Tämä kysymys ei koske petihommeleita, vaan ihan arkisia asioita.
Mitä haluaisit tehdä yhdessä kaivattusi kanssa?
118
1301
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin jutella ja että näytät sen kukka-tatskan kaulastasi, kun et oo siitä kuvaa vieläkään lähettänyt!
- Anonyymi
Kivat sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivat sulle
Pointsit mulle
- Anonyymi
Oliko teillä joillain gummajaisilla joku kuristusfetissi mistä tuutte höpisee ja haaveileen puheena puheen välissä? I slit.
- Anonyymi
Tykkään uhkailla mieluummin.
- Anonyymi
Uhkailulla et pääse kovin pitkälle. Trololololooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäisitpä vain. Viestit taas luettu. Oon kaikkialla. 🙋🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäisitpä vain. Viestit taas luettu. Oon kaikkialla. 🙋🏻♂️
Sinäkö lukenut vai oletko uhkaillut jotain mimmiä joka on lukenut sun uhkaukset? 🤭 Mielenvikaista toimintaa, jos saan sanoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö lukenut vai oletko uhkaillut jotain mimmiä joka on lukenut sun uhkaukset? 🤭 Mielenvikaista toimintaa, jos saan sanoa
Hyppää sä kaivoon. Tiedän kaikenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää sä kaivoon. Tiedän kaikenlaista.
Tiedät kaikenlaista. Minkälaista. Avaahan hyvä mies nyt meille uteliaille salaisuuksien kammio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kaikenlaista. Minkälaista. Avaahan hyvä mies nyt meille uteliaille salaisuuksien kammio
Nii, miks jollain on negatiivisia, siis vain ja ainoastaan negatiivisia ajatuksia? Miks? Mitä suunnittelee tommoset tyypit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, miks jollain on negatiivisia, siis vain ja ainoastaan negatiivisia ajatuksia? Miks? Mitä suunnittelee tommoset tyypit?
Koska olen omaehtoinen itsellinen keski-ikäinen nainen? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää oisin ihan että ou nou yo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne oltais menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se joku joka luvattomasti lukee.
Joka on luvattomasti "kaikkialla"
- Anonyymi
Mennä naamiaisiin ❤️❤️
- Anonyymi
Entä naimisiin? 💍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä naimisiin? 💍
Hihih 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä naimisiin? 💍
Sitäpä juuri❤️💍
- Anonyymi
Pelataan Afrikan Tähteä. Monopolia tai Räsypokkaa! Näytä sun niin mä näytän mun!!
- Anonyymi
Ihanaa. Pelata änäriä pleikalla ja dominoa
- Anonyymi
Aika teennäistä joku muukin klisee voi ol
- Anonyymi
Saunaan ja uimaan voitaisi mennä.
- Anonyymi
Jos olet hän, myös petihommat kiinnostaa kovasti...
- Anonyymi
En keksi yhtään mitään mitä en haluais tehdä.
- Anonyymi
En minäkään. Me ei osteta sitten astianpesukonettakaan kun hän näyttää minulle miten tiskataan 🫠 käsin... 🫠 ihan kuin golfissa 🫠 ohjataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään. Me ei osteta sitten astianpesukonettakaan kun hän näyttää minulle miten tiskataan 🫠 käsin... 🫠 ihan kuin golfissa 🫠 ohjataan.
Luulin että kaikki osaa tiskata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että kaikki osaa tiskata
Niin minäkin joskus, enää en usko ihmiseen. Sivusta usko sinä tähän palstasetään tai omiin ”juttuihisi” bliss yo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen ei osaa tiskata?
- Anonyymi
Kaikkea mahdollista haluaisin tehdä hänen kanssaan. Hänen harrastuksiinsa en halua sekaantua, ne eivät sovi minulle.
- Anonyymi
Mitä hän sitten harrastaa? Ultrajuoksua aavikolla vai vapaasukellusta jään allla?
- Anonyymi
Puusavotta, kiinnostaako naista?
- Anonyymi
Mua ainakin naisena kiinnostaisi sekin. Ihan kaikki mahdollinen olisi parempaa yhdessä ,,♥️
- Anonyymi
Siitä on tovi aikaa, mutta tulipa sekin tehtyä 💪🏻
- Anonyymi
Raivota kaikki vanhat patoutuneet tunteet häntä kohtaan. Antaa anteeksi. Ja mennä eteenpäin.
- Anonyymi
Niin sellainen ns purkupalaveri vai? Hih
- Anonyymi
Syödä maksalaatikkoa ja paistaa täiskäleitä!
- Anonyymi
Jäätelöllä ja hillolla 😋
- Anonyymi
Missä se letuille ostama kerma on? Ai kamarissa? Senkin 😏...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se letuille ostama kerma on? Ai kamarissa? Senkin 😏...
🤭 uuuups
- Anonyymi
Näitä on ihana lukea ♥️
- Anonyymi
Ihan mitä vain hänen kanssaan. Kaikki olisi mukavampaa hommaa yhdessä.
- Anonyymi
Totta ♥️ Mä haluaisin olla hänen kanssaan suurinpiirtein 24/7. Tiedän, että hän ei halua sellaista. Tuskin haluaa viettää muuta aikaa kuin petiaikaa 💔 Näin ymmärsin. Mut täytyy siirtyä eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ♥️ Mä haluaisin olla hänen kanssaan suurinpiirtein 24/7. Tiedän, että hän ei halua sellaista. Tuskin haluaa viettää muuta aikaa kuin petiaikaa 💔 Näin ymmärsin. Mut täytyy siirtyä eteenpäin.
Minä en myöskään ole 24/7 -tyyppinen ihminen. Kyllä pitää olla molemmilla omaa aikaa ja harrastuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä erehdyin kerran naiseen joka vierasti kaikkea muuta yhteistä tekemistä kuin petihommia. Ei sellaisen kanssa tunne yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä erehdyin kerran naiseen joka vierasti kaikkea muuta yhteistä tekemistä kuin petihommia. Ei sellaisen kanssa tunne yhteyttä.
Tuo on totta. Tuollaisia ihmisiä löytyy valitettavasti molemmista sukupuolista. En usko, että etenee suhde vakavaksi, jos ei ole mitään yhteistä tekemistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä jauhat paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä jauhat paskaa
Maksullisissa käyvän miehen en olettanutkaan ymmärtävän viestini sisältöä.
- Anonyymi
Ihan vaikka olla hän kainalossani ja katsoa yhdessä eduskunnan kyselytuntia.
- Anonyymi
Asuttais jossain rintamamiestalossa 50-luvulla rakennetussa ja istuttais portailla röökillä. ❤️
🚬🧔👩🏻🦳🚬💨- Anonyymi
Sit se palais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit se palais
Ei pala muutakuin rakkauden roihuessa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pala muutakuin rakkauden roihuessa ❤️
Kyllä, rakkaus nostaisi sen talon ilmaan❤️
Sivusta
- Anonyymi
Kaikkea mahdollista ja mahdotonta
- Anonyymi
Tarviiko siihenkin seuraa että keksii jotain tekemistä
- Anonyymi
Ymmärsit aloituksen ihan väärin.
- Anonyymi
Se on äkkiä hiihtomaskit naamassa molemmilla?
- Anonyymi
Tuijotetaan toisiamme silmiin niin kauan että se hävisi joka purskahti ekaks nauruun!!
- Anonyymi
Jaa oot niitä ns kutittelijoita
- Anonyymi
Tavatessa, kohdatessa innostus lähtisi sisäpuolelta ja toinen näkisi sen silmistäkin. Ne tunteet, mitä heräisi, kun kumpikin hetken hämmästyneenä ihmettelee ja toteaa itsekseen, että tuossa se on. Juttelua ja ulkoilua ensiksi.
- Anonyymi
Oikein hyvä muuten, paitsi tuo ulkoilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvä muuten, paitsi tuo ulkoilu.
Mikä siinä oli vikana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä oli vikana?
Ei tykkää ulkoilusta..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä oli vikana?
Siellä on hiukkasia ?
- Anonyymi
Keskustella politiikasta sunnuntaina pitkällä aamiaisella. 😄
- Anonyymi
Olla käsiraudoissa muutama päivä putkeen ja katsoo kummalla palaa käpy nopeemmin 😄
- Anonyymi
Tarkoitatko että molemmat kahlittuina sänkyyn vai toisiinsa? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että molemmat kahlittuina sänkyyn vai toisiinsa? 😄
Toisiinsa. Oottelen siellä hyllyvälikössä 16 huomenna käsirautojen kanssa. Heitetään avain junaradalle 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisiinsa. Oottelen siellä hyllyvälikössä 16 huomenna käsirautojen kanssa. Heitetään avain junaradalle 😉
Minkäs kaupungin Prisman aiot mennä hyllyväliin? Entä jos nainen ei saavu paikalle... Kahlitsetko sivullisen myyjätytön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs kaupungin Prisman aiot mennä hyllyväliin? Entä jos nainen ei saavu paikalle... Kahlitsetko sivullisen myyjätytön?
Pitäiskö sun rukata palstaäijä dosettias lekurin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi gubbe junaradalle- on siinä hollilla vai? Oppikaa tai repikää siitä
- Anonyymi
Nauraa jollekin asialle, se puhdistaisi ilmaa, meille itsellemme nauraaminen eniten, mutta jos tämä liikaa pyydetty niin sitten ihan mille vaan tahansa. Ehkä joskus vielä, siihen asti yritän lähettää paljon iloisia ajatuksia:
https://m.youtube.com/watch?v=2eDglQeEc-c - Anonyymi
Haluaisin vain levätä hänen kainalossaan ♥️
- Anonyymi
Pyöritellä lihapullia🤌
- Anonyymi
Koristella joulukuusen 🤶🏻🎅🏻
- Anonyymi
Mennä luontoon. Ilman pyssyjä, huom.
- Anonyymi
Sehän on hyvä tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä tietää?
Tarkoitin metsästystä.
- Anonyymi
Ajaa nurmikkoa päivät pääksytysten. Ja sitten havaroida.
- Anonyymi
Eli mahdollisimman paljon hajurakoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mahdollisimman paljon hajurakoa?
Tandeminakin käy.
- Anonyymi
Juoda aamukaffet yhdessä, jutella kaikesta maan ja taivaan väliltä, nauraa kaikelle hassulle ja muullekin, lämmittää puusauna, hakata halkoja, siivota, putsata räystäät, mennä marjametsään, suukotella töihin lähtiessä ja palatessa jne.
Ja iltaisin mennä viereen nukkumaan.
Sitä haluaisin.🥰- Anonyymi
Miksi sitten vaivut psykoosiin heti kun saat hetkeksikään tuollaisen rinnallesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten vaivut psykoosiin heti kun saat hetkeksikään tuollaisen rinnallesi?
Mistä tollainen tuli mieleesi? Menetkö pois palstalta jos haluat vaan olla vi ttumainen muille.
Ei ole ollut kaivattua rinnallani eikä molemmillakaan rinnoilla enää aikoihin, joten en ole vaipunut psykoosiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa herralla siellä voimakasta tulkintaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa herralla siellä voimakasta tulkintaa
kiitos 🤝
- Anonyymi
Niitä asioita mitä tähänkin asti on tehty mutta useammin. Laittaa ruokaa, käydä kaupassa, käydä ulkona syömässä, käydä leffassa, käydä kävelyllä jne.
- Anonyymi
Pestä vaikka jonkun kipon. Kaikkia aivan lällyjä juttuja. Istuttaa yhdessä joku kukka, antaa suukko.
- Anonyymi
Jutella, kävellä ulkona, oppia tuntemaan toinen pikku hiljaa. Tutkia yhdessä asioita jotka kiinnostaa.
- Anonyymi
Mennään katsomaan joutsenia 🤗 Ja kaikkea muuta mahdollista ja mahdotonta 🫶🏻
- Anonyymi
Mennä taivaaseen. Tämä on niin paha maailma. Se olisi parasta jos se nainenkin vaan haluaisi taivaaseen kanssani. Olla aina Jeesuksen kanssa, poissa tästä vihan ja kaiken muun synnin turmelemasta sontatunkiosta. Uskovaisuus on ihanin asia naisessa, kaikki muu tulee sen jälkeen.
