Irtooko Alavudella.

Anonyymi-ap

Ähtäri on yhdistymässä alavuteen ja sotekeskustakin suunnitellaan Ähtärin sairaalarakennuksen. Tosin minua huolettaa lähinnä se kuinka saa naista, kun Ähtärissä on pihtipolvia paljon.

24

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi Jessus sentään.no jos helppoa haluaa ,niin suunta on alavus😊

• Anonyymi

Onko oikeesti helposti tarjolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko oikeesti helposti tarjolla

On. Varsinkin yksinhuoltajaäitejä. Niille kelpaa varsinkin varatut ukkomiehet. Sinne vaan apajille! Irtoaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Varsinkin yksinhuoltajaäitejä. Niille kelpaa varsinkin varatut ukkomiehet. Sinne vaan apajille! Irtoaa!

Ja kun vielä lapsi huostaanotettiin on aikaa myntätä miehien kanssa. Sairasta. 😆😆😆🤮🤮🤮🍼🍼🍼🍼🍼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun vielä lapsi huostaanotettiin on aikaa myntätä miehien kanssa. Sairasta. 😆😆😆🤮🤮🤮🍼🍼🍼🍼🍼

Mun tietämällä yh:lla ei oo lapsi huostaanotettu, mutta tais paljon olla isällään tai muualla hoidossa että sai äitimuori vehdata ukkomiehen kanssa kunnes jäivät kiinni ja ukkomiehen vaimo lähti. Sitten ei yh enää maistunutkaan niin makoisalta, enkä kyllä yhtään ihmettele...eikä kukaan muukaan.

• Anonyymi

Sinä et saa keltään.

• Anonyymi

Sainpas

• Anonyymi

Hoitsujen pikkujoulut lähestyy.

• Anonyymi

Vapaamielisten ja kevytkenkäisten paratiisi

• Anonyymi

kumpi Alavys vai Ahteri ????? olen hjuvin kiinostunut!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kumpi Alavys vai Ahteri ????? olen hjuvin kiinostunut!!

Luin, että sairaanhoitajat pettää eniten. Iso tutkimus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin, että sairaanhoitajat pettää eniten. Iso tutkimus

Kiinteistövälittäjät johtaa kyllä valtakunnallista pettäjätilastoa ym.pankkiirit.

• Anonyymi

Niin oliko se keskus nyt Alavudelle vai Ähtäriiin menossa

• Anonyymi

Ei tarttis tulla kummallekaan paikkakunnalle. Seinäjoelle keskitettäs kaikki niin loppuu se vinkuminen. Alavutelaasilla on kuulemma liian pitkä matka Ähtäriin.

• Anonyymi

Kuortaneelta vielä pitempi.🙊

• Anonyymi

Mutta kuortaneelta ,kun ajeloo lehtimäen katta Ähtäriin ,niin ei tarvitse kattella alavutelaisia 🤭

• Anonyymi

Ähtärissä on yksi reilut 50 v nainen

• Anonyymi

Alavudella hippasen alle 50-v. Jo vain lohkeaa! Ei mikään ruusu, mutta antaa...varsinkin varatulle.

• Anonyymi

Ok tulevaisuus on taattu

• Anonyymi

kohta yhdistymme

• Anonyymi

Vai yhdymme

• Anonyymi

Voi hyvänen aika 😱sain kerran pi.....a aulavalla joskus -90 luvulla.tänään näin alavudella ihan itteni näköisen tyypin🫣😰

• Anonyymi

Hoitsujen pikkujoulut lähenee.

• Anonyymi

Oinoselta, Tainalta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe