Jeesus Kristus oli esikoinen ylösotettujen joukossa. Sitten näitä ylösottoja on tapahtunut aina henkilön kuollessa. Viimeisessä rutistuksessa jopa elävät pääsee ylösottoon, pois siitä siitä alkavasta ahdistuksesta ja vihasta.
Mb_76
Ylösotto__
66
358
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolleet pyhät ovat taivaassa Jeesuksen luona.
- Anonyymi
Ainakaan pelastuneet Adventistit eivät mene heti kuoltuaan taivaaseen, siis eivät ettuile. He odottavat haudoissaan Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessaan herättää heidät kirkastetussa ruumiissa, ja taivasmatka alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.
Täällä Pohjan tähden alla on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan pelastuneet Adventistit eivät mene heti kuoltuaan taivaaseen, siis eivät ettuile. He odottavat haudoissaan Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessaan herättää heidät kirkastetussa ruumiissa, ja taivasmatka alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.
Täällä Pohjan tähden alla on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme.
1234567---He odottavat haudoissaan Jeesuksen toista tulemista.
Ootko kaheli 1234567---
Kukaaan ei ole haudassa kuin ruumis eli kuollut keho joka mätänee ja haudatessa kaivinkone musrkaa arkun ja vainaja lytistyy ja on maata.
Kukaan ei siellä odota ketään vaan sielu eli henki elää ja siirtyy.
Mutta mätänen sinä siellä ja odota :))
Minä en,olen silloin vapaa kehostani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He odottavat haudoissaan Jeesuksen toista tulemista.
Ootko kaheli 1234567---
Kukaaan ei ole haudassa kuin ruumis eli kuollut keho joka mätänee ja haudatessa kaivinkone musrkaa arkun ja vainaja lytistyy ja on maata.
Kukaan ei siellä odota ketään vaan sielu eli henki elää ja siirtyy.
Mutta mätänen sinä siellä ja odota :))
Minä en,olen silloin vapaa kehostani.Kuollessa henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Pelkkä henki ei ole tietoinen.
Jeesus toisessa tulemisessa herättää omansa kirkastetussa ruumiissa. Taivasmatka alkaa 1000 vuodeksi taivaasseen.
Maasta olet sinä tullut ja maaksi pitää jälleen tuleman. Herramme Jeesus Kristus on sinut herättävä. Näinhän pappikin lausuu.
Kahelit eivät ymmärrä, he vaan ilakoivat lausunnoillaan: Meni taivaan kirkkauteen kuoltuaan.
Pelastuneet Adventistit odottavat Jeesuksen toista tulemista, jolloin Jeesus herättää heidät KIRKASTETUSSA ruumiissa, ja taivasmatka alkaa. He eivät ettuile.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1234567---Adventistit eivät tosiaan mene taivaaseen, elleivät tule uskoon. Kerrankin puhut edes osittain totta. Eivät he kyllä hautoihinsakaan jää makaamaan, niin kuin väität. Kaikki, jotka eivät ole uudestisyntyneitä Jeesuksen veren sovitukseen kaiken toivonsa laittaneita, joutuvat kuolemansa jälkeen helvettiin. Joka luulee omilla teoillaan voivansa pelastustaan varmistella, ei ole pelastunut. Se on joko tai. Jeesus on ainoa tie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuollessa henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Pelkkä henki ei ole tietoinen.
Jeesus toisessa tulemisessa herättää omansa kirkastetussa ruumiissa. Taivasmatka alkaa 1000 vuodeksi taivaasseen.
Maasta olet sinä tullut ja maaksi pitää jälleen tuleman. Herramme Jeesus Kristus on sinut herättävä. Näinhän pappikin lausuu.
Kahelit eivät ymmärrä, he vaan ilakoivat lausunnoillaan: Meni taivaan kirkkauteen kuoltuaan.
Pelastuneet Adventistit odottavat Jeesuksen toista tulemista, jolloin Jeesus herättää heidät KIRKASTETUSSA ruumiissa, ja taivasmatka alkaa. He eivät ettuile.
1234567---Uskovat saamme kirkastetun ruumiin ylöstempauksessa. Usko sinäkin, että Jeesus sovitti sinunkin syntisi verellään, äläkä kuvittele, että hokemalla sapatti sapatti pääsisit mukaan. Joka luulee, että syntisen pelastumiseen tarvittaisiin jotain muuta kuin usko Jeesukseen, et ole vielä uudestisyntynyt.
Lue Raamattua (KJB) niin et ole noin eksyksissä. Se tuhatvuotinen valtakunta on täällä maan päällä. Se alkaa heti ahdistuksen ajan jälkeen. Se löytyy Ilmestyskirjasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovat saamme kirkastetun ruumiin ylöstempauksessa. Usko sinäkin, että Jeesus sovitti sinunkin syntisi verellään, äläkä kuvittele, että hokemalla sapatti sapatti pääsisit mukaan. Joka luulee, että syntisen pelastumiseen tarvittaisiin jotain muuta kuin usko Jeesukseen, et ole vielä uudestisyntynyt.
Lue Raamattua (KJB) niin et ole noin eksyksissä. Se tuhatvuotinen valtakunta on täällä maan päällä. Se alkaa heti ahdistuksen ajan jälkeen. Se löytyy Ilmestyskirjasta.Jeesuksen omilla tulee olemaan kirkastettu ruumis, kun Jeesus toisessa tulemisessaan herättää omansa. Elossa olevat pyhät muutetaan, ja yhdessä heidän taivasmatkansa alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.
Ne ovat erittäin pahasti eksyksissä, jotka julistavat kuolleista omaisistaan, sinne meni taivaan kirkkauteen iloitsemaan esim.muusikot siellä yhdessä soittelevat. Monenmoista tarinaa olen kuullut.
1000 vuotta ainakin pelastuneet Adventistit ovat taivaassa Sapatin Herran Jeesuksen kanssa. Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.
Suotakoon rauha niille ketkä 1000 vuotiskautta maan päällä viettävät. Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on.
1. Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, tuhannen vuotta. TUOMION YLÖSNOUSEMUS. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.
En tule muuttamaan näkemyksiäni.
Mitä sapattiin tulee, minulla on ollut Jumalan johdatus. Sapatti on Jumalan merkki.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventistit eivät tosiaan mene taivaaseen, elleivät tule uskoon. Kerrankin puhut edes osittain totta. Eivät he kyllä hautoihinsakaan jää makaamaan, niin kuin väität. Kaikki, jotka eivät ole uudestisyntyneitä Jeesuksen veren sovitukseen kaiken toivonsa laittaneita, joutuvat kuolemansa jälkeen helvettiin. Joka luulee omilla teoillaan voivansa pelastustaan varmistella, ei ole pelastunut. Se on joko tai. Jeesus on ainoa tie.
Pelastuneet Adventistit eivät jää hautoihin, Jeesus herättää toisessa tulemuksessaan kirkastetussa ruumiissa, ja alkaa taivasmatka 1000 vuodeksi taivaaseen.
"Olen kuullut on kaupunki tuolla yllä maan päällä pilvien usvain".
Ei tule olemaan ikuista piinaa tulimeressä kenelläkään. Jumala ei ole mikään sadisti.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovat saamme kirkastetun ruumiin ylöstempauksessa. Usko sinäkin, että Jeesus sovitti sinunkin syntisi verellään, äläkä kuvittele, että hokemalla sapatti sapatti pääsisit mukaan. Joka luulee, että syntisen pelastumiseen tarvittaisiin jotain muuta kuin usko Jeesukseen, et ole vielä uudestisyntynyt.
Lue Raamattua (KJB) niin et ole noin eksyksissä. Se tuhatvuotinen valtakunta on täällä maan päällä. Se alkaa heti ahdistuksen ajan jälkeen. Se löytyy Ilmestyskirjasta.Lue Kreikkalaista Novumia , sen pohjalta ovat eri kieliversiot käännetyt. Lue Kreikan alku tekstiä kreikaksi .
"Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.
...
esikoisena Kristus,
sitten Kristuksen omat
hänen tulemuksessaan"
Tuossa välissä ei ole
tapahtunut kuolleitten ylösnousemusta,
mikä tarkoittaa ruumiin ylösnousemusta.Jeesuksen ruumiin ylösnousemus
eli kuolleista herääminen tapahtui
3:n vuorokauden kuluttua siitä,
kun Hän antoi Henkensä Isän käsiin,
jolloin Hänen ruumiinsa
jäi kuolleena ristille.
40 päivän kuluttua
ruumiin ylösnousrmuksesta
Hänet otettiin ylös.
"Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille,
otettiin hänet ylös taivaaseen,
ja hän istui Jumalan oikealle puolelle."
Kumpaakaan näistä ei sittemmin ole koettu.
Mutta jokainen uskova ihminen
eli hänen henkensä/sielunsa
siirtyy ruumiillisen kuoleman jälkeen
kolmanteen taivaaseenJumalan Paratiisiin.
Tämän asian koki ensimmäisenä
ristin ryöväri,
joka oli jo tuona kuolinpäivänä
Jeesuksen kanssa Paratiisissa,
vaikka heidän kuolleet ruumiinsa
olivat maan päällä.- Anonyymi
kalamos kirjoitti:
Jeesuksen ruumiin ylösnousemus
jolloin Hänen ruumiinsa
jäi kuolleena ristille.
40 päivän kuluttua
Hänet otettiin ylös.
ristin ryöväri,
olivat maan päällä.Eivät olleet paratiisissa. Helatortaita vietetään Jeesuksen taivaaseen astumisen muistoksi. Huom. Sinä päivänä Jeesus sanoi: Olet oleva kanssani paratiisissa.
Ryöväri herätetään niinkuin muutkin Jeesuksen omat , Jeesuksen toisessa tulemisessa kirkastetussa ruumiissa, ja taivasmatka alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen. Jeesuksen kanssa olemme 1000 vuotta taivaassa.
1234567--- Anonyymi kirjoitti:
Eivät olleet paratiisissa. Helatortaita vietetään Jeesuksen taivaaseen astumisen muistoksi. Huom. Sinä päivänä Jeesus sanoi: Olet oleva kanssani paratiisissa.
Ryöväri herätetään niinkuin muutkin Jeesuksen omat , Jeesuksen toisessa tulemisessa kirkastetussa ruumiissa, ja taivasmatka alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen. Jeesuksen kanssa olemme 1000 vuotta taivaassa.
1234567---Kirjaimellisesti kääntäen:
"Ja sanoi hänelle Jeesus:
'Amen sanon sinulle
tänään kanssa minun
olet paratiisissa'"- Anonyymi
kalamos kirjoitti:
Kirjaimellisesti kääntäen:
'Amen sanon sinulle
tänään kanssa minun
olet paratiisissa'""Amen sanon sinulle
tänään kanssa minun
olet paratiisissa'""
No oliko Jeesus tuona päivänä paratiisissa ? - Anonyymi
kalamos kirjoitti:
Kirjaimellisesti kääntäen:
'Amen sanon sinulle
tänään kanssa minun
olet paratiisissa'"Minä en usko kalamoksen sepustuksia. En monia muitakaan kirjoituksiasi.
Ei Jeesuskaan mennyt heti paratiisiin. Kyllä se vaan ryöväri odottaa haudassaan ylösnousemuksen aamua.
Raamatun sana ei ole vielä kalamokselle auennut, vaikka ikääkin varmaan jo on.
1234567--- Anonyymi kirjoitti:
"Amen sanon sinulle
tänään kanssa minun
olet paratiisissa'""
No oliko Jeesus tuona päivänä paratiisissa ?Kyllä Jeesus ja myös ryöväri
ja koko Aabrahamin helma
olivat vielä tuona päivänä
Paratiisissa.
Vain Jeesuksen ruumis kuoli
eli lakkasi toimimasta.
Ja tämä kuoleminen tarkoittaa
siis sitä,
että Henki poistui Jeesuken ruumiista
Isän Käsiin,
jossa se voimallistettiin
ja Jeesus astui
Kaikkivaltiaana tuonelaan
ja julisti voittonsa,
ja otti koko Aabrahamin helman
mukanaan Jumalan Paratiisiin,
jossa he ottivat kohta vastaan
ensimmäisen ihmisen,
jonka ei enää tarvinnut
ollenkaan mennä tuonelaan
vaan enkelit veivät hänet
ristiltä suoraan Jumalan Paratiisiin.- Anonyymi
kalamos kirjoitti:
Kyllä Jeesus ja myös ryöväri
ja koko Aabrahamin helma
olivat vielä tuona päivänä
Paratiisissa.
Vain Jeesuksen ruumis kuoli
eli lakkasi toimimasta.
Ja tämä kuoleminen tarkoittaa
siis sitä,
että Henki poistui Jeesuken ruumiista
Isän Käsiin,
jossa se voimallistettiin
ja Jeesus astui
Kaikkivaltiaana tuonelaan
ja julisti voittonsa,
ja otti koko Aabrahamin helman
mukanaan Jumalan Paratiisiin,
jossa he ottivat kohta vastaan
ensimmäisen ihmisen,
jonka ei enää tarvinnut
ollenkaan mennä tuonelaan
vaan enkelit veivät hänet
ristiltä suoraan Jumalan Paratiisiin.Muuten hyvä, mutta on vaan omasta päästä keksittyä huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta on vaan omasta päästä keksittyä huuhaata.
Erittäin hyvä vastaus kalamokselle.
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta on vaan omasta päästä keksittyä huuhaata.
En minä osaa kirjoittaa mitään
omasta päästäni.
Kaiken mitä kirjoitan,
olen lukenut Raamatusta.
"Sillä myös Kristus
kärsi kerran kuoleman
syntien tähden,
vanhurskas vääräin puolesta,
johdattaaksensa meidät
Jumalan tykö;
hän,
joka tosin kuoletettiin lihassa,
mutta tehtiin eläväksi hengessä,
jossa hän myös meni pois
ja saarnasi vankeudessa oleville hengille"
(1 Piet 3:18-19)
Tuo siis tapahtui välittömästi,
kun Jeesus antoi henkensä
Isän käsiin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä vastaus kalamokselle.
Kalan vastaus tässä se oikea, vastustajilla ymmärtämättömyyttä, eksytystäkin varmaan mm. adv. valheopetuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät olleet paratiisissa. Helatortaita vietetään Jeesuksen taivaaseen astumisen muistoksi. Huom. Sinä päivänä Jeesus sanoi: Olet oleva kanssani paratiisissa.
1234567---Valehteletko, vai etkö ole koskaan lukenut Raamattua (KJB)?
Jeesus ja ryöväri olivat risteillä, kun tuo keskustelu käytiin. Jeesus kävi kuolemansa jälkeen hakemassa uskovat tuonelasta. Ryöväri oli varmaan hänen mukanaan todistamassa, mitä kaikkea ihmeellistä Jeesus oli tehnyt. Jeesus vei kaikki omansa taivaaseen (took captives captive). Sen jälkeen Jeesuksen omat ovat menneet kuoltuaan heti taivaaseen, vääräuskoiset helvettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Amen sanon sinulle
tänään kanssa minun
olet paratiisissa'""
No oliko Jeesus tuona päivänä paratiisissa ?Oli. Hän kävi helvetissä ja vei sieltä mukanaan ne, jotka uskoivat Jumalaan ja häneen. Sitten hän vei heidät taivaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en usko kalamoksen sepustuksia. En monia muitakaan kirjoituksiasi.
Ei Jeesuskaan mennyt heti paratiisiin. Kyllä se vaan ryöväri odottaa haudassaan ylösnousemuksen aamua.
Raamatun sana ei ole vielä kalamokselle auennut, vaikka ikääkin varmaan jo on.
1234567---Reppana, olet ihan sekaisin. Jankutuksesi ei sinua pelasta.
Pelastava evankeliumi, 1 Cor 15:1-4 (KJB):
Moreover, brethren, I declare unto you the gospel which I preached unto you, which also ye have received, and wherein ye stand;
2 By which also ye are saved, if ye keep in memory what I preached unto you, unless ye have BELIEVED IN VAIN. (isonnus minun)
3 For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;
4 And that he was buried, and that he rose again the third day according to the scriptures: - Anonyymi
kalamos kirjoitti:
omasta päästäni.
Kaiken mitä kirjoitan,
olen lukenut Raamatusta.
"Sillä myös Kristus
kärsi kerran kuoleman
syntien tähden,
johdattaaksensa meidät
Jumalan tykö;
hän,
jossa hän myös meni pois
Isän käsiin.Sielunvihollinenkin osaa antaa neuvoja, jotka eivät ole totuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehteletko, vai etkö ole koskaan lukenut Raamattua (KJB)?
Jeesus ja ryöväri olivat risteillä, kun tuo keskustelu käytiin. Jeesus kävi kuolemansa jälkeen hakemassa uskovat tuonelasta. Ryöväri oli varmaan hänen mukanaan todistamassa, mitä kaikkea ihmeellistä Jeesus oli tehnyt. Jeesus vei kaikki omansa taivaaseen (took captives captive). Sen jälkeen Jeesuksen omat ovat menneet kuoltuaan heti taivaaseen, vääräuskoiset helvettiin.OMPA SUUREMMOISTA VALEHTELUA: Kuoltuaan heti taivaaseen, vääräuskoiset helvettiin.
Kaikki nämä teidän julistukset ovat minulle tuttuja. Kävin vuosikymmeniä sitten eri suuntien kokouksissa. Mikään heillä ei ole muuttunut miksikään.
Huomasin, että Aventisteilla on eniten totuuksia, järkeen käypiä. Valitettavasti nykyään Adventisteillakin on naispastoreita. Adventisti ylifariseuksella hyviä kirjoituksia mitä pappeuteen tulee. Muutenkin erittäin järkevä mies, paljon hänellä tietoa , ja tietojen lisäksi erilaisia näkyjä nähnyt.
1234567--- - Anonyymi
kalamos kirjoitti:
omasta päästäni.
Kaiken mitä kirjoitan,
olen lukenut Raamatusta.
"Sillä myös Kristus
kärsi kerran kuoleman
syntien tähden,
johdattaaksensa meidät
Jumalan tykö;
hän,
jossa hän myös meni pois
Isän käsiin.kalamos keksii omasta päästä milloin mitäkin huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalan vastaus tässä se oikea, vastustajilla ymmärtämättömyyttä, eksytystäkin varmaan mm. adv. valheopetuksesta.
Valheopetuksia löytyy monilta muilta enemmän kuin Adventisteilta. Olen käynyt aikoinani vaikka kuinka monissa eri uskon suuntien kokouksissa.
Minulle kelpasi vain Adventistit. Harmi vaan, että nykyään heilläkin on naispastoreita, niinkuin monilla muillakin.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ja ryöväri olivat risteillä, kun tuo keskustelu käytiin. Jeesus kävi kuolemansa jälkeen hakemassa uskovat tuonelasta. Ryöväri oli varmaan hänen mukanaan todistamassa, mitä kaikkea ihmeellistä Jeesus oli tehnyt. Jeesus vei kaikki omansa taivaaseen (took captives captive). Sen jälkeen Jeesuksen omat ovat menneet kuoltuaan heti taivaaseen, vääräuskoiset helvettiin.Jeesuksen kanssa ristiinnaulittiin kaksi pahantekijää ja kaksi ryöväriä Jerikon tien varteen. Pahantekijät olivat kansan hallitusmiesten ja ylipappien roomalaisilla ristiinaulittavaksi luovuttamia ja ylipappien näkemysten mukaan lain rikkojia. Jeesus luettiin pahantekijäin joukkoon. Jeesus vastasi: "Olenko minä juutalainen? Oma kansasi ja ylipapit ovat antaneet sinut minun käsiini. Mitä olet tehnyt?" Ryövärit olivat sen sijaan roomalaisten sotilaiden kiinniottamia rikollisia,aivan kuten ymmärämämme rikollisella.
Ensin ristiinnnaulittiin Jeesus ja kaksi pahantekijää. Sen jälkeen kun päällekirjoitus oli kiinnitetty Jeesuksen ristiin Golgatalle tuotiin myös kaksi ryöväriä ristiinnaulittavaksi. Kumpikin ryöväri pilkkaisi Jeesusta, mutta toinen pahantekijöistä sanoi;
"Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi". Eräät ovat arvelleen kyseisen pahantekijänän olleen sama mies, joka ajoi riivaaia ulos Jeesuksen nimessä.
"Mestari, me näimme erään miehen sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia, ja me kielsimme häntä, koska hän ei seuraa meidän mukanamme". - Anonyymi
kalamos kirjoitti:
omasta päästäni.
Kaiken mitä kirjoitan,
olen lukenut Raamatusta.
"Sillä myös Kristus
kärsi kerran kuoleman
syntien tähden,
johdattaaksensa meidät
Jumalan tykö;
hän,
jossa hän myös meni pois
Isän käsiin."En minä osaa kirjoittaa mitään
omasta päästäni."
No kirjoitat sitten jonkun muun omasta päästään keksimää huuhaata.
"Kaiken mitä kirjoitan,
olen lukenut Raamatusta."
Vertauksiin pitää suhtautua vertauksina.
Jos Raamatussa monin paikoin sanotaan, että kuolleet eivät tiedä mitään ja he muuttuvat maaksi/tomuksi, niin ei näitä selviä kirjoituksia selitetä tyhjäksi yhden Jeesuksen murhanneiden fariseusten keskuudessa liikkuneen vertauksen avulla, jota Jeesus käytti hyväkseen osoittaakseen fariseusten uskomuksen, että rikkaus on osoitus Jumalan siunauksesta, harhaopiksi.
Nyt nykyajan fariseukset eli menestysteologitkin käyttävät tätä vertausta väärin todistelemaan sillä toista harhaoppiaan eli sielun kuolemattomuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En minä osaa kirjoittaa mitään
omasta päästäni."
No kirjoitat sitten jonkun muun omasta päästään keksimää huuhaata.
"Kaiken mitä kirjoitan,
olen lukenut Raamatusta."
Vertauksiin pitää suhtautua vertauksina.
Jos Raamatussa monin paikoin sanotaan, että kuolleet eivät tiedä mitään ja he muuttuvat maaksi/tomuksi, niin ei näitä selviä kirjoituksia selitetä tyhjäksi yhden Jeesuksen murhanneiden fariseusten keskuudessa liikkuneen vertauksen avulla, jota Jeesus käytti hyväkseen osoittaakseen fariseusten uskomuksen, että rikkaus on osoitus Jumalan siunauksesta, harhaopiksi.
Nyt nykyajan fariseukset eli menestysteologitkin käyttävät tätä vertausta väärin todistelemaan sillä toista harhaoppiaan eli sielun kuolemattomuutta.Hyvä toteamus !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reppana, olet ihan sekaisin. Jankutuksesi ei sinua pelasta.
Pelastava evankeliumi, 1 Cor 15:1-4 (KJB):
Moreover, brethren, I declare unto you the gospel which I preached unto you, which also ye have received, and wherein ye stand;
2 By which also ye are saved, if ye keep in memory what I preached unto you, unless ye have BELIEVED IN VAIN. (isonnus minun)
3 For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;
4 And that he was buried, and that he rose again the third day according to the scriptures:"Reppana, olet ihan sekaisin. Jankutuksesi ei sinua pelasta."
Näkee, että sinulla ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä, eikä häpeäntunnetta.
Itse sinä jankutit juuri jankuttamasta päästyäsi tulevaa "tempausta", jota siis EI TAPAHTUNUT, ja yhä vain katsot olevasi siinä asemassa, että sinulla on varaa nimitellä muita reppanoiksi ja sekaisin oleviksi, vaikka SINÄ ITSE olet aivan todistetusti SEKAISIN OLEVA REPPANA, joka yritit tuputtaa muille Raamatun vastaista harhaoppia.
Eiköhän sinun kannattaisi jättää nämä opettajan hommat sellaisille, joilla on siihen jotain edellytyksiä. Sinulla nimittäin ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OMPA SUUREMMOISTA VALEHTELUA: Kuoltuaan heti taivaaseen, vääräuskoiset helvettiin.
Kaikki nämä teidän julistukset ovat minulle tuttuja. Kävin vuosikymmeniä sitten eri suuntien kokouksissa. Mikään heillä ei ole muuttunut miksikään.
Huomasin, että Aventisteilla on eniten totuuksia, järkeen käypiä. Valitettavasti nykyään Adventisteillakin on naispastoreita. Adventisti ylifariseuksella hyviä kirjoituksia mitä pappeuteen tulee. Muutenkin erittäin järkevä mies, paljon hänellä tietoa , ja tietojen lisäksi erilaisia näkyjä nähnyt.
1234567---"Huomasin, että Aventisteilla on eniten totuuksia, järkeen käypiä. Valitettavasti nykyään Adventisteillakin on naispastoreita."
Sen lisäksi, että Adventtikirkko
1) opettaa Katoliselta äitikirkolta perimäänsä epäraamatullista (kirkollista) palkkapappeutta, Adventtikirkko
2) kumartaa myös antikristusta/petoa tunnustamalla Katolisen kirkon kristilliseksi seurakunnaksi sekä
3) valehtelee julistavansa kolmen enkelin tuomionsanomaa suuresta Babylonista.
Meinaatko, että sapatti peittää kaikki nuo Adventtikirkon omat synnit + myöskin Katolisen äitikirkon synnit + muiden Babylonsisarten synnit, joihin Adventtikirkkokin on nyt osallisena ?
Ilm.18 (1992 käännös)
4 Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. [1. Moos. 19:12,15; Jer. 51:6]
5 "Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan. [1. Moos. 18:20; Joona 1:2]m.18 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ja ryöväri olivat risteillä, kun tuo keskustelu käytiin. Jeesus kävi kuolemansa jälkeen hakemassa uskovat tuonelasta. Ryöväri oli varmaan hänen mukanaan todistamassa, mitä kaikkea ihmeellistä Jeesus oli tehnyt. Jeesus vei kaikki omansa taivaaseen (took captives captive). Sen jälkeen Jeesuksen omat ovat menneet kuoltuaan heti taivaaseen, vääräuskoiset helvettiin."Jeesus kävi kuolemansa jälkeen hakemassa uskovat tuonelasta. Ryöväri oli varmaan hänen mukanaan todistamassa, mitä kaikkea ihmeellistä Jeesus oli tehnyt. Jeesus vei kaikki omansa taivaaseen (took captives captive). Sen jälkeen Jeesuksen omat ovat menneet kuoltuaan heti taivaaseen, vääräuskoiset helvettiin."
Muuten hyvä, mutta kaikki tuo on vain omasta päästäsi ja/tai jonkun toisen omasta päästä keksittyä huuhaata ja toiveajattelua, sillä Raamatussa ei kerrota mitään noista. - Anonyymi
kalamos kirjoitti:
Jeesuksen ruumiin ylösnousemus
jolloin Hänen ruumiinsa
jäi kuolleena ristille.
40 päivän kuluttua
Hänet otettiin ylös.
ristin ryöväri,
olivat maan päällä.Jonka Jumala on vanhurskautta ut uskon kautta Jeesuksen vereen ,hänellä on Jumala yhteys Jumalan Hengen tultua häneen asumaan. Hän on Herran oma eli tai kuoli tässä ajassa.
”Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”
Roomalaiskirje 5:1-2 FB38
”Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio, samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.”
Heprealaiskirje 9:27-28 FB38
- Anonyymi
Helluntailaiset eivät vähässäkään kykene olemaan täsmällisen totuuden mukaisia. Aina pitää tarkistaa ONKO NOIN. Koko termiä "ylösotto" ei Raamatusta löydy.
"Ylösnousemuksesta" Raamattu sen sijaan puhuu. Termi "ylösotto" kaketi viittaa siis Jeesuksen seuraajien nk. "1. ylösnousemukseen" (kuten Jeesuksen taivaaseenastuminen), ei kuolleista ylösnousemukseen (kuten 3. päivänä). Kaksi eri tapahtumaa jotka näin ovelasti halutaan sekoittaa omia tarkoitusperiään varten.
En muistanut Raamatusta tuollaista lausetta "ylösototsta", mutta mm. nämä kaksi löytyivät UT:sta sanalle "esikoinen".
Kol. 1:18Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
Ilm. 1:5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
Pienillä, omilla sanamuunnoksillaan, helluntailaiset totuttavat kuulijansa epämääräisyyksiin ja valheisiin, näin voivat sitten selittää Raamattua omalla tavallaan.
Myöskään "tempausksesta" ei Raamattu, tapahtuman nimenä puhu yhtään mitään. 1. ylösnousemus kylläkin tapahtuu nopeasti, kuin temmaten, mutta se ei ole tapahtuman koko olemus, kuten tuo helluntailaisten oppi haluaa sen rajata, katsomaan vain tapahtuman nopeaa liikettä. Raamattu puhuu "1. ylösnousemuksesta", tämä nimitys koostaa kaiken siihen liittyvän.
Tämä kristittyjen Raamatun mukaan käyttämä termi ei kuitenkaan ole koskaan kelvannut helluntailaisille, sillä heille "Tempaus" on eri tapahtuma.
Ilm. 20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
Helluntailaiset kieltäytyvät olemasta mukana tässä tapahtumassa.- Anonyymi
1 Thessalonians 4:17 (KJB)
Then we which are alive and remain shall be CAUGHT UP together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord. (isonnus minun)
Sana harpazo on kreikankielisessä Raamatussa. Sana rapturo on latinankielisessä Raamatussa. Molemmat tarkoittavat samaa kuin rapture englanninkielessä. King James Bible on täydellinen. Asetut sen yläpuolelle, sitä arvostelemaan, omaksi vahingoksesi.
- Anonyymi
Tämä on edessä! Joko tulee maallinen lähtö tältä tellukselta, tai pääsee elävänä mukaan ylösottoon. Jännä nähdä se parempi maa, johon meidät sijoitetaan. Siellä voi varmasti hoitaa käsityöläisammattia elävänä. Luksusta se kuitenkin on. Uutuuden viehätystä.
Myöskin monelle tulee halu pilkata tänne jääviä ihmisiä. Itse en tähän sorru, vaan olen neutraali. Sääli jääneitä kohtaan. Luksusta se kuitenkin on, kun päässee uusiin maisemiin. Jeesus Kristus on avannut esikoisena tien ja me jälkeläiset voimme kävellä sisään.
Mb_76- Anonyymi
"Tämä on edessä! Joko tulee maallinen lähtö tältä tellukselta, tai pääsee elävänä mukaan ylösottoon."
Miksi sinäkin puhut "ylösotosta", josta ei ole minkäänlaista mainintaa Raamatussa, etkä ensimmäisestä ylösnousemuksesta, josta kerrotaan Raamatussa ?
- Anonyymi
Naapurin esikoinen räjäytti itsensä. Ylös päin se ainakin lähti.
- Anonyymi
Onko tuo ylösotto sama asia kuin lahkolaisten käyttämä termi tempaus? Pari päivää sitten ainakin pitivät hirveää meteliä ko. vuosipäivänä tapahtuvasta suuresta tempauksesta.
- Anonyymi
Ylöstempaus, ylösotto, tempaus, catching away, being caught up, rapturo, harpazo.
- Anonyymi
Heluntailuus on nyt on mitä on..
Ei niitä ylösottoja tule nyt.
Hitto ko ootte sen amerikan 1900-luvun hurmoksessa ja se puhoo ihan roskoo.- Anonyymi
Pian tapahtuvaa ylösottoa odotamme kaikki uskovat, jotka tunnemme edes hiukan Raamattua. Helluntailaiset taas luulevat, että riippuu omista teoista, onko 'kelvollinen' temmattavaksi. He luulevat, että pelastuksensa, uudestisyntymisensä voi menettää.
- Anonyymi
Onkohan suurella osalla helluntailaisista jokin adhd, kun vaikuttavat niin impulsiivisilta ja keskittymiskyvyttömiltä haihattelijoilta, joita on helppo manipuloida ?
Kirkkouskovaiset taas vaikuttaa konservatiivisemmilta "Martta- tyypeiltä".
Nörtit ja persut taas vaikuttaa joltain aspergereilta, kuten esim Musk ja Halla-aho (ovat siis itse kertoneet).
On tullu vaan mieleen, että joka uskonto näyttää vetävän puoleensa tietynlaisia ihmisiä, eikä sillä ole mitään tekemistä totuuden kanssa, vaan ihmisen luonteen kanssa.
Luonteeltaan täysin erilaisten ihmisten on vaikea ymmärtää toisiaan, kun jokainen pitää juuri sitä omaa ajattelu- ja elämäntapaansa oikeana, mihin itse on mielistynyt.- Anonyymi
Luterilainen ja helluntailainenkin voi tulla uskoon ja pelastua. Samoin katolinen, muhamettilainen, hindu, buddhalainen. Uskonnolla ei kukaan pelastu, vaan oman uskon kautta vereen, jonka Jeesus vuodatti meidänkin syntiemme sovitukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilainen ja helluntailainenkin voi tulla uskoon ja pelastua. Samoin katolinen, muhamettilainen, hindu, buddhalainen. Uskonnolla ei kukaan pelastu, vaan oman uskon kautta vereen, jonka Jeesus vuodatti meidänkin syntiemme sovitukseksi.
Lähes kaikki helluntailaiset ovat uskossa. Sen sijaan luterilaisista noin pari prosettia.
- Anonyymi
Vieläkö hissit menee ylöspäinkin?
- Anonyymi
Koska Raamatussa ei ole yhtään kohtaa, joka puhuisi sielun kuolemattomuudesta, kysymme: Mistä sellainen oppi on peräisin ? On valitettava asia että se pakanallisen kreikkalaisen filosofian kautta on päässyt vaikuttamaan myös kristikuntaan.
Profesori Aimo Nikolainen sanookin sattuvasti: "Tavanomaisessa ajatustavassamme ja kielenkäytössämme on raamatullisten käsitteiden rinnalla olennaisesti kreikkalaisperäisiä aineksia" Aapeli Saarisalo kirjoittaa myös: "Raamattu ei missään puhu sielun kuolemattomuudesta, se on pelkää kirkon traditiota ja väärää filosofiaa".
Suurin osa ihmiskuntaa on sielunkuolemattomuusopin kahleissa. Tuon pakanallisen
kuolemattomuusopin kuolettavia hedelmiä ovat esimerkiksi sielunvaellusoppi, oppi tietoisesta tilasta kuolemassa, kiirastulioppi, spiritismi, oppi jumalattomien loppumattomista kärsimyksistä.
Historiaa.- Anonyymi
Jeesus ei puhu valetta:
Matt 10:28 Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät voi tappaa sielua. Pelätkää ennemmin häntä, joka voi sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Persoona, sielu ei kuole edes tulikivijärven ikuisessa tuskasssa, sillä 1000 vuotta myöhemmin Antikristus ja väärä profeetta ovat vielä siellä: Ilm 20:10. - Anonyymi
Hyvin selitetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei puhu valetta:
Matt 10:28 Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät voi tappaa sielua. Pelätkää ennemmin häntä, joka voi sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Persoona, sielu ei kuole edes tulikivijärven ikuisessa tuskasssa, sillä 1000 vuotta myöhemmin Antikristus ja väärä profeetta ovat vielä siellä: Ilm 20:10.Matt. 10:28 Ne jotka näkevät tässä tekstissä sielun kuolemattomuuden, tekevät sen todennäköisesti juuri siksi, että he ovat tottuneet sielun yhteydessä ajattelemaan kuolemattomuutta. Mutta itse asiassa sellainen ajattelu on ristiriidassa tämän tekstin kanssa, joka nimenomaan sanoo, että Jumala voi hukuttaa sekä ruumiin että sielun.
Piispa Aimo T. Nikolainen on ansiokkaassa kirjassaan Ihminen evankeliumin valossa sanonut tästä tekstistä seuraavasti: "Tällä kerralla näyttää Jeesus tehneen huomattavan eron ruumiin ja sielun välillä; ruumiin voi tappaa, sielua ei voi ! Karkeasti virheellinen on kuitenkin se selitys, että Jeesus näissä sanoissa tunnustaa ikuisen häviämättömän sielun olemassaolon katoavaisen ruumiin rinnalla.
Historiaa.
- Anonyymi
Näin vanhemmiten ottaa huonommin ylös.
- Anonyymi
Aloitus on harhaanjohtamista! Jeesus oli esikoinen kuolleista nousseitten joukossa!
Aloittaja valehtelee röyhkeästi päin silmiä. Ylösnousemus kuoleista tarkoittaa ruumiin kuoleman jälkeen esille tuloa Jumalan luona!- Anonyymi
Jeesus oli vain huijari huijareiden joukossa. Aloitti itsensä brändäämisen Lasarusperformanssilla.
- Anonyymi
Raamattu puhuu tempauksesta, myös 92-käännöksessä asiasta puhutaan tempauksena, joten kyllä homman pitäisi olla ihan tuttu asia luterilaisillekin:
"Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa." (1992-käännös, 1. Tess. 4:17)
Joten varmasti se tempaus tapahtuu eräänä päivänä.- Anonyymi
Raamattu on ihmisen vilkkaan mielikuvituksen tuote, ei mitään muuta.
- Anonyymi
Raamatun "tempaus" on osa YLÖSNOUSEMUSTA, joka tapahtuu Jeesuksen palatessa ja herättäessä uskossa kuolleet "viimeisenä päivänä" ja sen jälkeen vasta temmataan elossa olevat uskovat Jeesusta vastaan.
Tästä hörhöjen "tempauksesta/ylösotosta" on tehty aivan itsenäinen tapahtumansa, joka on irroitettu asiyhteydestään eli 1. YLÖSNOUSEMUKSESTA (=pelastuneiden ylösnousemus).
Toinen (2.) ylösnousemus eli kuolleiden ylösnousemus tapahtuu Raamatun mukaan 1000 vuoden jälkeen.
- Anonyymi
>> pääsee ylösottoon, pois siitä siitä alkavasta ahdistuksesta ja vihasta. <<
Minun Raamatun ymmärrykseni mukaan tämä on väärä oppi. Ja niin on monen opettajankin mukaan.
Uskovat ovat ahdistuksen ajassa maan päällä. Pedon merkki-varoitus on annettu uskoville. Miksi se muuten lukisi Raamatussa? Varoitus tarkoittaa sitä, että uskovat näkevät antikristuksen tulon, valtaan nousemisen, jumalaksi julistautumisen, pedon merkin tulemisen ja ovat täällä pedon takia suuressa ahdistuksessa. Tämä ei koske vain juutalaisia, niin kuin yleisesti opetetaan.
Vasta vihonviimeisistä vitsauksista eli tuomion vihasta, kun Jumala langettaa turmiolliset vitsaukset niiden päälle, jotka eivät tee parannusta, Jumala nostaa uskovat turvaan, temmaten meidät pois tuhon alta.
Mutta mm. Helluntailiikkeessä uskotaan, että ahdingoista päästään kuin koira veräjästä.
Se, ettei uskovia ole määrätty vihaan, tarkoittaa sitä, että olemme vapautetut Jumalan tuomioista, eikä sitä, ettemme joutuisi kokemaan ahdistuksen aikaa ja elämään antikristuksen ajassa.
Näin ainakin itse olen aina Raamatusta ymmärtänyt, ja olen täysin valmistautunut siihen, että täällä olemme, kun antikristus ilmestyy. Enkä kyllä ajatellut muuttaa uskoani hellareitten käsitysten takia toiseksi.- Anonyymi
Ahdistuksen aika on tässä ja nyt ja ahdistuksen aikaa on kestänyt jo pari tuhatta vuotta. "Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistuksen aika on tässä ja nyt ja ahdistuksen aikaa on kestänyt jo pari tuhatta vuotta. "Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Ei ahista. On uskomattoman hyvä olla, elää ja aikanaan kuolla.
- Anonyymi
Miten voit elää ilman anikristuksen aikaa?
niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Oletko ollut koko ajan Taivaassa? Sieltäkö kirjoitat suomi24:ään?
- Anonyymi
Ri-sotto minulle mieluummin, kiitos.
Taivaassa on niin pirun kylmää ettei siellä kukaan lämmintä ruokaa saa. - Anonyymi
"...Kaiken, paitsi Jeesuksen toinen tulemus, nimittäin tapahtuu ennen kuin seurakunta temmataan ylös!
Olen tietenkin tietoinen siitä, että yleisesti opetetaan että seurakunta lähtee täältä joko ne seitsemän viimesten vuoden alussa, tai sitten kun 3½ vuota on jäljellä. Tämä on kuitenkin raamatunvastainen opetus....
"..Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.
".. Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.
Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä!
Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!
Että nämä opit ennenaikaisesta ylöstempauksesta ovat syntyneet ja levinneet, johtunee siitä, että Raamatun tutkimisen perusperiaate ei ole noudatettu, siis, että selkeät kohdat pitää tulkita epäselvät.
Vaan on lähdetty epäselvistä, ja sitten inhimillisen ajattelun avulla ruvettu tulkitsemaan niitä.
Lopputulos on sitten, niin kuin voi odottaa, oppi ylöstempauksesta, joka sopii aivan liian hyvin kuulijoiden korvansyyhynsä – kuka ei nyt haluaisi olla turvassa taivaassa silloin kun maan päällä on vaikeata?..."
https://ironn.org/?p=4600- Anonyymi
Hyvin oivallttu.
- Anonyymi
Oikein, Jeesus opetti: Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Itsekullekin Jeesuksen omalla tulee viimeinen päivä, kuolema, mutta sen jälkeen Jeesus herättää Hänet ja uskova pääsee perille taivaan kotiin.
Jeesus puhui myös paluustaan: he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen. Siis Jeesus kokoaa elossa olevat uskovat, valitut. - Anonyymi
Muuton, 3½ = Sanasta löytyvä vahvin Karitsaan viittaava luku!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7910311Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016285Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh945817Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605153Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088