Sillä siinä ei mainita sanallakaan Johtaja Väinö Kuismaa tai kunnallsimies Olavi Mäenpäätä joita ilman mitään puhemies Haklla-ahoa ei olisi olemassakaan!
Halla-ahon elämänkerta on paskakirja
16
352
Vastaukset
- Anonyymi
Eittämättä tämäkin opus löytynee Turun Ruskean Talon kirjastosta. Kuten muutkin alan teokset, laadukkaasti kuratoidussa kokoelmassa.
- Anonyymi
Onko sulla kavereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kavereita?
Turun Ruskeassa Talossa kaikille riittää kavereita. Halusi tai ei.
- Anonyymi
Mainitaanko Pekka Siitoin? On kuitenkin äärioikeisto näkyvin ja tunnetuin hahmo.
- Anonyymi
Kyllä mainitaan. Myös Långbackan paroni saa kunniamaininnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mainitaan. Myös Långbackan paroni saa kunniamaininnan.
Entä Långnäsin kreivi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä Långnäsin kreivi?
Se on hullu kuin pullosta tullu ja sekaisin kuin muorin vanha seinäkello!
- Anonyymi
Joo, kyllä.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Maanpäälliselle yleisölle julkaistu on vain sensuroitu versio.
Mestarin todellinen elämänkerta on se mitä Ruskean Talon Kellarin asukeille luetutetaan.- Anonyymi
soita mulle soita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soita mulle soita
Isänmaallista tangoa sinulle korkeintaan soitetaan ja sitten onkin nautinnon aika...
- Anonyymi
Halla-aho tuli Mestariksi muilta varastetuilla ideoilla.
- Anonyymi
Jaa muut tuli autotallipuolueiden johtajiksi Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoiniselta varastetuilla ideoilla.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m523807Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163665Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813267Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363039Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582528- 502415
- 1032265
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142059Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182049