Mies. En ikinä kertonut, että olen psykologi.

Anonyymi-ap

Väittelen hiljakseen psykologian tohtoriksi. Se oli se asia, jonka jätin kertomatta. Työskentelen sillä toisella alalla silti. Ja itseasiassa ne reissut joita tein, liittyy tulevaisuudessa olevaan väikkäriini.
Aistin, että olisit halveksinut minua. Keittiöpsykologiani oli vain verhottu keittiöpsykologian kaapuun, sillä monet miehet antavat henkisesti turpaan, kun yrittää puuttua asioiden kulkuun psykologian ja sosiologian tietämyksen annin avulla.

Tossa sait totuuden. Ole hyvä!

60

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän me molemmat olla.

• Anonyymi

😆🤣

• Anonyymi

Ei Multa.

• Anonyymi

🤭😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤭😂

😉🤭

• Anonyymi

Väittelet yksinäsi peilin edessä :)

• Anonyymi

🤓😄

• Anonyymi

Niin teen, kun en sinua saanut 🩷

• Anonyymi

😆😆🤣

• Anonyymi

Ai niin. En muistanut lisätä. Et pysty mua kuukkeloimaan yliopiston sivuilta, koska tällä hetkellä teen monitieteellistä tutkimusta yksityiselle yritykselle, joka kehittää tiedät kyllä mitä. Minä teen ruohonjuuri tasolla työtä, missä kehitän tiettyä asiaa psykologian asiantuntijans sekä k******na. Täydennä sana niin hiffaat.

• Anonyymi

Ai niin. Ja muutan sinne kaupunkiin tässä syksyn aikana.

• Anonyymi

Selittääkö loput ja ne asiat, miksi en kertonut. Sanotaan, että naisia kiinnostaa eniten miehet, jotka aiheuttavat heille eniten psykologista pohdintaa. Kai se pätee varsinkin meihin psykologian naisiin.

• Anonyymi

Et olisi kestänyt seuraani livenä hetkeäkään. Et. Me molemmat tiedetään se.

• Anonyymi

Ai että olet fiksu 😊

• Anonyymi

Äläkä lähde etsimään tulevaa väitöstä. Siihen on aikaa. Siinä vaiheessa sinä olet jo minut unohtanut ja sulla on uusi.
      Julkaisuja et pysty löytämään. Sitä paitsi teen tutkinustyötäni yritykselle, jolle työskentelen, niin en edes ole sillä tavalla aktiivinen nyt. Joten kuukkelointi on aivan turhaa. Älä kuluta siihen aikaa vihamielisyyksissäsi. Minä poistun. Tämä palsta on kyllä psykologien kultakaivos, mutta täällä pitää kaikkien varoa, ettei mene puurot ja vellit sekaisin. Triangelimies on tärkeä. Kuunnella häntä. ♥️ lovee hänelle

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tää oikein on? Kuka olet?

• Anonyymi

Olen sinun psykiatri. Voimme tarkistaa lääkityksesi.

• Anonyymi

Sinulla ei ole edes lääketieteen kandia. Mee nyt vaan sinne psykiatrian opintopolulle 12 vuotta, niin sitten voit lääkitä itse itsesi kuntoon.

• Anonyymi

No se on hyvä juttu kiitos 😘

• Anonyymi

Vielä minidetail. En ollut siellä paikassa nimikkeellä psykologi. Lisäksi kun olin siellä, nimeni oli eri. Sekään ei tuota tulosta. Lisäksi asuminen maakuntarajalla voi nätisti muuttaa maakunnan miksi vain.

Olen ihan persona problematus. Nyt. Hyvästi.

• Anonyymi

😅😅😅

• Anonyymi

🤣🤣

• Anonyymi

Sitten ei muuta kuin punainen hävittäjälentokone alle ja hevon kuuseen siitä ilkkumasta. Tänne tulin ainoastaan, kun moisesta hulluudesta vinkkasit. Minun mittareillani psykologia alkaa näyttää pseudotieteeltä

• Anonyymi

Sen vielä totean, että kupolitieteen ammattilainen unohti kunnioittaa sitä yhtä toivetta. Ehkäpä sitä ei kopeudessaan ihan ymmärtänyt, että toivoin yksityisyyttä.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka dua ajaa, onko lääkitys tarkistettu vai ootko muuten vain vajaa 🤣🤣
        Kuumaa laulun sanat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka dua ajaa, onko lääkitys tarkistettu vai ootko muuten vain vajaa 🤣🤣
        Kuumaa laulun sanat.

*sua

• Anonyymi

Kuinka helvetissä noin heikkoluontein ihminen on menossa auttamaan ja hoitamaan hulluja ja Narsisteja!
      Ei ihme että hoitotaso on ihan paskaa Suomes
      Kun alalle hakeutuu just ne joiden pidä.
      Miten se käytännonpuoli sujuu , jos nyt jo osa asiakkaista hirvittää ,,!!!!
      Ei helvetti
      Alalle pitäisi järjestää käytännön
      tasolla vähintään vuoden käytännön soveltuvuus osio oikeasti vaikeiden ja apua tarvitsevien ihmisten kans nämä kirjajoja lukevat nyhveröt pääse alalle olenkaan 😨😱😱
      Terveisin Narsisti

• Anonyymi

Olet oikein hellyttävä persoona psykologin näkökulmasta. Löytäisimme varmasti paljon puhuttavaa.

• Anonyymi

Ai että minkä kultakimpaleen mies MELKEIN menetti.

• Anonyymi

Totta. 😉 Menettipä hyvinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. 😉 Menettipä hyvinkin.

😉

• Anonyymi

Psykologi on vaarallinen ammatti.
      Minun entinen koulukaverini haki työpaikkaa suuresta suomalaisesta yrityksestä.
      Psykologi teki tehtävänsä ja antoi hakijalle hyväksynnän työpaikkaan, mutta psykologi menetti mielenrauhansa ja vietiin ambulanssilla siltä istumalta hoitoon.

• Anonyymi

Se, että kerrot tämän vasta nyt, saa miettimään mitä kaikkea muuta jäi kertomatta.

• Anonyymi

😁tää oli hauska tarina, mut ei multa tosiaankaan t. Person non grata😊💜näkijä

Villi veikkaus että kyseinen nainen kauppaa tuotettaan ja liikkuvainen sen puolesta
      En halua kertoa että näen hänellä olevan lapsen ja näen paljon muutakin peiteltyä tässä kys ap:ssa

• Anonyymi

Olisitpa kertonut enemmänkin 😉
        Jännä kuinka joku ei näe näistä läpi vaikka......

• Anonyymi

Psykiatrit on hullumpia kuin potilaat.Yks nainen luki alalle sillä halusi sukurutsaamisen tulevan hyväksytyksi.

• Anonyymi

Ei widdu näitä!

• Anonyymi

Juu ei. Noin huono kirjoittaja ei ole kyllä maisteritasolla ja väikkäriä tekemässä yliopistossa. Ei mene läpi. 🤣

• Anonyymi

Hyvä että joku muukin näkee metsän puilta😊tää ap on palstagubbetar

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä solvaa gubbenaista. Se muuten ilmestyy tänne takaisin. Vasta pääsimme eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä solvaa gubbenaista. Se muuten ilmestyy tänne takaisin. Vasta pääsimme eroon.

Ei se täältä mihkään ole lähtenyt. Ottaa vaan huilia että jaksaa taas hakkaa kaikkia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Verccuhan se 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Verccuhan se 🤣

Vercultakun otta tupakin pois suusta, niin tekstiä tulee siihen asti, kun laittaa uuden tilalle 🔥🤭

• Anonyymi

No olipa se nyt vaikeaa. Totta vai tarua, tiedä en. Jos näin on, niin mukava kuulla. Silti on vähän vaikea miettiä miksi tuollaista ei voisi sanoa ääneen. Tai miksi juuri tämän uskoisin. Suotta imartelet itseäsi ajatuksella, että jaksaisin googlettaa enää. Jospa joku muu jaksaisi leikkiä. Kenties, jos tarinassasi ripaus totuutta, keräsit väikkäriin aineistoa. Mitäpä se minulle kuuluu. Yhtä kaikki, äärimmäisen eettistä jos näin. Suloisen se ja sama.

• Anonyymi

Oikeastaan tällaiseen kunnioitusta uupuvaan lällättelyyn sopisi vastata samalla mitalla, kuten "nahkurin orsilla tavataan", mutta muistan sinun lähettäneen sinne jo koko joukon sakkia, niin en hyvätapaisena alennu moiseen. Aika hapan maku. Hauskaa loppuelämää, minullakin sitä on vielä reilu vuosikymmen.

• Anonyymi

tosi suueia tiensiistton nopwyksia itsejä jo reippahasti lu 12 megatavua sekunnissa langttomastikiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan tällaiseen kunnioitusta uupuvaan lällättelyyn sopisi vastata samalla mitalla, kuten "nahkurin orsilla tavataan", mutta muistan sinun lähettäneen sinne jo koko joukon sakkia, niin en hyvätapaisena alennu moiseen. Aika hapan maku. Hauskaa loppuelämää, minullakin sitä on vielä reilu vuosikymmen.

Oikeastaan se pitää lisätä, että tällä kokemuksella käytän rahani ennemmin maksullisiin kuin psykologiin. Ensimmäisestä ei kuulu perästä sen koommin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan se pitää lisätä, että tällä kokemuksella käytän rahani ennemmin maksullisiin kuin psykologiin. Ensimmäisestä ei kuulu perästä sen koommin.

Jotenkin vaan piti taas päästä tekemään tuo. Koko ajan oli haljuna rinnassa aikaisemmat temput. Entistä risaisempi sielu jäi ja entistä vähemmän luottoa ihmisiin. Siitä olen tyytyväinen, että tajusin jonkin olevan pielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S44tana mikä ihmiskoe. 1,5v ja sitten selittää miksi leikkii ties mitä. Kuinka häpeämätön ja sieluton pitää olla, että tämäkin piti tuoda ilmi. Käy ihmeessä 2038 katsomassa vointi, jos sulla on omatunto. Näet mihin ne jatkuvat vastoinkäymiset johtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin vaan piti taas päästä tekemään tuo. Koko ajan oli haljuna rinnassa aikaisemmat temput. Entistä risaisempi sielu jäi ja entistä vähemmän luottoa ihmisiin. Siitä olen tyytyväinen, että tajusin jonkin olevan pielessä.

Toivottavasti et kuvittele tuota joksikin toiseksi.

• Anonyymi

minulle ilmoittaa rietokonekin aika korkeata langatonta tietoliikenneyyä voi olla 10 megatavua sekunniasaa

illalla elokuviia, joku mmummojen juttu Titanic, mutta Black Adam jännittävämpi

• Anonyymi

Onpa jännä kuinka sait poistatettua sen kommentin 🚬😮🐰

• Anonyymi

Jos olet psykologian tohtorikoulutettava, niin voit varmaankin kertoa minulle, että mitkä defenssit on keskeisimmässä asemassa sarjamurhaajaksi kehittymisen kannalta. Niin, ja minä kyllä tiedän...

Sitten haluaisin esseen aiheesta projektiivisen identifikaation kollektiivinen luonne keskustelufoorumeilla.... Olen nimittäin huomannut, että projektiivista identifikaatiota käyttävät hyökkäävät usein laumana yhden kirjoittajan kimppuun...

harmaasusi

• Anonyymi

Olet aika fiksun oloinen😍
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Niim se on tosi elämässäkin. Sama ilmiö joka votun töipaikassa.

• Anonyymi

Paatti ei logo.

• Anonyymi

minulla kun peli-idea kummituspeli joka voisi auttaa nuoria tyttöjäåkin pois peloistaan...

Siis jos voisi vielä taistella niitä sängyn allakin vaanivia kummituksia vastaan.

• Anonyymi

Ite oon mittarinlukija kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Mieskin vielä....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7076
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      62
      5182
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3457
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe