Miksi kaikki miehet itkee

Anonyymi-ap

Sen jälkeen kun meillä on ollut ekan kerran seksiä? Outoja ovat. En halua enää herkkiksiä. Tulee huono omatunto.

56

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähennä kehdonryöstöä, sekoilet liian nuorten kanssa.

• Anonyymi

Ovat olleet enimmäkseen minua vanhempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat olleet enimmäkseen minua vanhempia.

Ai, no sitten se johtui sinusta, olet henkisesti alaikäinen. Pysy kotona kasvamassa vielä muutama vuosi.

• Anonyymi

Olet kyllä empaatiton ihminen.

• Anonyymi

Kyllä mä pyrin olemaan heille ystävällinen.

• Anonyymi

Minä sentää tuutulaulun laulan jos herkistää, mut ei guben avaukset sentään se on voi voi

• Anonyymi

En kyllä varmasti itke jos harrastan seksiä sun kanssa, sinä sen sijaan saatat herkistyä, ja jos menee rajuksi bondage master leikeiksi niin kyllä siinä itku tuleekin.

• Anonyymi

Typerys olet, et saa multa seksiä.

• Anonyymi

No olipa tää väkivahvaa puhetta dille aloittajaäijä. Facepalm

• Anonyymi

Keksit päästäsi tuon.

• Anonyymi

Onnistuiko palstaäijä pääsemään tälläkin jotenkin ihon alle tässä ns vihansiirrännässäsi?

• Onko ne ilon vain surun kyyneleitä?

• Anonyymi

Ilmeisesti ilon. Yksi myös kiitteli niin kauan, että alkoi nolottaa. Vaikka piti olla kovakin naistenmies.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti ilon. Yksi myös kiitteli niin kauan, että alkoi nolottaa. Vaikka piti olla kovakin naistenmies.

No onnistuitteko?

• Anonyymi
        Solarius-Lunaris kirjoitti:

No onnistuitteko?

Mitä onnistuitteko? Itki ja kiitteli seksin jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Et kai nyt muuten vaan "seksiä harrasta?"

• Anonyymi

Et kai nyt muuten vaan "seksiä harrasta?"

Meillä oli sen jälkeen pitkä seksisuhde, vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olivat onnellisia että se oli ohi. 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olivat onnellisia että se oli ohi. 🤣🤣🤣

Kaikki halusivat jatkoa. Ehdottomasti. Oli vaikea päästä eroon niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohteliaita vain olivat, ettet suuttuisi ja kävisi uudestaan päälle. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sitten pääsit niistä eroon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohteliaita vain olivat, ettet suuttuisi ja kävisi uudestaan päälle. 😂

Yritin päästä niistä eroon, mutta soittelivat perään ja jos baarissa törmättiin lähtivät perään ajelemaan uusintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin päästä niistä eroon, mutta soittelivat perään ja jos baarissa törmättiin lähtivät perään ajelemaan uusintaa.

Anelemaan piti sanoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä Jeesus sanoikaan rahanvaihtajien pöydistä?

Hyvää yötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sitten pääsit niistä eroon?

Vetoamalla siihen, että olen varattu.

• Anonyymi

Mitä Jeesus sanoikaan rahanvaihtajien pöydistä?

Hyvää yötä

En muista. Mitä sanoi? En jaksa googlettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vetoamalla siihen, että olen varattu.

Minä sanoin että on rabies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anelemaan piti sanoa.

En minä palstaäijä itse ainakaa sitä tuolla ilmaisulla kuvais

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjettä rupeaa kirjottamaan, niin minä häivyn

• Anonyymi

Ihminen joutuu lopulta kärsimään synneistään. Huoruus kostautuu.

• Anonyymi

Ehkä ne miehet joutuu kärsimään. Ei kaikki kyllä olleet varattuja. Eiku...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ne miehet joutuu kärsimään. Ei kaikki kyllä olleet varattuja. Eiku...

Kyllä ne mkehetkin ja sinä myös. Ehkä saat tässä elämässä teoistasi jotain iloa, mutta tuonpuoleisessa odottaa tuska ja ahdistus. Usko Jeesukseen vain pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne mkehetkin ja sinä myös. Ehkä saat tässä elämässä teoistasi jotain iloa, mutta tuonpuoleisessa odottaa tuska ja ahdistus. Usko Jeesukseen vain pelastaa.

Selvä homma. Minä olen kyllä mielestäni vain hyväntekijä kun saan miehet itkemään ilosta. Niin he ovat sanoneet. Kukaan heistä ei muistele pahalla. Enkä minä heitä. Itkeminen vain vähän vaivaannuttaa.
        Kyllä sitä paitsi Jeesuskin tykkäsi Maria Magdalenasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä homma. Minä olen kyllä mielestäni vain hyväntekijä kun saan miehet itkemään ilosta. Niin he ovat sanoneet. Kukaan heistä ei muistele pahalla. Enkä minä heitä. Itkeminen vain vähän vaivaannuttaa.
        Kyllä sitä paitsi Jeesuskin tykkäsi Maria Magdalenasta.

Jeesus on Raamatun mukaan Jumala eikä hän harrasta haureellisia suhteita.

Dan Brownin fiktiivinen kirja on popularisoinut ajatuksen että Jeesuksella olisi ollut lapsi Magdaleenan kanssa. Tämä väite osoittautuu täysin typeräksi rehellisellä Raamatun tarkastelulla, koska Raamatusta käy selväksi ettei Jeesus tehnyt syntiä eikä hän mennyt naimisiin. Ja Raamatun luotettavuus käy selväksi sen sisällöstä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19086014/jumalan-sanan-yliluonnollisen-alkuperan-todisteet-osa-2

• Anonyymi

Yrität kalastella kehuja siitä, miten hyvä olisit seksissä. Noloahsn se hiukan on. Irtosuhteet ei kerro kovin hyvää ihmisestä. Ainakaan minulle.

• Anonyymi

Minä minä minä minä höpötystä

• Anonyymi

Ei multa.

• Anonyymi

luulet varmaan että multa narsisti naiselta

• Anonyymi

Niin onkohan tämä aapee ja palstasetä esim välttämättä mikään sexin ylipapitar, se on vaa mielikuva omassa päässä

• Anonyymi

Kolme miestä on itkenyt jälkeeni ainakin he ovat tunnustaneet. Minusta se on hyvä merkki että ihminen näyttää tunteensa. Se on erittäin avaavaa. Eikä siitä pitäisi ketään moittia niinkuin ap tässä tekee. Esim erään rakastelun jälkeen mies itki. Ehkä hän koki sen niin täytävänä ja hyvänä tunteena kun sai olla oma itsensä. Itse olin hiukan hämilläni mutta otettu tietenkin. Hyvin kaunis hetki se oli. Eikä unohdu koskaan

• Anonyymi

Itketti kun tuli liian aikaisin eikä mennyt kun poronoleffoissa?

• Anonyymi

Kyllä, kukaan ei ole varmaankaan esim aloittajaäijän tapaan hurramisen arvoinen jos taso on tuo mitä sulla esim. Sivusta T

• Anonyymi

Tämä aloitus on trollilta

• Anonyymi

Itken vain lempeän ja ihanan naisen perään. Kylmissä naisissa ei ole mitään itkemisen aihetta. Ihanaa ja lempeää on ikävä.

• Anonyymi

Se on ihanaa, jos miehet itkee. Antakaa miestenkin itkeä. Vaikutat aika tunnekylmältä ihmiseltä.

• Anonyymi

Ja tämä oli siis naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä oli siis naiselta.

Niin oli tuo tosa alapuolellakin. It’s a humiliationritual towards them

• Anonyymi

Niin ne itkisikin jos ”tietäis” aiheesta oikeasti joku jotain

• Anonyymi

"Miksi kaikki miehet itkee Sen jälkeen kun meillä on ollut ekan kerran seksiä?"

Sinulla on sitten aika kuiva seksielämä, minä en ole itkenyt ainakaan 15 vuoteen, eikä naapuri Seppokaan.

• Anonyymi

Miksi seksin jälkeen itkettäisi? En ymmärrä miehenä. Ovatko varattuja ja pettyneitä itseensä?

• Anonyymi

En jaksa uskovaisten h**rajattuja. Toinen vanhempani oli uskovaisesta kodista ja haukkui lapsiaan h**riksi ennenkuin kukaan oli edes sänkyyn asti päässyt. Uskovainen isoäiti käytti am fetamiinijohdannaisia, mitä sai kipulääkkeinä. Ilmankos oli niin sadisti. Yhdistän aina h**rajutut skitsofreniaan ja muihin mt häiriöihin.

• Anonyymi

Kirvelee... 😬 Polttaa!! 😭

• Anonyymi

Huono omatunto, eli rakastaa toista ja hakusi vain sitä yhtä asiaa tai siitäkin huono omantunto kun ei ollut sen väärtiä

• Anonyymi

Miehet saa ja pitää itkeä siinä missä naisetkin..sehän on merkki siitä et on empatiakykyä❤️

• Anonyymi

Tuot varmaan niiden sedän mieleen, sulla on hassut silmälasit ja kampaus tjsp.

• Anonyymi

Tai Vääpeli Körmyn. Siitä onkin jo tosi lyhyt matka Kippari Kalleen ja tuuttaavaan piippuun.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7101
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe