että eläimet puhuvat ja mies kävelee vetten päällä ja herää kuolleista ja nousee taivaalle ja katoaa pilven taakse?
Miten aikuinen ihminen voi uskoa
32
220
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä hetkellä tilanteeseen ei voi vaikuttaa.
Mutta ehkä tästä saarnataan kunhan saadaan
oma aikuisten ateistien eli selvänköisten ja
selvien alle 0.5% oikolukuisten stressikirkko.
Raaputelkaamme päitä kysymysten äärellä. - Anonyymi
Yllättävän monet ihmiset uskovat huuhaahan ja menevät helposti halpaan. Siihen ei tarvita muuta kuin vähän järkeä. Siis todella vähän.
- Anonyymi
ahneuskin on ihmisen tyhmiin päätöksiin johtava ominaisuus , eivät näe kusetusta
- Anonyymi
Tehokkain tapa saada ihminen uskomaan huuhaahan, on indoktronoida hänet lapsuudesta alkaen.
Ihan niin kuin kirkko tekee.
- Anonyymi
Ensiksi tulee usko senjälkeen vasta ymmärrys.
- Anonyymi
Missä välissä tulee kielillä mölinät ja kaatuilut?
- Anonyymi
Sama homma Joulupukin kanssa. Vasta sitten ymmärtää sijoittaa joululahjoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä välissä tulee kielillä mölinät ja kaatuilut?
Kielillä puhumisen lahjan saa hän, kenelle Pyhä Henki sen antaa. Kun Pyhä Henki liittyy voimallisena ihmisen henkeen, alkaa Pyhä Henki näyttää Jumalallisia näkyjä, jotka tulevat Jumalan kielellä, käsitekokonaisuuksina, niin nopeasti, ettei ihmisen kieli ehdi niitä ilmaista. Kuitenkin Pyhyyden sanoma jää ihmisen hengen "pilvipalveluun" , josta se sukeltaa esiin aina tarvittaessa, salaman nopeasti, vahvistaen Jumalan tahdon ja tekojen mukaisia hyvyyksiä.
- Anonyymi
Onko jäänyt TV:n lastenohjelmat katsomatta, kun aloittajalla noin usko rakoilee?
- Anonyymi
TV:stä tuli joskus katsottua lahkolaisten rahankeräysohjelmia ja ei ihme jos usko ko. lahkojen touhuihin alkoi rakoilla kellä hyvänsä ja vahvasti.
- Anonyymi
miten patsaat näkee nälkää ? kun niiden ylle laittaa SPR nälkäpäivä liivit 🤣🤣🤣
miten vitussa kunta on sallinut tämän 😠😠😠 - Anonyymi
Jos näet palavan pensaan niin sammuta se äläkä ala tehdä siitä uskontoa.
- Anonyymi
Minä en nähnyt palavaa pensasta, joten sytytin sen itse palamaan. Samalla huusin suureen ääneen: "Kyllä Jeesus valvoo!!!" Mutta eikö prrrrkelettä! Siinä paloi hehtaari metsää ohessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en nähnyt palavaa pensasta, joten sytytin sen itse palamaan. Samalla huusin suureen ääneen: "Kyllä Jeesus valvoo!!!" Mutta eikö prrrrkelettä! Siinä paloi hehtaari metsää ohessa.
Niin, luuletko Jeesuksen puhuneen Jumalan asuvan tulessa?
- Anonyymi
Minusta aikuisen ihmisen ihmeellisin usko on uskoa, että uskovat uskovaiset puhuvat Jumalasta uskonnolla, joka perustuu viattoman äärimmäisen julmaan kidutuskuolemaan
ja kannibalistiseen ihmissyötiriittiin, kuten ateistit uskovat.- Anonyymi
Ja kaiken lisäksi Jumalan asuvan tulessa - kuten edeltä näkyy, huh - ja kaiken lisäksi vielä liittyvän Jeesukseen, joka on se uskonnon kuoliaaksi kiduttama uhri, joka syödään sillä ihmissyöntiriitillä. Mitä teidän päässänne oikein liikkuu?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi Jumalan asuvan tulessa - kuten edeltä näkyy, huh - ja kaiken lisäksi vielä liittyvän Jeesukseen, joka on se uskonnon kuoliaaksi kiduttama uhri, joka syödään sillä ihmissyöntiriitillä. Mitä teidän päässänne oikein liikkuu?!
Päässämme liikkuu kristallinkirkas ja raikas Jeesuksen antama maailmankaikkeuden suurin lahja ihmiskunnalle. Teidän pilkkaajien kirjoitusten kuvottava löyhkä, on peräisin herraltanne paholaiselta. Oletteko todella noin ulkona Pyhän Raamatun ja ilosanoman totuudesta? Mutta teillä on vapaa tahto vihata hyvyyttä, silloin hylkäätte itse Jeesuksen tarjouksen ja pysytte oman mestarinne joukoissa ikuiset ajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päässämme liikkuu kristallinkirkas ja raikas Jeesuksen antama maailmankaikkeuden suurin lahja ihmiskunnalle. Teidän pilkkaajien kirjoitusten kuvottava löyhkä, on peräisin herraltanne paholaiselta. Oletteko todella noin ulkona Pyhän Raamatun ja ilosanoman totuudesta? Mutta teillä on vapaa tahto vihata hyvyyttä, silloin hylkäätte itse Jeesuksen tarjouksen ja pysytte oman mestarinne joukoissa ikuiset ajat.
Niin, se koko maailman suurimman lahjan tarjosi teille Saatana, ja niinpä pääsette maaksi - sieluttomasti mastumaan, kun Paholainen varasti sielun - ja koko mAailman viimmeisenä päivä papin siunaamana FYYSISELLÄ ylösnousemuksella maailman palon liekkeihin. Ei olisi kannattanut uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se koko maailman suurimman lahjan tarjosi teille Saatana, ja niinpä pääsette maaksi - sieluttomasti mastumaan, kun Paholainen varasti sielun - ja koko mAailman viimmeisenä päivä papin siunaamana FYYSISELLÄ ylösnousemuksella maailman palon liekkeihin. Ei olisi kannattanut uskoa.
Koko kristinuskossa ei ole mitään taivasta, vasn te perkaatte sen pois, kun ryhdytte palvomaan Jeesusta itsenne puolesta kiroukseksi kirottuna uhrina - lukee kristallin kirkkaana Raamatussa.
Löytyy Jeesus Matteus 13:33 ja Paavali 1.Korinttolaiskirje 5:7 sekä Galatalaiskirje 3:13. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö, sinä ihminen ja uskovainen, että Raamattu - Jumala sana - valehtelee, että sinä menet helvettiin uskoinesi??
Löytyy 1.Korinttolaiskirje 3:13. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö, sinä ihminen ja uskovainen, että Raamattu - Jumala sana - valehtelee, että sinä menet helvettiin uskoinesi??
Löytyy 1.Korinttolaiskirje 3:13.Kerrotko, uskovainen, että missä tässä Raamatun totuudessa oli se "hyvyys", jota pilkkasin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko, uskovainen, että missä tässä Raamatun totuudessa oli se "hyvyys", jota pilkkasin?
Minulle on käsittämätöntä, että ei tule kohtaa näillä uskovaisille narsisteille vastaan, missä he edes pysähtyisivät, vaikka Raamatussa selvästi lukee, että lopulta itseään ensimmäisiksi luulleet tulevatkin viimmeisiksi, ja me elämme nyt sitä Raamatun aikaa, kun kaikki tämä todella tapahtuu.
Ja sen lisäksi, että ensimmäisiksi itseään luulleet tulevat viimneisiksi, he tulevat Raamatun mukaan myös sokeiksi, kun muut saavat näkönsä, ja se näkökyky perustuu juuri nyt siihen Raamatun totuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on käsittämätöntä, että ei tule kohtaa näillä uskovaisille narsisteille vastaan, missä he edes pysähtyisivät, vaikka Raamatussa selvästi lukee, että lopulta itseään ensimmäisiksi luulleet tulevatkin viimmeisiksi, ja me elämme nyt sitä Raamatun aikaa, kun kaikki tämä todella tapahtuu.
Ja sen lisäksi, että ensimmäisiksi itseään luulleet tulevat viimneisiksi, he tulevat Raamatun mukaan myös sokeiksi, kun muut saavat näkönsä, ja se näkökyky perustuu juuri nyt siihen Raamatun totuuteen.Mutta - lopun kaiken - kuten "sääri" ketjussa käsittelemmekin tämän tarinan Raamatun todelliset taustat, niin Raamattu tarinana vie kuin viekin - tällä jumalahuijauksella luodun - uskonnon lopulta oikeudenmukaiseen lopputulokseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilosanoma? Onko se ilosanomaa että esim. minun mummi on helvetissä koska ei ollut uskossa, ja kristittyjen mukaan ansaitsee olla siellä?
Tämäkö on sitä ilosanomaa ja hyvyyttä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilosanoma? Onko se ilosanomaa että esim. minun mummi on helvetissä koska ei ollut uskossa, ja kristittyjen mukaan ansaitsee olla siellä?
Tämäkö on sitä ilosanomaa ja hyvyyttä?Mikä ihme saa sinut uskomaan uskovaisia tai kristittyjä?! Raamatun mukaan he itse menevät helvettiin, kun luulevat Saatanaa Jumalaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkö on sitä ilosanomaa ja hyvyyttä?SAATANA OMISTAA HELVETIN EI JUMALA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkö on sitä ilosanomaa ja hyvyyttä?Minä suosittelisin TIETOA avuksi Raamatusta, jos ryhtyy kalistelemaan sapeleita uskovaisten kanssa - sen aseilla taistellaan, joka ehtii ensin ne jakamaan.
- AnonyymiUUSI
Tämä on aidosti mielenkiintoinen mysteeri. Itsestäni tuli ateisti aikuistumisen myötä, joten omakohtaista kokemusta minulla ei ole.
Teininä vielä uskoin ja nyt vuosikymmenten jälkeen minun on vaikea tavoittaa sitä tunnetta, johon usko perustui. Kyse oli nimen omaan tunteesta. Halusta uskoa, että "täytyy olla jotain suurempaa" ja kuvitelmasta, että hahmottaa siitä edes jotain. Ehkä minut vieroitti uskonnosta juuri se ristiriita, että toisaalta minusta tuntui kuin ymmärtäisin jotain, jota kuitenkaan en osannut formuloida edes itselleen - saati perustella.
Ehkä en ollut tarpeeksi syvällä uskon suossa, että olisin jumahtanut sinne aikuisikään saakka?- AnonyymiUUSI
Kun on JOTAKIN SUUREMPAA, ei se mikään uskon asia ole.
Ei siihen kristinuskossa uskota, vaan uskotaan, kun Jeesus on kuoliaaksi kidututettu ja kiroukseksi kirottu uhri tosi Jumalana, uhrina Saatanalle, niin se ei laita helvettiin.
Ja pelastuu palvelemaan lihalla synnin lakia ja tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa. Löytyy selvällä suomen kielellä Raamatusta, Galatalaiskirje 3:13 ja Roomalaiskirje 7 luku.
Haluatko, että kopioin ne? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun on JOTAKIN SUUREMPAA, ei se mikään uskon asia ole.
Ei siihen kristinuskossa uskota, vaan uskotaan, kun Jeesus on kuoliaaksi kidututettu ja kiroukseksi kirottu uhri tosi Jumalana, uhrina Saatanalle, niin se ei laita helvettiin.
Ja pelastuu palvelemaan lihalla synnin lakia ja tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa. Löytyy selvällä suomen kielellä Raamatusta, Galatalaiskirje 3:13 ja Roomalaiskirje 7 luku.
Haluatko, että kopioin ne?Kai te nyt olette nähneet moneen kertaan sen ristiinnaulitun kuvan?
Ja tiedätte, että ehtoollinen on kannibalistinen ihmissyönti riitti ja, että tunnustuksen mukaan on kuviteltava ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä?
Nämä kaikki löytyvät vaikka wikisivulta 'Augsburgin tunnustus', joka on luterilaisuuden tärkein tunnustus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai te nyt olette nähneet moneen kertaan sen ristiinnaulitun kuvan?
Ja tiedätte, että ehtoollinen on kannibalistinen ihmissyönti riitti ja, että tunnustuksen mukaan on kuviteltava ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä?
Nämä kaikki löytyvät vaikka wikisivulta 'Augsburgin tunnustus', joka on luterilaisuuden tärkein tunnustus.Mitä' 'suurempaa' te tässä uskomalla näette?!
- AnonyymiUUSI
se on jälkeen jäänyt , muuta syytä ei voi olla 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1307759Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?987276Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317182Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t206622Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736341Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv225726Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1125702Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465468Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa835358Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475200