Ähtäri on yhdistymässä alavuteen ja sotekeskustakin suunnitellaan Ähtärin sairaalarakennuksen. Tosin minua huolettaa lähinnä se kuinka saa naista, kun Ähtärissä on pihtipolvia paljon.
Irtooko Alavudella.
24
1079
Vastaukset
- Anonyymi
Voi Jessus sentään.no jos helppoa haluaa ,niin suunta on alavus😊
- Anonyymi
Onko oikeesti helposti tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikeesti helposti tarjolla
On. Varsinkin yksinhuoltajaäitejä. Niille kelpaa varsinkin varatut ukkomiehet. Sinne vaan apajille! Irtoaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Varsinkin yksinhuoltajaäitejä. Niille kelpaa varsinkin varatut ukkomiehet. Sinne vaan apajille! Irtoaa!
Ja kun vielä lapsi huostaanotettiin on aikaa myntätä miehien kanssa. Sairasta. 😆😆😆🤮🤮🤮🍼🍼🍼🍼🍼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun vielä lapsi huostaanotettiin on aikaa myntätä miehien kanssa. Sairasta. 😆😆😆🤮🤮🤮🍼🍼🍼🍼🍼
Mun tietämällä yh:lla ei oo lapsi huostaanotettu, mutta tais paljon olla isällään tai muualla hoidossa että sai äitimuori vehdata ukkomiehen kanssa kunnes jäivät kiinni ja ukkomiehen vaimo lähti. Sitten ei yh enää maistunutkaan niin makoisalta, enkä kyllä yhtään ihmettele...eikä kukaan muukaan.
- Anonyymi
Sinä et saa keltään.
- Anonyymi
Sainpas
- Anonyymi
Hoitsujen pikkujoulut lähestyy.
- Anonyymi
Vapaamielisten ja kevytkenkäisten paratiisi
- Anonyymi
kumpi Alavys vai Ahteri ????? olen hjuvin kiinostunut!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumpi Alavys vai Ahteri ????? olen hjuvin kiinostunut!!
Luin, että sairaanhoitajat pettää eniten. Iso tutkimus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin, että sairaanhoitajat pettää eniten. Iso tutkimus
Kiinteistövälittäjät johtaa kyllä valtakunnallista pettäjätilastoa ym.pankkiirit.
- Anonyymi
Niin oliko se keskus nyt Alavudelle vai Ähtäriiin menossa
- Anonyymi
Ei tarttis tulla kummallekaan paikkakunnalle. Seinäjoelle keskitettäs kaikki niin loppuu se vinkuminen. Alavutelaasilla on kuulemma liian pitkä matka Ähtäriin.
- Anonyymi
Kuortaneelta vielä pitempi.🙊
- Anonyymi
Mutta kuortaneelta ,kun ajeloo lehtimäen katta Ähtäriin ,niin ei tarvitse kattella alavutelaisia 🤭
- Anonyymi
Ähtärissä on yksi reilut 50 v nainen
- Anonyymi
Alavudella hippasen alle 50-v. Jo vain lohkeaa! Ei mikään ruusu, mutta antaa...varsinkin varatulle.
- Anonyymi
Ok tulevaisuus on taattu
- Anonyymi
kohta yhdistymme
- Anonyymi
Vai yhdymme
- Anonyymi
Voi hyvänen aika 😱sain kerran pi.....a aulavalla joskus -90 luvulla.tänään näin alavudella ihan itteni näköisen tyypin🫣😰
- Anonyymi
Hoitsujen pikkujoulut lähenee.
- Anonyymi
Oinoselta, Tainalta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443