Jorma Uotinen lataa suorat sanat yleisöäänten vallasta TTK:ssa. Mitä mieltä olet, onko yleisöäänillä mielestäsi likaa valtaa TTK:ssa ja tulee "hyvien" parien tippumisia?
Lue Jorma Uotisen juttu tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/jorma-uotinen-lataa-suorat-sanat-yleisoaanten-vallasta-ttk-ssa-sillahan-tehdaan?s24
Onko yleisöäänillä mielestäsi likaa valtaa TTK:ssa?

14
794
Vastaukset 14
- Anonyymi
Hyvä kommentti Jormalta . Tuomarit ovat ammattilaisia 👍 Kansa äänestää oman mieltymyksen mukkaan . Itselläni on ollu aina symppis pari😍! Yämä ei saa olla liian totista!! Täs hauskaa se kuinka edistytään! Opettajat ovat mahtavia he tekevät tanssijan jokaisesta😅
- Anonyymi
tää apinoiden hyppely...pitää lopettaa....ORPO ..mistä nää rahat tulee....urpo.orpo
- Anonyymi
Kansa maksaakin tuon ohjelman, joten kansalla pitää olla melkoinen äänivalta.
- Anonyymi
Eihän tuo mikään oikea tanssikilpailu ole, joten on hyvä että katsojilla on äänivalta ja katsojat voivat vaikuttaa siihen ketä siellä katsovat.
Olen monta kertaa miettinyt, että mihin nuo rahat, jotka äänestyksestä tulee, käytetään, eli ketä/keitä ne hyödyttää, maikkaria vai operaattoria vai jotain muuta tahoa. - Anonyymi
Äänestys on luultavasti merkityksetön, ohjelman kulun ratkaisee etukäteen tehty käsikirjoitus.
- Anonyymi
Turhakeuotiset joutais risusavottaan !
Onko ikään tehnyt mitään oikeaa työtä. - Anonyymi
Asiahan on niin että ohjelmaahan tehdään yleisölle .niin eikö silloin yleisö ole etuasemassa.Loppuu sitten Jormallakin nuo ilmanaikaset kommentit,jos tulee muutosta sääntöihin.
- Anonyymi
Tietenkin kansan pitää päättää ...nyt voi taas katsoa kun oikea kaksikon tippui.
- Anonyymi
Voi helvata tuota "lataa" sanan käyttöä. Nyt se on joka paikassa.
Katsojille ohjelmaa tehdään, hyvä että katsojat saavat päättää. Silläkin konstilla kerätään rahaa, puhelinäänestykset maksaa katsojille. Itse en sorru äänestelemään missään ohjelmaformaatissa, niin yhdentekevää kuka voittaa, ei hetkauta minua. - Anonyymi
Minä lopetin katsomisen kun paras pari tippui alkuunsa.
- Anonyymi
Voi kun katsojat saisivat äänestää myös tuomareista. Äänestäisin Helenan vaihtoon. Joutaisi jo eläkkeelle ja voisi muuttaa sinne Espanjaan. On niin ärsyttävä tissien näyttäjä. Vähän siistimpi korrekti pukeutuminen sopisi tuon ikäiselle. Ei nuoremmatkaan juontajat esittele ryntäitä. Vaikka olisi miten isot.
- Anonyymi
Kyllä minä välillä pidän omaa kivaa Helenan kuvia katsellen, kiitos Helena kuvistasi!
- Anonyymi
Katsojia, yleisöä vartenhan tuota viihdeohjelmaa tehdään, on täysin oikein, että yleisö myös saa äänestää, ei yleisöäänet ole yhtään liikaa. Homma menee ihan oikein.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731172
- 1011140
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔751007Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23973Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen24963Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126900- 131850
- 58805
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6798Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27781- 45686
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46681Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka145671Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132652- 19637
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.63631Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48630Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80612Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12609- 48604