En meinannut päästä linja autosta ulos

Anonyymi-ap

En meinannut päästä linja autosta ulos. Menin keskikohdasta ulos, tuntui että puristun, työnsin itseni ulos, yksi henkilö seisoi selkä minuun päin, hän ehkä olisi voinut väistää. Nämä henkilöt taisi nousta tampereen aikuiskoulutuskeskuksesta, lahdesjärven läheltä. He taisi olla lähi itätaustaisia.

46

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olisit tuupannu ne ulos linkasta.

• Anonyymi

ainakin toinen oli isompi, olisiko edes liikahtanut jos olisin työntänyt ja pelkäisin että tämä toinen hyökkää tönäisten, heittäen tai lyöden.

• Anonyymi

Jos ihminen ei ole liian lihava niin ruuhkabussakin pääsee helpommin liikkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihminen ei ole liian lihava niin ruuhkabussakin pääsee helpommin liikkumaan.

Olen aika pienikokoinen ja aika hoikka. Valitettavasti.

• Anonyymi

lihomaan tulivat suomee oi oi olipas ne laihoka heti kelalle ja sossuun ja kirkolta ruoka -apua laihoja olivat

• Anonyymi

Miksi tuolla lahdesjärven tampereen aikuiskoulutuskeskuksen bussipysäkillä nämä maahanmuuttajat on niin vihaisen näköisiä. Onko koulupäivät stressaavia.

• Anonyymi

Jatkoa.

Toinen asia on myös se että sillä pysäkillä lähes vain maahanmuuttajia. Eikö kantasuomalaiset enää käy aikuiskoulutuskeskuksissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa.

Toinen asia on myös se että sillä pysäkillä lähes vain maahanmuuttajia. Eikö kantasuomalaiset enää käy aikuiskoulutuskeskuksissa?

Käy mutta omalla autolla

• Anonyymi

Aion ehkä vältellä tuota bussi linjaa 33 joka menee lahdesjärven lähellä olevan takk tai tampereen aikuiskoulutuskeskuksen pysäkin kautta. En minä halua kokea tuollaista puristusta enää. Erikoista väkeä kun ei voi edes väistää että pääsisi helpommin ulos.

• Anonyymi

Jatkuva Paine syleilee bussimatkustajia muillakin linjoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuva Paine syleilee bussimatkustajia muillakin linjoilla

Harvoin se noin täynnä on ollut. Olen monilla linjoilla mennyt. Se on usein eri koululuokat jotka tukkii nuo bussit. Peruskoulun luokille voisi olla omat tilausbussit ja ehkä tampereen bussikuljettajat voisi viitsiä joskus sanoa että "bussi täynnä ei enää lisää matkustajia".

• Anonyymi

Jos aloittajan kaltaisella puheääni toimii niin voi sanoa tiellä olevalle, että , "anteeksi, voitko väistää, jään tässä pois" tai kokeilla englanniksi, että "ekskiuus mii..." niin toinen tietää, että yritetään päästä täydestä bussista ulos. Ei sen niin vaikeaa luulisi olevan aikuiselle ihmiselle.

• Anonyymi

Se on totta. Voisin opetella olemaan jämäkämpi. Usein kuitenkin he jotka seisoo leveästi peittäen uloskäynnin tekee sen tahallaan. Ei taitaisi auttaa mutta näin ujona yritän löytää rohkeuden käyttää ääntä.

• Anonyymi

Harvoin kukaan sanoo "anteeksi". Joskus jos istun jonkun vieressä he voi sanoa vain "jään tässä pois".

• Anonyymi

Normaali kohtelias ja asiallinen pyyntö on se ,
      mihin aina saa hyvä vastauksen,
      jos on tuppisuu
      muumio,
      eikä saa suutaan auki, sitten se on kohdallasi niin, sori.

• Anonyymi

Jos olen sanonut jotain bussissa, se on voinut johtaa minun solvauksiin. En jaksaisi kuunnella niitä. Paljon homovastaisia matkustaa busseilla.

• Anonyymi

Et ymmärrä ujoja ihmisiä. Ehkä yrität patistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä ujoja ihmisiä. Ehkä yrität patistaa.

Ymmärrän ujoja, joo, mutta en epänormaaleja jolle kaikki on niin pirun vaikeaa, aina ja jokapaikassa, ei kaikkia voi holhota ja auttaa jos ei auta itse itseään, päästäpideltäviä nykyään kaikki vaan tuppaa oleen, harmi.
        Ei yhteiskunta voi jokaista jolla on sitä ja tätä lähteä auttaan eikä pystykkään,
        ja aina joku täti tai setä selittämässä ja holhoomassa , voi kauheeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän ujoja, joo, mutta en epänormaaleja jolle kaikki on niin pirun vaikeaa, aina ja jokapaikassa, ei kaikkia voi holhota ja auttaa jos ei auta itse itseään, päästäpideltäviä nykyään kaikki vaan tuppaa oleen, harmi.
        Ei yhteiskunta voi jokaista jolla on sitä ja tätä lähteä auttaan eikä pystykkään,
        ja aina joku täti tai setä selittämässä ja holhoomassa , voi kauheeta.

Meidän "epänormaalien" kohtalo on sitten kärsiä. Ehkä puristun kuoliaaksi seuraavalla kerralla koska en viitsi sanoa että voitko väistää. Luulisi että ymmärtää väistää jos toisilla on vaikea päästä ulos.

• Anonyymi

Täytys karjua niin homma hoituu.

• Anonyymi

Mitä jos sanoisin "voitko väistää" ja henkilö ei väistä?

• Anonyymi

En osaa karjua, voisin korottaa ääntä jos olisi hätätilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos sanoisin "voitko väistää" ja henkilö ei väistä?

Ei voi olettaa toisten, ehkä omissa ajatuksissaan olevien tietäbän mitä aiot, ellet kohtemiaasti ilmaise sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olettaa toisten, ehkä omissa ajatuksissaan olevien tietäbän mitä aiot, ellet kohtemiaasti ilmaise sitä

Oho, tuli taas kirjoitusvirheitä, mutta jatkuva kaikesta mariseminen on jonkinlaista narsismia, mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä niin mutta siinä on myös painetta jos takana on paljon ihmisiä odottamassa ulospääsyä, en tiedä miten he voisivat ärsyyntyä ja vain työntää minut vaikka ensimmäisenä pois. Joukkopaniikki.

• Anonyymi

Ironista että tällaista tapahtuu jossain tamperella kun olen ollut miljoonakaupungissa, mennyt metroilla ja busseilla, ikinä en tällaista ole kokenut.

• Anonyymi

Aivan samaa mieltä,
        eivät käsitä ,
        mikä tai missä on oikea ruuhka ,
        tai ihan oikeasti paljon ihmisiä,
        säälittäviä "ongelmia"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan samaa mieltä,
        eivät käsitä ,
        mikä tai missä on oikea ruuhka ,
        tai ihan oikeasti paljon ihmisiä,
        säälittäviä "ongelmia"

Oikea ruuhka on siis siinä keskioven edesä kun ihmiset ei jää pois eikä väistä poistuvia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea ruuhka on siis siinä keskioven edesä kun ihmiset ei jää pois eikä väistä poistuvia

Kumma juttu, itse kuljen paljon bussilla, junalla ja raitiovaunulla,
        ei koskaan bussissa mitään ongelmaa poistua, mistään ovesta, jos joku edessä pyydän tietä tai siirrän kevyesti sivuun ym. aina olen päässyt ulos.
        Ei täällä voi kukaan yksin matkustaa bussissa , on ihan väkisin tultava muiden kanssa toimeen, ja sopeuduttava ,
        vaikka kuinka on vaikea ja epänormaali tyyppi, vaihtoehto on muuttaa maalle yksikseen häpeen ja jännittään, pelkään ihan kaikkea.

Päinvastoin, kaikki väistää kun kivasti sanoo tai kysyy, mukavia kanssamatkustajia suurin osa , ei mitään koskaan ongelmaa eikä vääntöä busseissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei koskaan bussissa mitään ongelmaa poistua, mistään ovesta, jos joku edessä pyydän tietä tai siirrän kevyesti sivuun ym. aina olen päässyt ulos.
        Ei täällä voi kukaan yksin matkustaa bussissa , on ihan väkisin tultava muiden kanssa toimeen, ja sopeuduttava ,
        vaikka kuinka on vaikea ja epänormaali tyyppi, vaihtoehto on muuttaa maalle yksikseen häpeen ja jännittään, pelkään ihan kaikkea.

Päinvastoin, kaikki väistää kun kivasti sanoo tai kysyy, mukavia kanssamatkustajia suurin osa , ei mitään koskaan ongelmaa eikä vääntöä busseissa.

Ehkä he tahallaan eivät väistäneet minua. Oliko vain kiusaamista vai vaikka homojen häirintää jos he luulivat homoksi. Näille ei väistäjille voisi sanoa että bussi ei ole heidän. Siellä on muitakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mieshenkilö, monet muslimit eivät väistä naista kulttuuri ja uskonnollisista syistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mieshenkilö, monet muslimit eivät väistä naista kulttuuri ja uskonnollisista syistä?

Niin en tiedä onko lähi idässä tapana olla väistämättä ihmisiä. Jokin vahvemman oikeuden laki. Pienemmät väistää isompia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mieshenkilö mutta minua luullaan usein homoksi. Ehkä he eivät kunnioita homoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ollaan suomessa ja suomalainen kulttuuri ja piste.

Näin meillä toimitaan, miten toimitaan, maassa maan tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ollaan suomessa ja suomalainen kulttuuri ja piste.

Näin meillä toimitaan, miten toimitaan, maassa maan tavalla.

Ei niitä kiinnosta sinun mielipiteesi paskanvertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin en tiedä onko lähi idässä tapana olla väistämättä ihmisiä. Jokin vahvemman oikeuden laki. Pienemmät väistää isompia.

Koraani on se laki, joka määrittelee ihmisen aseman. Meidän on siihen vaan sopeuduttava, kiukuttelu ei auta, eikä kehityskulkua voi enää peruuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä kiinnosta sinun mielipiteesi paskanvertaa.

Ei ehkä mielipide, mutta alkaa kiinnostaa kun............................................
        ...........................................,
        sitten alkaa mielipiteetkin maistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä mielipide, mutta alkaa kiinnostaa kun............................................
        ...........................................,
        sitten alkaa mielipiteetkin maistua.

Suomalainen uhoaa vain nettipalstoilla, tai kännissä.

Agressiivisemmat, sikiävämmät ja röyhkeämmät rodut ottaa kuitenkin ennenpitkää elintilan haltuun.

Näin on käynyt läpi historian kaikkialla, se on suomalaistenkin kohtalo.
        Vain PS on yrittänyt tätä kehitystä vastustaa, mutta ei sekään yksin mitään voi. Me ollaan jo hävitty tämä peli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Agressiivisemmat, sikiävämmät ja röyhkeämmät rodut ottaa kuitenkin ennenpitkää elintilan haltuun.

Vain PS on yrittänyt tätä kehitystä vastustaa, mutta ei sekään yksin mitään voi. Me ollaan jo hävitty tämä peli.

Maailma suosii määrää laadun sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persun/kokoomuksen laatu on heikkoimmasta päästä olevaa ihmisoletettua, ilmeisesti kun katsoo Suomen tilaa nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persun/kokoomuksen laatu on heikkoimmasta päästä olevaa ihmisoletettua, ilmeisesti kun katsoo Suomen tilaa nyt

Sinun kaltainen viherpunikki loinenko on sitten eliittiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kaltainen viherpunikki loinenko on sitten eliittiä?

Eivät eniten esillä olevat persukokoomukselaiset ainakaan.

• Anonyymi

huutaa täysillä allahu akbar 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Jos luoja suo, niin selviää päivästä ilman persun älämölöä, jumal'auta.

• Anonyymi

Ainanin tällainen tieto käytöstavoista on ollut keskustelussa:

Useiden testien mukaan naiset väistävät kadulla miehiä paljon useammin kuin miehet naisia. Tutkijan mukaan väistämiskeskustelu on osa isompaa keskustelua siitä, kuka saa yhteiskunnassa tilaa. Naiset eivät käytä julkista tilaa yhtä paljon kuin miehet.

• Anonyymi

Aloittajalle:

Pääsithän sää pois, että se siitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3383
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3173
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2925
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      159
      2728
    5. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2209
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      11
      2089
    7. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1648
    8. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1497
    9. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1347
    10. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1316
    Aihe