Onko kellään ollut polven päällä ja reidessä kohonnut verisuoni, jota jomottaa ja särkee koko aijan? Välillä kävellessä vihloo kunnolla.
kohonneet verisuonet jaloissa
4
3005
Vastaukset
- mahakas
Jalkojen verisuonet, lähinnä laskimot kun ovat näkyviä, pullottavat ihan mukavasti iltaa kohden. Säären päällä edessä on pullottavin suoni. Täytyy vaan pitää jalkoja ylhäällä kun on siihen mahdollisuus ja kenties ostaa kohta tukisukat. Mulla ei kyllä kauheasti särje.. Kysypä terkkarilta tai lääkäriltä mitä se kipu merkkaa.
- Sari
On juuri tuollaisia,mutta ei kyllä jomata tms. yhtään.
- mamma
Ettekö tosiaan tiedä mitä ne on?Ne on suonikohjuja.Niitä tulee kun on laskimoitten läpissä tukosta.Eli näin raskaana ollessa kun alkaa painoa tulla veri ei pääse kunnolla kulkemaan..jne..Saattavat hävitä raskaudenjälkeen mutta yleensä ei.Pahenevat esim.ylipainosta,tupakoinnista,liiallisesta rasvan syönnistä jne.Niitä voidaan leikata mutta yleensä uusiutuvat vuosien päästä.Jalkojen ylös nostaminen monta kertaa päivässä,tukisukkahousut,liikunta,hirudoid forte helpottavat oloa ja estävät hieman etenemistä.Tälläisiä saattaa ilmetä jopa alapäässä.Myös peräpukamat ovat eräänlaisia suonikohjuja....jne..jne
- Milla.M
minulla tuli kolmannessa raskaudessa (ja lähinnä synnytyksessä) suonikohju ihan sinne ihteesä...eli tuheroon ja voi taivas että oli arka ja inhottavan tuntuinen, onneksi katosi muutamassa päivässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313