Alkaa seisomaan uimahallissa en enää peittele kovaa kyrpää. Huomaan kiinnostuneita katseita. Kukaan ei uskalla tulla juttusille
Kiinnostaa kaiken ikäiset
11
793
Vastaukset
- Anonyymi
Juttuseuraako tuolla tyylilläsi haet vai sittenkin hiljaista anonyymiä tyypillistä homojen runkkuhetkeä jossain, kiireelmä.... mutta toivottavasti muualla kuin uimalan tiloissa!
Kiitos!
Homoseksin tavat ovat tutkimattomat!- Anonyymi
mites sitä juttelee kun suu täydeltä saa kovaa kyrpää nam
- Anonyymi
Ni onkii...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17940143/ihmetyttaa - Anonyymi
Eipä ole tullut käytyä moneen vuoteen uimahallissa. Pitänee käväistä, jos vaikka satuttaisiin samaan. Kiva olis katsella...
- Anonyymi
Nyt viikolla uimalaan. Aamupäivisin voisi olla enemmän rotevia komeita kookasvarusteisia miehiä ukm ym. bi ukkoja läsnä joilla hyvin treenatut paksut kalustot! Jo katselukin tuo hyviä fiiliksiä miehekkäistä vartaloisra.
Vanhemmat puutteessa olevat ukot heitä on paljon, he ovat mukavaa seuraa kun ovat halukkaita juttelevia ja mukavan oloisia muutenkin.
Eroottisen jännityksen huomaa vanhemmissakin miehissä hyvin kun heidän sukuelimet turpoavat "puolitankoon". Se on hyvä merkki kavereille...
Olisi kiinnostavaa kohdata kiva luottomies näissä merkeissä.
😜😋😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt viikolla uimalaan. Aamupäivisin voisi olla enemmän rotevia komeita kookasvarusteisia miehiä ukm ym. bi ukkoja läsnä joilla hyvin treenatut paksut kalustot! Jo katselukin tuo hyviä fiiliksiä miehekkäistä vartaloisra.
Vanhemmat puutteessa olevat ukot heitä on paljon, he ovat mukavaa seuraa kun ovat halukkaita juttelevia ja mukavan oloisia muutenkin.
Eroottisen jännityksen huomaa vanhemmissakin miehissä hyvin kun heidän sukuelimet turpoavat "puolitankoon". Se on hyvä merkki kavereille...
Olisi kiinnostavaa kohdata kiva luottomies näissä merkeissä.
😜😋😘Vanhemmat miehet kyl kiihottavia. Osaa jutut ja kiimasii
- Anonyymi
minä ainakin polvistuisin heti ottamaan suihin miksei peppuunkin
- Anonyymi
Minullakin aikaa uimahalli reissusta . Kävin viimeksi noin vuosi sitten. Olihan sillä miehiä ja varustus monipuolista, porukasta lähti vesijumppaan 6 ukkoa. minä ja liki samanikäinen mies jäätiin löylyyn. . Olen68v . Vieressä oleva mies selkeästi vilkuili minuun päin . Otin kalustani kiinni pumppasin ees taas esinahkaa . Ja kyllähän se pian olikin seisokissa. Mies rohkaisi itsensä , siirtyi liki minua ja sanoi saisinko hoitaa tuon jäykkyyden pois. Katsoin häntä ja sanoin kunhan ei jäädä kiinni . Hän otti seisovan kaluni käteensä , tunnusteli sitä kumartuen sitä kohti . Kieli pyörähti muutaman kerran sen päässä , ja sitten hän imaisikin sen suuhunsa. Tuntui mahtavalle , hän pumppasi suullaan kaluani. Sain sanottua varo , ja samalla tyhjensin lastini hänen suuhunsa. Vielä sekin , tämä tuohu jatkui kauan. Kävin hänen asunnollaan pari kertaa viikossa , hän tykkäsi imuttaa.
- Anonyymi
Missä päin asut , minuakin kiinnostaisi kokeilla maitella imeä . Asun Kuopiossa .
- Anonyymi
Kyllä minun tekisi mieli kyrpää imeä jos olisit täällä päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2772551Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651824SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis291666- 1201608
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis561532- 1341386
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731268Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli751068Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059