- Anonyymi
No tämä ei ole hyvä diili ainakaan, gubbe
- Anonyymi
Kokkailla, juoda aamukahvia, miettiä yhdessä mitä ensi viikolla tapahtuu. Suunnitella ja mennä lomille. Kutsua kavereita kylään.
- Anonyymi
Lukea sylikkäin, käpertyä kainaloon.
- Anonyymi
Onko niiistä petihommista sitten jo tarpeeksi täällä kyselty?
- Anonyymi
nukkua pitää käestä urheilla kokata ja syyä kattoa telkkuu leikkii lastenkaa käyä hallil siivota tampata mattoi käydä kävelyl ja retkel:/
- Anonyymi
Jakaa kaiken sen mitä päässäni liikkuu.
- Anonyymi
Kerro jo!
- Anonyymi
Kävellä käsi kädessä❤️
- Anonyymi
Hankkia kasvmaan ja rapsutella siellä yhdessä 😄 Kokeilla uusia hassuja juttuja ihan vain huvin vuoksi. Veneillä ja tutkia pieniä saaria. Rtelal siellä. Ja täällä ja tuolla. Ja toisaalta sitten ei tarvisi varsinaisesti tehdä mitään, kuin vain olla toisen kanssa.
- Anonyymi
Mentäis kyselemään ostarilla papparaisilta että onko heillä myydä sitä peukkua ja kaikenlaisia muita tyhmiä juttuja.
- Anonyymi
Ja jos elisan myyjä kysyy onko liittymäasiat kunnossa, niin ruvettaisi pitämään sille monologia kvanttifysiikasta ja banaanikärpäsen ulosteen merkityksestä energioiden värähtelyyn astraalitasolla.
- Anonyymi
Ajattelin tehdä kanavan missä kysyn vanhuksilta että eikö tämä paikka ole ihan psykoosissa niiden mielestä.
- Anonyymi
Pyytäis kahville kotiinsa, niin voisin jutella rauhassa. N51
- Anonyymi
Ei tuu mieleen muuta kuin petihommelit, eikä nekään hänen kanssaan enää innosta yhtään. Ei meillä ole mitään yhteistä. Mikäköhän pakkoajatus minulla on ollut tyypistä, joka ei sovi mulle lainkaan.
- Anonyymi
Kaikkea normaalia, metsäisiä sadonpoimintoja ja sisustushommia, tapahtumissa käyntejä ja pientä matkailua.
https://www.youtube.com/watch?v=d33y99HTr88&list=RDd33y99HTr88&start_radio=1 - Anonyymi
Suunnistaa. Oon nyt nivanvaarassa suunnistamassa ihan yksin.
- Anonyymi
Voisimme nöpöttää toistemme höpöjäx.
- Anonyymi
😘🤭😝
- Anonyymi
Lick whipped cream off the body but not have sex. A punishment...
- Anonyymi
Me, naughty? Yes. But can you stand to watch me suffer?
- Anonyymi
Lähisi Lapin matkalle,
- Anonyymi
Sama kuin hirttäisi itsensä!
- Anonyymi
Vietettäis mökillä aikaa, sulla ehkä oli sellainen tai talo ainakin: Takkatulen äärellä makkaraa paistaen, saunottais, lätkittäis pelikortteja, laittaisin sulle ruokia, pihahommia tehden.
Uppoduttais toistemme silmiin, katottais vaan puhumatta mitään. Ei olisi kiirettä minnekkään.
Voi mies kuinka mä sua rakastankaan❤️ja nyt sä oot poissa😔
Kuolen ikävään. - Anonyymi
Kiipeillä😅
- Anonyymi
Jutella. Meistä ja kaikesta. Hipaista, koskettaa, halata. Suudella. (Päässä humahtaa, kun edes ajattelen tätä.) Sit kaikkea arkista: Käydä kaupassa. Syödä yhdessä. Nukkua vieressä. Ulkoilla. Lenkkeillä. Näyttää hänelle kaiken, mitä rakastan.
n->m - Anonyymi
Ekat 90 tuntia mä vaan halaisin
Sit itkisin
Ja sit halaisin lisää
M->N- Anonyymi
Miksi just 90 tuntia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847132Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400