976
- 42957
- 75842
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh67798Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92741